Особлива Toyota: Century стане окремим люксовим брендом
З 1967 року компанія Toyota випускає розкішний седан Century, який вважається найпрестижнішим автомобілем Японії. За цей час змінилося лише три покоління моделі, але два роки тому відбулася справжня революція — до седана приєднався однойменний кросовер. Уже тоді стало зрозуміло, що Century перестає бути просто моделлю й перетворюється на окрему флагманську лінійку Toyota. Тепер же зроблено наступний крок — оголошено, що Century стане самостійним люксовим брендом.
Про це повідомив голова корпорації Акіо Тойода під час прес-конференції на Japan Mobility Show. Він підкреслив, що Century вже сьогодні займає особливе місце у світі автомобілів, стоячи на вершині преміум-сегмента. Надалі Toyota планує зробити Century окремим брендом, який стане символом японської майстерності та гордості на світовій арені. Таким чином, офіційно підтверджено, що лінійка Century у майбутньому не лише отримає власну ідентичність, а й вийде на міжнародні ринки, де змагатиметься з такими іменами, як Rolls-Royce і Bentley.
Щоб відзначити початок нової ери, на токійській виставці представлено незвичайний концепт-кар Century. Це високе купе, виконане в тому ж стилі, що й серійний кросовер Century, з подібними монументальними формами та дворівневими фарами й ліхтарями. Однак технічно це скоріше екзотичний фастбек із трьома дверима та похилою задньою частиною, без кришки багажника і навіть без заднього скла. Конструкція дверей також оригінальна: з боку водія — одні масивні розпашні двері, а з пасажирського — дві стулки, які розсуваються у протилежні боки.
Раніше дизайн шоукара частково показували на тизерах, а тепер стали відомі нові деталі. Яскраво-помаранчевий кузов складається з 60 шарів фарби, а інтер’єр виконано з особливою увагою до деталей. Робоче місце водія відділене від пасажирської частини високою консоллю. Замість традиційного керма встановлено штурвал, перед яким розміщено три дисплеї — великий цифровий прилад і два менших для допоміжних функцій. Головне пасажирське крісло максимально відсунуте назад для підвищеного комфорту.
У салоні широко використано дороге дерево та якісну тканину. Є аналоговий годинник, вішалки для одягу, ніші для фірмових парасольок і навіть невеликий міні-бар.
Окрім концепту, на стенді Century показали два відреставрованих класичних седани, спеціальну версію кросовера та сучасний седан, підготовлений спортивним підрозділом Toyota GR. Подробиці про них поки не розголошуються. Також невідомо, коли саме Century остаточно стане самостійним брендом і почне продажі за межами Японії. Проте, судячи з ентузіазму Акіо Тойоди, цей момент уже не за горами.