Останні новини автомобільного світу в Україні
Новинки автомобілів: що нового на ринку
Огляди нових моделей та технічних інновацій
Події в автомобільній індустрії
Актуальні новини від виробників та дилерів
Огляди та порівняння нових авто
Компанія Porsche офіційно представила абсолютно новий кросовер Cayenne Electric. Цьому масштабному дебюту передував цілий ряд тизерів і попередніх презентацій, але тепер електрокар показаний повністю — виробник покладає на нього серйозні надії. Загалом дизайн електричного Cayenne вже давно не був таємницею: модель неодноразово потрапляла в об’єктиви фотошпигунів, а сама Porsche кілька разів публікувала офіційні знімки автомобіля, хоч і в камуфляжі. Створюючи новий образ, дизайнери прагнули зберегти фірмову стилістику — і це вдалося. Однією з ключових ознак стали матричні фари з чотирма ходовими вогнями в кожній. Але, на відміну від молодшого Macan Electric, у Cayenne уся світлотехніка об’єднана в один блок, а не рознесена по рівнях. Porsche Cayenne Electric оснащений активними жалюзі у передніх повітрозабірниках і повністю плоским днищем, ззаду — великим дифузором та активним спойлером на кришці багажника. Додані й колеса зі спеціальною аеродинамікою. Разом із ретельно прорахованою формою кузова це забезпечило вражаючий для кросовера коефіцієнт лобового опору — Cx 0,25. У топ-версії Cayenne Turbo аеродинамічні елементи виконані агресивніше, збільшуючи притискну силу, а для базової моделі доступний офроуд-пакет із іншою геометрією переднього бампера. Довжина електричного Cayenne становить 4985 мм — тобто він на 55 мм довший за бензинову версію. Колісна база збільшена одразу на 128 мм, до 3023 мм. Ширина кросовера — 1980 мм, висота — 1674 мм. Інтер’єр моделі продемонстрували завчасно, і в ньому панує “екранна філософія”. Перед водієм розташований вигнутий дисплей приладової панелі діагоналлю 14,25 дюйма, а перед пасажиром — окремий 14,9-дюймовий екран для додатків і потокового відео, яке не заважає водієві. Головною ж особливістю салону став двосекційний OLED-екран Flow Display у центрі, який керує медіасистемою з вбудованим голосовим асистентом на основі ШІ. Доповнює все проєкція з AR-ефектами на лобове скло з видимою діагоналлю 87 дюймів. Розробники особливо акцентують увагу на нових режимах Mood, де підсвічування, клімат, аудіосистема і сидіння (підігрів, вентиляція, масаж) працюють синхронно, формуючи потрібну атмосферу — від релаксової до динамічної. Серед інших особливостей — найбільший скляний дах у історії Porsche: він має зсувну передню секцію та електрохромне покриття зі змінною прозорістю. Передбачені підігрівані зони на дверних підлокітниках і центральному тунелі, як у преміальних седанів. Звичайно, є підігрів сидінь і керма. Крім того, вже в стандартній комплектації задній диван оснащено електрорегулюванням уперед-назад. Об’єм багажника становить 781 літр і збільшується до 1588 літрів зі складеними сидіннями. Під капотом також є додатковий відсік на 90 літрів. Новий Porsche Cayenne Electric базується на модернізованій платформі PPE (Premium Platform Electric), створеній Porsche та Audi і вже знайомій за Macan Electric. Поки що представлено дві версії — стандартну та Cayenne Turbo. Обидві оснащені двома електромоторами та повним приводом. У звичайного Cayenne Electric сумарна віддача становить 408 к.с., а з активованим лонч-контролем — 442 к.с. і 835 Нм. Це забезпечує розгін до 100 км/год за 4,8 с і максимальну швидкість 230 км/год. У версії Cayenne Turbo Electric доступні 1156 к.с. та 1500 Нм, але лише в режимі лонч-контролю: тоді розгін 0–100 км/год триває 2,5 с, а 0–200 км/год — 7,4 с. Максимальна швидкість — 260 км/год. Водночас у звичайному режимі потужність знижується до 857 к.с. Максимальна маса причепа — 3500 кг. Рекуперація заявлена на рівні до 600 кВт, що у 97% випадків дозволяє обходитися без фрикційних гальм, хоча для Turbo доступні додаткові карбон-керамічні диски. Обидві модифікації “в базі” отримали адаптивну пневмопідвіску. Для Turbo за доплату доступне просунуте активне шасі Porsche Active Ride: усі амортизатори об’єднані в одну гідросистему з електронасосом, а електроніка керує кожною стійкою окремо. Повністю кероване шасі можна замовити і для стандартної версії. Електричний Cayenne оснащено 800-вольтовою батареєю з катодом NMCA (нікель–марганець–кобальт–алюміній) та графіт-кремнієвим анодом. Подвійна система охолодження зверху та знизу забезпечує точний терморежим. Ємність батареї — 113 кВт·год. Стандартна версія проїжджає до 642 км без зарядки, Turbo Electric — до 623 км. Максимальна потужність заряджання — 400 кВт: поповнення з 10% до 80% займає 16 хвилин. За 10 хвилин звичайна версія додає запас ходу на 325 км, Turbo — на 315 км. Також доступна бездротова зарядка на 11 кВт з ККД до 90%: у режимі паркування авто самостійно визначає індукційну платформу і опускається нижче для ефективнішої передачі енергії. Поява Porsche Cayenne Electric не означає припинення виробництва бензинової версії. За новою диверсифікованою стратегією Porsche, обидві моделі випускатимуть і продаватимуть паралельно щонайменше до 2030 року. Новий електричний Cayenne вже доступний для замовлення за ціною від 105,2 тис. євро, тоді як Cayenne Turbo Electric стартує з позначки 165,5 тис. євро.
Сто років тому родстер Super Sports став першим Bentley, який зміг розігнатися до понад ста миль на годину (161 км/год). Тоді таких машин випустили всього 18 — і вони миттєво перетворилися на легенду. Ім’я Supersports повернулося лише у 2009 році, коли його отримало перше покоління Bentley Continental GT у максимально «звірячому» виконанні. Та версія була суворо двомісною і легшою на сотню кілограмів. У 2017-му з’явилося друге покоління Supersports — найпотужніший (710 к.с.) і найшвидший (336 км/год) Bentley свого часу. Третя генерація моделі обійшлася без знакової приставки, але четверта — повернула її з розмахом. Новий Bentley Continental GT Supersports більше не женеться за рекордами швидкості, як це було раніше. Тепер акцент — «чиста» керованість і емоції від водіння. Заради цього британські інженери провели масштабну «дієту» і серйозно переосмислили аеродинаміку. Купе отримало агресивний карбоновий обвіс, найбільший серед дорожніх Bentley передній спліттер і нерухомий спойлер на кришці багажника. Алюмінієвий дах замінили на карбоновий, а навіть решітку радіатора зробили легшою — з великим числом 8 по центру. Результат очевидний: маса Continental GT Supersports вперше опустилася нижче двох тонн — приблизно на пів тонни менше, ніж у стандартної моделі. Притискна сила зросла більш ніж на 300 кг. Значну роль у цьому зіграли й 22-дюймові ковані колеса від Manthey Racing з шинами Pirelli P-Zero, хоча охочим запропонують ще більш «зубату» гуму P-Zero Trofeo RS. Найсерйозніше схуднення забезпечила силова установка та трансмісія. Чотирилітровий бітурбо V8 позбувся гібридної надбудови, а шасі — повного приводу. Натомість двигун отримав посилений картер, модернізовані головки, продуктивніші турбіни й титанову вихлопну систему Akrapovič зі спеціальними насадками. Віддача — 666 к.с. і 800 Нм. Це найвища літрова потужність серед усіх Bentley — 166,5 к.с. Але навіть при цьому гібридні Continental GT Speed лишаються сильнішими та динамічнішими (782 к.с., 1000 Нм, 3,2 с до сотні), тоді як у нового Supersports — 3,7 с і «максималка» 310 км/год проти 335 км/год у Speed. Втім, у Bentley без вагань називають Continental GT Supersports найбільш «водійським» авто в історії марки. Восьмиступінчастий преселективний «робот» ZF передає усю тягу на задні колеса через електронно керований диференціал. Колію підрулювальної задньої осі розширили на 16 мм. Пневмопідвіску з двокамерними балонами та адаптивними амортизаторами переналаштували з прицілом на максимальний драйв, так само як і активні стабілізатори з 48-вольтовими актуаторами. Система стабілізації отримала «гостріші» режими. За даними компанії, Continental GT Supersports на 30% швидше проходить повороти, ніж версія Speed, досягаючи поперечних перевантажень у 1,3g. Bentley також заявляє, що гальмівна система цього купе — найбільша серед серійних авто: попереду стоять карбон-керамічні 440-мм диски з десятипоршневими супортами, ззаду — 410-мм диски з чотирипоршневими механізмами. Салон Supersports також пережив радикальну трансформацію. Задній ряд сидінь, ремені, частину обшивки і навіть динаміки аудіосистеми прибрали заради економії ваги — їх місце зайняла карбонова конструкція. Навіть передні крісла стали легшими та отримали потужнішу бічну підтримку, хоча зберегли електропривод і підігрів. Інтер’єр щедро прикрашений карбоном, а на центральній консолі з’явилася табличка з унікальним номером кожного авто. Загальний тираж Bentley Continental GT Supersports буде обмежений лише 500 екземплярами. Жива прем’єра відбудеться у січні в Дубаї, прийом замовлень стартує навесні, а виробництво почнеться в четвертому кварталі 2026 року. Перші автомобілі дістануться клієнтам на початку 2027-го. За інформацією британських медіа, стартова ціна — від 400 тисяч фунтів, або близько 526 тисяч доларів.
Навесні минулого року компанія Volkswagen оголосила про створення нового сімейства електромобілів ID.UX, розроблених спеціально для китайського ринку. Першим у цій лінійці став кросовер Volkswagen ID.Unyx, який був різновидом Cupra Tavascan. Згодом модель перейменували на ID.Unyx 06, а восени до неї приєднався ліфтбек Volkswagen ID.Unyx 07. Тепер компанія готує до дебюту ще одного представника родини — кросовер ID.Unyx 08, відомості про який з’явилися в сертифікаційній базі КНР. Одночасно Volkswagen опублікував офіційні знімки новинки. Судячи з них, ID.Unyx 08 є серійним втіленням концепту ID. Evo. Передня частина з гладким, закритим обтічником вирізняється дворівневою світлотехнікою з характерними денними ходовими вогнями. Передні крила та безрамкові двері прикрашені чорними вставками, встановлені висувні ручки. Задня частина має спойлер на кришці багажника та ліхтарі, що повторюють малюнок передніх вогнів. Габарити моделі: довжина — 5000 мм, ширина — 1954 мм, висота — 1672 мм, колісна база — 3030 мм. Залежно від комплектації, авто оснащується 20- або 21-дюймовими колесами. Попри великі розміри, салон Volkswagen ID.Unyx 08 розрахований лише на п’ятьох пасажирів. В оздобленні використані м’які та екологічні матеріали. Поки що це вся офіційна інформація про інтер’єр, але відомо, що кросовер отримає просунуту систему автономного водіння з трасовим і міським автопілотом, функцією автопаркування та вбудованим штучним інтелектом. Модель побудована на 800-вольтовій платформі. У базовій версії передбачено один електродвигун потужністю 313 к.с. на задній осі, тоді як повнопривідні модифікації матимуть два електромотори сумарною потужністю 503 к.с. (передній — 190 к.с.). Ємність батарей CATL поки не розкривається, але заявлений запас ходу перевищує 700 км без підзарядки. Виробництво Volkswagen ID.Unyx 08 налагодять на спільному підприємстві Volkswagen Anhui у партнерстві з JAC, а продажі в Китаї стартують на початку 2026 року. До того ж у наступному році очікується ще одна модель у сімействі ID.UX.
Минулого року Maserati остаточно відмовилася від двигунів V8, а нові покоління GranTurismo і GranCabrio тепер оснащені лише моторами V6. Однак для шанувальників фірмового «вісімкового» звучання компанія підготувала спеціальний пакет Meccanica Lirica, головною особливістю якого стала доопрацьована вихлопна система. Крім того, Maserati оголосила про співпрацю з Alfa Romeo у межах нової програми Bottegafuoriserie. Прем’єра обмежених серій купе та кабріолета приурочена до повернення виробництва цих моделей до історичної штаб-квартири марки в Модені. Раніше їх збирали на заводі Мірафіорі в Турині, але тепер це підприємство готується до випуску нового Fiat 500 з двигуном внутрішнього згоряння. Обидві моделі створені на базі версії Trofeo і оснащені 3,0-літровим бітурбомотором V6 Nettuno потужністю 550 к.с. Інженери налаштували вихлоп так, щоб його глибоке й насичене звучання максимально нагадувало звук класичних V8. Дизайн автомобілів розроблений підрозділом Maserati Fuoriserie. Купе отримало червоне забарвлення Rosso Velluto, а кабріолет — золотисто-шампанське Oro Lirico. Обидва оснащені 21-дюймовими чорними колесами Crio з яскравими акцентами та матовим покриттям. В інтер’єрі поєднано бордову шкіру, бежеву алькантару і темно-бордову прострочку. Салон прикрашений золотими елементами та вставками з натурального дерева, зокрема з червоного тополі. Окрім основного пакета, Maserati пропонує спрощений варіант опцій, який включає зовнішній декор від спеціальної серії, але без вдосконаленої вихлопної системи. Такий набір доступний навіть для електричної версії Folgore, хоч і без унікальних коліс та, зрозуміло, без вихлопу. Також компанія Maserati оголосила про спільний проєкт з Alfa Romeo у межах програми Bottegafuoriserie, що об’єднує кілька ключових напрямків. Перший — Bottega, який передбачає створення лімітованих моделей на кшталт Alfa Romeo 33 Stradale або Maserati MCXtrema. Другий — Fuoriserie, орієнтований на індивідуалізацію автомобілів клієнтів. Третій напрям — збереження спадщини брендів, включно з реставрацією та сертифікацією класичних авто. Крім того, заплановано розвиток автоспортивного підрозділу Maserati Corse.
Нинішнє, восьме покоління пікапа Toyota Hilux перебуває у виробництві вже десять років, і, попри численні оновлення, настав час для зміни поколінь. Як і очікувалося, нова модель дебютувала у Таїланді, де пікапи користуються величезною популярністю, а Hilux є найпопулярнішим серед них. Водночас уже підтверджено, що експортна версія охопить майже всі світові ринки. У Таїланді нова Toyota Hilux отримала додаток Travo до назви, адже попередня модель залишиться на конвеєрі під іменем Hilux Revo. Пікап дев’ятого покоління має повністю перероблений передок з вузькими фарами, безрамковою решіткою радіатора та виразним бампером. Задня частина також змінилася — інші крила, ліхтарі, бампер і вантажний борт. Натомість боковини кабіни залишилися майже без змін, що свідчить про глибоку модернізацію, а не створення абсолютно нової конструкції. Габарити дворядних версій залишилися тими самими: довжина — 5320 мм, ширина — 1855 мм, висота — 1800 мм, колісна база — 3085 мм. Саме дворядні варіанти Hilux залишаться єдиними в європейській лінійці. Водночас у Таїланді будуть доступні також однорядні та Smart Cab-версії, а для місцевого ринку підготовлено кілька спеціальних виконань, зокрема Hilux Travo Overland. Інтер’єр повністю оновлено і тепер є спільним для всіх ринків. Багаті комплектації отримали два 12,3-дюймові дисплеї, причому приладовий розташований під козирком. На центральній панелі встановлено окремий блок клімат-контролю з трьома обертовими ручками, а за доплату пропонується пульт з екраном і великими фізичними кнопками. Збережено класичний селектор коробки передач, додано майданчик для бездротової зарядки, підстаканники з кришками з боків передньої панелі та верхній бардачок. Також передбачений фірмовий комплекс безпеки Toyota Safety Sense. Новий пікап базується на ще раз оновленій платформі IMV, яка пов’язує його з попередником, молодшим Hilux Champ і позашляховиком Land Cruiser FJ. Серед технічних нововведень — електричний підсилювач керма. Головна ж новина полягає в тому, що тепер Hilux може бути повністю електричним. Електричний Hilux оснащений двома моторами із сумарною потужністю 196 к.с., повним приводом і батареєю ємністю 59,2 кВт·год. Запас ходу за циклом WLTP — 240 км. Вантажопідйомність становить 715 кг, а максимальна маса причепа — до 1600 кг. Батарея та днище мають посилений захист. Відмінними рисами електроверсії є глухий передній обтічник замість решітки радіатора. Надалі з’являться також моделі з водневими паливними елементами, прототипи яких уже проходять тести. У гамі залишаються й традиційні версії — бензинові, дизельні та гібридні. Базовим буде 2,7-літровий бензиновий мотор (166 к.с.), тоді як молодший дизель 2.4 (150 к.с.) зникне з лінійки. Основна ставка робиться на двигун 2.8 (177 к.с.), у тому числі в гібридній модифікації. Деталі про нові варіанти з ДВЗ поки не розкриваються, оскільки першим представлено електричний Hilux. Саме електроверсія першою вийде на міжнародний ринок — у грудні цього року, тоді як гібридні варіанти з’являться навесні, а водневі моделі очікуються до 2028 року.
Компанія Renault офіційно представила електричний Twingo нового покоління — мікрокар, який має всі шанси стати справжнім народним електромобілем завдяки низькій ціні та компактним розмірам. Перший концепт Twingo E-Tech показали ще у 2023 році, згодом з’явився прототип із готовим інтер’єром, а тепер розкрито повністю серійну версію. Розробка моделі тривала всього два роки (100 тижнів) у межах програми Leap 100. Ключову роль у швидкому створенні відіграв новий шанхайський центр Renault ACDC, а також китайські партнери — Launch Design (дизайн), CATL (акумулятор) та Shanghai e-drive (електродвигун). Такий підхід дозволив суттєво скоротити витрати і знизити ціну готового автомобіля. У Renault зазначають, що за цим принципом будуть створювати й інші майбутні моделі. Зовнішність нового Twingo створювали у Франції — це сучасна інтерпретація дизайну першого покоління. Порівняно з концептом, серійна версія отримала більш практичні деталі: нові дверні ручки, менше глянцю і чотири кольори кузова. Габарити: 3789 × 1720 × 1491 мм, колісна база — 2493 мм, діаметр розвороту — лише 9,87 м. Дорожній просвіт змінюється від 143 до 118 мм під навантаженням. Диски — 16 або 18 дюймів (шини 195/60 R16 чи 205/45 R18). Інтер’єр у стилі концепту: двоповерхова панель, 7-дюймовий цифровий дисплей приладів і 10-дюймовий екран мультимедіа OpenR Link з сервісами Google. У базі — біла декоративна вставка, у дорогих версіях — у кольорі кузова. Центрального тунелю немає — лише консоль із бездротовою зарядкою та підстаканником, а селектор трансмісії винесено на рульову колонку. Задні сидіння, як у першого Twingo, окремі та рухаються на 17 см. Багажник вміщує до 360 л, а при складених спинках — до 1000 л. Є також підпілля на 50 л і численні ніші об’ємом 19 л. Новий Twingo E-Tech побудований на платформі AmpR Small (як у Renault 5 і 4), але з укороченою базою та спрощеною задньою підвіскою — замість «багатоважільки» встановлено напівнезалежну балку від Captur. Електромотор — 82 к.с., 175 Н·м, батарея — 27,5 кВт·год LFP. Розгін до 100 км/год — 12,1 с, до 50 км/год — 3,85 с, максимальна швидкість — 130 км/год. Запас ходу за WLTP — 263 км. Стандартна зарядка — 6,6 кВт, опціонально — 11 кВт або DC-зарядка до 50 кВт (10–80% за 30 хв). З додатковим пакетом електромобіль може віддавати енергію зовнішнім пристроям. З 1992 року випущено понад 4,1 млн Twingo, і Renault сподівається повторити успіх. Базова ціна нового електрокара становитиме менше 20 000 євро, а навіть топ-версія обіцяє бути доступною. Виробництво налагодять у словенському місті Ново-Место, старт продажів — початок 2026 року.
З 1967 року компанія Toyota випускає розкішний седан Century, який вважається найпрестижнішим автомобілем Японії. За цей час змінилося лише три покоління моделі, але два роки тому відбулася справжня революція — до седана приєднався однойменний кросовер. Уже тоді стало зрозуміло, що Century перестає бути просто моделлю й перетворюється на окрему флагманську лінійку Toyota. Тепер же зроблено наступний крок — оголошено, що Century стане самостійним люксовим брендом. Про це повідомив голова корпорації Акіо Тойода під час прес-конференції на Japan Mobility Show. Він підкреслив, що Century вже сьогодні займає особливе місце у світі автомобілів, стоячи на вершині преміум-сегмента. Надалі Toyota планує зробити Century окремим брендом, який стане символом японської майстерності та гордості на світовій арені. Таким чином, офіційно підтверджено, що лінійка Century у майбутньому не лише отримає власну ідентичність, а й вийде на міжнародні ринки, де змагатиметься з такими іменами, як Rolls-Royce і Bentley. Щоб відзначити початок нової ери, на токійській виставці представлено незвичайний концепт-кар Century. Це високе купе, виконане в тому ж стилі, що й серійний кросовер Century, з подібними монументальними формами та дворівневими фарами й ліхтарями. Однак технічно це скоріше екзотичний фастбек із трьома дверима та похилою задньою частиною, без кришки багажника і навіть без заднього скла. Конструкція дверей також оригінальна: з боку водія — одні масивні розпашні двері, а з пасажирського — дві стулки, які розсуваються у протилежні боки. Раніше дизайн шоукара частково показували на тизерах, а тепер стали відомі нові деталі. Яскраво-помаранчевий кузов складається з 60 шарів фарби, а інтер’єр виконано з особливою увагою до деталей. Робоче місце водія відділене від пасажирської частини високою консоллю. Замість традиційного керма встановлено штурвал, перед яким розміщено три дисплеї — великий цифровий прилад і два менших для допоміжних функцій. Головне пасажирське крісло максимально відсунуте назад для підвищеного комфорту. У салоні широко використано дороге дерево та якісну тканину. Є аналоговий годинник, вішалки для одягу, ніші для фірмових парасольок і навіть невеликий міні-бар. Окрім концепту, на стенді Century показали два відреставрованих класичних седани, спеціальну версію кросовера та сучасний седан, підготовлений спортивним підрозділом Toyota GR. Подробиці про них поки не розголошуються. Також невідомо, коли саме Century остаточно стане самостійним брендом і почне продажі за межами Японії. Проте, судячи з ентузіазму Акіо Тойоди, цей момент уже не за горами.
Компактний хетчбек Seat Ibiza п'ятого покоління дебютував у 2017 році, тоді ж пару йому склав споріднений кросовер Arona. Через чотири роки ця пара синхронно оновилася, а зараз якраз настав час для зміни поколінь. Однак замість нових машин компанія Seat знову представила рестайлінові версії оригінальних Ibiza і Arona. Хетчбек Seat Ibiza знайшов іншу передню частину зі збільшеною решіткою радіатора і звуженими фарами. Їх нова світлодіодна начинка краще освітлює дорогу, витрачаючи при цьому менше енергії. Бампер став більш рельєфним і отримав збільшені повітрозабірники. На кормі також встановлений новий бампер зі збільшеним дифузором і виставленими на показ вихлопними патрубками. Гамма кольорів кузова поповнилася трьома відтінками. Для замовлення стали доступні нові варіанти коліс діаметром 17 або 18 дюймів. Подібні зовнішні метаморфози зазнав і паркетник Seat Arona: нові фари, решітка радіатора і бампери. Протитуманні фари переїхали в загальний контур з нижнім повітрозабірником. Кросовер також отримав нові кольори кузова і дизайн коліс діаметром 16 або 18 дюймів. Крім того, двоколірні версії тепер доступні не тільки з чорним, але і з сірим дахом. Інтер'єр Ibiza і Arona один на двох, а тому і його доопрацювання однакові для обох моделей. У салоні використані нові поєднання оздоблювальних матеріалів і декору. Наприклад, стала доступна чорна обробка стійок даху і стелі. Спортивна версія FR тепер стандартно оснащується чіпкими кріслами з вбудованими підголівниками. Кермо отримало обшивку з перфорованої шкіри. Крім того, за додаткову плату стали доступні аудіосистема потужністю 300 Вт з шістьма динаміками і охолоджена бездротова зарядка на 15 Вт. Базовий хетчбек Seat Ibiza оснащений атмосферником 1.0 MPI (80 к.с.) і п'ятиступінчастою «механікою», але Ароні ця зв'язка все ще не належить. Зате інші силові агрегати у двох моделей уніфіковані. Трициліндровий турбодвигун 1.0 TSI потужністю 95 к.с. оснащений безальтернативною п'ятиступінчастою «механікою», а для його форсованого до 115 к.с. варіанту доступні шестиступінчаста ручна коробка передач або семиступінчастий преселективний «робот» DSG. Топ-версія з чотирициліндровим двигуном 1.5 TSI (150 к.с.) поєднується виключно з коробкою DSG. Як і раніше, привід тільки передній. Починаючи з 1984 року по світу розійшлися понад 6 мільйонів Seat Ibiza п'яти поколінь, але в останні роки, незважаючи на більш високу ціну, популярність набирає Arona (750 тисяч автомобілів з 2017 року). Оновлену Ibiza вже можна замовити в Іспанії за ціною від 15,2 тис. до 20,5 тис. євро. Кросовер Arona помітно дорожчий — від 19,5 тис. до 23,5 тис. євро. Товарні машини почнуть надходити до дилерів у січні 2026 року.
Ласкаво просимо на сторінку Новини CarsApp — вашого надійного джерела інформації про нові автомобілі в Україні! Тут ви знайдете актуальні новини зі світу автомобілебудування, останні оновлення про нові моделі, спеціальні пропозиції від дилерів, а також корисні поради для автолюбителів.
Чому варто слідкувати за нашими новинами?
- Будьте в курсі подій: Отримуйте найсвіжіші новини про нові авто, технології, що змінюють індустрію, та тенденції на ринку автомобілів в Україні.
- Спеціальні пропозиції: Дізнавайтеся про акції, знижки та новини від офіційних дилерів, щоб отримати найкращі умови покупки.
- Огляди нових моделей: Читайте про останні запуски автомобілів, їхні характеристики та переваги, щоб обрати свій ідеальний автомобіль.
Як скористатися нашою сторінкою новин:
- Ознайомтесь з останніми новинами: Регулярно перевіряйте нашу сторінку для отримання актуальної інформації про автомобільний ринок.
- Підписуйтесь на оновлення: Слідкуйте за нашими новинами, щоб не пропустити важливі оголошення та спеціальні пропозиції.
- Діліться з друзями: Поширюйте цікаві новини та огляди серед своїх друзів та знайомих, які шукають новий автомобіль.
Переваги CarsApp:
- Актуальна інформація: Ми надаємо лише перевірені дані, щоб ви завжди були в курсі подій у світі автомобілів.
- Простий доступ до новин: Легкий у використанні інтерфейс дозволяє швидко знаходити цікаву для вас інформацію.
- Експертні огляди: Отримуйте поради від професіоналів, які допоможуть вам обрати найкращий автомобіль для ваших потреб.
Слідкуйте за сторінкою Новини на CarsApp, щоб бути в курсі всіх актуальних подій у світі автомобілів та зробити свій вибір з розумом! Додайте улюблені моделі до Обраного" та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання додаткової інформації.
Читати далі