- Колеса/Диски R17
- Тоновані задні вікна та заднє скло
- Лобове скло з додатковим ламінуванням
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
- Електричне складання дзеркал
- Релінги на даху
150 к.с.
Бензин
АКП
Передній
https://carsapp.com.ua/kia/new-sportage/prestige
- Ціна від: 1366892
- Біла ЦеркваВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївОдесаПолтаваРівнеСумиТернопільУжгородХарківХмельницькийЧеркасиЧернівціЧернігів
Серійне обладнання:
- Комбінована оббивка сидінь штучна шкіра/тканина
- Малий шкіряний пакет (шкіряна оббивка керма та ручки важеля селектора)
- Мультифункціональне кермо з можливістю перемікання передач
- Обігрів керма
- Поперекова підтримка передніх сидінь
- Регулювання передніх сидінь по висоті
- Електро регулювання сидіннь для водія та переднього пасажиру
- Підігрів передніх та задніх сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 40:20:40
- Підлокітник центральний спереду
- Підлокітник центральний сзаду
- Сонцезахисні козирки з підсвічуванням
- Накладки порогів дверей
- Металеві накладки на педалі
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Протитуманні фари передні LED
- Датчик світла та дощу
- Задні світлодіодні LED ліхтарі
- Дзеркало внутрішнє з автоматичним затемненням
- Цифрова панель приладів
- Двозонний клімат контроль
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Бесключовий доступ/Keyless Go
- Електропривод кришки багажника з сенсорним керуванням
- Розетка 12V
- Мультимедійна система з сенсорним екраном 12,3"
- Аудіо система 6 динаміків
- Apple CarPlay тa Android Auto
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Бездротовий зарядний пристрій
- Електромеханічне стоянкове гальмо
- Вибір режимів керування/Drive Mode System
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Центральна подушка безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Датчики паркування спереду та ззаду
- Камера заднього огляду
- Обмежувач швидкості/Лімітер
- Адаптивний круїз-контроль
- Система попередження про виїзд зі смуги
- Система утримання смуги руху
- Система контролю тиску в шинах
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
- Система допомоги під час спуску зі схилу
- Малорозмірне запасне колесо
- Бризковики передні/задні
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 1366892
- Біла ЦеркваВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївОдесаПолтаваРівнеСумиТернопільУжгородХарківХмельницькийЧеркасиЧернівціЧернігів
- Volkswagen ID. Polo стане початком оновлення ID-лінійки
Volkswagen офіційно повідомив про зміну підходу до найменування своїх електромобілів. Аббревіатура ID залишиться, однак замість числових індексів (ID.3, ID.4 тощо) надалі будуть використовуватися традиційні та знайомі покупцям назви. Першою моделлю нового формату стане хетчбек Volkswagen ID. Polo, раніше відомий як концепт ID. 2all. Як підкреслюють у компанії, це рішення має спростити розуміння модельного ряду для клієнтів. Серійний Volkswagen ID. Polo поки що демонструють у яскравому камуфляжі, а офіційний дебют відбудеться вже зовсім скоро — на автосалоні IAA у Мюнхені (8–14 вересня). Основні характеристики машини вже відомі: довжина трохи перевищує 4 метри, використана спрощена архітектура MEB Entry з електромотором на передній осі, п’ятидверний кузов і місткий багажник для свого класу. Очікується, що електромобіль запропонують у двох версіях з запасом ходу 300 або 450 км (WLTP). Пізніше з’явиться і спортивна модифікація ID. Polo GTI, яка вирізнятиметься не стільки потужністю, скільки налаштуванням підвіски та шасі. Базова модель орієнтовно коштуватиме близько 25 тисяч євро, щоб конкурувати з Renault 5 та Peugeot e-208. Всі подробиці розкриють уже найближчими днями, а у продаж ID. Polo надійде на початку 2026 року. Після хетчбека Volkswagen планує розширення нової ID-лінійки іншими моделями зі звичними назвами. Наприклад, раніше йшлося про ID. Golf, хоча наразі ця тема не піднімається. Натомість на виставці IAA покажуть прототип Volkswagen ID. Cross — провісник серійного компактного кросовера, прем’єра якого запланована на кінець 2026-го. Перехід на нову систему імен відбуватиметься поступово, при зміні поколінь: наприклад, нинішній Volkswagen ID.3 завершить свій цикл під теперішнім індексом. При цьому моделі з ДВЗ продовжать випускатися паралельно зі своїми електричними тезками.
- Шоу-кар Audi Concept C відкрив нову стилістику бренду
Справи у Audi наразі складаються непросто: минулого року продажі знизилися на 11,8% (до 1,67 млн авто). У першій половині 2025 року падіння тривало (мінус 5,9%, до 794 тис.), а операційний прибуток скоротився одразу на 45,1% (до 1,09 млрд євро). Керівництво вже готує програму виходу з кризи. Одним із слабких місць визнано дизайн: концепція екс-дизайнера Марка Ліхте (2014–2024) вичерпала себе, і потрібне було оновлення. Першим сигналом змін став шоу-кар Audi Concept C. Автором концепту є новий головний дизайнер Массімо Фраскелла, який приєднався до Audi на початку минулого року після роботи у Bertone та Land Rover. Стиль отримав назву Radical Next — це поєднання радикальної простоти та чіткої виразності. Натхненням стали гоночні боліди Auto Union Type C 1930-х років і дводверні Audi TT. Кузов вирізняється мінімалістичними лініями, де поєднано кути й округлі форми, а замість заднього скла встановлений обтічник з повітроводами. За пропорціями Audi Concept C нагадує TT, але значно перевищує його у габаритах: довжина — 4,52 м, ширина — 1,97 м, висота — 1,29 м. Колісна база — 2,57 м. Жорсткий дах із двох секцій може електроприводом відсуватися назад, перетворюючи купе на таргу. Характерними елементами нового стилю стануть світлотехніка з чотирма окремими блоками та вертикальна решітка радіатора. Салон виконаний у дусі радикальної простоти: чисті форми, архітектурна лаконічність. Фізичні перемикачі виготовлені з анодованого алюмінію, що забезпечує чітку тактильність. Логотип на кермі теж виконано з металу. Екран мультимедіа (10,4 дюйма) ховається всередині панелі, а сенсорні кнопки мають розширений відгук. В оздобленні використані натуральні матеріали, а м’яке підсвічування підкреслює атмосферу й якість. Audi Concept C — не лише експериментальний дизайн, а й прямий попередник нового спорткара. Планується електрична платформа на 800 вольт, спільна з майбутніми Porsche 718. Водночас серійна модель може вийти й у гібридній версії, адже Porsche наразі переглядає стратегію своїх спорткарів. Перший показ відбувся на закритому заході в Мілані, а публічний дебют пройде на автосалоні IAA в Мюнхені. Керівник Audi Гернот Дьольнер наголосив: нова філософія простоти та ясності стане не лише дизайнерською мовою майбутніх моделей, а й корпоративним принципом. Також він пообіцяв зміни у процесах ухвалення рішень і структурі компанії для виходу з кризи.
- Кросовер Kia Stonic отримав масштабне оновлення
Корейські виробники зазвичай швидко оновлюють свої моделі, проте з компактним кросовером Kia Stonic для Європи ситуація склалася інакше. Машину представили ще у 2017 році, а перший рестайлінг вийшов у 2020-му. І ось замість повноцінного другого покоління компанія знову запропонувала модернізовану версію. Утім, це все ж кращий сценарій, адже близький за технікою Kia Rio вже зовсім зник із європейської лінійки. Якщо попередня модернізація була доволі скромною, то тепер Stonic серйозно оновили. Екстер’єр приведений у відповідність до актуального стилю марки: замість колишніх великих фар — вузька світлодіодна оптика з вертикальними блоками, решітку радіатора опустили в нижню частину бампера. Задня частина теж змінилася — нові ліхтарі, інші п’яті двері та перероблений бампер. У гамі з’явилися 16- та 17-дюймові колеса з новим дизайном, а також свіжі кольори кузова. Завдяки новим кузовним панелям довжина автомобіля зросла на 65 мм і тепер становить 4165 мм. Салон змінився ще кардинальніше. Передня панель повністю нова: об’єднаний блок із двох дисплеїв по 12,3 дюйма, сенсорна панель керування кліматом із двома обертовими регуляторами замість колишніх кнопок, а параметри мікроклімату тепер виводяться на екран мультимедіа. З’явилися нове кермо, розширене підсвічування салону, роз’єми USB-C та майданчик для бездротової зарядки. Круїз-контроль отримав додаткові режими, включно з трасовим автопілотом. Об’єм багажника залишився незмінним — 352 л. Поступово Stonic втратив усі дизелі та атмосферні бензинові двигуни. Після другого оновлення у гаммі лишився лише трициліндровий турбодвигун 1.0 T-GDi у двох версіях: 100 к.с. (без електрифікації) та 115 к.с. у «м’якому» гібриді з 48-вольтовим стартером-генератором. Двигуни комплектуються шестиступінчастою «механікою» або семиступінчастим «роботом», а привід — виключно передній. Базова версія розганяється до 100 км/год за 11 секунд (з МКП) і за 12,1 с («робот»), тоді як гібридні варіанти — за 10,7–10,8 секунди. Продажі оновлених Kia Stonic стартують до кінця цього року. Нині дорестайлінгові кросовери у Німеччині коштують від 23 тисяч євро. Головним ринком лишається Європа, але також модель доступна в Австралії та Пакистані.
- Peugeot 308 отримав оновлений дизайн та вдосконалену техніку
Минуло чотири роки від моменту прем’єри Peugeot 308 третього покоління. Настав час планового рестайлінгу, і головним його результатом стало оновлене обличчя, яке краще відповідає сучасному корпоративному стилю марки. Фірмові «ікла» денних ходових вогнів пішли в історію. Тепер їхнє місце зайняли три світлові смужки у вигляді «подряпин кігтів», виконані в одному стилі з безрамною решіткою радіатора. Фари розташовані нижче та майстерно інтегровані у повітрозабірники нового бампера. При цьому там є і справжні повітроводи, що ведуть у колісні арки. Вперше на моделях Peugeot передня емблема отримала підсвітку, а за нею прихований радар адаптивного круїз-контролю. Позаду зміни мінімальні. Світлова графіка у вигляді «слідів кігтів» тепер доступна для всіх комплектацій, тоді як раніше це було привілеєм дорожчих версій. Хромовані вставки з бампера прибрали. До палітри кузовних кольорів додано новий відтінок Lagoa Blue, а також запропоновані свіжі варіанти 17- та 18-дюймових коліс. Інтер’єр отримав лише легкі оновлення. Архітектура i-Cockpit залишилася незмінною: піднятий дисплей приладів і 10-дюймовий екран мультимедіа в центральній консолі. Проте інтерфейс став сучаснішим і отримав 3D-графіку (за замовчуванням у версії GT). У топовій комплектації також з’явилися оздоблення алькантарою, регульоване контурне підсвічування, система очищення повітря та преміальна аудіосистема Focal (690 Вт, 10 динаміків, 12-канальний підсилювач). Гібридні універсали тепер мають дворівневу підлогу багажника, а його об’єм зріс із 548 до 598 літрів (у бензинових і дизельних версіях — 608 л). Технічна частина теж зазнала доопрацювань. Гібрид на базі 1.6-літрового турбомотора (150 к.с.) замінив 8-ступеневий «автомат» на 7-ступеневий роботизований варіатор, а потужність електромотора зросла з 110 до 125 к.с. У підсумку сумарна віддача становить 195 к.с. замість колишніх 180. Ємність батареї збільшена з 12,4 до 17,2 кВт·год, що дало додаткові 20 км пробігу на електротязі (тепер 85 км). Версія на 225 к.с. була знята з виробництва ще торік. Електрична модифікація Peugeot E-308 отримала акумулятор ємністю 55,4 кВт·год (раніше 51 кВт·год) та оновлений електромотор із моментом 260 Нм (проти 250 Нм раніше), при незмінній потужності у 156 к.с. Запас ходу зріс із 408 до 450 км. М’який гібрид із трициліндровим 1.2 Puretech (145 к.с.) і вбудованим у 6-ступеневий «робот» електродвигуном залишився без змін. Для прихильників економічних дизелів збережено 1.5-літровий мотор (130 к.с.), що працює з 8-ступеневим «автоматом». Механічних коробок у Peugeot 308 більше немає — їх вилучили з гами ще у 2024 році. Продажі оновленого Peugeot 308 у Європі стартують восени, тоді ж буде оголошено ціни. Компанія підкреслює, що виробництво моделі продовжиться на історичному заводі в Мюлузі (Франція), і переносити його не планують.
- Представлений кросовер Volkswagen T-Roc нового покоління
Компактний Volkswagen T-Roc з’явився у модельній лінійці марки у 2017 році й швидко здобув популярність серед європейських покупців. Минулого року ця модель увійшла до п’ятірки найбільш продаваних авто в Європі (203 тис. примірників), а загальносвітові продажі, включаючи Китай, склали 292 тис. штук. За весь час виробництва клієнтам було передано понад 2 млн T-Roc. І тепер у Німеччині відбулася прем’єра другого покоління кросовера. Концепція моделі залишилася тією ж: фактично це «піднятий Golf» з унікальним кузовом і власним дизайном, тому з «Гольфом» його не сплутаєш. Оформлення витримане в дусі останніх новинок Volkswagen — Tiguan і Tayron. У передній частині з’явилися вузькі фари, з’єднані світлодіодною смугою, а ззаду встановлений модний суцільний ліхтар. У дорогих версіях емблеми марки спереду й позаду підсвічуються. Бічні панелі зберегли характерні риси попередника: фірмовий «плавник» задньої стійки та зручні дверні ручки. Доступні шість кольорів кузова, можливе двотональне виконання з чорним дахом. Максимальний розмір дисків — 20 дюймів. Зі зміною покоління T-Roc став відчутно більшим: довжина — 4373 мм (+122 мм), ширина — 1828 мм (+9 мм), висота — 1562 мм (+9 мм). Колісна база зросла на 41 мм (до 2631 мм), що навіть перевищує показник першого Tiguan. Завдяки цьому покращено умови для пасажирів заднього ряду: двоє людей із зростом 1,85 м тепер можуть комфортно сісти один за одним. Об’єм багажника зріс на 20 літрів і становить 465 л. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшений на 10% і тепер дорівнює 0,29. Одночасно представлений варіант R-Line (на фото в жовтому кольорі) з більш спортивним декором та чорними елементами оздоблення. Салон кросовера відмовився від традиційної для Volkswagen архітектури: 10-дюймова цифрова панель приладів тепер розміщена в окремому корпусі без козирка. Верх передньої панелі оздоблений синтетичною тканиною та прикрашений сріблястою вставкою. Мультимедійна система MIB4 отримала сенсорний дисплей діагоналлю 10,4 або 12,9 дюйма залежно від комплектації. Вона підтримує інтеграцію з ChatGPT і має новий голосовий асистент, а також може комплектуватися проєкційним дисплеєм. Селектор передач перенесено на рульову колонку (механічних коробок більше не пропонується). На кермі розташовані фізичні кнопки управління. Центральний тунель обладнаний роз’ємами USB-C і майданчиком для бездротової зарядки. У списку опцій — багатокольорове підсвічування салону та преміальна аудіосистема Harman/Kardon. Серед систем допомоги — оновлений адаптивний круїз-контроль і функція Park Assist Pro з можливістю керування зі смартфона. Новий T-Roc базується на перевіреній платформі MQB Evo. Усі двигуни тепер мають 48-вольтовий м’який гібрид (електромотор 19 к.с. і 56 Нм). Єдина коробка передач — семиступінчастий «робот» DSG. Початковий 1.5 eTSI видає 116 к.с. і 220 Нм, його посилена версія — 150 к.с. і 250 Нм. Обидва доступні лише з переднім приводом. Пізніше з’явиться повнопривідна модифікація 4Motion у поєднанні з 2.0-літровим турбомотором. Анонсовані також «заряджена» версія T-Roc R і плагін-гібриди. Натомість кабріолет T-Roc, імовірно, зникне з гами. Як і раніше, виробництво T-Roc налагоджене на заводі Autoeuropa у португальській Палмелі. Перші серійні авто надійдуть клієнтам у листопаді, але замовлення вже відкриті. У Німеччині стартова ціна T-Roc другого покоління становить 30 845 євро, що приблизно на 800 євро більше за попередника.
- Новий кросовер Volvo XC70: офіційний дебют
Ще навесні Volvo анонсувала повернення моделі XC70. Якщо раніше, у 2003–2016 роках, цей індекс належав європейським універсалам підвищеної прохідності з бензиновими й дизельними моторами, то тепер Volvo XC70 — це повноцінний кросовер із гібридною системою паралельно-послідовного типу, створений у Китаї спеціально для місцевого ринку. Саме там сьогодні відбулася його прем’єра. Екстер’єр нового XC70 витриманий у фірмовому стилі Volvo, однак денні ходові вогні у формі «молота Тора» винесені окремо від основних фар: невеликі матричні блоки розташовані нижче, у бампері. Передня частина виконана у вигляді глухої панелі, як у електромобілів, але за нею заховані активні жалюзі повітрозабірника. Габарити: довжина — 4815 мм (на 107 мм більше за XC60 і на 138 мм менше за XC90), ширина — 1890 мм, висота — 1650 мм, колісна база — 2895 мм. У кросовера безрамні двері й колеса від 19 до 21 дюйма. Усередині — знайома архітектура з окремими екранами: цифрова панель приладів на 12,3 дюйма та мультимедіа на 15,4 дюйма. Також передбачений проєкційний дисплей із елементами доповненої реальності. Кількість фізичних кнопок зведена до мінімуму — навіть на двоспицевому кермі. Незвичне рішення — центральна консоль у вигляді полиці для бездротової зарядки, з’єднана з підлокітником розсувним «містком», який можна прибрати для доступу до нижнього рівня. Опційно пропонується аудіосистема Harman/Kardon (23 динаміки). Звісно, доступні адаптивний круїз-контроль із функціями автопілота й автоматичне паркування. Надалі Volvo планує розширювати функціонал за допомогою OTA-оновлень. Модель базується на платформі SMA (Scalable Modular Architecture) — розтягнутій версії платформи CMA, що використовується багатьма моделями концерну, зокрема Lynk & Co 08. Під капотом — 1,5-літровий турбодвигун (163 к.с., 255 Нм), який працює як генератор (82 к.с.) для заряджання батареї та з’єднаний із передніми колесами триступінчастою коробкою 3DHT. Основну ж роботу виконують електромотори. У передньопривідній версії він один (145 к.с.), загальна віддача системи — 318 к.с., розгін до «сотні» займає 8 секунд при масі 2110 кг. Повнопривідний варіант отримав додатковий електромотор на задній осі (212 к.с.), тож сукупна потужність сягає 462 к.с., і кросовер масою 2275 кг прискорюється до 100 км/год за 5,3 с. Максимальна швидкість обмежена на рівні 180 км/год. У передньопривідних гібридів встановлена батарея на 21,2 кВт·год, яка забезпечує до 116 км «чистого» електропробігу. У повнопривідних моделей акумулятор більший — 39,6 кВт·год, що дозволяє долати до 180 км на електротязі, а запас ходу в комбінованому режимі становить 1200 км. Є швидкісна зарядка: з 0 до 80% акумулятор заповнюється за 23 хвилини. Крім того, система підтримує віддачу енергії на зовнішні пристрої потужністю до 6 кВт. Виробництво Volvo XC70 налагоджене у Китаї, а старт продажів заплановано на 26 вересня. Базова версія коштуватиме 300 тис. юанів (близько 42 тис. доларів), а за повнопривідний варіант попросять від 330 тис. юанів (46 тис. доларів). У Volvo не виключають, що згодом новий XC70 з’явиться й на інших ринках, зокрема європейському, однак точних планів поки що не оголошено.
- Audi Q3 третього покоління: тепер у виконанні Sportback
Компактний кросовер Audi Q3 нещодавно перейшов у третю генерацію: стандартну версію презентували в червні. Проте ще з 2019 року у моделі з’явилась купеподібна модифікація Sportback, і компанія Audi вирішила не відмовлятися від неї, навіть попри зменшення попиту на подібний формат кросоверів. Тепер офіційно представлений Audi Q3 Sportback нового покоління. Основна відмінність Sportback від звичайного Q3 полягає в іншій задній частині кузова з похилим дахом, що став нижчим на 29 мм. У цієї версії відсутні рейлінги на даху, змінилися форма п’ятих дверей і спойлера, хоча вузькі ліхтарі з LED-смугою на всю ширину збережені. В іншому дизайн повторює базову модель. До палітри кольорів додали два нових відтінки, а диски доступні діаметром від 17 до 20 дюймів, у тому числі спеціальні аеродинамічні. Водночас коефіцієнт аеродинамічного опору залишився на рівні 0,30, як і у стандартного Q3. Інтер’єр Audi Q3 однаковий для обох типів кузова. На передній панелі розташований єдиний блок із 11,9-дюймовим цифровим щитком приладів та 12,8-дюймовим сенсорним екраном мультимедійної системи на базі Android Automotive OS. Окремого блоку керування кліматом більше немає, селектор трансмісії винесено на правий підкермовий важіль, а лівий об’єднав управління світлом і склоочисниками. Серед опцій — проєкційний дисплей, аудіосистема Sonos на 12 динаміків (420 Вт) і розширене контурне підсвічування салону. Вперше можна замовити двошарове скло передніх дверей для кращої шумоізоляції. Об’єм багажника у версій Q3 та Q3 Sportback однаковий (488–575 л залежно від положення заднього дивана), але зі складеними спинками різниця з’являється: 1289 л у Sportback проти 1386 л у стандартного Q3. Механічні коробки більше не пропонуються — лише семиступінчастий «робот» S tronic із двома зчепленнями. Початкові комплектації з переднім приводом оснащуються 1.5-літровим бензиновим TFSI або 2.0-літровим турбодизелем TDI потужністю 150 к.с. з моментом 250 Нм та 360 Нм відповідно. Для дволітрових бензинових моторів передбачено стандартний повний привід quattro з муфтою на задній осі. Є дві версії: молодша видає 204 к.с. і 350 Нм, старша — 265 к.с. і 400 Нм. На верхівці лінійки — плагін-гібрид Audi Q3 Sportback e-Hybrid. Він поєднує бензиновий двигун 1.5 TFSI (177 к.с.) з електромотором на 116 к.с., інтегрованим у шестиступінчастий «робот». Сумарна потужність становить 272 к.с. і 400 Нм, привід — лише передній. Тяговий акумулятор ємністю 19,7 кВт·год дозволяє проїхати на електротязі 118 км, що лише на кілометр менше, ніж у стандартного Q3. Перші автомобілі Audi Q3 Sportback третьої генерації з’являться в європейських салонах у листопаді, але ціни вже оголошені. У Німеччині мінімальна вартість становить 46 450 євро, тобто на 1850 євро більше, ніж у звичайного Q3. За гібридну версію попросять щонайменше 51 150 євро. Виробництво нових Audi Q3 налагоджене на заводі в угорському Дьйорі, проте частину машинокомплектів із готовими кузовами відправлятимуть і на головний майданчик в Інгольштадт.
- Новий Jeep Cherokee: офіційна прем’єра
Після дворічної паузи Jeep Cherokee повертається на ринок! Виробництво п’ятого покоління зупинили ще на початку 2023 року, і в модельній лінійці марки з’явився відчутний пробіл. Тому не дивно, що до дебюту шостої генерації компанія почала підігрівати інтерес заздалегідь — ще навесні, коли оприлюднила перші офіційні зображення. Тепер новинка представлена повністю. Дизайнери повернули Cherokee більш рубаним та масивним формам, пожертвувавши аеродинамікою (Cd = 0,335). Натомість кросовер помітно виріс: довжина тепер 4778 мм (+155 мм), ширина — 1898 мм (+39 мм), висота — 1715 мм (+34 мм). Колісна база збільшилася на 170 мм і досягла 2870 мм, тож модель офіційно перейшла у сегмент середньорозмірних SUV. У різних версіях пропонуються колеса діаметром від 17 до 20 дюймів. Салон зберіг п’ятимісне компонування. У передню панель інтегровано 10,25-дюймову цифрову панель приладів та 12,3-дюймовий екран мультимедійної системи UConnect 5 з підтримкою Apple CarPlay, Android Auto, «повітряних» оновлень і встановлення сторонніх застосунків. Окремий блок клімат-контролю виконано у вигляді сенсорної панелі, а на центральному тунелі розташовані обертова шайба селектора КП і підстаканники. Багажник тепер вражає об’ємом у 952 літри за стандартом EPA, а при складених задніх сидіннях місткість сягає 1935 літрів, що майже на третину більше, ніж у попередника. У базі кросовер отримав адаптивний круїз-контроль другого рівня з набором асистентів. Конструктивно новий Cherokee побудований на платформі STLA Large від Stellantis, але у модифікації з поперечним розташуванням двигуна. Головним став гібрид: тут використовується 1,6-літровий турбомотор EP6 (спільна розробка PSA і BMW, відомий як Prince), який для цієї системи адаптований під цикл Міллера. Потужність ДВЗ — 180 к.с. і 300 Нм. Разом з електродвигуном, генератором і варіатором eCVT сумарна віддача сягає 213 к.с. і 312 Нм. Хоча батарея має невелику ємність (1,08 кВт·год), що обмежує рух на електротязі, у Jeep обіцяють запас ходу понад 805 км за циклом EPA завдяки 52-літровому баку. У стандарті йде повнопривідна система Active Drive I з муфтою підключення задньої осі та режимами Auto, Sport, Snow і Sand/Mud. Дорожній просвіт у 204 мм і короткі звиси забезпечують непогану геометричну прохідність: кут в’їзду — 19,6°, перекидання — 18,8°, з’їзду — 29,4°. Максимальна маса причепа — 1,6 тонни. Випуск двигунів EP6 вже налагоджений у Мічигані, але складання Cherokee відбуватиметься на заводі в Мексиці. Продажі топових версій Limited та Overland з ціною $42–46 тис. стартують наприкінці цього року. Базовий варіант і модифікацію Laredo ($37–40 тис.) доведеться зачекати до початку 2026-го. Також очікується поява бензинових версій із дволітровим турбомотором Hurricane.
- Представлено концепт Opel Corsa GSE подвійного призначення
Компанія Opel готує головну прем’єру до вересневого автосалону IAA Mobility у Мюнхені — концептуальний хетчбек Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo, який має одразу два завдання. По-перше, він демонструє дизайн і технологічні рішення для наступного покоління Corsa. По-друге, ця модель увійде до віртуальної колекції гри Gran Turismo 7, приєднавши Opel до клубу виробників, які створюють унікальні спорткари для геймерів. Концепт вже представлений у реальному вигляді. Це ефектне тридверне купе довжиною 4 м і завширшки 2 м. Передня частина оформлена у стилі Opel Compass, новій інтерпретації фірмової мови дизайну Vizor: світлові елементи формують характерний «приціл». Аеродинамічний обвіс має два активних елементи — даховий спойлер і великий задній дифузор, які можуть висуватися на 25 см для підвищення стабільності й притискної сили. Колеса різного діаметра: спереду — 21 дюйм, ззаду — 22. Салон зроблений у спортивному стилі: каркас безпеки, одне сидіння для пілота і жодних класичних екранів чи приладів. Інформація виводиться на проекційний дисплей та інтегроване в панель підсвічування. Попри те, що нинішній прототип — це макет у натуральну величину, він закладає основу для перспективної техніки. Передбачено двомоторний повний привід: у максимальному режимі система видає 800 к.с. і 800 Нм, з короткочасним підвищенням потужності до 880 к.с.. Живлення забезпечує батарея ємністю 82 кВт·год, споряджена маса становить лише 1170 кг. За розрахунками, розгін до 100 км/год займає 2 секунди, а максимальна швидкість досягає 320 км/год. Проте відчути ці характеристики можна буде тільки у грі Gran Turismo 7 для PS4 та PS5: віртуальна модель стане доступною вже восени. Що ж до майбутньої серійної Corsa, її вихід очікується до 2028 року. Автомобіль отримає нову платформу STLA Small (перший серійний проєкт на ній дебютує у 2026-му) і лише частково успадкує стиль та образ від шоу-кара.
- Дві версії Infiniti QX80: для шосе та бездоріжжя
Infiniti QX65 Monograph виявився не єдиним експонатом бренду на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч. Разом із ним японська марка представила два спеціальні варіанти свого флагманського рамного позашляховика третього покоління Infiniti QX80. Обидва мають статус концепт-карів і демонструють потенційні напрями розвитку модельної лінійки. Перший варіант отримав назву Infiniti QX80 Track Spec, що відразу підкреслює його дорожню орієнтацію. Автомобіль вирізняється розширеним обвісом по периметру кузова та спойлером на задніх дверях. Передній бампер і решітка радіатора запозичені у серійної версії QX80 Sport, а ззаду з’явилися чотири вихлопні патрубки. Позашляховик оснащений 24-дюймовими колесами з низькопрофільною гумою. Найбільші зміни відбулися під капотом: бітурбований V6 3.5 отримав нові турбіни, оновлену вихлопну систему, вдосконалену паливну систему та більший інтеркулер. У результаті потужність зросла з 456 до 659 к.с., а крутний момент — з 698 до 1016 Нм. При цьому блок циліндрів і поршнева група залишилися серійними. Другий концепт носить назву Infiniti QX80 Terrain Spec і орієнтований на позашляхові пригоди. Його технічні характеристики поки не розкриті, але дизайн підкреслює позашляховий потенціал: встановлений силовий захист спереду, ззаду та з боків, нові розширювачі арок для більших коліс із масивними шинами, а також експедиційний багажник із додатковим освітленням і висувним тентом. Кузов покритий захисною вініловою плівкою, а на вікнах з’явилися дефлектори. У Nissan визнають, що Infiniti потребує швидкого розширення модельного ряду, тому бренд активно шукає способи вивести на ринок нові варіанти — навіть у вигляді спецверсій існуючих моделей. Хоча представлені QX80 Track Spec і QX80 Terrain Spec поки мають статус концептів, серійні версії подібних модифікацій можуть з’явитися вже найближчим часом.
Нові Kia Sportage в Україні — ціни, моделі, наявність
Чому варто обрати Kia Sportage?
Вітаємо на сторінці Kia Sportage на CarsApp — зручному онлайн-сервісі для вибору нових автомобілів в Україні. Kia Sportage — це сучасний кросовер, який поєднує інновації, комфорт, безпеку та стильний дизайн.
Що ви знайдете на сторінці Kia Sportage:
• Усі моделі Kia Sportage в одному місці — обирайте з актуального модельного ряду, представленого в Україні.
• Порівняння комплектацій — швидко оцініть технічні характеристики, оснащення та переваги кожної моделі.
• Актуальна наявність — дізнавайтесь, які авто є в наявності саме у вашому регіоні.
• Пряма комунікація з дилерами — зв’яжіться напряму та отримайте вигідні пропозиції.
• Збереження улюблених моделей — додайте авто до “Обраного” для зручного повернення до перегляду.
Переваги вибору Kia Sportage через CarsApp:
• Актуальні ціни на нові Kia Sportage по Україні
• Простий інтерфейс і швидкий пошук
• Регулярні оновлення про наявність та знижки
• Зручна функція порівняння моделей
Знайдіть свій ідеальний Kia Sportage на CarsApp — легко, швидко та без зайвих зусиль. Переглядайте фото, дізнавайтесь про комплектації та умови покупки, і зв’язуйтесь з офіційними дилерами онлайн!
Читати далі