- Колеса/Диски R16 сталеві
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
130 к.с.
Дизель
АКП
Передній
https://carsapp.com.ua/toyota/proace-city-verso/shuttle-long-at
- Ціна від: 1197860
- Біла ЦеркваВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївОдесаПолтаваРівнеСумиТернопільУжгородХарківХерсонХмельницькийЧеркасиЧернівціЧернігів
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з тканини
- Мультифункціональне кермо
- Поперекова підтримка сидіння водія
- Регулювання сидіння водія по висоті
- Механічне регулювання сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 60:40
- Підлокітник сидіння водія
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Датчик світла
- Кондиціонер
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Мультимедійна система з сенсорним екраном 10"
- Аудіо система 6 динаміків
- Apple CarPlay тa Android Auto
- Інтерфейси USB
- Цифрове радіо DAB
- Електромеханічне стоянкове гальмо
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Датчики паркування ззаду
- Обмежувач швидкості/Лімітер
- Круїз контроль
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
- Повнорозмірне запасне колесо
- Додатковий захист двигуна
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 1197860
- Біла ЦеркваВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївОдесаПолтаваРівнеСумиТернопільУжгородХарківХерсонХмельницькийЧеркасиЧернівціЧернігів
- Дві версії Infiniti QX80: для шосе та бездоріжжя
Infiniti QX65 Monograph виявився не єдиним експонатом бренду на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч. Разом із ним японська марка представила два спеціальні варіанти свого флагманського рамного позашляховика третього покоління Infiniti QX80. Обидва мають статус концепт-карів і демонструють потенційні напрями розвитку модельної лінійки. Перший варіант отримав назву Infiniti QX80 Track Spec, що відразу підкреслює його дорожню орієнтацію. Автомобіль вирізняється розширеним обвісом по периметру кузова та спойлером на задніх дверях. Передній бампер і решітка радіатора запозичені у серійної версії QX80 Sport, а ззаду з’явилися чотири вихлопні патрубки. Позашляховик оснащений 24-дюймовими колесами з низькопрофільною гумою. Найбільші зміни відбулися під капотом: бітурбований V6 3.5 отримав нові турбіни, оновлену вихлопну систему, вдосконалену паливну систему та більший інтеркулер. У результаті потужність зросла з 456 до 659 к.с., а крутний момент — з 698 до 1016 Нм. При цьому блок циліндрів і поршнева група залишилися серійними. Другий концепт носить назву Infiniti QX80 Terrain Spec і орієнтований на позашляхові пригоди. Його технічні характеристики поки не розкриті, але дизайн підкреслює позашляховий потенціал: встановлений силовий захист спереду, ззаду та з боків, нові розширювачі арок для більших коліс із масивними шинами, а також експедиційний багажник із додатковим освітленням і висувним тентом. Кузов покритий захисною вініловою плівкою, а на вікнах з’явилися дефлектори. У Nissan визнають, що Infiniti потребує швидкого розширення модельного ряду, тому бренд активно шукає способи вивести на ринок нові варіанти — навіть у вигляді спецверсій існуючих моделей. Хоча представлені QX80 Track Spec і QX80 Terrain Spec поки мають статус концептів, серійні версії подібних модифікацій можуть з’явитися вже найближчим часом.
- AUDI E5 Sportback виходить на ринок у чотирьох версіях
Тепер в автомобільному світі існує не лише «Audi з чотирма кільцями», а й «AUDI з чотирма літерами». Новий суббренд створений у партнерстві з китайським концерном SAIC та орієнтований передусім на ринок КНР. Звичної емблеми у вигляді кілець ці машини не матимуть, як і прямого зв’язку з німецькими моделями Audi. Першою моделлю став ліфтбек AUDI E5 Sportback, який уперше показали навесні на автосалоні у Шанхаї. Тепер же відкрито попереднє замовлення та оприлюднено всі характеристики. Це великий п’ятидверний автомобіль із плавними обрисами, який майже не нагадує традиційні Audi. За габаритами він близький до Audi A5: довжина — 4881 мм, ширина — 1960 мм, висота — 1479 мм, колісна база — 2950 мм. Диски — 19 або 20 дюймів, при цьому задні завжди ширші. Коефіцієнт аеродинамічного опору — 0,252. У передній і задній частині — розвинене світлодіодне підсвічування з новою емблемою. Загалом у зовнішньому освітленні використано 942 LED-елементи, включаючи матричні фари. Панорамний дах із електрохромним склом має п’ять рівнів затемнення та блокує 99% УФ-променів. Замість дзеркал заднього виду можна обрати камери, які, за словами виробника, працюють навіть у дощ чи туман. Доводчики дверей доступні як опція, електропривод багажних дверей — стандарт. Об’єм багажника — лише 347 літрів, що нетипово для такого класу. Салон п’ятимісний, з оздобленням із мікроволокна чи шкірозамінника, а також декоративними панелями з підсвіченими волокнами. Інтер’єр також кардинально відрізняється від моделей Audi. На всю ширину передньої панелі встановлено чотири дисплеї: два бокові для камер, 12,3-дюймовий для приладів і 27-дюймовий мультимедійний. Система працює на процесорі Qualcomm Snapdragon 8295 з власною ОС AUDI OS, яка має вбудований штучний інтелект із голосовим асистентом. Для нього навіть виділено окремий екран по центру. Фізичних кнопок майже немає. Керування трансмісією здійснюється підкермовим селектором. Також передбачений просунутий автопілот, створений спільно з компанією Momenta: він використовує чіп Nvidia Orin-X, лідар, три міліметрові радари, дванадцять ультразвукових сенсорів і одинадцять камер. Технічна база — китайська. Платформа ADP (Advanced Digitized Platform) є адаптацією архітектури SAIC, створеної для електромобілів IM. Спереду — подвійні поперечні важелі, ззаду — багаторичажка. Базові версії мають пружинну підвіску, дорожчі — пневматику Continental з регулюванням кліренсу на 45 мм і амортизаторами ZF. Серед опцій — гальма Brembo та підрулююча задня вісь. Запропоновано чотири версії. Початковий варіант — із заднім приводом, мотором на 299 к.с. (420 Нм) і батареєю LFP 76 кВт·год власного виробництва SAIC. У AUDI E5 Sportback Plus — акумулятор CATL на 100 кВт·год, потужність 408 к.с. (500 Нм) і запас ходу 773 км за CLTC. Дві топові модифікації мають систему quattro з двома двигунами. Одна з них розвиває 525 к.с. (725 Нм) і має батарею на 83 кВт·год, а флагманська версія — 787 к.с., 800 Нм і акумулятор на 100 кВт·год. Така модель розганяється до 100 км/год за 3,4 секунди, максимальна швидкість — 230 км/год. Вага машини варіюється від 2225 до 2343 кг. Виробництво на заводі SAIC-Volkswagen стартує найближчим часом, а продажі розпочнуться у вересні. Вартість — від 236 до 320 тисяч юанів (33–45 тисяч доларів), що співставно з цінами на локальні бензинові Audi A5L або Tesla Model 3. Представники Audi вже заявили: якщо новий суббренд буде успішним у Китаї, електромобілі AUDI з’являться і на світовому ринку.
- Lexus Sport Concept став провісником нового суперкара
Toyota вже тривалий час працює над створенням нового флагманського суперкара, проте інформаційна активність навколо нього виглядає досить незвичною. Так, у липні компанія показала відразу два безіменні прототипи на Фестивалі швидкості у британському Гудвуді, але не супроводила подію жодними офіційними заявами. Тепер ще одну концептуальну модель презентували на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч — і знову без розлогих коментарів. Цього разу Toyota обмежилася лише офіційними знімками. Згідно із заявою компанії, Lexus Sport Concept є попередником майбутнього суперкара. На цьому офіційна інформація завершується. Водночас за пропорціями з довгим капотом і зміщеною назад кабіною можна зробити висновок, що модель хоч і отримала власний дизайн, проте має спільні риси з проектом Toyota GT. За неофіційними даними, Toyota планує випустити дві версії: купе Toyota для Азії та Європи та варіант Lexus для американського ринку. Але ця інформація поки що не підтверджена. Окрему увагу привертає рішення з вихлопною системою. У Lexus Sport Concept немає традиційних видимих патрубків. Насправді вони сховані: два вихлопи виведені вертикально вгору під антикрилом. У стані спокою спойлер опускається й маскує їх, а під час руху вони працюють без перешкод. Очікується, що майбутній суперкар отримає гібридну установку з V8 та електромотором, сумарна потужність якої становитиме близько 900 к.с. Попередньо повідомляється, що офіційний дебют моделей під робочими назвами Toyota GT та Lexus LFR відбудеться у 2026 році. Ймовірно, до цього часу стане відомо більше деталей.
- Гіперкар Lamborghini Fenomeno з’явиться обмеженою серією
Марка Lamborghini ще у 2007 році започаткувала традицію створювати унікальні дрібносерійні моделі на базі своїх флагманських суперкарів, вперше представивши Reventon. Відтоді змінилося два покоління 12-циліндрових Lamborghini, а два роки тому дебютував гібридний Revuelto. Саме він став основою для нової лімітованої версії — Fenomeno. Цей гіперкар виконаний за вже відпрацьованим рецептом фірми: головна відмінність від Revuelto полягає у глибоко переробленій зовнішності. Lamborghini Fenomeno отримав оригінальні кузовні панелі з карбону, змінену архітектуру повітроводів і нову оптику. Задня частина вирізняється іншим дифузором, а чотири вихлопні труби об’єднані в одне велике сопло. Завершує образ ексклюзивна карбонова кришка моторного відсіку. Також помітним акцентом є негативний розвал коліс. Інтер’єр Fenomeno зберіг більшість елементів від Revuelto: рульове колесо, панель приладів, «парящу» центральну консоль та додатковий дисплей для пасажира. Водночас салон отримав оригінальне оформлення у чорній та жовтій гамі з використанням шкіри й алькантари, а також нову графіку мультимедійної системи та приладів. Гібридна силова установка була вдосконалена. Атмосферний V12 6.5 форсували з 825 до 845 к.с., а ємність літій-іонної батареї збільшили з 3,8 до 7 кВт∙год, що дозволило поліпшити електричний пробіг (20 км) і підвищити віддачу електродвигунів. У складі системи — мотор у 8-ступеневому «роботі» на задній осі та два електродвигуни спереду. Сукупна потужність установки 1080 к.с. (+65 к.с. у порівнянні з Revuelto). Завдяки цьому розгін до 100 км/год займає лише 2,4 секунди (на 0,1 с швидше за вихідну модель). Максимальна швидкість залишилася незмінною — 350 км/год. Тираж Lamborghini Fenomeno складе лише 29 примірників, а попередня вартість кожного — не менше 3,5 млн доларів. Для порівняння: базовий Revuelto коштує від 610 тисяч доларів.
- Купеподібний кросовер Infiniti QX65 Monograph: нагадування про FX
Nissan продовжує переживати затяжну кризу, що безпосередньо впливає й на преміум-бренд Infiniti. У лінійці вже немає седанів і купе, а наприкінці цього року буде знято з виробництва середньорозмірні кросовери QX50 і QX55. Таким чином, у продажу залишаться лише дві моделі: оновлений великий кросовер Infiniti QX60 та флагманський позашляховик Infiniti QX80. Марці конче необхідно розширювати асортимент, і найближчим часом очікується новинка. Концепт Infiniti QX65 Monograph — це прообраз майбутнього серійного купеподібного кросовера, створеного на основі QX60. Основна ідея моделі — відсилання до легендарного Infiniti FX, який випускався з 2002 по 2017 рік. Характерні риси бокового скління, лінія даху, нахил п’ятих дверей та дизайн задньої частини чітко перегукуються з тією знаковою моделлю, яка так і не отримала прямого спадкоємця. Втім, QX65 Monograph вирізняється від QX60 не лише купеподібним дахом. Змінено передню частину: дворівнева оптика та збільшена решітка радіатора спеціально підкреслюють спортивний образ. Перероблений декор, новий стиль колісних дисків на 22 дюйми також додають індивідуальності. В інтер’єрі очікується лише два ряди сидінь замість трьох, хоча зображень салону наразі немає. Щодо технічних характеристик інформація ще відсутня. Однак малоймовірно, що QX65 сильно відрізнятиметься від QX60, який сьогодні доступний з 2,0-літровим турбомотором VC-Turbo потужністю 272 к.с. у поєднанні з дев’ятиступінчастим «автоматом». Привід може бути як переднім, так і повним. Атмосферний V6 3.5 зняли з виробництва торік, і повернення його для нової моделі не очікується. Прем’єра серійної версії Infiniti QX65 (без приставки Monograph і з менш помітним декором) відбудеться вже за кілька місяців. Виробництво стартує на початку наступного року, тоді ж стануть відомі всі технічні подробиці.
- Кросовер Acura RSX — перша модель на новій платформі Honda 0
Перший електромобіль марки Acura — кросовер ZDX на платформі GM — не став комерційним хітом: за рік продажів (червень 2024-го — травень 2025-го) покупців знайшли лише 16 тисяч машин. Тепер бренд готує другий акумуляторний SUV, створений уже повністю власними силами. Нова модель, Acura RSX, поки представлена у передсерійному вигляді — з прихованим інтер’єром та без технічних характеристик. Назва RSX знайома з минулого: у 2001–2006 роках так називалося компактне купе на базі Honda Civic. Тепер під цим індексом дебютує великий купеподібний кросовер з акцентом на драйверські якості. Агресивний «акулячий» ніс, плавні лінії кузова, втоплені ручки дверей, спойлер у формі «качиного хвоста» — все це залишиться й у серійної версії. Єдине, 21-дюймові колеса можуть поступитися місцем скромнішим. Acura RSX стане першою серійною моделлю на модульній електроплатформі Honda 0, анонсованій на початку 2024 року. Заплановані — двомоторний повний привід, передня підвіска з подвійними поперечними важелями та потужні гальма Brembo. У салоні працюватиме власна операційна система Asimo OS, названа на честь легендарного робота-гуманоїда Asimo. Розроблена спільно з компанією Helm.ai, вона матиме штучний інтелект і функції самонавчання. Дебют серійного RSX очікується у другій половині 2026 року, хоча раніше Honda планувала почати виробництво машин на платформі Honda 0 вже на початку року. Випуск налагодять на заводі в Огайо, де сьогодні збирають Acura Integra та Honda Accord. Новий електрокросовер не витіснить із конвеєра бензинові моделі, а доповнить їх у виробничій програмі.
- Перший клієнтський Bentley Mulliner Batur Convertible вразив інтер’єром
Три роки тому підрозділ Bentley Mulliner представив лімітоване купе Batur, створене на основі серійної моделі Continental GT. Минулого року з’явився родстер Batur Convertible, але тоді публіці показали лише демонстраційний «нульовий» зразок. Лише тепер Mulliner розпочав виробництво замовлених автомобілів і продемонстрував перший екземпляр для клієнта. Кожен Batur створюється за індивідуальною специфікацією, узгодженою з майбутнім власником. Перший автомобіль отримав елегантне забарвлення кузова у відтінку Opalite, доповнене контрастними чорними смугами з помаранчевою окантовкою. Такий самий помаранчевий використаний у декорі решітки радіатора та чорних дисках коліс. Найяскравішою особливістю цього родстера став контрастний салон, поділений візуально на зони для водія та пасажира. Це рішення натхнене спортивними авто минулих десятиліть. Крісло водія оздоблене чорною шкірою та алькантарою з помаранчевою прострочкою й вишивкою, тоді як пасажирське виконане у світлому тоні. За сидіннями розташоване місце для двох дорожніх сумок, які також мають різні кольори. Навіть два ключі до авто оформлені у тих же кольорових поєднаннях, що й салон. Додатково інтер’єр прикрашений титановими деталями — з цього матеріалу виготовлені підрульові пелюстки, перемикачі дефлекторів вентиляції та інші елементи. Як і купе, Batur Convertible оснащений найпотужнішою версією бітурбодвигуна W12 6.0: він розвиває 750 к.с. та 1000 Нм. У парі з ним працюють восьмиступінчастий преселективний «робот», повний привід і титанова вихлопна система. Всього буде випущено лише 16 родстерів, кожен з яких коштує понад два мільйони фунтів стерлінгів. Це ще не остання малосерійна модель з мотором W12, виробництво якого завершилося рік тому: вже готується ще один Bentley, що вийде обмеженим тиражем у 12 одиниць.
- Range Rover Sport SV Carbon — втілення швидкості та легкості
За останні місяці Range Rover Sport SV неодноразово дивував шанувальників унікальними спецверсіями. Та тепер JLR представляє щось справді особливе — Range Rover Sport SV Carbon, створений для тих, хто цінує ексклюзив і досконалість у кожній деталі. Ця версія одразу привертає увагу великою кількістю вуглепластикових елементів, які не лише додають стилю, а й помітно зменшують вагу авто. У стандартній комплектації — фірмовий пакет Forged Carbon: композитна решітка радіатора, накладки на крила та насадки на вихлопні патрубки. За бажанням можна замовити капот з нефарбованого вуглецевого волокна, підкреслюючи спортивний характер кросовера. Справжній прорив — опційні 23-дюймові вуглепластикові колісні диски у парі з вуглецево-керамічними гальмами. Колір супортів можна обрати на свій смак: чорний, синій, бронзовий чи жовтий. Легкість і міцність цих елементів дозволили зменшити масу автомобіля на 76 кг, роблячи його ще динамічнішим. Салон — справжній витвір сучасного дизайну. Сидіння з композитним каркасом, підсвічувані логотипи SV, комбінація шкіри Windsor та матеріалу Ultrafabric, а також стильні вуглепластикові вставки на порогах, центральній консолі та дверях створюють атмосферу преміальної спортивності. Під капотом — знайома і безкомпромісна потужність: бітурбований BMW V8 4.4 з 635 к.с. і 750 Нм у парі з 8-ступінчастим «автоматом», повним приводом та гідропневматичною підвіскою. Розгін до 100 км/год займає лише 3,8 секунди, а максимальна швидкість сягає 290 км/год. Світова прем’єра Range Rover Sport SV Carbon відбудеться вже наступного тижня на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч, де буде оголошена і вартість цієї ексклюзивної моделі.
- Новий CITROËN C3 Aircross вже в Україні!
В Україні офіційно стартують продажі нового покоління CITROËN C3 Aircross — компактного кросовера, який дарує більше у всьому. Більше місця для родини, більше об’ємного багажника для ваших речей, більше інноваційних технологій для комфорту та безпеки. Перші партії вже прямують до офіційних дилерів — і саме зараз найкращий момент, щоб забронювати свій автомобіль. Довжина кузова лише 4 395 мм робить C3 Aircross ідеальним для міських вулиць, вузьких провулків та паркінгів. Легка маневровість — як у компактного хетчбека, але при цьому всередині ви отримаєте просторий салон завдяки колісній базі 2 670 мм. Пасажири на задніх сидіннях оцінять комфорт, а великі дверцята та збільшена висота кузова забезпечать зручний доступ усім. Багажник об’ємом 460 літрів (або 1600 літрів при складених задніх сидіннях) готовий до будь-яких викликів. А якщо цього замало — встановіть додатковий бокс чи велосипед на дах із рейлінгами. Вже у базовій комплектації: • Клімат-контроль • Цифрова панель приладів з TFT-дисплеєм • Мультимедіа з 10,25” сенсорним екраном • Бездротова зарядка • Eco LED фари • Камера заднього огляду Додаткові опції включають легкосплавні диски, підігрів сидінь і керма, електричне стоянкове гальмо та стильні двокольорові варіанти кузова. Стартова версія оснащена бензиновим турбомотором 1.2 PureTech (100 к.с.) з 6-ступеневою МКПП. Максимальна швидкість — 179 км/год, витрата палива — лише 5,2 л/100 км у заміському циклі. Кліренс 200 мм та захисні накладки дозволяють впевнено рухатися не тільки містом, але й за його межами. На CarsApp ви знайдете всі доступні в Україні версії CITROËN C3 Aircross, зможете порівняти характеристики, перевірити актуальні пропозиції від дилерів і забронювати автомобіль у кілька кліків. Переваги CarsApp: • Усі моделі Citroën C3 Aircross на одній сторінці • Зручне порівняння комплектацій та цін • Актуальна інформація про наявність • Можливість зберегти вподобані авто 📌 Час обирати автомобіль, який створений для вашого життя. Замовляйте новий CITROËN C3 Aircross вже сьогодні — і будьте готові до великих пригод у великому стилі! https://carsapp.com.ua/citroen/c3-aircross
- Створено унікальний Bugatti Brouillard із двигуном W16
Рік тому був представлений гіперкар Bugatti Tourbillon, який ознаменував завершення епохи турбованого двигуна W16 та перехід до гібридної силової установки з атмосферним V16. Однак Tourbillon вийде у серію лише у 2026 році, а поки що компанія Bugatti продовжує виконання вже наявних замовлень на моделі попереднього покоління. До того ж, клієнтам запропоновано розширені можливості персоналізації. Одним із результатів такого підходу став гіперкар Bugatti Brouillard, створений в єдиному екземплярі та названий на честь улюбленого коня Етторе Бугатті. За розробку цього гіперкара відповідало нове підрозділ кастомізації Programme Solitaire, яке спеціалізується на глибшій індивідуалізації серійних автомобілів, ніж відділ Sur Mesure (що обмежується лише декором, фарбуванням та інтер’єром). Bugatti Brouillard фактично є купе, побудованим на основі лімітованого родстера Bugatti Mistral (який випускається тиражем у 99 одиниць). Вони мають схожі контури кузова та світлотехніку, однак Brouillard відрізняється деталями. Наприклад, фірмова решітка радіатора має обрамлення у вигляді хромованої підкови, а вуглепластикові елементи кузова мають більш агресивний дизайн. На задній частині інтегровано спойлер. Масивний дифузор і вихлопна система з чотирма патрубками нагадують оформлення моделі Chiron Super Sport. Салон уніфікований з моделями Chiron та Mistral, але оздоблення виконане за індивідуальним замовленням у кольорах кузова. Декоративні елементи виготовлені з полірованого алюмінію, а на передній панелі відкрито карбон. Встановлено оригінальний селектор трансмісії з прозорою вставкою, всередині якої вигравірувано силует коня. Така ж кінна тематика присутня в оздобленні сидінь і дверей. З технічної точки зору Brouillard повторює характеристики моделей Mistral і Chiron Super Sport. Під капотом – 8-літровий двигун W16 із чотирма турбокомпресорами, що розвиває 1600 к.с. та 1600 Нм. Хоча точні динамічні показники не вказані, відомо, що Mistral здатен досягати швидкості до 420 км/год. Нове кастомізаційне відділення Programme Solitaire планує створювати лише дві унікальні машини на рік. Перший екземпляр — Bugatti Brouillard — був замовлений підприємцем із Нідерландів, а його публічний дебют заплановано на Конкурс елегантності в Пеббл-Біч. Вартість ексклюзивного гіперкара не розголошується, але є підстави вважати, що це не остання унікальна модель Bugatti з мотором W16, який офіційно знято з виробництва.
Нові автомобілі Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT в Україні
Ласкаво просимо на сторінку Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT на CarsApp — вашого надійного онлайн каталогу нових автомобілів в Україні. Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT відомий своїми інноваціями, надійністю та відмінним дизайном. У нашому каталозі ви знайдете всі нові авто Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT, доступні на українському ринку. Порівнюйте різні моделі за технічними характеристиками, додайте улюблені авто до обраного та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання найкращих пропозицій.
На CarsApp ви можете обирати серед різноманітних моделей Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT : від стильних седанів і кросоверів до потужних позашляховиків. Наш сервіс допоможе вам зробити обґрунтований вибір та знайти автомобіль, який відповідає вашим потребам.
Переваги вибору Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT на CarsApp:
● Всі нові авто Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT на одній сторінці.
● Можливість порівняння моделей для швидкого та зручного вибору.
● Актуальна інформація про наявність авто та спеціальні пропозиції від дилерів.
● Збереження обраних автомобілів для подальшого перегляду.
Оберіть свою модель Toyota Proace City Verso Shuttle Long AT та дізнайтеся більше про її комплектацію, вартість та умови покупки. За допомогою CarsApp процес пошуку та порівняння авто стає швидким та зручним!
Читати далі