- Колеса/Диски R17
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
- Задній спойлер
140 к.с.
Бензин
АКП
Передній
https://carsapp.com.ua/suzuki/vitara/gl-2wd-at
- Ціна від: 972000
- ВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївОдесаПолтаваТернопільХарківХмельницькийЧеркаси
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з тканини
- Мультифункціональне кермо
- Регулювання сидіння водія по висоті
- Механічне регулювання сидіннь
- Підігрів передніх сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 60:40
- Денне світло фар LED
- Галогенові фари
- Датчик світла та дощу
- Кондиціонер
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Бесключовий доступ/Keyless Go
- Розетка 12V
- Мультимедійна система 7"
- Аудіо система 4 динаміки
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Камера заднього огляду
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
- Малорозмірне запасне колесо
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 972000
- ВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївОдесаПолтаваТернопільХарківХмельницькийЧеркаси
- Brabus 1000: суперкар із надлишковою тягою та розкішшю на межі
Brabus представив нову екстремальну версію — гібридне купе Brabus 1000, створене на основі Mercedes-AMG GT нового покоління. Нагадаємо, торік ательє вже випустило п’ятидверний Rocket 1000 на базі GT 63 S E Performance, але тепер на арену вийшла ще потужніша й радикальніша модель. Під капотом — модернізований V8 з подвійним турбонаддувом, об’єм якого збільшили з 4,0 до 4,4 л (хоча Brabus позначає його як 4.5). Цей двигун видає 796 к.с. і 1250 Нм, однак електроніка обмежує крутний момент до 1050 Нм через обмеження трансмісії. Гібридна система загалом залишилась незмінною: 9-ступенева АКП AMG Speedshift MCT-9G і задній електромотор на 204 к.с. і 320 Нм з двоступеневим редуктором. Сумарна потужність досягає 1000 к.с. і 1820 Нм, хоча з урахуванням обмеження пікова тяга становить 1620 Нм. Та навіть цього вистачає для ураганної динаміки: 0–100 км/год — 2,6 с; 0–200 км/год — 9,5 с; 0–300 км/год — 23,6 с. Максимальна швидкість обмежена на позначці 320 км/год. Звук і характер двигуна підкреслює сталева випускна система Brabus з активними заслінками, що регулюють гучність і тон. Для кращої керованості купе занижене на 20 мм, отримало фірмові пружини Brabus і доопрацьовану аеродинаміку. Кузов укомплектовано карбоновим обвісом: новий передній спліттер, канарди, масивний задній дифузор з інтегрованими 4-ма вихлопними патрубками по 76 мм, а також величезні ковані диски Brabus Monoblock Z — 21 дюйм спереду і 22 ззаду. Встановлюються шини Continental або Hankook на вибір. Салон — суцільна демонстрація майстерності Brabus: натуральна чорна шкіра, оббивка стелі з мікрофібри Dinamica, тиснення у вигляді мушель на сидіннях, дверях і навіть килимках. У салоні повно карбонових вставок, червоних акцентів і розширеного контурного підсвічування з брендовими логотипами. Ціна Brabus 1000 — від 533 000 євро з урахуванням податків, що більш ніж удвічі дорожче за базовий Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (220 000 євро в Німеччині). Але тут ви платите не просто за цифри — а за статус, винятковість і безкомпромісну розкіш.
- Анонсовано універсал Skoda Vision O — майбутнє Octavia
Компанія Skoda офіційно представила концепт Vision O — електричний універсал, який стане прообразом наступного покоління Octavia. Хоча назва Vision O звучить уперше, проєкт був анонсований ще навесні 2023 року в межах стратегії електрифікації модельного ряду. Тоді його представили під умовною назвою Skoda Combi на простих рендерах, але після того тривалий час не з’являлося жодних новин. Тепер Skoda повертається до проєкту з новим ім’ям і першим тизером, який демонструє затемнений профіль концепту. Видно, що деякі елементи дизайну відрізняються від попередніх рендерів. Vision O отримає фірмовий стиль Modern Solid, характерними рисами якого є двоярусна передня оптика та широка чорна вставка на носовій частині авто — як у новітніх моделей бренду. Технічних подробиць поки що небагато. Раніше повідомлялося, що довжина електроуніверсала становитиме 4,7 метра, запас ходу — до 600 км, а також буде вибір між заднім і повним приводом. Skoda планує продавати електроверсію паралельно з бензиновою Octavia, якій імовірно продовжать життєвий цикл завдяки ще одному рестайлінгу. Прем’єра концепта Skoda Vision O запланована на вересневий автосалон IAA в Мюнхені, а серійна версія має з’явитися у 2026 році. Щодо можливого електричного ліфтбека на базі Vision O — наразі жодних офіційних заяв немає.
- Range Rover Sport Nocturne: перший індивідуальний
В останні роки виробники преміальних автомобілів активно розвивають власні програми індивідуалізації, орієнтовані на найвибагливіших клієнтів. Не стала винятком і британська марка Land Rover, яка у 2023 році запустила ексклюзивну програму SV Bespoke. За цей час фахівці внутрішнього ательє вже встигли попрацювати над флагманським Range Rover, а тепер хвиля персоналізації дісталася і до молодшої моделі — Range Rover Sport. Щоправда, можливість глибокої індивідуалізації поки що надається лише для топових версій SV та Autobiography. Щоб продемонструвати потенціал програми, створено демонстраційний екземпляр — Range Rover Sport Nocturne, виготовлений в єдиному екземплярі. Його кузов пофарбований у ексклюзивний відтінок Indigo Gloss, який, за задумом дизайнерів, нагадує кольори сутінкового неба над Середземним морем. Покриття ретельно полірується вручну майстрами SV Bespoke. Дах і корпуси дзеркал пофарбовані в глибокий чорний відтінок Narvik Black. Крім того, автомобіль має карбоновий капот та декоративні елементи з того ж композитного матеріалу. Логотипи марки виконані у темному хромі, з емблемами в кольорі кузова. Встановлено 23-дюймові колеса Thunderball золотистого кольору з чорними гальмівними супортами. Салон оформлено чорною та сірою шкірою Windsor з контрастною світлою строчкою. Підголівники прикрашені особливою тривимірною вишивкою. Декоративні вставки виконані з карбону з оригінальним плетінням волокон. Фірмові емблеми затемнені, а окремі елементи керування виготовлені з кераміки. У салоні встановлено пам’ятні таблички, які засвідчують унікальність автомобіля. Версія Nocturne базується на моделі Range Rover Sport SV, і технічно не зазнала змін. Автомобіль оснащений бітурбованим V8 від BMW об’ємом 4,4 л (потужність — 635 к.с., крутний момент — 750 Н·м), 8-ступеневим автоматом, системою повного приводу та гідропневматичною підвіскою. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 290 км/год. До 26 липня унікальний Range Rover Sport Nocturne буде представлений у дилерському центрі Range Rover на грецькому острові Міконос, після чого вирушить до свого власника. Ціна не розкривається, однак вона точно перевищує 140 тисяч фунтів стерлінгів (близько 190 тисяч доларів США), які просять за стандартний Range Rover Sport SV. Іншим клієнтам SV Bespoke пропонує 230 варіантів забарвлення кузова, можливість створення індивідуального відтінку, а також понад 1500 комбінацій оздоблення салону, зокрема 15 основних кольорів, які можна поєднувати з різноманітними матеріалами та декором.
- Представлено драйверський кросовер Opel Mokka GSE
Opel представив нову спортивну версію електричного кросовера — Mokka GSE, розширюючи лінійку моделей під історичним індексом GSE, який був відроджений три роки тому. Спершу позначення GSE використовувалося лише для плагін-гібридів, однак тепер воно також застосовується й до повністю електричних моделей. До речі, ще два місяці тому була представлена ралійна модифікація Opel Mokka GSE Rally — перший представник нової категорії eRally5, яка офіційно з’явиться в календарі FIA, починаючи з сезону 2026 року. Новий Opel Mokka GSE уніфікований з іншими моделями концерну Stellantis — зокрема, з кросоверами Abarth 600e та Alfa Romeo Junior Veloce. Єдиний електромотор потужністю 280 к.с. і крутним моментом 345 Н·м встановлений на передній осі. У трансмісії використано диференціал Torsen із дисковим блокуванням. Завдяки цьому електрокросовер масою близько 1600 кг здатен розганятися до 100 км/год за 5,9 секунди, а максимальна швидкість становить 200 км/год (в режимі Sport). У звичайних режимах (Normal та Eco) швидкість обмежена 180 км/год, а всі налаштування оптимізовано для економії заряду акумулятора ємністю 54 кВт·год. Підвіска моделі GSE налаштована на спортивний лад: зокрема, встановлено амортизатори з подвійними клапанами, а рульове управління та гальмівна система відкалібровані з урахуванням досвіду участі Opel у чемпіонатах з електричного ралі (на моделі Corsa-e). Кросовер отримав агресивний аеродинамічний обвіс та великі логотипи GSE на дверних накладках. Передні й задні бампери мають імітацію розширених повітрязабірників. Встановлено оригінальні 20-дюймові колеса з аеродинамічним дизайном та шинами Michelin Pilot Sport EV розмірності 225/40 R20. Інтер’єр кросовера прикрашено білим і жовтим декором, а також щедрою обробкою алькантарою — нею оздоблені спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками та дверні панелі. Рульове колесо має зрізане нижнє кільце, а педалі — алюмінієві накладки. Цифрова панель приладів на 10 дюймів та стандартна мультимедійна система доповнені спортивними режимами керування, включно з телеметрією. Старт продажів Opel Mokka GSE запланований на кінець року. Ціна поки що не оголошена, однак очікується, що вона становитиме близько 43 тисяч доларів США.
- Chery Tiggo 4 — доступний кросовер з багатою комплектацією та високим рівнем безпеки
Chery Tiggo 4 — це сучасний міський кросовер, який пропонує баланс між стилем, технологіями та доступною ціною. Модель отримала 5 зірок безпеки за версією ANCAP, що підтверджує її надійність у реальних умовах. А повністю оцинкований кузов забезпечує довговічність і стійкість до корозії. На платформі CarsApp представлені всі доступні варіанти моделі, включно з технічними характеристиками, наявністю у дилерів і актуальними цінами. ⚙️ Технічні характеристики Chery Tiggo 4 (актуальні для українського ринку): Двигун - 1.5 Turbo бензиновий (147 к.с.) Тип приводу - Передній Коробка передач - Варіатор (CVT) або 6МТ Максимальна швидкість до 190 км/год Розгін 0–100 км/год близько 10,0 сек Витрата пального від 7,2 л/100 км (комбінований цикл) 💡 Переваги покупки на CarsApp • Швидкий доступ до всіх версій Tiggo 4 в Україні • Актуальні ціни та наявність у дилерів • Можливість порівняти комплектації • Сповіщення про знижки та акції • Простий та зручний інтерфейс для пошуку авто Chery Tiggo 4 — ідеальний вибір для тих, хто шукає стильний, технологічний і безпечний кросовер без переплат. А з онлайн-каталогом CarsApp знайти потрібну комплектацію ще ніколи не було так просто. Перегляньте всі доступні моделі Chery Tiggo 4 за посиланням: carsapp.com.ua/chery/tiggo_4
- Нові Kia Sportage 2025 в Україні — комплектації, ціни, наявність
На українському ринку нових авто з’явилася оновлена лінійка кросоверів Kia Sportage, яка вже доступна для вибору та покупки через онлайн-платформу CarsApp. Завдяки зручному інтерфейсу, користувачі можуть легко ознайомитися з доступними комплектаціями, порівняти характеристики та дізнатися про актуальну наявність моделей у своєму регіоні. - Весь модельний ряд Kia Sportage в Україні - Порівняння комплектацій та технічних характеристик - Інформація про наявність авто у дилерів - Можливість зв’язку з офіційними представниками напряму - Функція збереження обраних моделей Платформа CarsApp дозволяє переглядати актуальні ціни, отримувати пропозиції від дилерів, а також швидко дізнаватись про знижки та акції. Сервіс ідеально підходить для тих, хто хоче придбати новий кросовер без зайвих клопотів. - Реальні ціни на нові Kia Sportage по всій Україні - Інтуїтивно зрозумілий пошук авто - Можливість порівняння комплектацій онлайн - Фото, характеристики та варіанти оснащення в одному місці 👉 carsapp.com.ua/kia/new_sportage
- Седан Audi A6L e-tron — зі своєю технікою та електронікою
У Європі електромобілі Audi A6 e-tron пропонуються виключно з п’ятидверними кузовами (ліфтбек і універсал), але для Китаю була підготовлена традиційна версія седана. Звісно ж, у подовженому виконанні. Перший показ локальної моделі Audi A6L e-tron відбувся ще у квітні на автосалоні в Шанхаї, але лише тепер з’явилися цікаві подробиці про цей автомобіль. Виявилося, що китайська версія відрізняється від європейської не лише типом кузова та розмірами колісної бази. Базу розтягнули на 126 мм — з 2950 до 3076 мм. Китайський седан на 145 мм довший (5073 мм), на 19 мм ширший (1942 мм) і на 21 мм вищий (1522 мм) за європейський ліфтбек. Задня частина, як і очікувалося, має інше оформлення, проте й передок змінено: оригінальний бампер, оновлений малюнок у зоні фальшрадіаторної решітки та власна конфігурація чорної вставки. Максимальний діаметр коліс — 20 дюймів. Камери замість дзеркал заднього виду доступні як опція, як і в Європі. Інтер’єр електричної «а-шостої» спочатку був адаптований під китайських покупців — із третім дисплеєм перед переднім пасажиром, тому седан у подовженій версії відрізняється лише вибором оздоблювальних матеріалів. Панорамний дах входить до базової комплектації, тоді як для європейських моделей він поки взагалі недоступний. Та головне — китайський седан отримав іншу електроніку від Huawei. Про співпрацю Audi та Huawei було оголошено ще у 2018 році. Для китайського ринку створено окрему мультимедійну систему з програмним забезпеченням Huawei, яке інтегрується в цифрову екосистему бренду та враховує смаки місцевих користувачів. Цим же брендом позначено й опційний автопілот, що включає два лідара у передньому бампері (у європейських версіях їх немає), п’ять міліметрових радарів, дванадцять ультразвукових сенсорів і численні камери. За керування системою відповідає мікрочип Huawei MDC 810 із продуктивністю 400 TOPS. Електротехніка у седана також локалізована. Базова версія Audi A6L e-tron із заднім приводом має електродвигун потужністю 354 к.с., тоді як у Європі доступні версії на 326 або 381 к.с. Акумулятор — від компанії CATL, ємністю 108 кВт·год (замість 83 або 100 кВт·год у німецьких машин). Заявлений запас ходу — понад 770 км за циклом CLTC, максимальна швидкість — 200 км/год. Пізніше з’явиться двомоторна версія quattro потужністю 469 к.с. (проти 462 к.с. у європейській версії). Випуск седанів Audi A6L e-tron на спільному підприємстві Audi-FAW запланований на осінь. Продажі в Китаї стартують до кінця року.
- Представлений семимісний кросовер Mitsubishi Destinator
У Європі компанія Mitsubishi поступово переходить на моделі, створені на основі автомобілів Renault, і нещодавно презентувала вже третю таку модель. Водночас в Азії ставка залишається на власну розробку. Саме тут, в Індонезії, дебютував новий семимісний кросовер Mitsubishi Destinator. Проте це не абсолютно нова модель, а варіація компактного кросовера Mitsubishi Xforce, який із 2023 року випускається в Індонезії та Таїланді. Основною відмінністю є наявність у Destinator салону на три ряди сидінь, тоді як Xforce — суто п’ятимісний. Для цього довелося збільшити колісну базу з 2650 до 2815 мм. Але відмінностей між цими двома автомобілями значно більше. Кросоверу Destinator дісталися не лише змінене оформлення передньої частини (спільними залишились тільки денні ходові вогні), а й оновлений дизайн боковин: інакші колісні арки, інші підштамповки та форма порогів. Дизайн задньої частини при загальній схожості також інший — зі збільшеним прорізом п’ятих дверей і вертикальним заднім склом. У порівнянні з Xforce новий Destinator на 290 мм довший (4680 мм), на 30 мм ширший (1840 мм) і на 120 мм вищий (1780 мм). У стандартній комплектації встановлено 18-дюймові колеса, а кліренс заявлений на рівні 214 мм під захистом двигуна (без неї — аж 244 мм). Платформа у двох кросоверів спільна: передня підвіска McPherson, задня — напівзалежна. Передня частина салону майже ідентична, різниця — лише у деяких формах панелей. Перед водієм — 8-дюймова панель приладів та мультимедійна система з 12,3-дюймовим сенсорним екраном. Другий ряд має спинку, поділену у пропорції 40:20:40, а третій — у пропорції 50:50. Обсяг багажника поки не розкрито. Серед нових опцій, яких немає в Xforce: панорамний дах (керування секцією через мультимедіа), розкладні столики на другому ряду та розширене контурне підсвічування салону (64 кольори). Також з’явилась третя зона клімат-контролю для задніх пасажирів. Серед спільних опцій — аудіосистема Yamaha з 8 динаміками, адаптивний круїз-контроль та цілий ряд електронних помічників. На відміну від Xforce з атмосферним двигуном 1.5 або гібридною системою, Destinator має інший силовий агрегат. Під капотом — турбомотор 1.5 (163 к.с., 250 Нм) серії 4B40, який відомий за моделлю Eclipse Cross. Нова версія працює за економічним циклом Аткінсона, має комбіновану систему упорскування пального та рідинний інтеркулер. У трансмісії — варіатор і тільки передній привід. Доступно п’ять режимів руху та імітація блокування диференціала з позначенням AYC, відомим за седанами Lancer Evolution. Споряджена маса автомобіля — 1495 кг. Випуск Mitsubishi Destinator планується в Індонезії до кінця цього року. Компанія також розгортає широку програму експорту — поставки заплановані в інші країни Південно-Східної Азії, Латинську Америку, Африку та на Близький Схід.
- Кросовер Subaru Uncharted став третім електромобілем бренду
У модельній лінійці Subaru вже присутні два електричних кросовери — Solterra і Trailseeker. Тепер до них приєднується третя електрична модель, яка також була створена у співпраці з Toyota. Новий компактний кросовер Subaru Uncharted — це модифікована версія Toyota C-HR+ на базі платформи e-TNGA, що була представлена ще навесні. Subaru Uncharted, довжиною 4510 мм, відрізняється від спорідненої Toyota іншим оформленням передньої частини: оптика, передній бампер і вся передня панель виконані в єдиному стилі з іншими електрокарами Subaru. Також змінився задній бампер, однак всі інші кузовні елементи та скло — спільні з Toyota. Діаметр коліс — 18 або 20 дюймів, офіційний кліренс — 211 мм. Салони обох моделей — Subaru і Toyota — практично ідентичні, відмінності обмежуються логотипами на кермі та окремими декоративними елементами. Мультимедійна система з 14-дюймовим дисплеєм вже входить до базової комплектації, а серед доступних опцій — вентиляція передніх сидінь, аудіосистема Harman Kardon з 11 динаміками та панорамний дах. За американським стандартом EPA, об’єм багажника перевищує 700 літрів. Дебют Subaru Uncharted відбувся у США — саме цей ринок стане основним для моделі. Кросовер буде представлений у двох версіях: з переднім приводом (один електродвигун потужністю 224 к.с.) та з повним приводом (два електромотори сумарною потужністю 343 к.с.). Обидві версії оснащені літій-іонною батареєю на 74,7 кВт·год. Заявлений запас ходу — 483 км для FWD і 467 км для AWD. Цікаво, що Toyota C-HR+ у США пропонується лише у повнопривідній топ-версії, тоді як Uncharted у передньопривідному виконанні стане першим за довгий час Subaru без AWD на американському ринку. Американська версія Subaru Uncharted оснащується зарядним портом NACS (до 150 кВт), що дозволяє використовувати розгалужену мережу зарядних станцій Tesla Supercharger. Зарядка батареї з 10% до 80% займає приблизно 30 хвилин. Повнопривідна версія прискорюється до 60 миль/год (97 км/год) за 5 секунд. У США продажі Subaru Uncharted стартують на початку 2026 року. Також модель планують постачати до Європи та інших країн. Водночас споріднена Toyota C-HR+ з’явиться у дилерів трохи раніше — ближче до кінця цього року.
- Toyota GT: майбутній суперкар дебютував у Гудвуді — поки в камуфляжі
Однією з найзагадковіших прем’єр цьогорічного Фестивалю швидкості в британському Гудвуді стала новинка від Toyota. Японський автовиробник привіз одразу два закамуфльовані прототипи майбутнього суперкара, які навіть здійснили почесне коло трасою, але жодної офіційної інформації про них досі не опубліковано. Перший натяк на подібний автомобіль Toyota зробила ще три роки тому, показавши концепт GR GT3. І хоча той шоу-кар був лише ходовим макетом, зовнішній формат зберігся: широкий кузов, витягнутий капот і зміщена назад кабіна. Проте прототипи, показані в Гудвуді, мають вже помітно інші деталі — очевидно, ближчі до серійного вигляду. Відомо, що підрозділ Gazoo Racing працює над двома версіями суперкара — гоночною і дорожньою, і на фестиваль привезли обидві. Toyota GT Racing Concept — це версія, яка готується до омологації в категорії GT3. Машина має агресивний аеродинамічний обвіс і оснащується бензиновим V8 із турбонаддувом, потужність якого становить близько 500–600 к.с., при масі приблизно 1300 кг. Toyota GT Concept — дорожній варіант, створений не лише для омологації, а й для обмеженого продажу. Гібридна силова установка поєднуватиме той самий V8 із електромотором, а загальна потужність очікується на рівні 900 к.с. Це має стати першим гібридом Gazoo Racing для доріг загального користування, адже нинішні моделі GR — суто бензинові. Очікується, що повноцінна прем’єра нового суперкара відбудеться в 2026 році. До речі, існує ймовірність, що фінальний продукт вийде під маркою Lexus і стане духовним спадкоємцем моделі LFA, яка не здобула комерційного успіху, але залишила по собі культовий статус. Деталі — зовсім скоро. Toyota явно готує щось велике.
Нові автомобілі Suzuki Vitara GL 2WD AT в Україні
Ласкаво просимо на сторінку Suzuki Vitara GL 2WD AT на CarsApp — вашого надійного онлайн каталогу нових автомобілів в Україні. Suzuki Vitara GL 2WD AT відомий своїми інноваціями, надійністю та відмінним дизайном. У нашому каталозі ви знайдете всі нові авто Suzuki Vitara GL 2WD AT, доступні на українському ринку. Порівнюйте різні моделі за технічними характеристиками, додайте улюблені авто до обраного та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання найкращих пропозицій.
На CarsApp ви можете обирати серед різноманітних моделей Suzuki Vitara GL 2WD AT : від стильних седанів і кросоверів до потужних позашляховиків. Наш сервіс допоможе вам зробити обґрунтований вибір та знайти автомобіль, який відповідає вашим потребам.
Переваги вибору Suzuki Vitara GL 2WD AT на CarsApp:
● Всі нові авто Suzuki Vitara GL 2WD AT на одній сторінці.
● Можливість порівняння моделей для швидкого та зручного вибору.
● Актуальна інформація про наявність авто та спеціальні пропозиції від дилерів.
● Збереження обраних автомобілів для подальшого перегляду.
Оберіть свою модель Suzuki Vitara GL 2WD AT та дізнайтеся більше про її комплектацію, вартість та умови покупки. За допомогою CarsApp процес пошуку та порівняння авто стає швидким та зручним!
Читати далі