News Image

Bentley Continental GT Supersports: негібридний спортсмен

15.11.2025

Сто років тому родстер Super Sports став першим Bentley, який зміг розігнатися до понад ста миль на годину (161 км/год). Тоді таких машин випустили всього 18 — і вони миттєво перетворилися на легенду. Ім’я Supersports повернулося лише у 2009 році, коли його отримало перше покоління Bentley Continental GT у максимально «звірячому» виконанні. Та версія була суворо двомісною і легшою на сотню кілограмів. У 2017-му з’явилося друге покоління Supersports — найпотужніший (710 к.с.) і найшвидший (336 км/год) Bentley свого часу. Третя генерація моделі обійшлася без знакової приставки, але четверта — повернула її з розмахом.

Новий Bentley Continental GT Supersports більше не женеться за рекордами швидкості, як це було раніше. Тепер акцент — «чиста» керованість і емоції від водіння. Заради цього британські інженери провели масштабну «дієту» і серйозно переосмислили аеродинаміку. Купе отримало агресивний карбоновий обвіс, найбільший серед дорожніх Bentley передній спліттер і нерухомий спойлер на кришці багажника. Алюмінієвий дах замінили на карбоновий, а навіть решітку радіатора зробили легшою — з великим числом 8 по центру.

image

Результат очевидний: маса Continental GT Supersports вперше опустилася нижче двох тонн — приблизно на пів тонни менше, ніж у стандартної моделі. Притискна сила зросла більш ніж на 300 кг. Значну роль у цьому зіграли й 22-дюймові ковані колеса від Manthey Racing з шинами Pirelli P-Zero, хоча охочим запропонують ще більш «зубату» гуму P-Zero Trofeo RS.

image

Найсерйозніше схуднення забезпечила силова установка та трансмісія. Чотирилітровий бітурбо V8 позбувся гібридної надбудови, а шасі — повного приводу. Натомість двигун отримав посилений картер, модернізовані головки, продуктивніші турбіни й титанову вихлопну систему Akrapovič зі спеціальними насадками. Віддача — 666 к.с. і 800 Нм. Це найвища літрова потужність серед усіх Bentley — 166,5 к.с. Але навіть при цьому гібридні Continental GT Speed лишаються сильнішими та динамічнішими (782 к.с., 1000 Нм, 3,2 с до сотні), тоді як у нового Supersports — 3,7 с і «максималка» 310 км/год проти 335 км/год у Speed.

image

Втім, у Bentley без вагань називають Continental GT Supersports найбільш «водійським» авто в історії марки. Восьмиступінчастий преселективний «робот» ZF передає усю тягу на задні колеса через електронно керований диференціал. Колію підрулювальної задньої осі розширили на 16 мм. Пневмопідвіску з двокамерними балонами та адаптивними амортизаторами переналаштували з прицілом на максимальний драйв, так само як і активні стабілізатори з 48-вольтовими актуаторами. Система стабілізації отримала «гостріші» режими.

image

За даними компанії, Continental GT Supersports на 30% швидше проходить повороти, ніж версія Speed, досягаючи поперечних перевантажень у 1,3g. Bentley також заявляє, що гальмівна система цього купе — найбільша серед серійних авто: попереду стоять карбон-керамічні 440-мм диски з десятипоршневими супортами, ззаду — 410-мм диски з чотирипоршневими механізмами.

Салон Supersports також пережив радикальну трансформацію. Задній ряд сидінь, ремені, частину обшивки і навіть динаміки аудіосистеми прибрали заради економії ваги — їх місце зайняла карбонова конструкція. Навіть передні крісла стали легшими та отримали потужнішу бічну підтримку, хоча зберегли електропривод і підігрів. Інтер’єр щедро прикрашений карбоном, а на центральній консолі з’явилася табличка з унікальним номером кожного авто.

image

Загальний тираж Bentley Continental GT Supersports буде обмежений лише 500 екземплярами. Жива прем’єра відбудеться у січні в Дубаї, прийом замовлень стартує навесні, а виробництво почнеться в четвертому кварталі 2026 року. Перші автомобілі дістануться клієнтам на початку 2027-го. За інформацією британських медіа, стартова ціна — від 400 тисяч фунтів, або близько 526 тисяч доларів.