News Image

Новий пікап Toyota Hilux: тепер і на батарейках

11.11.2025

Нинішнє, восьме покоління пікапа Toyota Hilux перебуває у виробництві вже десять років, і, попри численні оновлення, настав час для зміни поколінь. Як і очікувалося, нова модель дебютувала у Таїланді, де пікапи користуються величезною популярністю, а Hilux є найпопулярнішим серед них. Водночас уже підтверджено, що експортна версія охопить майже всі світові ринки.

У Таїланді нова Toyota Hilux отримала додаток Travo до назви, адже попередня модель залишиться на конвеєрі під іменем Hilux Revo. Пікап дев’ятого покоління має повністю перероблений передок з вузькими фарами, безрамковою решіткою радіатора та виразним бампером. Задня частина також змінилася — інші крила, ліхтарі, бампер і вантажний борт. Натомість боковини кабіни залишилися майже без змін, що свідчить про глибоку модернізацію, а не створення абсолютно нової конструкції. Габарити дворядних версій залишилися тими самими: довжина — 5320 мм, ширина — 1855 мм, висота — 1800 мм, колісна база — 3085 мм.

Саме дворядні варіанти Hilux залишаться єдиними в європейській лінійці. Водночас у Таїланді будуть доступні також однорядні та Smart Cab-версії, а для місцевого ринку підготовлено кілька спеціальних виконань, зокрема Hilux Travo Overland.

Інтер’єр повністю оновлено і тепер є спільним для всіх ринків. Багаті комплектації отримали два 12,3-дюймові дисплеї, причому приладовий розташований під козирком. На центральній панелі встановлено окремий блок клімат-контролю з трьома обертовими ручками, а за доплату пропонується пульт з екраном і великими фізичними кнопками. Збережено класичний селектор коробки передач, додано майданчик для бездротової зарядки, підстаканники з кришками з боків передньої панелі та верхній бардачок. Також передбачений фірмовий комплекс безпеки Toyota Safety Sense.

image

Новий пікап базується на ще раз оновленій платформі IMV, яка пов’язує його з попередником, молодшим Hilux Champ і позашляховиком Land Cruiser FJ. Серед технічних нововведень — електричний підсилювач керма. Головна ж новина полягає в тому, що тепер Hilux може бути повністю електричним.

Електричний Hilux оснащений двома моторами із сумарною потужністю 196 к.с., повним приводом і батареєю ємністю 59,2 кВт·год. Запас ходу за циклом WLTP — 240 км. Вантажопідйомність становить 715 кг, а максимальна маса причепа — до 1600 кг. Батарея та днище мають посилений захист. Відмінними рисами електроверсії є глухий передній обтічник замість решітки радіатора. Надалі з’являться також моделі з водневими паливними елементами, прототипи яких уже проходять тести.

image

У гамі залишаються й традиційні версії — бензинові, дизельні та гібридні. Базовим буде 2,7-літровий бензиновий мотор (166 к.с.), тоді як молодший дизель 2.4 (150 к.с.) зникне з лінійки. Основна ставка робиться на двигун 2.8 (177 к.с.), у тому числі в гібридній модифікації. Деталі про нові варіанти з ДВЗ поки не розкриваються, оскільки першим представлено електричний Hilux.

Саме електроверсія першою вийде на міжнародний ринок — у грудні цього року, тоді як гібридні варіанти з’являться навесні, а водневі моделі очікуються до 2028 року.