Останні новини автомобільного світу в Україні
Новинки автомобілів: що нового на ринку
Огляди нових моделей та технічних інновацій
Події в автомобільній індустрії
Актуальні новини від виробників та дилерів
Огляди та порівняння нових авто
Бренд Alpine, що належить Renault Group, переходить в електромобільну еру і вже представив прощальні версії бензинового спорткара A110. Для популяризації своїх електромобілів в компанії йдуть на різні кроки, і одним з найбільш очевидних є участь у перегонах. Для цього підготовлений хот-хетч Alpine A290 у заводській версії Rallye. Перелік доопрацювань типовий для молодших ралійних класів. Перш за все, для відповідності правилам безпеки FIA в салоні хетчбека Alpine A290 Rallye встановлені «ковші» Sabelt і вварений каркас безпеки. Перероблена гальмівна система: на передній осі встановлені шестипоршневі механізми з дисками діаметром 350 мм, а ззаду — однопоршневі супорти з дисками на 280 мм. Антиблокувальна система переналаштована на гоночний лад. У підвісці встановлені амортизатори ALP Racing, 18-дюймові колеса Evo Corse взуті в шини Michelin Pilot Sport A. Однак силова установка залишилася практично недоторканою. Як і цивільний Alpine A290, версія Rallye має тільки передній привід, а єдиний електродвигун розвиває 220 к.с. і 300 Нм. Стільки ж доступно дорожнім модифікаціям GT Performance і GTS. Тягова батарея ємністю 52 кВт∙год також стандартна. Зате для гоночного хетчбека заявлені інші алгоритми керуючої електроніки і встановлений самоблокуючий диференціал ZF. Нарешті, щоб справити враження на пілотів і глядачів, переналаштована система імітації звуку двигуна. Перший живий показ версії Rallye відбудеться на Фестивалі швидкості в Гудвуді, який відбудеться наступного тижня. А ось в якій першості буде змагатися Alpine A290 Rallye, поки не зовсім зрозуміло. Монокубок обіцяють створити пізніше, а зараз пропонується брати участь лише в певних фірмових змаганнях марки Alpine, де обіцяні спеціальні призи та окрема зарядна інфраструктура. Купити Alpine A290 Rallye можна за 60 тисяч євро, тоді як дорожня 220-сильна версія коштує від 42 тисяч євро.
Mercedes-Benz активно готується до виведення нового сімейства електричних фургонів і мінівенів, які доповнять існуючі моделі Vito і V-класу з двигунами внутрішнього згоряння. Восени минулого року автовиробник продемонстрував замасковані фургони, а в квітні представив концептуальний преміум-мінівен Vision V. Випробування прототипів йдуть повним ходом: зовсім недавно бренд провів показовий автопробіг електромобілів з Німеччини до Італії і розкрив нові подробиці про майбутній модельний ряд. Пасажирські версії отримають назви Mercedes-Benz VLE і Mercedes-Benz VLS. Очевидно, в позначеннях закладена перекличка зі звичними легковими серіями E-класу і S-класу. Модель VLE розрахована на перевезення до восьми осіб і орієнтована як на сімейне використання, так і на роль бізнес-транспортера. А VLS, за заявою компанії, створить новий стандарт люксу у своєму сегменті, і, судячи з усього, втілить ідеї концепту Vision V, включаючи поділ салону перегородкою між передньою частиною і пасажирською зоною — особливо актуальне рішення для китайського ринку. Поки ж два тестових VLE в щільному камуфляжі успішно подолали маршрут у 1090 кілометрів від Штутгарта до Риму. У Mercedes-Benz розповіли, що на дорогу пішло 13 годин, з двома короткими зарядками по 15 хвилин кожна. Машини пройшли через найрізноманітніші дорожні умови — від швидкісних автобанів і альпійських перевалів до тісних вулиць італійських міст. Саме в містах особливу користь показали задні підрулюючі колеса, які підвищили маневреність великого мінівена. Також в дорозі автомобілі відчули широкий температурний діапазон: від +11 °C в Штутгарті до +33 °C в Римі. Перші серійні версії нового сімейства на платформі Van.EA з'являться вже в 2026 році. Вони будуть глобальними, з акцентом на ринки США, Канади та Китаю, де особливо затребувані преміум-версії. Електрична модель EQV буде знята з виробництва, проте бензинові і дизельні варіанти Vito і V-класу як і раніше залишаться в лінійці.
Ключову роль відіграють люди! Після відходу Карлоса Тавареса з посади генерального директора Stellantis, північноамериканське відділення концерну демонструє помітний підйом. Вже оголошено про повернення легендарних двигунів Hemi V8 в лінійку продукції — їх знову почали встановлювати на Ram 1500. А тепер компанія офіційно реанімувала спортивний підрозділ SRT. Спочатку створена в 1989 році як Team Viper, це інженерне об'єднання працювало над культовим суперкаром Dodge Viper з двигуном V10. Пізніше команда об'єдналася з розробниками родстера Plymouth Prowler і була виділена в спеціальний підрозділ SVE (Specialty Vehicle Engineering). У 2002 році він отримав нову назву — Performance Vehicle Operations (PVO), а вже в 2004-му став відомий як SRT (Street & Racing Technology). Однак у 2021 році, при Таваресі, підрозділ було розформовано. Тепер SRT повертається. Його очолив Тім Куніскіс, добре відомий своєю пристрастю до потужних автомобілів і V8-моторів. Нагадаємо, він працював у компанії з 1993 року, пішов влітку 2024-го, але вже в грудні повернувся як керівник бренду Ram — і зберігає цю посаду донині. Тепер він також призначений керівником відродженого SRT, в рамках якого працюватимуть інженери з Chrysler, Dodge, Jeep і Ram. У завдання нового SRT буде входити розробка «заряджених» версій автомобілів всіх зазначених марок, а також курування автоспортивних програм цих марок. Крім того, Куніскіс зайняв посаду керівника північноамериканського маркетингу та продажів Stellantis — на цій посаді він тепер безпосередньо підпорядковується новому главі концерну, Антоніо Філосі.
Навесні 2024 року Porsche почала поетапне оновлення легендарної лінійки 911, і тепер настала черга однієї з найбільш універсальних версій — Carrera 4S з повним приводом. Нагадаємо, що першим рестайлінг пройшов задньопривідний Carrera S, який дебютував у січні. А тепер в дію повертається повнопривідна модифікація, яка, як завжди, доступна в трьох кузовах: купе, кабріолет і тарга. До речі, остання в 2025 році відзначає 60-річчя з моменту появи. Версія Targa відрізняється наявністю фірмової дуги безпеки, яка вперше з'явилася в 1965 році як відповідь на нові американські вимоги до безпеки кабріолетів. Спочатку дах мав знімну панель над передніми кріслами, а пізніше — скляну розсувну секцію з електроприводом. Сучасна конструкція, представлена в поколінні 991 (2013), включає панель з магнієвого сплаву, яка автоматично складається під заднім склом. Останній при цьому піднімається цілком, включаючи кришку моторного відсіку, і від'їжджає назад — весь процес займає 19 секунд. Доступні кольорові варіанти даху: чорний, синій, червоний і коричневий. Купе тепер можна замовити без задніх сидінь, щоб зменшити споряджену масу — тоді як кабріолет і тарга комплектуються ними за замовчуванням. Зовні модифікації Carrera 4S і Carrera S практично ідентичні. Всередині базове обладнання включає оббивку з натуральної шкіри, світлодіодні фари, дзеркала з автозатемненням, бездротову зарядку і різнокольорове контурне підсвічування. З технічної точки зору повнопривідна трансмісія з муфтою підключення передньої осі практично не змінилася, за винятком переглянутого передавального числа редуктора. Двигун такий же, як і у задньопривідної версії: бітурбований трилітровий «шіст», тепер видає 480 к.с. замість колишніх 450 к.с., при колишньому крутному моменті 530 Нм. Коробка передач — восьмиступінчаста роботизована PDK. Розгін до «сотні» займає 3,3 секунди, максимальна швидкість досягає 308 км/год. З точки зору обладнання Carrera 4S вже в базі має гальма від версії GTS — з передніми дисками діаметром 408 мм і задніми 380 мм, а також повністю кероване шасі і спортивну випускну систему. Колеса — 20 дюймів спереду і 21 ззаду. Оновлені Porsche 911 Carrera 4S вже доступні для замовлення. Ціни в Німеччині починаються від 163 тисяч євро за купе, 177 тисяч євро за кабріолет і 179 тисяч євро за Targa 4S.
Компанія Mercedes-Benz офіційно представила седан CLA третього покоління ще в березні, а місяць тому він став на конвеєр заводу в Раштатті (Німеччина). Однак поки що виробництво обмежилося електричними модифікаціями, і бензинові версії попереднього покоління CLA все ще в ходу. Їх життєвий цикл добігає кінця, і на честь прощання бренд підготував спеціальну модифікацію Final Edition, яка дісталася флагманському виконанню — Mercedes-AMG CLA 45 S. І не випадково. Модифікація Final Edition буде пропонуватися в кузовах седан і універсал. Вона виділяється ексклюзивним сірим відтінком кузова Magno від ательє Manufaktur і фірмовою графікою на боковинах. Стандартно йдуть чорні глянцеві елементи декору, решітка радіатора оформлена в темному хромі, а 19-дюймові ковані колеса виконані в матовому чорному кольорі. Додатково можна замовити розширений аеродинамічний пакет, розроблений і випробуваний в аеродинамічній трубі. Він включає модифіковану нижню частину переднього бампера з великим спліттером, а також нові повітроводи в задній частині. Корму седана і універсала прикрашають збільшені спойлер і дифузор. Всередині — спортивні сидіння AMG Performance, оббиті поєднанням штучної шкіри Artico і мікрофібри Microcut. На підголівниках вишиті емблеми спеціальної версії, а салон прикрашають жовті акценти на дверях і передній панелі. У центральній консолі з'явилася табличка «45 S Final Edition», а пороги оснащені накладками з жовтими логотипами AMG. Під капотом залишився знайомий дволітровий турбомотор M139, що видає 421 к.с. і 500 Нм. Він працює в парі з восьмиступінчастим преселективним «роботом» AMG Speedshift і системою повного приводу 4Matic+ з двома муфтами на задній осі і дріфт-режимом. Ця версія двигуна також йде в історію: в AMG заявили, що більше не будуть використовувати чотирициліндрові ДВС — тепер тільки шестициліндрові і вище. Таким чином, майбутніх AMG-версій для нового CLA може не бути — або вони стануть чисто електричними. Прийом замовлень на Mercedes-AMG CLA 45 S Final Edition відкритий до кінця року. Кількість примірників необмежена, але вартість буде вищою за поточну ціну стандартного CLA 45 S, який коштує від 76 400 євро.
У 2019 році Ferrari представила модель Roma, відкривши для себе сегмент елегантних купе GT з переднім розташуванням двигуна V8. Тепер її замінює Ferrari Amalfi — автомобіль, названий на честь курортного міста на півдні Італії. По суті, це оновлена Roma: технічний індекс F169 залишився, додано лише літеру M. Основна архітектура кузова збережена, але зовнішній вигляд переосмислений в дусі останніх моделей бренду. Передня лінія з вузькими фарами і масивним повітрозабірником нагадує вигляд Purosangue і 12Cilindri. Також змінено капот і кришку багажника, а на кормі з'явився висувний спойлер з трьома робочими положеннями, що створює до 110 кг притискної сили на 250 км/год. Розміри автомобіля практично не змінилися: довжина — 4660 мм (+4 мм), ширина — 1974 мм, висота — 1301 мм. База коліс залишається колишньою — 2670 мм, як і у Ferrari California 2008 року. 20-дюймові диски можуть комплектуватися шинами Bridgestone Potenza Sport або Pirelli P Zero. Суха маса майже ідентична: 1470 кг проти 1472 кг у Roma. Салон з компонуванням 2+2 також перероблений. Головне нововведення — широкий 10,25-дюймовий екран медіасистеми замість вузького вертикального дисплея у Roma. Нова мультимедіа підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Перед водієм встановлено 15,6-дюймовий цифровий щиток, а у переднього пасажира — окремий екран на 8,8 дюйма. У центральному тунелі — алюмінієва обробка і бездротова зарядка. Серед опцій — масажні та вентильовані крісла з 10 пневмокамерами та аудіосистема Burmester (14 динаміків, 1200 Вт). Об'єм багажника — 273 літри. Під капотом розташований модернізований V8 3.9 твін-турбо сімейства F154 з новими турбінами. Потужність збільшена до 640 к.с. при 7500 об/хв, крутний момент залишився колишнім — 760 Нм від 3000 до 5750 об/хв. 8-ступінчаста преселективна коробка також пройшла модернізацію. Розгін до 100 км/год — 3,3 с, до 200 км/год — 9,0 с (у Roma було 3,4 і 9,3 с відповідно). Максимальна швидкість — 320 км/год. Ключовим нововведенням в техніці є електронна система гальмування brake-by-wire, яка забезпечує більш точний контроль і кращу узгодженість з новою ABS Evo. Також оновлено систему стабілізації SSC до версії 6.1 і електропідсилювач керма. Передня підвіска тепер опціонально оснащена системою підйому на 40 мм — для подолання лежачих поліцейських і крутих з'їздів. Замовлення на Ferrari Amalfi вже приймаються, стартова ціна — від 240 тисяч євро, що на 30 тисяч дорожче моделі Roma. Але навіть з урахуванням цього — це залишається найдоступнішим суперкаром в лінійці Ferrari. Пізніше з'явиться і відкрита версія, яка замінить Roma Spider.
П'ять років тому Mitsubishi Motors думала про вихід з європейського ринку, але незабаром переглянула свої плани і почала наповнювати модельний ряд за рахунок ребейджингових моделей Renault. Вже вийшли Mitsubishi Colt (клон Renault Clio) і кросовер ASX (варіація Renault Captur). А тепер представлена третя модель за цією схемою — більший позашляховик Mitsubishi Grandis. Раніше ім'я Grandis носив компактвен, який випускався з 2003 по 2011 рік і будувався на платформі від Outlander. Машина продавалася в багатьох країнах, включаючи Росію. Його ідейним наступником стала Mitsubishi Delica D:5, актуальна досі. А ось назву Grandis тепер закріпили за зовсім іншим автомобілем. Новий Mitsubishi Grandis — це ребейджинг кросовера Renault Symbioz 2024 року, який сам по собі є подовженою версією Captur. Таким чином, ASX і Grandis в лінійці Mitsubishi — по суті, варіації однієї і тієї ж моделі. Новинка має довжину 4410 мм, п'ятимісний салон і багажник об'ємом 434–1582 літри. Зовні Grandis відрізняється від оригінального Renault лише переднім оформленням в стилі Dynamic Shield — хоча капот, фари, крила і ходові вогні залишені від Symbioz. На кормі відмінностей більше: нові п'яті двері, перероблені секції ліхтарів, оригінальні диски розміром від 17 до 19 дюймів. У салоні мінімум змін: логотип Mitsubishi на кермі і селектор трансмісії від моделей Dacia. Все інше — як у Symbioz. Збереглося і регулювання заднього ряду в поздовжньому напрямку (на 160 мм). Пропонується чотири традиційні для Mitsubishi комплектації: Inform, Invite, Intense та Instyle. Серед обладнання — адаптивний круїз-контроль MI-Pilot. Базова версія Grandis оснащена 1,3-літровим турбодвигуном (140 к.с.) і 12-вольтовою м'якою гібридною системою. На відміну від Symbioz, який доступний тільки з «механікою», Mitsubishi пропонує ще 7-ступінчастого «робота» з двома зчепленнями. Також доступний гібрид Renault E-Tech з новим 1,8-літровим атмосферником, роботизованою трансмісією без зчеплення і електродвигуном — в сумі 158 к.с. Привід — виключно передній. Виробництво Mitsubishi Grandis налагоджено на іспанському заводі Renault у Вальядоліді, де також випускаються Symbioz, Captur і ASX. Продажі в Європі стартують у четвертому кварталі, а за її межами модель, швидше за все, не продаватиметься. А вже 17 вересня компанія представить четверту запозичену модель — електричний кросовер Mitsubishi Eclipse Cross, який виявиться перелицьованим Renault Scenic E-Tech.
Дотримуючись філософії свого лідера Акіо Тойоди, Toyota активно просуває спорткари і розвиває бензинові двигуни високої потужності. Так, у квітні був представлений черговий тюнінг-пакет для хот-хетчу GR Yaris, а днями відбулася жива прем'єра модернізованої версії. Публічний дебют екстремальної модифікації Toyota GR Yaris Aero Performance відбувся на грецькому етапі чемпіонату світу з ралі WRC. Вибір локації не випадковий — адже комплект Aero Performance розроблявся з урахуванням досвіду трас WRC і японської серії Super Taikyu, а також за участю професійних гонщиків. Версія Aero Performance включає шість ключових аеродинамічних оновлень. Новий алюмінієвий капот зі збільшеними вентиляційними каналами повторює форму карбонового елемента від GRMN Yaris. Спереду встановлений значний спліттер, що забезпечує додаткову притискну силу. Задній спойлер регульований — його можна адаптувати під конкретні умови треку. На дні з'явилася плоска захисна панель над паливним баком. Спеціальні зябра на передніх крилах виводять гаряче повітря з колісних арок, а в задній бампер додані аеродинамічні прорізи. Паралельно з'явилися і нові подробиці про майбутній двигун G20E. В інтерв'ю німецьким журналістам інженери підрозділу Toyota Gazoo Racing поділилися новими деталями. Раніше цей двигун був представлений на середньомоторному прототипі GR Yaris M. Його стандартна потужність в трековій конфігурації досягає 450 к.с., що і планується для серійної версії. Однак в гоночних умовах двигун здатний видавати до 600 к.с. — достатньо встановити більшу турбіну. Блок циліндрів G20E відрізняється збільшеною міжциліндровою відстанню, що робить його особливо міцним і придатним для високих навантажень — як і легендарний 2JZ, відомий своєю надійністю в тюнінгу. У Європі Toyota GR Yaris з пакетом Aero Performance надійде в продаж вже восени, але ціну ще не оголосили (нагадаємо, стандартна версія в Німеччині коштує від 52 000 євро). Що стосується нового турбомотора G20E, то його дебют у серійних моделях відбудеться не раніше виходу оновленої Celica або MR2, а до цього ще далеко.
Ласкаво просимо на сторінку Новини CarsApp — вашого надійного джерела інформації про нові автомобілі в Україні! Тут ви знайдете актуальні новини зі світу автомобілебудування, останні оновлення про нові моделі, спеціальні пропозиції від дилерів, а також корисні поради для автолюбителів.
Чому варто слідкувати за нашими новинами?
- Будьте в курсі подій: Отримуйте найсвіжіші новини про нові авто, технології, що змінюють індустрію, та тенденції на ринку автомобілів в Україні.
- Спеціальні пропозиції: Дізнавайтеся про акції, знижки та новини від офіційних дилерів, щоб отримати найкращі умови покупки.
- Огляди нових моделей: Читайте про останні запуски автомобілів, їхні характеристики та переваги, щоб обрати свій ідеальний автомобіль.
Як скористатися нашою сторінкою новин:
- Ознайомтесь з останніми новинами: Регулярно перевіряйте нашу сторінку для отримання актуальної інформації про автомобільний ринок.
- Підписуйтесь на оновлення: Слідкуйте за нашими новинами, щоб не пропустити важливі оголошення та спеціальні пропозиції.
- Діліться з друзями: Поширюйте цікаві новини та огляди серед своїх друзів та знайомих, які шукають новий автомобіль.
Переваги CarsApp:
- Актуальна інформація: Ми надаємо лише перевірені дані, щоб ви завжди були в курсі подій у світі автомобілів.
- Простий доступ до новин: Легкий у використанні інтерфейс дозволяє швидко знаходити цікаву для вас інформацію.
- Експертні огляди: Отримуйте поради від професіоналів, які допоможуть вам обрати найкращий автомобіль для ваших потреб.
Слідкуйте за сторінкою Новини на CarsApp, щоб бути в курсі всіх актуальних подій у світі автомобілів та зробити свій вибір з розумом! Додайте улюблені моделі до Обраного" та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання додаткової інформації.
Читати далі