Особливі версії Maserati GranTurismo і GranCabrio отримали звучання двигунів V8
Минулого року Maserati остаточно відмовилася від двигунів V8, а нові покоління GranTurismo і GranCabrio тепер оснащені лише моторами V6. Однак для шанувальників фірмового «вісімкового» звучання компанія підготувала спеціальний пакет Meccanica Lirica, головною особливістю якого стала доопрацьована вихлопна система. Крім того, Maserati оголосила про співпрацю з Alfa Romeo у межах нової програми Bottegafuoriserie.
Прем’єра обмежених серій купе та кабріолета приурочена до повернення виробництва цих моделей до історичної штаб-квартири марки в Модені. Раніше їх збирали на заводі Мірафіорі в Турині, але тепер це підприємство готується до випуску нового Fiat 500 з двигуном внутрішнього згоряння. Обидві моделі створені на базі версії Trofeo і оснащені 3,0-літровим бітурбомотором V6 Nettuno потужністю 550 к.с. Інженери налаштували вихлоп так, щоб його глибоке й насичене звучання максимально нагадувало звук класичних V8.
Дизайн автомобілів розроблений підрозділом Maserati Fuoriserie. Купе отримало червоне забарвлення Rosso Velluto, а кабріолет — золотисто-шампанське Oro Lirico. Обидва оснащені 21-дюймовими чорними колесами Crio з яскравими акцентами та матовим покриттям. В інтер’єрі поєднано бордову шкіру, бежеву алькантару і темно-бордову прострочку. Салон прикрашений золотими елементами та вставками з натурального дерева, зокрема з червоного тополі.
Окрім основного пакета, Maserati пропонує спрощений варіант опцій, який включає зовнішній декор від спеціальної серії, але без вдосконаленої вихлопної системи. Такий набір доступний навіть для електричної версії Folgore, хоч і без унікальних коліс та, зрозуміло, без вихлопу.
Також компанія Maserati оголосила про спільний проєкт з Alfa Romeo у межах програми Bottegafuoriserie, що об’єднує кілька ключових напрямків. Перший — Bottega, який передбачає створення лімітованих моделей на кшталт Alfa Romeo 33 Stradale або Maserati MCXtrema. Другий — Fuoriserie, орієнтований на індивідуалізацію автомобілів клієнтів. Третій напрям — збереження спадщини брендів, включно з реставрацією та сертифікацією класичних авто. Крім того, заплановано розвиток автоспортивного підрозділу Maserati Corse.