- Колеса/Диски R17 легкосплавні
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
- Релінги на даху
150 к.с.
Бензин
АКП
Передній
https://carsapp.com.ua/renault/duster/1.3_evolution
- Ціна від: 1032700
- Біла ЦеркваВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськІзмаїлКиївКраматорськКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївМукачевоОдесаПолтаваРівнеСумиТернопільХарківХерсонХмельницькийЧеркасиЧернівціЧернігів
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з тканини
- Регулювання передніх сидінь по висоті
- Механічне регулювання сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 60:40
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Датчик світла та дощу
- Цифрова панель приладів
- Кондиціонер
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Розетка 12V
- Мультимедійна система з сенсорним екраном 10,1"
- Аудіо система 6 динаміків
- Apple CarPlay тa Android Auto
- Інтерфейси USB
- Фронтальні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Датчики паркування ззаду
- Камера заднього огляду
- Обмежувач швидкості/Лімітер
- Круїз контроль
- Система контролю тиску в шинах
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
- Повнорозмірне запасне колесо
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 1032700
- Біла ЦеркваВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськІзмаїлКиївКраматорськКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївМукачевоОдесаПолтаваРівнеСумиТернопільХарківХерсонХмельницькийЧеркасиЧернівціЧернігів
- Range Rover Sport Nocturne: перший індивідуальний
В останні роки виробники преміальних автомобілів активно розвивають власні програми індивідуалізації, орієнтовані на найвибагливіших клієнтів. Не стала винятком і британська марка Land Rover, яка у 2023 році запустила ексклюзивну програму SV Bespoke. За цей час фахівці внутрішнього ательє вже встигли попрацювати над флагманським Range Rover, а тепер хвиля персоналізації дісталася і до молодшої моделі — Range Rover Sport. Щоправда, можливість глибокої індивідуалізації поки що надається лише для топових версій SV та Autobiography. Щоб продемонструвати потенціал програми, створено демонстраційний екземпляр — Range Rover Sport Nocturne, виготовлений в єдиному екземплярі. Його кузов пофарбований у ексклюзивний відтінок Indigo Gloss, який, за задумом дизайнерів, нагадує кольори сутінкового неба над Середземним морем. Покриття ретельно полірується вручну майстрами SV Bespoke. Дах і корпуси дзеркал пофарбовані в глибокий чорний відтінок Narvik Black. Крім того, автомобіль має карбоновий капот та декоративні елементи з того ж композитного матеріалу. Логотипи марки виконані у темному хромі, з емблемами в кольорі кузова. Встановлено 23-дюймові колеса Thunderball золотистого кольору з чорними гальмівними супортами. Салон оформлено чорною та сірою шкірою Windsor з контрастною світлою строчкою. Підголівники прикрашені особливою тривимірною вишивкою. Декоративні вставки виконані з карбону з оригінальним плетінням волокон. Фірмові емблеми затемнені, а окремі елементи керування виготовлені з кераміки. У салоні встановлено пам’ятні таблички, які засвідчують унікальність автомобіля. Версія Nocturne базується на моделі Range Rover Sport SV, і технічно не зазнала змін. Автомобіль оснащений бітурбованим V8 від BMW об’ємом 4,4 л (потужність — 635 к.с., крутний момент — 750 Н·м), 8-ступеневим автоматом, системою повного приводу та гідропневматичною підвіскою. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 290 км/год. До 26 липня унікальний Range Rover Sport Nocturne буде представлений у дилерському центрі Range Rover на грецькому острові Міконос, після чого вирушить до свого власника. Ціна не розкривається, однак вона точно перевищує 140 тисяч фунтів стерлінгів (близько 190 тисяч доларів США), які просять за стандартний Range Rover Sport SV. Іншим клієнтам SV Bespoke пропонує 230 варіантів забарвлення кузова, можливість створення індивідуального відтінку, а також понад 1500 комбінацій оздоблення салону, зокрема 15 основних кольорів, які можна поєднувати з різноманітними матеріалами та декором.
- Представлено драйверський кросовер Opel Mokka GSE
Opel представив нову спортивну версію електричного кросовера — Mokka GSE, розширюючи лінійку моделей під історичним індексом GSE, який був відроджений три роки тому. Спершу позначення GSE використовувалося лише для плагін-гібридів, однак тепер воно також застосовується й до повністю електричних моделей. До речі, ще два місяці тому була представлена ралійна модифікація Opel Mokka GSE Rally — перший представник нової категорії eRally5, яка офіційно з’явиться в календарі FIA, починаючи з сезону 2026 року. Новий Opel Mokka GSE уніфікований з іншими моделями концерну Stellantis — зокрема, з кросоверами Abarth 600e та Alfa Romeo Junior Veloce. Єдиний електромотор потужністю 280 к.с. і крутним моментом 345 Н·м встановлений на передній осі. У трансмісії використано диференціал Torsen із дисковим блокуванням. Завдяки цьому електрокросовер масою близько 1600 кг здатен розганятися до 100 км/год за 5,9 секунди, а максимальна швидкість становить 200 км/год (в режимі Sport). У звичайних режимах (Normal та Eco) швидкість обмежена 180 км/год, а всі налаштування оптимізовано для економії заряду акумулятора ємністю 54 кВт·год. Підвіска моделі GSE налаштована на спортивний лад: зокрема, встановлено амортизатори з подвійними клапанами, а рульове управління та гальмівна система відкалібровані з урахуванням досвіду участі Opel у чемпіонатах з електричного ралі (на моделі Corsa-e). Кросовер отримав агресивний аеродинамічний обвіс та великі логотипи GSE на дверних накладках. Передні й задні бампери мають імітацію розширених повітрязабірників. Встановлено оригінальні 20-дюймові колеса з аеродинамічним дизайном та шинами Michelin Pilot Sport EV розмірності 225/40 R20. Інтер’єр кросовера прикрашено білим і жовтим декором, а також щедрою обробкою алькантарою — нею оздоблені спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками та дверні панелі. Рульове колесо має зрізане нижнє кільце, а педалі — алюмінієві накладки. Цифрова панель приладів на 10 дюймів та стандартна мультимедійна система доповнені спортивними режимами керування, включно з телеметрією. Старт продажів Opel Mokka GSE запланований на кінець року. Ціна поки що не оголошена, однак очікується, що вона становитиме близько 43 тисяч доларів США.
- Chery Tiggo 4 — доступний кросовер з багатою комплектацією та високим рівнем безпеки
Chery Tiggo 4 — це сучасний міський кросовер, який пропонує баланс між стилем, технологіями та доступною ціною. Модель отримала 5 зірок безпеки за версією ANCAP, що підтверджує її надійність у реальних умовах. А повністю оцинкований кузов забезпечує довговічність і стійкість до корозії. На платформі CarsApp представлені всі доступні варіанти моделі, включно з технічними характеристиками, наявністю у дилерів і актуальними цінами. ⚙️ Технічні характеристики Chery Tiggo 4 (актуальні для українського ринку): Двигун - 1.5 Turbo бензиновий (147 к.с.) Тип приводу - Передній Коробка передач - Варіатор (CVT) або 6МТ Максимальна швидкість до 190 км/год Розгін 0–100 км/год близько 10,0 сек Витрата пального від 7,2 л/100 км (комбінований цикл) 💡 Переваги покупки на CarsApp • Швидкий доступ до всіх версій Tiggo 4 в Україні • Актуальні ціни та наявність у дилерів • Можливість порівняти комплектації • Сповіщення про знижки та акції • Простий та зручний інтерфейс для пошуку авто Chery Tiggo 4 — ідеальний вибір для тих, хто шукає стильний, технологічний і безпечний кросовер без переплат. А з онлайн-каталогом CarsApp знайти потрібну комплектацію ще ніколи не було так просто. Перегляньте всі доступні моделі Chery Tiggo 4 за посиланням: carsapp.com.ua/chery/tiggo_4
- Нові Kia Sportage 2025 в Україні — комплектації, ціни, наявність
На українському ринку нових авто з’явилася оновлена лінійка кросоверів Kia Sportage, яка вже доступна для вибору та покупки через онлайн-платформу CarsApp. Завдяки зручному інтерфейсу, користувачі можуть легко ознайомитися з доступними комплектаціями, порівняти характеристики та дізнатися про актуальну наявність моделей у своєму регіоні. - Весь модельний ряд Kia Sportage в Україні - Порівняння комплектацій та технічних характеристик - Інформація про наявність авто у дилерів - Можливість зв’язку з офіційними представниками напряму - Функція збереження обраних моделей Платформа CarsApp дозволяє переглядати актуальні ціни, отримувати пропозиції від дилерів, а також швидко дізнаватись про знижки та акції. Сервіс ідеально підходить для тих, хто хоче придбати новий кросовер без зайвих клопотів. - Реальні ціни на нові Kia Sportage по всій Україні - Інтуїтивно зрозумілий пошук авто - Можливість порівняння комплектацій онлайн - Фото, характеристики та варіанти оснащення в одному місці 👉 carsapp.com.ua/kia/new_sportage
- Седан Audi A6L e-tron — зі своєю технікою та електронікою
У Європі електромобілі Audi A6 e-tron пропонуються виключно з п’ятидверними кузовами (ліфтбек і універсал), але для Китаю була підготовлена традиційна версія седана. Звісно ж, у подовженому виконанні. Перший показ локальної моделі Audi A6L e-tron відбувся ще у квітні на автосалоні в Шанхаї, але лише тепер з’явилися цікаві подробиці про цей автомобіль. Виявилося, що китайська версія відрізняється від європейської не лише типом кузова та розмірами колісної бази. Базу розтягнули на 126 мм — з 2950 до 3076 мм. Китайський седан на 145 мм довший (5073 мм), на 19 мм ширший (1942 мм) і на 21 мм вищий (1522 мм) за європейський ліфтбек. Задня частина, як і очікувалося, має інше оформлення, проте й передок змінено: оригінальний бампер, оновлений малюнок у зоні фальшрадіаторної решітки та власна конфігурація чорної вставки. Максимальний діаметр коліс — 20 дюймів. Камери замість дзеркал заднього виду доступні як опція, як і в Європі. Інтер’єр електричної «а-шостої» спочатку був адаптований під китайських покупців — із третім дисплеєм перед переднім пасажиром, тому седан у подовженій версії відрізняється лише вибором оздоблювальних матеріалів. Панорамний дах входить до базової комплектації, тоді як для європейських моделей він поки взагалі недоступний. Та головне — китайський седан отримав іншу електроніку від Huawei. Про співпрацю Audi та Huawei було оголошено ще у 2018 році. Для китайського ринку створено окрему мультимедійну систему з програмним забезпеченням Huawei, яке інтегрується в цифрову екосистему бренду та враховує смаки місцевих користувачів. Цим же брендом позначено й опційний автопілот, що включає два лідара у передньому бампері (у європейських версіях їх немає), п’ять міліметрових радарів, дванадцять ультразвукових сенсорів і численні камери. За керування системою відповідає мікрочип Huawei MDC 810 із продуктивністю 400 TOPS. Електротехніка у седана також локалізована. Базова версія Audi A6L e-tron із заднім приводом має електродвигун потужністю 354 к.с., тоді як у Європі доступні версії на 326 або 381 к.с. Акумулятор — від компанії CATL, ємністю 108 кВт·год (замість 83 або 100 кВт·год у німецьких машин). Заявлений запас ходу — понад 770 км за циклом CLTC, максимальна швидкість — 200 км/год. Пізніше з’явиться двомоторна версія quattro потужністю 469 к.с. (проти 462 к.с. у європейській версії). Випуск седанів Audi A6L e-tron на спільному підприємстві Audi-FAW запланований на осінь. Продажі в Китаї стартують до кінця року.
- Представлений семимісний кросовер Mitsubishi Destinator
У Європі компанія Mitsubishi поступово переходить на моделі, створені на основі автомобілів Renault, і нещодавно презентувала вже третю таку модель. Водночас в Азії ставка залишається на власну розробку. Саме тут, в Індонезії, дебютував новий семимісний кросовер Mitsubishi Destinator. Проте це не абсолютно нова модель, а варіація компактного кросовера Mitsubishi Xforce, який із 2023 року випускається в Індонезії та Таїланді. Основною відмінністю є наявність у Destinator салону на три ряди сидінь, тоді як Xforce — суто п’ятимісний. Для цього довелося збільшити колісну базу з 2650 до 2815 мм. Але відмінностей між цими двома автомобілями значно більше. Кросоверу Destinator дісталися не лише змінене оформлення передньої частини (спільними залишились тільки денні ходові вогні), а й оновлений дизайн боковин: інакші колісні арки, інші підштамповки та форма порогів. Дизайн задньої частини при загальній схожості також інший — зі збільшеним прорізом п’ятих дверей і вертикальним заднім склом. У порівнянні з Xforce новий Destinator на 290 мм довший (4680 мм), на 30 мм ширший (1840 мм) і на 120 мм вищий (1780 мм). У стандартній комплектації встановлено 18-дюймові колеса, а кліренс заявлений на рівні 214 мм під захистом двигуна (без неї — аж 244 мм). Платформа у двох кросоверів спільна: передня підвіска McPherson, задня — напівзалежна. Передня частина салону майже ідентична, різниця — лише у деяких формах панелей. Перед водієм — 8-дюймова панель приладів та мультимедійна система з 12,3-дюймовим сенсорним екраном. Другий ряд має спинку, поділену у пропорції 40:20:40, а третій — у пропорції 50:50. Обсяг багажника поки не розкрито. Серед нових опцій, яких немає в Xforce: панорамний дах (керування секцією через мультимедіа), розкладні столики на другому ряду та розширене контурне підсвічування салону (64 кольори). Також з’явилась третя зона клімат-контролю для задніх пасажирів. Серед спільних опцій — аудіосистема Yamaha з 8 динаміками, адаптивний круїз-контроль та цілий ряд електронних помічників. На відміну від Xforce з атмосферним двигуном 1.5 або гібридною системою, Destinator має інший силовий агрегат. Під капотом — турбомотор 1.5 (163 к.с., 250 Нм) серії 4B40, який відомий за моделлю Eclipse Cross. Нова версія працює за економічним циклом Аткінсона, має комбіновану систему упорскування пального та рідинний інтеркулер. У трансмісії — варіатор і тільки передній привід. Доступно п’ять режимів руху та імітація блокування диференціала з позначенням AYC, відомим за седанами Lancer Evolution. Споряджена маса автомобіля — 1495 кг. Випуск Mitsubishi Destinator планується в Індонезії до кінця цього року. Компанія також розгортає широку програму експорту — поставки заплановані в інші країни Південно-Східної Азії, Латинську Америку, Африку та на Близький Схід.
- Кросовер Subaru Uncharted став третім електромобілем бренду
У модельній лінійці Subaru вже присутні два електричних кросовери — Solterra і Trailseeker. Тепер до них приєднується третя електрична модель, яка також була створена у співпраці з Toyota. Новий компактний кросовер Subaru Uncharted — це модифікована версія Toyota C-HR+ на базі платформи e-TNGA, що була представлена ще навесні. Subaru Uncharted, довжиною 4510 мм, відрізняється від спорідненої Toyota іншим оформленням передньої частини: оптика, передній бампер і вся передня панель виконані в єдиному стилі з іншими електрокарами Subaru. Також змінився задній бампер, однак всі інші кузовні елементи та скло — спільні з Toyota. Діаметр коліс — 18 або 20 дюймів, офіційний кліренс — 211 мм. Салони обох моделей — Subaru і Toyota — практично ідентичні, відмінності обмежуються логотипами на кермі та окремими декоративними елементами. Мультимедійна система з 14-дюймовим дисплеєм вже входить до базової комплектації, а серед доступних опцій — вентиляція передніх сидінь, аудіосистема Harman Kardon з 11 динаміками та панорамний дах. За американським стандартом EPA, об’єм багажника перевищує 700 літрів. Дебют Subaru Uncharted відбувся у США — саме цей ринок стане основним для моделі. Кросовер буде представлений у двох версіях: з переднім приводом (один електродвигун потужністю 224 к.с.) та з повним приводом (два електромотори сумарною потужністю 343 к.с.). Обидві версії оснащені літій-іонною батареєю на 74,7 кВт·год. Заявлений запас ходу — 483 км для FWD і 467 км для AWD. Цікаво, що Toyota C-HR+ у США пропонується лише у повнопривідній топ-версії, тоді як Uncharted у передньопривідному виконанні стане першим за довгий час Subaru без AWD на американському ринку. Американська версія Subaru Uncharted оснащується зарядним портом NACS (до 150 кВт), що дозволяє використовувати розгалужену мережу зарядних станцій Tesla Supercharger. Зарядка батареї з 10% до 80% займає приблизно 30 хвилин. Повнопривідна версія прискорюється до 60 миль/год (97 км/год) за 5 секунд. У США продажі Subaru Uncharted стартують на початку 2026 року. Також модель планують постачати до Європи та інших країн. Водночас споріднена Toyota C-HR+ з’явиться у дилерів трохи раніше — ближче до кінця цього року.
- Toyota GT: майбутній суперкар дебютував у Гудвуді — поки в камуфляжі
Однією з найзагадковіших прем’єр цьогорічного Фестивалю швидкості в британському Гудвуді стала новинка від Toyota. Японський автовиробник привіз одразу два закамуфльовані прототипи майбутнього суперкара, які навіть здійснили почесне коло трасою, але жодної офіційної інформації про них досі не опубліковано. Перший натяк на подібний автомобіль Toyota зробила ще три роки тому, показавши концепт GR GT3. І хоча той шоу-кар був лише ходовим макетом, зовнішній формат зберігся: широкий кузов, витягнутий капот і зміщена назад кабіна. Проте прототипи, показані в Гудвуді, мають вже помітно інші деталі — очевидно, ближчі до серійного вигляду. Відомо, що підрозділ Gazoo Racing працює над двома версіями суперкара — гоночною і дорожньою, і на фестиваль привезли обидві. Toyota GT Racing Concept — це версія, яка готується до омологації в категорії GT3. Машина має агресивний аеродинамічний обвіс і оснащується бензиновим V8 із турбонаддувом, потужність якого становить близько 500–600 к.с., при масі приблизно 1300 кг. Toyota GT Concept — дорожній варіант, створений не лише для омологації, а й для обмеженого продажу. Гібридна силова установка поєднуватиме той самий V8 із електромотором, а загальна потужність очікується на рівні 900 к.с. Це має стати першим гібридом Gazoo Racing для доріг загального користування, адже нинішні моделі GR — суто бензинові. Очікується, що повноцінна прем’єра нового суперкара відбудеться в 2026 році. До речі, існує ймовірність, що фінальний продукт вийде під маркою Lexus і стане духовним спадкоємцем моделі LFA, яка не здобула комерційного успіху, але залишила по собі культовий статус. Деталі — зовсім скоро. Toyota явно готує щось велике.
- Гоночний Lamborghini Temerario GT3: без електрики та компромісів
На цьогорічному Фестивалі швидкості в Гудвуді було небагато гучних прем’єр, проте Lamborghini все ж приїхала з важливою новинкою — гоночною версією свого нового суперкара. Перед нами Lamborghini Temerario GT3 — перша модифікація молодшої моделі, яка рік тому змінила Huracan. Huracan GT3 був справжнім хітом серед клієнтських болідів — понад 200 проданих машин. Але якщо його розробляли спільно з фахівцями з Dallara, то новий Temerario GT3 став внутрішнім проектом самої Lamborghini Motorsport. Головна відмінність від дорожнього Temerario — повна відмова від гібридної начинки. Правила класу GT3 забороняють електрифікацію, тому інженери просто видалили з конструкції всі три електромотори та тягову батарею. Залишився лише бензиновий V8 4.0 biturbo з «плоским» колінвалом, який модернізували спеціально для треку: встановили нові малінерційні турбіни, титанові шатуни, змінені системи впуску і випуску (випуск — від Capristo). Залежно від серії, мотор видаватиме до 585 к.с. (проти 920 к.с. у гібридного серійного купе). Також машина стала чисто задньопривідною, а замість восьмиступеневого «робота» встановлено шестиступеневу секвентальну коробку передач. Рульове керування — з гідравлічним підсилювачем (що нетипово для сучасних Lamborghini), а підвіска — гоночна з регульованими стійками KW. Колеса — 18-дюймові Ronal. Кузовна структура спрощена: знято кріплення для електроніки, полегшено підрамники, замінено алюмінієві панелі на вуглепластикові. Додано каркас безпеки та розвинений аеродинамічний обвіс. В результаті суха маса всього 1300 кг (проти 1690 кг у стандартної моделі). Це дозволило навіть спростити гальмівну систему: спереду встановлені шестипоршневі супорти замість десятипоршневих, ззаду — чотирипоршневі, як і раніше. Характеристики наразі ще уточнюються — робота над машиною триває. Перший офіційний вихід на трасу запланований на березень 2026 року, у легендарному марафоні 12 годин Себринга в США. І ще одна цікава деталь: під час презентації в Гудвуді представники Lamborghini натякнули, що задньопривідна версія з гібридом з’явиться і серед дорожніх модифікацій Temerario. Вона отримає спрощену електричну частину і меншу потужність, однак терміни її появи поки не названі.
- Новий Mercedes-Benz CLA: тепер універсал Shooting Brake
Компанія Mercedes-Benz відмовилася від компактних моделей A-класу і B-класу, але зберегла обидва варіанти кузова для лінійки CLA. Після дебюту нового покоління седана в березні, який вже надійшов у виробництво, представлений і універсал, який традиційно носить назву Shooting Brake. Концепція залишилася колишньою — стильна п'ятидверна модель з динамічним профілем і безрамним склом. За габаритами Mercedes-Benz CLA Shooting Brake майже не відрізняється від седана: довжина — 4723 мм, ширина — 1855 мм, висота — 1469 мм. У електричних версіях замість решітки встановлена панель з 142 світлодіодними зірками. У списку опцій — матрична оптика Multibeam. Як це часто буває з універсалами нового покоління, місткість багажника зменшилася. Під полицею — 455 літрів проти 485 літрів раніше, а при складених спинках другого ряду (ділення 40:20:40) — 1290 літрів замість колишніх 1350. У багажнику не з'явилися додаткові важелі складання. У електроверсій додано переднє багажне відділення на 101 літр. Як і седан, універсал оснащений електрохромним панорамним дахом SkyControl, що дозволяє затемнювати окремі ділянки. Однак саме Shooting Brake став першою моделлю з новою функцією — вбудованими в скло трипроменевими зірками, синхронізованими з підсвічуванням салону. Надалі така опція з'явиться і у седана. При цьому ручки на стелі як і раніше відсутні. Також з'явилася нова деталь: додаткове кермо AMG тепер має фізичні клавіші для управління аудіо і круїз-контролем — замість сенсорних. Незабаром таке кермо отримає і седан. В іншому інтер'єри збігаються. CLA пропонується з базовим інтер'єром на двох екранах або з додатковою передньою панеллю MBUX Superscreen, що об'єднує три дисплеї під одним склом (за додаткову плату 950 євро). Спочатку вийдуть електричні універсали — задньопривідний CLA 250+ with EQ Technology (272 к.с.) і повнопривідний CLA 350 4Matic with EQ Technology (354 к.с.). Обидві моделі використовують Electric Drive Unit 2.0 на задній осі з двоступінчастим редуктором, де друга передача активується при 110 км/год для підвищення енергоефективності. Тягова батарея на 85 кВт·год забезпечує запас ходу 761 і 730 км відповідно (на ~30 км менше, ніж у седанів). Дозволена маса причепа — до 1,5 і 1,8 тонни. Пізніше з'являться гібридні версії з турбованим 1,5-літровим двигуном (розроблений спільно з Geely) і восьмиступінчастою трансмісією 8F-eDCT з інтегрованим 48-вольтовим електродвигуном потужністю 27 к.с. Індекси ще не оголошені, але відомо, що буде два варіанти з переднім приводом (на 136 і 163 к.с.) і один повнопривідний (190 к.с.) з підключеною задньою віссю. Цікаво, що при загальній модульній платформі MMA (Mercedes-Benz Modular Architecture), машини мають різні заводські коди: W174 для електромобілів і W178 для гібридів. Виробництво універсала Mercedes-Benz CLA Shooting Brake стартує до кінця року і буде налагоджено виключно в Європі (седан також збирають в Китаї). Продажі почнуться в березні 2026 року. Ціни поки невідомі. Для орієнтира: електричний CLA-седан в Німеччині зараз коштує від 56 тисяч євро.
Нові автомобілі Renault Duster 1.3 evolution в Україні
Ласкаво просимо на сторінку Renault Duster 1.3 evolution на CarsApp — вашого надійного онлайн каталогу нових автомобілів в Україні. Renault Duster 1.3 evolution відомий своїми інноваціями, надійністю та відмінним дизайном. У нашому каталозі ви знайдете всі нові авто Renault Duster 1.3 evolution, доступні на українському ринку. Порівнюйте різні моделі за технічними характеристиками, додайте улюблені авто до обраного та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання найкращих пропозицій.
На CarsApp ви можете обирати серед різноманітних моделей Renault Duster 1.3 evolution : від стильних седанів і кросоверів до потужних позашляховиків. Наш сервіс допоможе вам зробити обґрунтований вибір та знайти автомобіль, який відповідає вашим потребам.
Переваги вибору Renault Duster 1.3 evolution на CarsApp:
● Всі нові авто Renault Duster 1.3 evolution на одній сторінці.
● Можливість порівняння моделей для швидкого та зручного вибору.
● Актуальна інформація про наявність авто та спеціальні пропозиції від дилерів.
● Збереження обраних автомобілів для подальшого перегляду.
Оберіть свою модель Renault Duster 1.3 evolution та дізнайтеся більше про її комплектацію, вартість та умови покупки. За допомогою CarsApp процес пошуку та порівняння авто стає швидким та зручним!
Читати далі