Останні новини автомобільного світу в Україні
Новинки автомобілів: що нового на ринку
Огляди нових моделей та технічних інновацій
Події в автомобільній індустрії
Актуальні новини від виробників та дилерів
Огляди та порівняння нових авто
У 2020 році компанія BMW представила свій перший електричний кросовер, не уніфікований з паливними моделями. Дизайн моделі BMW iX тоді викликав бурхливі емоції, адже електромобіль був не схожий на класичні моделі марки. Через п'ять років прийшов час для планового рестайлінгу. Машину привели у відповідність з актуальною стилістикою бренду. З'явилися нові фари з вертикальними сегментами ходових вогнів і поворотників. Фірмові ніздрі залишилися глухими, але стали трохи більшими і змінили декоративний візерунок на діагональні лінії, а за додаткову плату пропонується підсвічування контурів. Базові бампери тепер такі ж, як у дореформних автомобілів з M-пакетом. А нові M-бампери — з вертикальними вставками спереду і збільшеним псевдодифузором ззаду. У списку опцій з'явився пакет M Sport Pro, який включає набір чорного декору M Shadow Line і оригінальні М-колеса діаметром від 21 до 23 дюймів. Переглянута палітра кольорів кузова. Головним нововведенням в салоні стали звичне кермо круглої форми і додаткові передні сидіння M Multifunction з посиленою бічною підтримкою і ефектним дизайном. Вони мають комбіновану обробку з мікрофібри та шкірзамінника Sensatec, а за додаткову плату доступна обшивка з натуральної шкіри. Крім крісел, в пакет M Sport входять інше кермо, двоколірна передня панель, накладки на педалі і глянцева вставка на центральній консолі. Медіасистема iDrive оновлена до версії BMW OS 8.5 з покращеним голосовим помічником. У базову комплектацію включений адаптивний круїз-контроль, а за додаткову плату доступний автопілот другого рівня. Гамма як і раніше складається з трьох повнопривідних модифікацій, але вони стали потужнішими і тому отримали більш «високі» індекси. Замість базової версії xDrive40 тепер xDrive45: загальна віддача двох електродвигунів зросла з 326 к.с. і 630 Нм до 408 к.с. і 700 Нм. Час розгону до 100 км/год скоротився з 6,1 до 5,1 с. Варіант xDrive50 перетворився на xDrive60, хоча приріст у нього менший: було 523 к.с., а стало 544 к.с. при незмінному крутному моменті 765 Нм. Прискорення до «сотні» займає колишні 4,6 с. Максимальна швидкість двох згаданих версій обмежена на позначці 200 км/год. Нарешті, на зміну версії M60 прийшов BMW iX M70 xDrive. Потужність двох двигунів збільшена з 619 до 659 к.с., але крутний момент не змінився: 1015 Нм в стандартному пресеті і 1100 Нм в режимі Launch Control. Також у всіх модифікацій з'явилися нові тягові батареї, а з урахуванням зміненого програмного забезпечення машини стали більш енергоефективними. Базовий BMW iX xDrive45 має акумулятор на 94,8 кВт·год (було 74,4 кВт·год) і обіцяє 602 км пробігу на одній зарядці за циклом WLTP (замість 490 км). Версія xDrive60 збільшила дальність з 633 км до 701 км, хоча ємність акумулятора майже не змінилася (109,1 кВт·год). Кросовер BMW iX M70 xDrive з батареєю ємністю 108,9 кВт·год збільшив дальність ходу з 564 км до 600 км. Максимальна потужність зарядки базового електромобіля — 175 кВт, а більш просунуті варіанти здатні приймати до 195 кВт. Бортовий випрямляч розрахований на 22 кВт. Виробництво оновлених кросоверів BMW iX на заводі в німецькому Дінгольфінзі розпочнеться найближчим часом, машини надійдуть у продаж навесні 2025 року. Ціни в Німеччині вже відомі: від 83500 євро за базову версію, від 99900 євро за середній варіант і від 124900 євро за найпотужніший BMW iX M70 xDrive.
Хетчбек Fiat Grande Panda дебютував ще минулого літа. Це не заміна звичної Panda, а спадкоємець моделі Fiat Punto, яку зняли з виробництва ще в 2018 році. Виробництво Великої Панди повинно було стартувати на заводі концерну Stellantis в Сербії ще восени, проте запуск було відкладено через проблеми з програмним забезпеченням. Тепер Fiat все ж почав випуск: машини прийдуть до дилерів у березні, і про них вже відомі всі подробиці. Fiat Grande Panda — найближчий родич європейської моделі Citroen C3 зразка 2023 року. Машини побудовані на одній платформі Smart Car Platform, мають однакову силову структуру кузова і колісну базу 2537 мм. Спереду — стійки McPherson, ззаду — напівзалежна підвіска. Fiat відрізняється від Citroen, перш за все, незграбним дизайном у стилі першої Панди вісімдесятих: над нами працювала команда Fiat Centro Stile в Турині. Довжина хетчбека — 3999 мм, ширина — 1763 мм, висота — 1586 мм. Штатно встановлені 16-дюймові колеса, базова версія Pop має прості галогенні фари, але інші варіанти мають модну світлодіодну оптику з великими пікселями. Розробники підкреслюють широке використання вторинної сировини: на кожну Панду йде 140 картонних упаковок з-під пляшок. А для декору передньої панелі використаний матеріал Bambox з волокнами бамбука. Fiat Grande Panda пропонується в гібридній та електричній версіях. Гібрид оснащений бензиновою турботройкою 1.2 і 48-вольтовим електродвигуном потужністю 28 к.с., який вбудований в шестиступінчастий преселективний «робот». Сукупна віддача системи — 100 к.с. і 205 Нм. Ємність тягової батареї — 0,9 кВт·год, в чисто електричному режимі хетчбек може їхати тільки зі швидкістю до 30 км/год. Електромобіль має 400-вольтову електросистему і двигун на 113 к.с. і 122 Нм. Повного заряду літій-залізо-фосфатної тягової батареї ємністю 44 кВт·год має вистачити на 320 км за циклом WLTP. Цікаво, що електрична Grande Panda виявилася повільнішою за гібридну: розгін до «сотні» займає 11 с проти 10 с, а максимальна швидкість — 132 км/год замість 160 км/год. А ще у електромобіля трохи місткіший багажник: 361 л проти 353 л у гібрида. Цікава особливість Grande Panda — вбудований кабель для зарядки змінним струмом. У Fiat заявляють, що це перший електромобіль на ринку з таким обладнанням. Кабель довжиною 4,5 м захований під люком в передній обшивці, зарядний пристрій підтримує потужність до 7 кВт. Але є і звичний роз'єм CCS2 в задньому лівому крилі: потужність — 11 кВт від розетки змінного струму і 100 кВт від терміналу постійного струму. Хетчбеки Fiat Grade Panda вже доступні для замовлення в країнах Європи. На ринку Італії гібрид коштує від 18900 євро, а за електромобіль просять від 24900 євро.
Приватна компанія Alpina цього року відзначає 60-річний ювілей: з 1965 року вона займається глибоким доопрацюванням автомобілів BMW, маючи при цьому статус автовиробника з правом присвоєння машинам власних VIN-кодів. Але цей рік стане для Альпіни останнім у статусі незалежного бренду: ще три роки тому всі права на нього викупив концерн BMW і з січня 2026-го зможе розпоряджатися ним на свій розсуд. Поки ж на чолі компанії знаходиться сім'я Бовензіпенів, і цього року вона присвятить ювілею своєї продукції. Першою стала модель BMW Alpina B8 GT на базі BMW Gran Coupe восьмої серії. Від Alpina B8 модифікація GT відрізняється вуглепластиковим оперенням, зміненими повітрозабірниками спереду, новим дифузором ззаду, а також накладками на порогах з підписом засновника компанії Буркарда Бовензіпена. Крім безлічі одноколірних варіантів для замовлення вперше доступне двоколірне фарбування кузова: сімейні синій і зелений кольори поєднуються з чорним забарвленням верхньої частини кузова. Такий варіант обійдеться в 11 тисяч євро. Фірмові багатоспицеві колеса діаметром 21 дюйм взуті в спеціально зварені шини Pirelli P Zero. В обробці інтер'єру використані тільки натуральна шкіра, дерев'яний шпон і алюміній. Стеля обтягнута алькантарою, а на центральній консолі розташована табличка з назвою та порядковим номером спецверсії. На кришці підстаканників зображений ще один підпис Буркарда Бовензіпена. Також в комплекті з машиною йдуть дві шкіряні дорожні сумки і швейцарський хронограф Carl F. Bucherer з фірмовими логотипами. Бітурбомотор V8 4.4 такий же, як у моделі Alpina B5 GT зразка 2023 року. Доопрацьована система впуску, підвищений тиск наддуву і змінена програма управління дозволили збільшити потужність двигуна N63 з початкових 621 у моделі B8 до 634 к.с., а крутний момент — з 800 до 850 Нм. Приріст мінімально вплинув на розгін до 100 км/год: 3,3 с замість 3,4 с. Максимальна швидкість зросла: 330 км/год замість 324 км/год. Заявлено, що восьмиступінчастий «автомат» і повнопривідна трансмісія у B8 GT відрізняються більш живими і водійськими налаштуваннями. BMW Alpina B9 GT буде випущений тиражем 99 екземплярів, причому лише 20 з них можна замовити з двоколірним забарвленням кузова. Початкова ціна в Німеччині — 225 тисяч євро: це найдорожча Alpina за всю історію марки. А з усіма можливими опціями B8 GT додасть ще майже 50 тисяч євро. При цьому базова Alpina B8 вже зникла з фірмового каталогу.
У 2017 році компанія Aston Martin представила суперкар Vantage наступного покоління, а ось модифікація Roadster з'явилася лише через три роки. Зараз розрив скоротився до одного року: серйозно модернізований Vantage дебютував у лютому минулого року, а тепер показана його відкрита версія. М'який верх-трансформер, як і раніше, виконаний по схемі Z-fold замість механізму K-fold, який зазвичай використовується для таких машин. Таке рішення передбачає зменшену вагу і дозволяє обійтися без додаткового чохла, що також зменшує вагу і центр ваги машини. В результаті Vantage Roadster зі спорядженою масою 1805 кг всього на 60 кг важчий за базове купе. Трансформація м'якого верху займає 6,8 секунди і може відбуватися на швидкості до 50 км/год. В іншому зовнішність оновленого родстера відповідає зовнішності купе: розширений на 30 мм кузов, нові, більші фари і решітка радіатора, а також інший задній бампер з чотирикамерною вихлопною системою. Змінився і інтер'єр. Тут нова передня панель з великою кількістю фізичних органів управління, інше кермо і єдиний дисплей приладів замість колишніх «колодязів». 10,25-дюймовий екран медіасистеми акуратно інтегрований у центральну консоль. У Vantage кращі матеріали інтер'єру і 390-ватна аудіосистема з одинадцятьма динаміками, а за додаткову плату доступні колонки Bowers & Wilkins (п'ятнадцять динаміків, 1170 Вт). Як і купе, Aston Martin Vantage Roadster оснащений бітурбодвигуном AMG V8 4.0, який під час оновлення додав 30% потужності та 15% крутного моменту. Тепер він розвиває 665 к.с. і 800 Нм. Трансмісія має перекалібрований восьмиступінчастий автомат ZF та задній привід з укороченою головною парою. Розгін до 100 км/год займає 3,6 секунди, що всього на 0,1 секунди більше, ніж у базового купе. Максимальна швидкість та сама: 325 км/год. Як і базовий Vantage, родстер отримав нові посилення кузова спереду і ззаду, а між задніми стійками підвіски є «розтяжка». У підвісці використовуються адаптивні амортизатори Bilstein DTX. Завдяки конструкції задньої коробки передач статичний розподіл ваги вздовж осей близький до ідеального (49:51). Базова версіяоснащується сталевими гальмівними дисками з шестипоршневими механізмами ззаду і чотирьохпоршневими спереду, але за додаткову плату пропонуються карбон-керамічні гальма. Ковані диски діаметром 21 дюйм взуті в спеціально зварені шини Michelin Pilot Sport S 5. Старт продажів оновлених суперкарів Aston Martin Vantage Roadster запланований на другий квартал цього року.
Раді повідомити, що відтепер наші користувачі мають змогу бути в курсі всіх новин про автомобілі також у telegram! На нашому каналі ми щоденно публікуємо актуальну і корисну інформацію про новинки, пропозиції, статистику, цікаві факти та інше зі світу автомобілів та автомобільної промисловості. Тому радимо підписатися на наш канал https://t.me/CarsAppUA Раді повідомити чудову новину! Тепер ви можете бути в курсі всіх автомобільних подій у нашому Telegram-каналі! 🚗💬 Щодня ми ділимося актуальною та корисною інформацією: новинки, вигідні пропозиції, цікаві факти, аналітика й багато іншого зі світу автомобілів. Не пропустіть можливість бути на хвилі останніх подій — приєднуйтеся до нашого каналу прямо зараз: https://t.me/CarsAppUA Чекаємо на вас із нетерпінням! 😊
Мікрокар Renault Twingo нового покоління вже наближається до серійного виробництва. Перший прототип майбутнього електромобіля показали у листопаді 2023 року, а тепер на Брюссельському автосалоні продемонстрували нову версію, близьку до комерційного зразка. Екстер'єр нового Twingo – це сучасна інтерпретація моделі першого покоління. Пропорції кузова, контури фар, три повітроводи на капоті - всі ці риси взяті у автомобіля зразка 1993 року, але тепер дверей п'ять замість трьох. Від минулорічного концепту нинішній Twingo E-Tech відрізняється більш практичними бамперами зі збільшеними чорними відбійниками. Ручки дверей втратили підсвічування, хоча зберегли первісну напівкруглу форму. Були встановлені більші і практичніші бічні дзеркала, а також переглянута форма задніх ліхтарів. Інтер'єр майбутнього Twingo має двоповерхову передню панель без центральної консолі, в дизайні якої також присутні відсилання до автомобіля з дев'яностих. У верхній частині встановлені окремі екрани пристроїв і медіасистем. У нижньому – блок клімат-контролю з трьома ручками, що обертаються, і кнопкоюаварійної сигналізації. Електричний Twingo розрахований на чотирьох осіб. При цьому в інтер'єрі є можливості трансформації: задній диван має поздовжнє регулювання і відкидні спинки у співвідношенні 50:50 з практичними пластиковими накладками. Для оббивки сидінь використовується тканина з яскравим малюнком, як у першого Twingo, і яскраві глянцеві накладки на передній панелі. Можливо, серійний автомобіль матиме простіше виконання, але архітектура салону не зміниться. Цікавий момент. Хоча новий Twingo побудований на укороченій платформі AmpR Small (вона також є основою моделей Renault 4 і Renault 5), Renault розробляє її за участю китайських фахівців. Як повідомляє французька преса, в якості партнера для прискорення процесу була обрана китайська інжинірингова компанія Launch Design. За попередньою інформацією, Twingo матиме китайський електродвигун потужністю близько 80 к.с. та тягову батарею компанії CATL. Все це зробить електричний хетчбек доступним, адже цільова ціна – 20 тисяч євро. Для порівняння: Dacia Spring, повністю китайського виробництва зараз у Франції, коштує від 17 тисяч євро. Прем'єра серійного Twingo відбудеться наприкінці цього року, а старт виробництва на заводі Renault у Словенії заплановано на весну 2026 року.
У модельному ряду Porsche 911 Carrera S знаходиться між версією Carrera та гібридом Carrera GTS. Трилітровий бітурбомотор був модифікований. Він отримав більш ефективні турбокомпресори від попередньої модифікації GTS і інтеркулер від версії Turbo. Потужність зросла з 450 до 480 к.с., а ось крутний момент в 530 Нм такий самий. Восьмиступінчастий «робот» PDK не змінився, і він є єдиною коробкою передач для S-версії. У зв'язку зі збільшеною вагою шасі було переналаштовано. З'явилися нові амортизатори, переглянута кінематика передньої підвіски - все для збереження сімейного характеру водіння і підвищення стійкості на високій швидкості. Гальма взяті від попередньої бензинової версії GTS - з дисками діаметром 408 мм спереду і 380 мм ззаду. У стандартній комплектації встановлена спортивна вихлопна система і диференціал, що самоблокується. Серед опцій – адаптивна підвіска PASM нижче на 10 мм і вуглецево-керамічні гальма. Максимальна швидкість після модернізації не змінилася, але автомобілі стали динамічнішими в розгоні. Купе може розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди, а з опціональним пакетом Sport Chrono за 3,3 секунди: це на 0,2 секунди менше, ніж у дореформеного автомобіля. Кабріолет за 3,7 секунди в стандартній версії та 3,5 секунди з пакетом Sport Chrono. Відмінною рисою оновленої версії Carrera S є оригінальний передній бампер з вертикальними прорізами з боків зони номерного знака. За бажанням ці секції бампера можуть бути пофарбовані як в чорний, так і в зовнішній колір. Оновлені версії вже доступні для замовлення, у Німеччині купе коштує від 155 тисяч євро, а кабріолет – від 169 тисяч євро.
Французький хетчбек Renault 5 з'явився знову, але вже у вигляді електромобіля. Також з'явилася більш потужна версія під назвою Alpine A290. Оригінальна модель також мала екстремальну версію Renault 5 Turbo із заднім приводом та середньомоторною компонувкою. Ця версія розроблялася спеціально для ралі, але для омологації також були підготовлені дорожні версії з двигуном 1.4 потужністю 160 к.с. і 221 Нм з вприскуванням палива, турбокомпресором Garrett та п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Тепер було оголошено, що Renault 5 Turbo 3E буде малосерійним виробництвом. Це буде електромобіль, але уніфікація з серійним Renault 5 буде мінімальною. В основі моделі Turbo буде оригінальна платформа з монококом з вуглецевого волокна і заднім приводом. На задній осі будуть встановлені два електромотори загальною потужністю 500 к.с. Згідно з розрахунками, розгін до 100 км/год займе близько 3,5 секунди. Автомобіль розробляється у співпраці з фахівцями дочірньої компанії Alpine. Інформації про ціни та терміни появи Renault 5 Turbo 3E у продажу поки що немає. Відомо лише, що товарні автомати з'являться не раніше 2026 року.
Ласкаво просимо на сторінку Новини CarsApp — вашого надійного джерела інформації про нові автомобілі в Україні! Тут ви знайдете актуальні новини зі світу автомобілебудування, останні оновлення про нові моделі, спеціальні пропозиції від дилерів, а також корисні поради для автолюбителів.
Чому варто слідкувати за нашими новинами?
- Будьте в курсі подій: Отримуйте найсвіжіші новини про нові авто, технології, що змінюють індустрію, та тенденції на ринку автомобілів в Україні.
- Спеціальні пропозиції: Дізнавайтеся про акції, знижки та новини від офіційних дилерів, щоб отримати найкращі умови покупки.
- Огляди нових моделей: Читайте про останні запуски автомобілів, їхні характеристики та переваги, щоб обрати свій ідеальний автомобіль.
Як скористатися нашою сторінкою новин:
- Ознайомтесь з останніми новинами: Регулярно перевіряйте нашу сторінку для отримання актуальної інформації про автомобільний ринок.
- Підписуйтесь на оновлення: Слідкуйте за нашими новинами, щоб не пропустити важливі оголошення та спеціальні пропозиції.
- Діліться з друзями: Поширюйте цікаві новини та огляди серед своїх друзів та знайомих, які шукають новий автомобіль.
Переваги CarsApp:
- Актуальна інформація: Ми надаємо лише перевірені дані, щоб ви завжди були в курсі подій у світі автомобілів.
- Простий доступ до новин: Легкий у використанні інтерфейс дозволяє швидко знаходити цікаву для вас інформацію.
- Експертні огляди: Отримуйте поради від професіоналів, які допоможуть вам обрати найкращий автомобіль для ваших потреб.
Слідкуйте за сторінкою Новини на CarsApp, щоб бути в курсі всіх актуальних подій у світі автомобілів та зробити свій вибір з розумом! Додайте улюблені моделі до Обраного" та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання додаткової інформації.
Читати далі