Останні новини автомобільного світу в Україні
Новинки автомобілів: що нового на ринку
Огляди нових моделей та технічних інновацій
Події в автомобільній індустрії
Актуальні новини від виробників та дилерів
Огляди та порівняння нових авто
Французький хетчбек Renault 5 з'явився знову, але вже у вигляді електромобіля. Також з'явилася більш потужна версія під назвою Alpine A290. Оригінальна модель також мала екстремальну версію Renault 5 Turbo із заднім приводом та середньомоторною компонувкою. Ця версія розроблялася спеціально для ралі, але для омологації також були підготовлені дорожні версії з двигуном 1.4 потужністю 160 к.с. і 221 Нм з вприскуванням палива, турбокомпресором Garrett та п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Тепер було оголошено, що Renault 5 Turbo 3E буде малосерійним виробництвом. Це буде електромобіль, але уніфікація з серійним Renault 5 буде мінімальною. В основі моделі Turbo буде оригінальна платформа з монококом з вуглецевого волокна і заднім приводом. На задній осі будуть встановлені два електромотори загальною потужністю 500 к.с. Згідно з розрахунками, розгін до 100 км/год займе близько 3,5 секунди. Автомобіль розробляється у співпраці з фахівцями дочірньої компанії Alpine. Інформації про ціни та терміни появи Renault 5 Turbo 3E у продажу поки що немає. Відомо лише, що товарні автомати з'являться не раніше 2026 року.
Виробник називає DS N°8 терміном SUV Coupe. Замість решітки радіатора передню частину автомобіля прикрашає панель з динамічним підсвічуванням і логотипом бренду. Розробники наголошують, що дизайн електрокара не лише ефектний, а й аеродинамічно вивірений: коефіцієнт Сх становить лише 0,24. За розмірами ця модель близька до моделей BMW i4 або Tesla Model Y: довжина - 4,82 м, ширина - 1,90 м, висота - 1,58 м. Колісна база - 2,90 м, дорожній просвіт - 155 мм. При створенні інтер'єру DS N°8 дизайнери надихалися внутрішнім оздобленням дорогих яхт. На поличці передньої панелі розташовані два окремих екрану для приладів і медіасистеми. Привертає увагу незвичайне кермо з чотирма спицями. У салоні встановлено 14 динаміків аудіосистеми Focal Electra 3D Hi-fi, потужністю 690 Вт. DS запропонувала три варіанти «веганської» обробки салону з використанням перероблених тканин і пластику. Але є також ще два дизайни інтер'єру з обробкою зі шкіри Nappa, доступні покупцеві. DS N°8 базується на модульній платформі STLA Medium з 400-вольтовою електричною системою і включає в себе три версії. Базовий має електродвигун на передній осі потужністю 230 к.с., 343 Нм та тягову батарею ємністю 74 кВт·год.Розгін 0-100 км/год для цієї модифікації становить 7,7 с та запас ходу 572 км на одному заряді (за циклом WLTP). Версія Long Range має єдиний двигун, який розвиває 245 к.с. та 343 Нм, а запас ходу становить 750 км. Розгін до 100 км/год займає 7,8 с. Двомоторна повнопривідна топова версія - 350 к.с., 509 Нм. Розгін - 5,4 с і запас ходу 686 км на одному заряді. Максимальна швидкість всіх версій обмежена на позначці 190 км/год. У майбутньому у DS N°8 з'являться версії з гібридними установками, що перезаряджаються. Виробництво почнеться в першому кварталі 2025 року, старт продажів в Європі запланований на літо. Поки що є інформація про ціну на версію Long Range з переднім приводом: близько 65 тисяч євро.
Раніше Opel Frontera був повноцінним рамним кросовером, а зараз цю назву дали компактному кросоверу. Прем'єра відбулася у квітні, виробництво на заводі Stellantis у Словаччині почалося у липні, а зараз оголошено про старт продажів на європейському ринку. Frontera помітно більша за свого попередника Opel Crossland, з довжиною 4 385 мм (плюс 168 мм) та колісною базою 2 670 мм (плюс 66 мм). Ширина - 1849 мм, висота - 1635 мм. У базовій комплектації моделівстановлені сталеві 16-дюймові диски, але за додаткову плату можна замовити 17-дюймові легкосплавні диски та двоколірне фарбування кузова. У версії GS все це є з коробки, плюс сріблясті вставки в бампер. Статичне навантаження на дах може досягати 240 кг. Коробка передач для Opel Frontera пропонується тільки автоматична. Двигуни являють собою гібрид з бензиновою турботрійкою 1.2 і 48-вольтовим електромотором потужністю 28 к.с., який вбудований в шестиступінчастий преселективний «робот». Є версії із загальною потужністю 100 або 136 к.с. (крутний момент - 205 або 230 Нм відповідно). Також доступна електрична версія, з 400-вольтовою електричною системою та двигуном потужністю 113 к.с. та 125 Нм. Заявлений пробіг – 305 км за циклом WLTP. Пізніше має з'явитися версія із запасом ходу 400 км. Базовий 100-сильний гібрид та електромобіль є п'ятимісними. Для гібрида потужністю 136 к.с. третій ряд сидінь можна замовити за додаткові 800 євро. Особливістю початкової комплектації є повна відсутність аудіосистеми: замість екрану на передній панелі встановлено кріплення для смартфона. А базова кліматична система має механічне регулювання рециркуляції. Медіасистема з десятидюймовим екраном та клімат-контроль – це опції. У Німеччині базовий Opel Frontera коштує 23900 євро. Гібрид потужністю 136 к.с. оцінюють у 25700 євро, електромобіль – від 29000 євро.
Екстер'єр середньомоторного купе Aston Martin Valhalla вже давно не секрет, і він строго функціональний. Завдяки цілому комплексу активних аеродинамічних елементів досягається 600 кг притискної сили на швидкостях понад 240 км/год. Передня підвіска виконана за гоночною схемою push rod, ззаду встановлений п'ятипоперечний важіль, всі чотири колеса оснащені амортизаторами Bilstein DTX з електронним управлінням. Вуглецево-керамічні гальма управляються за допомогою дроту (brake-by-wire) і мають диски діаметром 410 мм спереду і 290 мм ззаду. На передній осі встановлені шестипоршневі механізми, а на задній - чотирипоршневі. В основі силової установки лежить модифікований бітурбомотор AMG V8 об'ємом 4,0 літра у версії з «плоским» колінчастим валом та сухим картером (такий двигун встановлювався на Mercedes-AMG GT Black Series). Він розвиває 828 к.с., тобто його питома потужність становить 207 к.с. на літр об'єму, і це рекорд для дорожніх Aston Martin. Йому допомагають три електродвигуни загальною потужністю 251 к.с. Один з них вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот»: у тандемі з ДВС вони обертають задні колеса через диференціал з електронним управлінням. На передній осі розташовані ще два електродвигуни з масляним охолодженням, що забезпечують повний привід і управління вектором тяги. Сумарна віддача всієї системи становить 1079 к.с. і 1100 Нм. Суха маса купе становить 1655 кг, внаслідок цього гіперкар здатний набрати першу «сотню» за 2,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 350 км/год. Для синхронізації підвіски, гальмівної системи, рульового управління, активної аеродинаміки та силового агрегату передбачена електронна система Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC) з різними режимами руху. Наприклад, у режимі чисто електромобіля гіперкар здатний подолати 14 км з максимальною швидкістю 140 км/год на передньому приводі. Фахівці заводської команди Формули-1 допомагали в розробці гіперкара Aston Martin. Це помітно по керму, яке виконано з цільного шматка вуглецевого волокна. Аналогічну конструкцію мають крісла-відра зі шкіряними вставками. Перед водієм встановлений великий дисплей приладів з різними варіантами відображення інформації, а по центру розташований екран медіасистеми, під яким розміщено ряд фізичних кнопок. Як і інші Aston Martin, Valhalla може бути персоніфікована в фірмовому ательє Q за бажанням покупця. Тираж середньомоторного гіперкара Aston Martin Valhalla становитиме 999 екземплярів. Стартова ціна – 850 тисяч фунтів стерлінгів. Перші комерційні екземпляри будуть передані клієнтам влітку 2025 року.
У 2022 році компанія Mercedes-Benz оголосила про створення серії ексклюзивних моделей серії Mythos, а навесні 2024 року було показано її першого представника — спайдер Mercedes-AMG PureSpeed. Автомобіль мав статус концепту, а технічні подробиці компанія не розголошувала. Тепер ексклюзивний суперкар був детально розкритий. В основі Mercedes-AMG PureSpeed лежить серійний кабріолет Mercedes-AMG SL поточного покоління R232. Щоб перетворити його в ексклюзив, довелося змінити дизайн передньої і задньої частини, при цьому все світлообладнання залишилося стандартним. Головною відмінністю від серійного автомобіля стала повна відсутність даху та лобового скла. А за збереженим заднім рядом сидінь стоять масивні поперечні дуги в обтічних корпусах. Ковані диски з накладками з вуглецевого волокна взуті в шини 275/35 R21 спереду і 305/30 R21 ззаду. Аеродинамічно оптимізовані шоломи були створені спеціально для PureSpeed. Вони мають вбудовану систему зв'язку, що дозволяє водієві та пасажиру спілкуватися на будь-якій швидкості. Крім того, підтримується підключення смартфонів і прослуховування музики. Колір шоломів точно збігається з обраним відтінком корпусу. Титульним кольором Mercedes-AMG PureSpeed є насичений червоний колір, і це не просто так. Рівно 100 років тому саме червоний Мерседес переміг у сицилійській гонці Targa Florio, хоча в ті часи німецькі гоночні автомобілі фарбувалися в білий колір, а червоний був ознакою італійських автомобілів. Інтер'єр Mercedes-AMG PureSpeed в цілому повторює інтер'єр звичайного кабріолета Mercedes SL, за винятком трохи змінених матеріалів обробки. Головною відмінністю в плані оснащення став хронометр швейцарської компанії IWC. Його обтічний корпус з вуглецевого волокна стилістично перегукується з перемичкою HALO. У стандартну комплектацію входять спеціальні чохли для салону: один для негоди, а другий розрахований на тривале зберігання автомобіля. Технічно Mercedes-AMG PureSpeed повторює серійну модель Mercedes-AMG SL 63 без гібридного додатка. Стандартний бензиновий бітурбодвигун V8 4.0 потужністю 585 к.с. та 800 Нм працює з дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач AMG Speedshift MCT 9G, яка має мокре зчеплення замість класичного гідротрансформатора. Повнопривідне шасі має гідравлічні стабілізатори та вуглецево-керамічні гальма. Спайдер розганяється до 100 км/год за 3,6 секунди, максимальна швидкість становить 315 км/год – все як у серійного кабріолета. Всього буде виготовлено 250 спайдерів Mercedes-AMG PureSpeed. Ціна автомобіля обговорюється в індивідуальному порядку.
Представлений у 2020 році пікап Peugeot Landtrek отримав деякі оновлення. На зовнішній вигляд пікапа вони практично не вплинули. З нових – лише інша решітка радіатора, сучасна емблема бренду Peugeot та темний декор замість хромованого, а двері багажника тепер прикрашені великим брендом. Новий логотип з'явився і на кермі, але головною зміною в салоні стала сучасна медіасистема, яка зберегла колишній, 10-дюймовий екран, але має іншу структуру меню, графіку та віджети, плюс бездротове підключення протоколів Apple CarPlay та Android Auto. Нова опція – двомісне пасажирське крісло першого ряду зі складаним підлокітником. Найголовніше, що в гамі з'явилася топова версія з турбодизелем 2.2 Multijet, яка відома з європейських фургонів і мікроавтобусів концерну Stellantis. Такі двигуни почали встановлювати на зібраний в Уругваї Landtrek влітку минулого року, але це були версії потужністю 180 к.с. з шестиступінчастими КПП і такою ж неповною трансмісією, як і молодші модифікації. Тепер дизель 2.2 пропонується в ще більш форсованому виконанні (200 к.с., 450 Нм), він поєднується з шестиступінчастою механікою або восьмиступінчастим автоматом ZF, а повний привід поєднується з автоматичним зчепленням передньої осі. Більш того, така топова версія має дискові задні гальма замість барабанних і електромеханічний ручник, а електропідсилювач керма (замість ГУР) дозволив додати в оснащення адаптивний круїз-контроль з утриманням в смузі руху. Автоматичний селектор можна розблокувати. Допустима маса причепа, що буксирується, була збільшена з 3,0 до 3,5 тонн. При цьому всі попередні версії двигунів залишалися в гамі. Це турбодизель 1.9 (150 к.с., 350 Нм) та бензиновий турбодвигун 2.4 (210 к.с., 320 Нм), які передбачається мати шестиступінчасту механічну або автоматичну коробку передач. Основним майданчиком виробництва пікапів Peugeot Landtrek залишається китайський завод Baoneng Motor, але збірка з імпортних автокомплектів здійснюється також в Африці і Південній Америці.
Трирядний кросовер Hyundai Palisade випускається з 2018 року і користується великим попитом. Але на заміну йому вже підготували кросовер другого покоління. Новий Hyundai Palisade став ще брутальнішим за свого попередника. На це зображення працює вертикальне світлове обладнання. Передні стійки даху пофарбовані в чорний колір, а боковини виділяються виштамповками над колісними арками і сріблястими молдингами. Для кросовера підготовлено чотири нових кольори кузова, а всього їх вісім. Максимальний діаметр коліс – 21 дюйм. Hyundai поки не розкрила габаритні розміри нової моделі, але пообіцяла значно збільшену колісну базу і задній звис. Це не тільки поліпшило пропорції кросовера, але і дозволило зробити салон і багажник більш просторими. Максимальна місткість салону – дев'ять осіб замість восьми у попередньої моделі. Додаткове місце тепер доступне в першому ряду. Відкидний центральний підлокітник використовується для іншого пасажира. Архітектура передньої панелі має два поверхи, між якими інтегрований єдиний блок з екранами приладів та медіасистемами. При цьому новий Hyundai Palisade порадує великою кількістю фізичних кнопок та ручок на центральній консолі. По суті, центрального тунелю немає, а вищезгаданий відкидний підлокітник має USB-роз'єми потужністю до 100 Вт, майданчик для бездротової зарядки, підстаканники і відсік для дрібниць з двостулковою кришкою. В рамках першого шоу Hyundai не став розкривати технічні характеристики нового кросовера. Відомо, що Palisade збереже нинішню платформу з поперечним розташуванням двигуна, а під капотом, швидше за все, буде чотирициліндровий турбомотор 2.5, який вже відомий за іншими моделями і розвиває 281 к.с.
Компанія Ford представила свій третій електромобіль для Європи – компактний кросовер Ford Puma Gen-E. Робота над ним почалася ще кілька років тому. Це цілком самостійна розробка, створена на базі звичайного паливного позашляховика Ford Puma. Зовні акумуляторна модифікація відрізняється від базової Puma відсутністю звичної решітки радіатора, а на кормі з'явився дещо змінений спойлер. Для електромобіля підготовлено два ексклюзивні кольори кузова (Electric yellow та Digital Aqua blue), а також власна конструкція колісних дисків діаметром від 17 до 19 дюймів. Заявлений дорожній просвіт без навантаження становить 157 мм. Головним нововведенням в салоні став повністю перероблений дворівневий центральний тунель з компактним селектором трансмісії замість звичного важеля в бензинових версіях. В іншому змін немає: 12,8-дюймовий дисплей приладів, медіасистема Sync 4 з 12-дюймовим екраном та підтримкою бездротових Android Auto та Apple CarPlay. Як і в паливній моделі, електрична Puma Gen-E має великий для свого класу об'єм багажника – 574 літри під полицею та 1283 літри зі складеним заднім рядом. Плюс з'явилося переднє відділення об'ємом 43 літри. Силова установка електромобіля Ford Puma Gen-E складається з електродвигуна на передній осі (168 к.с., 290 Нм) та тягової батареї ємністю 43 кВт·год. Базовий автомобіль зі спорядженою масою 1488 кг може розганятися до 100 км/год за 8 секунд і проїжджати 376 км на одному заряді. Пікова потужність зарядки постійним струмом становить 100 кВт, на заповнення пробігу від 10 до 80% знадобиться 23 хвилини. Максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. Електромобілі Ford Puma Gen-E будуть випускатися на тому ж заводі в Румунії, де виготовляють звичайні бензинові кросовери. При цьому моторні модулі будуть поставлятися з Великобританії. У Німеччині електрична Puma коштуватиме від 36900 євро, поставки перших комерційних автомобілів заплановані на весну 2025 року. Для порівняння: бензинова версія коштує від 28900 євро, а гібридна топова версія Puma ST коштуватиме щонайменше 40600 євро.
Ласкаво просимо на сторінку Новини CarsApp — вашого надійного джерела інформації про нові автомобілі в Україні! Тут ви знайдете актуальні новини зі світу автомобілебудування, останні оновлення про нові моделі, спеціальні пропозиції від дилерів, а також корисні поради для автолюбителів.
Чому варто слідкувати за нашими новинами?
- Будьте в курсі подій: Отримуйте найсвіжіші новини про нові авто, технології, що змінюють індустрію, та тенденції на ринку автомобілів в Україні.
- Спеціальні пропозиції: Дізнавайтеся про акції, знижки та новини від офіційних дилерів, щоб отримати найкращі умови покупки.
- Огляди нових моделей: Читайте про останні запуски автомобілів, їхні характеристики та переваги, щоб обрати свій ідеальний автомобіль.
Як скористатися нашою сторінкою новин:
- Ознайомтесь з останніми новинами: Регулярно перевіряйте нашу сторінку для отримання актуальної інформації про автомобільний ринок.
- Підписуйтесь на оновлення: Слідкуйте за нашими новинами, щоб не пропустити важливі оголошення та спеціальні пропозиції.
- Діліться з друзями: Поширюйте цікаві новини та огляди серед своїх друзів та знайомих, які шукають новий автомобіль.
Переваги CarsApp:
- Актуальна інформація: Ми надаємо лише перевірені дані, щоб ви завжди були в курсі подій у світі автомобілів.
- Простий доступ до новин: Легкий у використанні інтерфейс дозволяє швидко знаходити цікаву для вас інформацію.
- Експертні огляди: Отримуйте поради від професіоналів, які допоможуть вам обрати найкращий автомобіль для ваших потреб.
Слідкуйте за сторінкою Новини на CarsApp, щоб бути в курсі всіх актуальних подій у світі автомобілів та зробити свій вибір з розумом! Додайте улюблені моделі до Обраного" та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання додаткової інформації.
Читати далі