- Колеса/Диски R19
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
- Електричне складання дзеркал
- Підсвічування пространства біля автомобіля
Завантаження галереї...
245 к.с.
Електро
АКП
Задній
https://carsapp.com.ua/mercedes-benz/eqe/eqe-300
- Ціна за запитом
- ДніпроЖитомирКиївЛуцькЛьвівОдесаПолтаваУжгородХарківХмельницькийЧеркаси
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з екошкіри ARTICO
- Стеля чорного кольору
- Спортивне мультифункціональне кермо з можливістю перемікання передач
- Комфортні передні сидіння
- Поперекова підтримка передніх сидінь
- Регулювання передніх сидінь по висоті
- Електро регулювання сидіннь з пам'яттю для водія та переднього пасажиру
- Підігрів передніх сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 40:20:40
- Підлокітник центральний спереду
- Сонцезахисні козирки з підсвічуванням
- LED Освітлення салону
- Амбієнтна/Lounge підсвітка салону
- Підсвітка пространства для ніг
- Текстільні килимки спереду і ззаду
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Автоматичне перемикання ближнього/дальнього світла фар
- Автоматичне регулювання кута нахилу фар
- Датчик світла та дощу
- Зовнішні дзеркала з автоматичним затемненням
- Дзеркало внутрішнє з автоматичним затемненням
- Цифрова панель приладів
- Клімат контроль
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Бесключовий доступ/Keyless Go
- Мультимедійна система з сенсорним екраном
- Навігаційна система
- Аудіо система
- Apple CarPlay тa Android Auto
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Цифрове радіо DAB
- Бездротовий зарядний пристрій
- Електромеханічне стоянкове гальмо
- Комфортна підвіска
- Регулювання жорсткості підвіски
- Система прогресивного керма
- Вибір режимів керування/Drive Mode System
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Колінна подушка безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Датчики паркування спереду та ззаду
- Камера заднього огляду
- Обмежувач швидкості/Лімітер
- Система попередження про виїзд зі смуги
- Система контролю тиску в шинах
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
- Набір для ремонту шин
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна за запитом
- ДніпроЖитомирКиївЛуцькЛьвівОдесаПолтаваУжгородХарківХмельницькийЧеркаси
- Розкрито характеристики першого електромобіля Ferrari
Після кількох років очікування перший електромобіль Ferrari нарешті наближається до серійного виробництва. Проєкт стартував ще у 2020 році — в час, коли електромобілі здавалися майбутнім індустрії. Хоча інтерес до них нині зменшився, Ferrari не згорнула ініціативу. Минулого року компанія відкрила новітній завод E-Building, де виготовлятимуть електродвигуни, редуктори, тягові батареї та складатимуть електромобілі. Тепер же італійці розкрили перші технічні подробиці свого дебютного EV — Ferrari Elettrica. Шасі моделі побудоване за схемою «скейтборд», із інтегрованими підвісками, силовими вузлами та батареєю в підпіллі. Основна конструкція та кузов виконані з алюмінію, 75% якого — перероблений, що зменшує вуглецевий слід виробництва. Особливу увагу приділено пасивній безпеці: енергопоглинаючі зони розміщено не лише спереду та ззаду, а й у порогах, де також захищено акумулятор. Нижня частина батареї має додатковий щит. Щоб зберегти фірмову керованість Ferrari, електромобіль отримав коротку колісну базу (2960 мм), повністю кероване шасі та низький центр ваги. Кокпіт зміщено вперед — як у середньомоторних бензинових моделей марки. Маса — 2300 кг, з розподілом 47:53 на користь задньої осі. Підвіска встановлена на порожнистих алюмінієвих підрамниках, що забезпечує жорсткість і водночас знижує рівень шуму. Застосовані електронно керовані амортизатори Multimatic з 48-вольтовими актуаторами замість стабілізаторів, знайомі з Purosangue та гіперкара F80. Для Elettrica їх удосконалили — додали термопари для точного контролю температури й полегшили на 2 кг кожен. Силова установка включає чотири синхронні електродвигуни, по одному на кожне колесо. Кожен модуль містить редуктор та інвертор власної розробки Ferrari. Передній вузол важить 65 кг, розвиває 285 к.с. і 280 Нм, з максимальною швидкістю обертання 30 000 об/хв. Для економії енергії передбачене зчеплення, яке може відключати передній привід. Задній силовий модуль потужніший (129 кг, 25 500 об/хв), а його віддача — 843 к.с. і 710 Нм. Сукупна потужність установки перевищує 1000 к.с. (орієнтовно 1128 к.с.). За попередніми даними, електромобіль розганятиметься до 100 км/год за 2,5 секунди та розвиватиме 310 км/год. Батарея, розроблена у Маранелло, має ємність 122 кВт·год і напругу 880 В. Вона складається з 210 осередків, зібраних у 15 модулів, і розміщена в окремому корпусі — не інтегрована в кузов, як у сучасних cell-to-body системах. Така конструкція дозволяє легко знімати батарею для обслуговування. Максимальна потужність зарядки — 350 кВт, запас ходу — понад 530 км. Серед інновацій — система Torque Shift Engagement, яка адаптує тягу окремих моторів під стиль водіння та обраний режим руху. Режими перемикаються правою пелюсткою, а ліва відповідає за силу рекуперації. Окремо варто відзначити систему посилення звуку електродвигунів: замість імітації звуку ДВС через аудіосистему, у Ferrari використали спеціальні датчики, які знімають реальні вібрації моторів і підсилюють їх, як у електрогітарі, створюючи автентичний «живий» звук. Раніше Ferrari планувала представити Elettrica наприкінці 2025 року, але тепер прем’єра перенесена: зовнішність та інтер’єр покажуть на початку 2026-го, а повна презентація відбудеться весною того ж року.
- Cupra Formentor VZ5 з п’ятициліндровим двигуном: повернення легенди
У моделі Cupra Formentor уже була версія з індексом VZ5. Цифра в назві символізує головну особливість — п’ятициліндровий турбодвигун серії EA855, який раніше встановлювали виключно на RS-моделі Audi. З 2021 по 2023 рік випущено рівно 7000 екземплярів такого кросовера, після чого потужна модифікація зникла з лінійки. І ось, через два роки, вона знову повертається! Відроджений Cupra Formentor VZ5 тепер представлений уже у рестайлінговій версії, адже базовий Formentor оновився ще навесні 2024 року. Топовий варіант вирізняється ще агресивнішим дизайном із масивними бамперами, збільшеними спліттером і дифузором, а також розширеними колісними арками. Фірмове чотириствольне розташування вихлопу з вертикальними парами патрубків збережено. Доступно п’ять кольорів кузова, а з попередньої серії VZ5 залишилися 20-дюймові колеса з помаранчевими акцентами. За доплату пропонуються спортивні сидіння CUPBucket з вираженою бічною підтримкою. Під капотом — той самий п’ятициліндровий турбодвигун потужністю 390 к.с. і крутним моментом 480 Нм (для порівняння, на Audi RS цей мотор видає до 400 к.с. і 500 Нм). У трансмісії використовується 7-ступінчастий «робот» DSG і повний привід з двома муфтами на задній осі. Хоча офіційні динамічні показники ще не розкриті, очікується, що вони залишаться близькими до попередника: розгін до 100 км/год за 4,2 секунди і максимальна швидкість 250 км/год. Новий Cupra Formentor VZ5 знову буде випущений обмеженим тиражем — цього разу лише 4000 екземплярів. Вперше модель з’явиться також у правокермовому виконанні (передусім для ринку Великої Британії). Вартість поки не озвучена, але якщо попереднє покоління стартувало від 58 тисяч євро, нині ціна, без сумніву, буде вищою.
- Aston Martin DB12 S: вершина еволюції легендарного сімейства
Компанія Aston Martin продовжує розширювати лінійку динамічних модифікацій своїх моделей із літерою S. Після появи кросовера DBX S та купе Vantage S, британський виробник представив суперкар Aston Martin DB12 S, який у компанії називають кульмінацією розвитку всієї серії DB. Спереду DB12 S найпростіше впізнати за новим спліттером із виразними боковими секціями. Вони не лише підвищують притискну силу, а й покращують аеродинамічну стабільність повітряного потоку біля передніх коліс. Для ефективнішого охолодження двигуна передбачено збільшені вентиляційні отвори на капоті. Уздовж порогів з’явилися чорні накладки, а на передніх крилах — характерний червоний шильдик S. Задню частину прикрашають спойлер, новий дифузор і подвійні вихлопні патрубки з обох боків. Цікаво, що на відміну від моделей DBX S та Vantage S, новий DB12 S не має помітних червоних акцентів на кузові. Інтер’єр також витриманий у стриманому стилі — червоний колір присутній лише на шайбі вибору режимів руху на центральній консолі. Салон виконано з комбінації шкіри та алькантари, а за доплату доступна напіванілінова шкіра або її поєднання з алькантарою. У списку опцій — полегшені спортивні сидіння з вуглепластиковим каркасом (у базі — електрорегулювання), а також тиснення логотипу Aston Martin на підголівниках. Клієнти можуть обрати з широкої палітри кольорів та матеріалів оздоблення. Під капотом — знайомий бітурбомотор AMG V8 4.0, який у версії S видає 700 к.с. (на 20 к.с. більше за стандартний DB12) і 800 Нм крутного моменту. Розгін до 60 миль/год (97 км/год) скоротився до 3,4 с, а максимальна швидкість залишилася на рівні 325 км/год. Інженери переналаштували керування двигуном і 8-ступінчастим «автоматом» ZF, зробивши реакції на газ швидшими. Нова випускна система з нержавіючої сталі додає глибшого звучання, а опціональний титановий варіант легший на 11,7 кг і ще виразніший за тембром. Підвіску доопрацювали — встановлено жорсткіші стабілізатори та амортизатори Bilstein DTX з оновленими налаштуваннями. Рульове керування й електронний диференціал забезпечують точнішу реакцію у поворотах. У стандартному оснащенні — вуглецево-керамічні гальма, які на 27 кг легші за штатні системи базового DB12. Замовлення на Aston Martin DB12 S уже відкриті — модель доступна як у кузові купе, так і у варіанті кабріолет Volante. Поставки перших автомобілів заплановані на перший квартал 2026 року. Якщо звичайний DB12 коштує від 185 тисяч фунтів стерлінгів, то версія S очікувано буде значно дорожчою.
- Електромобілі Dacia Spring і Hipster: сьогодення та майбутнє
Разом із оновленим сімейством Logan/Sandero/Jogger компанія Dacia представила модернізований електрохетчбек Spring, який і надалі залишається найдоступнішим електромобілем у Європі. Водночас бренд уже працює над його наступником — концептом Dacia Hipster, що покликаний стати ультрабюджетним електрокаром майбутнього. Минулий рік Dacia Spring уже пережила оновлення зовнішності, тож цього разу дизайн залишився без змін. Втім, інженери попрацювали над аеродинамікою, встановивши захисні панелі під днищем. Головні зміни торкнулися технічної складової. Тепер базова версія моделі оснащена електродвигуном на 70 к.с. замість попередніх 45 к.с. Для наочності Dacia наводить динаміку не з місця, а в діапазоні 80–120 км/год: раніше цей розгін займав 26,2 секунди, тепер лише 10,3 секунди. У топ-версії потужність зросла з 65 до 100 к.с., а прискорення 80–120 км/год скоротилося з 14,0 до 6,9 секунди. Замість колишньої літій-іонної батареї (26,8 кВт·год) тепер використовується літій-залізо-фосфатна ємністю 24,3 кВт·год — уперше для електромобілів групи Renault. Зменшення об’єму пояснюють прагненням зберегти низьку ціну та масу авто. Запас ходу залишився незмінним — 225 км, чого, за словами Dacia, цілком вистачає середньостатистичному європейському водієві на робочий тиждень. Потужність зарядки постійним струмом збільшена з 30 до 40 кВт, тож поповнення заряду з 20% до 80% триває 29 хвилин. Стандартний бортовий зарядний пристрій має потужність 7 кВт. Окрім оновленої силової частини, Spring отримала покращену платформу. Центральна секція кузова тепер посилена й інтегрована з батареєю, що підвищило жорсткість конструкції. Усі версії тепер мають стабілізатори поперечної стійкості, оновлені гальма та кермове управління. В Європі оновлена Dacia Spring коштує від 16 900 євро, зберігаючи титул найдешевшого електромобіля континенту. Випуск моделі, як і раніше, налагоджено в Китаї. Що ж до Dacia Hipster, то це — передвісник нового покоління бюджетних електрокарів. Його завдання — зробити електромобіль ще доступнішим і повернути людям можливість особистої мобільності. За статистикою, з 2010 по 2024 рік середня ціна нового авто в Європі зросла на 77%, і серійна версія Hipster має змінити цей тренд. Dacia Hipster — це надкомпактний електромобіль: 3 м завдовжки, 1,55 м завширшки і 1,53 м заввишки. За розрахунками, він буде на 20% легшим за Spring. Хоча запас ходу й параметри батареї поки не розкриваються, Dacia зазначає, що заряджати Hipster потрібно буде лише двічі на тиждень, адже 94% французьких водіїв щодня долають близько 40 км. Попри малі розміри, салон Hipster розрахований на чотирьох пасажирів. Сидіння мають каркасну конструкцію з натягнутою сіткою, що зменшує товщину та вагу. Задній диван складається, збільшуючи об’єм багажника з 70 до 500 літрів. Передбачена фірмова система YouClip для кріплення аксесуарів і концепція BYOD (Bring Your Own Device) — замість вбудованої мультимедіа водій може використовувати власний смартфон чи планшет. Поки що перспективи серійного випуску Hipster залишаються невідомими, однак подібний масовий електромобіль обов’язково з’явиться у модельній гамі Dacia найближчими роками. Найімовірніше, він буде побудований на базі нової платформи ультрадешевого електромобіля Renault.
- Dacia Logan, Sandero і Jogger: планове оновлення
Наразі бренд Dacia офіційно не представлений в Україні, однак він входить до складу групи Renault. Тож цілком можливо, що окремі з оновлених моделей з’являться на нашому ринку вже під маркою Renault. Залишається лише спостерігати за розвитком подій і чекати на новини! Це тріо споріднених моделей залишається найпопулярнішим сімейством автомобілів на європейському ринку. У 2024 році хетчбек Dacia Sandero (разом із крос-версією Stepway) став найбільш продаваним автомобілем у Європі — 309 тисяч екземплярів, що на 14,5% більше, ніж роком раніше. До того ж, серед приватних покупців Sandero утримує першість ще з 2017 року. Просторий універсал Dacia Jogger також користується попитом: минулого року продано 96 440 одиниць. Седан Dacia Logan майже не представлений у Західній Європі, зате стабільно продається у східноєвропейських країнах. Три роки тому це сімейство вже пережило легкий фейсліфтинг, пов’язаний зі зміною логотипа бренду Dacia. Тепер настав час повномасштабного оновлення. Оновлені моделі легко впізнати за піксельним оформленням передньої частини: прямокутні елементи з’явилися у фарах, решітці радіатора та навіть у нижньому повітрозабірнику. Новими стали й самі бампери та оптика. Задні ліхтарі моделей Sandero та Jogger також отримали піксельний малюнок, тоді як Logan залишився без нього. Крос-версія Sandero Stepway тепер має чорну матову вставку між задніми ліхтарями. Крім того, Sandero Stepway і Jogger отримали обвіс із нефарбованого пластику Starkle, знайомий за новим Duster. Цей композит на 20% складається з переробленої сировини та вирізняється підвищеною міцністю. Також з’явилися два нових кольори кузова. У салоні змінилися дефлектори вентиляції, що тепер мають піксельний декор. Встановлено новий компактний селектор автоматичної коробки, оновлено графіку 7-дюймового цифрового щитка приладів. Замість попереднього 8-дюймового дисплея мультимедійної системи тепер пропонується 10-дюймовий екран (опційно). Підтримуються бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а також система кругового огляду. Додані майданчик для бездротової зарядки та аудіосистема Arkamys 3D із шістьма динаміками. Поліпшено якість матеріалів обробки салону. Крім того, відповідно до нових норм ЄС, всі три моделі тепер оснащені системою автоматичного гальмування вже в базовій комплектації. Якщо раніше гібридна силова установка була доступна лише універсалу Jogger, то тепер її отримав і крос-хетчбек Sandero Stepway. Обидві моделі мають модифікацію Hybrid 155 із системою E-Tech нового покоління. Замість атмосферного двигуна 1.6 (94 к.с.) тепер використовується 1.8-літровий мотор на 109 к.с., а тяговий електродвигун (50 к.с.), стартер-генератор і роботизована коробка передач без зчеплення залишилися незмінними. Передачі перемикаються кулачковими муфтами, а ривки компенсуються електронікою. Сумарна потужність системи зросла до 155 к.с. (раніше — 140 к.с.), ємність батареї збільшена до 1,4 кВт·год (було 1,2 кВт·год). Окрім більшої потужності, заявлено зменшення витрати пального на 10%. Для моделей Logan і Sandero збережено базовий атмосферний двигун 1.0 SCe потужністю 67 к.с. у парі з п’ятиступеневою “механікою”. Потужність трициліндрового турбомотора 1.0 TCe підвищено з 90 до 100 к.с., він також працює з шестиступеневою “механікою”. Для Sandero Stepway і Jogger цей двигун налаштований на 110 к.с. Із гами прибрали дизельні версії 1.5 dCi та варіаторні модифікації. Натомість з’явилася нова газова версія Eco-G 120, що замінила колишню Eco-G 100. Об’єм трициліндрового турбодвигуна збільшено з 1,0 до 1,2 л, потужність — зі 100 до 120 к.с. Вперше газові варіанти можуть оснащуватися не лише «механікою», а й шестиступеневим роботизованим преселективом. Об’єм газового балона збільшено: до 48,8 л у Jogger і 49 л у Sandero/Logan. Це дозволило підняти запас ходу на газі приблизно на 20%. Збережений бензобак забезпечує загальний пробіг до 1590 км для звичайних хетчбеків і седанів, а для Sandero Stepway та Jogger — до 1480 км. Наразі Dacia ще не оголосила ціни на оновлені моделі. Очікується, що базові версії подорожчають несуттєво — адже зараз у Франції Sandero стартує з 13 тисяч євро. Водночас старші комплектації з гібридною установкою та новим обладнанням ймовірно стануть відчутно дорожчими.
- Показаний салон електричного кросовера Porsche Cayenne
Porsche готує світову прем’єру абсолютно нового Cayenne Electric. Він не замінить версію з ДВС, а стане її високотехнологічним доповненням. Ставки на електрокросовер великі, тому публіку знайомлять із новинкою поступово: влітку ми бачили прототип у камуфляжі, а тепер компанія розкрила інтер’єр у фінальному вигляді. У салоні нового електро-Porsche панує справжня ера екранів. Перед водієм — вигнута 14,25-дюймова панель приладів, перед пасажиром — власний 14,9-дюймовий дисплей для додатків чи відео, а центральна консоль прикрашена унікальним двосекційним OLED-екраном Flow Display з голосовим помічником на основі штучного інтелекту. Разом вони створюють найбільшу «цифрову поверхню» в історії Porsche. Доповнює картину проекційний дисплей із доповненою реальністю на лобовому склі з діагоналлю 87 дюймів. Втім, попри цифровий достаток, Porsche залишив фізичні клавіші та ручки для найважливіших функцій. Автомобіль отримав фірмовий електронний ключ за технологією UWB, який можна інтегрувати у смартфон і ділитися доступом до семи осіб. У салоні передбачені Mood-режими, що синхронізують підсвічування, клімат, музику та функції сидінь (підігрів, вентиляція, масаж), створюючи потрібний настрій — від розслабленого до спортивного. Серед інших особливостей — панорамний дах рекордних розмірів з електрохромною плівкою, підігрів підлокітників дверей і центрального тунелю (як у представницьких седанів), а також задній диван з електроприводом регулювання вже у «базі». Обробка салону запропонована у шкірі чи мікроволокні, доступні 13 колірних комбінацій, чотири пакети та п’ять варіантів декору, а також індивідуальні програми Manufaktur і Sonderwunsch. Щодо техніки, Cayenne Electric базується на платформі PPE (Premium Platform Electric), створеній Porsche та Audi. Вона працює на 800-вольтовій архітектурі й підтримує батарею ємністю до 113 кВт·год. За попередніми даними, топ-версія отримає близько 1000 к.с. та 1500 Нм, що забезпечить розгін до 100 км/год приблизно за три секунди. Також заявлена інноваційна підвіска з активними стабілізаторами. Новий Cayenne Electric стане першою моделлю з абсолютно новою концепцією салону, яка згодом з’явиться й на інших Porsche. Світова прем’єра очікується вже наприкінці цього року.
- Mercedes-Maybach V12 Edition: розкіш, підкреслена золотом
Mercedes-Benz знову підняв планку автомобільної ексклюзивності, презентувавши Mercedes-Maybach V12 Edition — особливу серію для тих, кому навіть класичний Maybach здається надто стриманим. Створений у рамках програми персоналізації Manufaktur, цей седан демонструє інший рівень розкоші — від індивідуального забарвлення до унікальних елементів із 24-каратного золота. Кузов виконаний у двоколірному рішенні: нижня частина — Obsidian Black Metallic, верхня — Manufaktur Olive Metallic, а між ними проходить витончена срібляста смуга. Сам процес фарбування займає до 10 днів, удвічі довше, ніж у звичайних моделей. Доповнюють образ нові ковані диски, створені спеціально для цієї серії. Особливої уваги заслуговує золотий акцент: на задній стійці красується емблема Maybach із «медаллю» та цифрою 12 — відсиланням до легендарного Zeppelin DS 8. Елемент виготовлено з чистого золота, прикрашено діамантовим гравіюванням та фірмовим V-візерунком, що символізує конфігурацію двигуна. У салоні царює шкіра наппа теплого коричневого відтінку, доповнена глянцевими вставками з горіхового дерева, виготовленими вручну. Унікальна вишивка, табличка «1 of 50» на центральній консолі та розкішна інкрустація у задньому боксі з дванадцятьма золотими кільцями підкреслюють обмежений тираж — лише 50 екземплярів у світі. Кожен власник отримує набір преміальних аксесуарів: фужери зі срібним покриттям для шампанського, індивідуальний килимок у багажник та спеціальний футляр для ключів ручної роботи. Техніка залишилася незмінною: під капотом — 6,0-літровий V12 з подвійним турбонаддувом, який розвиває 612 к.с. та 900 Нм. Автомобіль розганяється до «сотні» за 4,5 секунди, а максимальна швидкість традиційно обмежена на рівні 250 км/год. Серед стандартного оснащення — активне шумозаглушення в салоні, повнокероване шасі, гідропневматична підвіска та мультимедійна система MBUX із п’ятьма дисплеями. Mercedes-Maybach V12 Edition надійде у продаж вже восени, проте лише на вибраних ринках. Вартість поки що не оголошена, але з огляду на те, що стандартний Maybach S 680 коштує від 270 тисяч євро, нова «золота» версія гарантовано стане найдорожчою й найрідкіснішою в лінійці.
- Новий бензиновий Fiat 500 виходить на ринок
П’ять років тому компанія Fiat представила нове покоління моделі 500, яке відразу створили у вигляді електромобіля. Здавалося, це ідеальне рішення, адже майбутнє бачили саме за акумуляторними авто. Проте реальність виявилася менш оптимістичною: продажі електричних машин не виправдали прогнозів, а сам Fiat 500e виявився значно дорожчим за попередника й так і не досяг його комерційних успіхів. Якщо колишнє покоління у найкращі роки продавалося накладом у 200–210 тисяч екземплярів і навіть під кінець життєвого циклу знаходило щороку 170–180 тисяч покупців, то підсумки 2024-го виглядають куди скромніше. На європейському ринку реалізували лише 91 тисячу «п’ятисотих» двох поколінь, причому більшість становили бензинові машини старої генерації. Їх випуск зупинили ще влітку через нові вимоги ЄС щодо кібербезпеки та електронних асистентів. А завод Mirafiori у Турині, де збирали електричні версії, неодноразово простоював через низький попит. Щоб виправити ситуацію, Fiat ще на початку 2024 року оголосив про розробку гібридного варіанта. У липні він був показаний, а зараз вийшов у продаж. Fiat 500 Hybrid — рідкісний випадок, коли електромобіль перетворили на модель із ДВЗ. Для цього довелося серйозно змінити підлогу й моторний відсік. Паливний бак розташували під заднім сидінням, а знайомий трициліндровий агрегат від попередника встановили на новий передній підрамник. Атмосферний мотор FireFly 1.0 видає 65 к.с. і 92 Нм та працює разом із 12-вольтовим стартер-генератором, який забезпечує функцію «старт-стоп» і допомагає під час старту з місця, хоча приставка Hybrid тут доволі умовна. Вся тяга йде на передні колеса через шестиступінчасту «механіку». Динаміка скромна: розгін до 100 км/год займає 16,2 с, максимальна швидкість — 155 км/год. Зовні Fiat 500 Hybrid відрізняється від електричної версії лише дрібницями. У передньому бампері з’явилося більше вентиляційних прорізів, під емблемою додали отвір для охолодження радіатора, а вихлопна труба схована від погляду. В інтер’єрі головною новацією став окремий майданчик під важіль «механіки». Першою країною для старту продажів стала Італія. Там запропонували спеціальну версію Fiat 500 Hybrid Torino, присвячену рідному місту марки. Вона вирізняється особливими кольорами кузова — золотисто-жовтим та насичено-зеленим — і фірмовими емблемами. У салоні встановлені сидіння з комбінованим оздобленням та написами Fabbrica Italiana Automobili Torino. Оснащення включає мультимедійну систему з 10,25-дюймовим дисплеєм і підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, клімат-контроль, парктронік і адаптивний круїз-контроль з асистентами. Вартість Fiat 500 Hybrid Torino в Італії становить 21 тисячу євро, але на честь старту продажів діє знижка до 19 тисяч. Згодом у продажу з’являться простіші комплектації приблизно від 17 тисяч євро. Для порівняння, базовий електричний Fiat 500e коштує щонайменше 24 тисячі євро. Завдяки доступним бензиновим модифікаціям компанія Fiat розраховує повернути популярність моделі й завантажити виробничі потужності історичного заводу Mirafiori.
- Хот-хетч Toyota GR Corolla став ще жорсткішим і гучнішим
Повнопривідний спортивний хетчбек Toyota GR Corolla регулярно отримує точкові оновлення. Торік йому додали потужності, удосконалили підвіску та вперше запропонували «автомат». Тепер настав час чергового пакета модернізацій — менш масштабного, але від того не менш цікавого. Оновлена GR Corolla дебютувала на домашньому ринку в Японії. Філософія спортивного підрозділу Toyota залишається незмінною: усі вдосконалення серійних «гарячих» моделей народжуються на треку. Цього разу під час підготовки рестайлінгової Corolla враховувався досвід не лише японської серії Super Taikyu, а й міжнародних перегонів. Інженери відзначають, що на закордонних трасах (натяк на Нюрбургринг) автомобіль зазнає вищих вертикальних і поперечних навантажень, що й зумовило необхідність додатково посилити кузов. У конструкції з’явилися ще 13,9 метра спеціального клею — загальна довжина швів тепер становить 32,7 метра. Це дало змогу підвищити жорсткість кузова без втручання в шасі й без збільшення маси. Для стабільнішого охолодження трициліндрового турбомотора, особливо під час тривалої роботи на повному газі, центральний повітрозабірник отримав додатковий канал. Його заслінка відкривається на високих обертах, забезпечуючи кращий приплив повітря. У салоні головним нововведенням став сабвуфер у багажнику, що доповнив аудіосистему JBL з вісьмома динаміками. Також уже в стандартному оснащенні з’явилася система Active Sound Control (ASC), яка не лише підсилює й «прикрасує» звук двигуна, але й синхронізується з перемиканням передач — наприклад, підкреслюючи перегазовки. ASC має три режими роботи й може бути повністю відключена. Техніка залишилася без змін. Турбомотор G16E-GTS об’ємом 1,6 літра видає 304 к.с., а крутний момент 400 Нм (підвищений ще торік із 370 Нм). Повнопривідна трансмісія GR-Four з муфтою на задній осі стандартно комплектується диференціалами Torsen, а також має спеціальні режими з акцентом на задні колеса. Коробки передач — на вибір шестиступінчаста «механіка» або восьмиступінчастий «автомат». Для вже випущених GR Corolla пропонують окремий пакет оновлень. Кузов проклеювати, зрозуміло, не будуть, проте власники зможуть офіційно перепрошити блок керування двигуном. Нова програма підвищує момент до 400 Нм і додає свіжі режими повного приводу. Така послуга стане доступною навесні наступного року. Вартість хот-хетча Toyota GR Corolla залишилася на колишньому рівні. У Японії версія з «механікою» коштує 5,7 мільйона ієн (38 400 доларів), а з «автоматом» — 6 мільйонів ієн (40 400 доларів). А от продажі зазнали змін. Якщо раніше покупцям доводилося вигравати право на купівлю моделі у лотереї, то тепер стартують відкриті продажі. Це стало можливим завдяки швидкому запуску виробництва в Англії, яке забезпечить більшість поставок для зовнішніх ринків, зокрема Північної Америки. Таким чином японський завод зможе задовольнити внутрішній попит.
- Mitsubishi Eclipse Cross: нове покоління для Європи
Історія Mitsubishi Eclipse продовжується. Спочатку це був компактний купе, який випускався з 1989 по 2011 рік у чотирьох поколіннях. У 2017 році назва повернулася у вигляді кросовера Eclipse Cross, що пережив кілька оновлень і досі продається на низці ринків. Тепер модель отримала нову сторінку в Європі — у вигляді електромобіля, створеного на базі Renault Scenic E-Tech. Фактично це адаптований Scenic останнього покоління, який і сам остаточно став кросовером. Але дизайнери Mitsubishi не обмежилися простою зміною логотипів. Електричний Eclipse Cross отримав власне «обличчя» з фірмовим стилем Dynamic Shield, новими ходовими вогнями та рельєфним оформленням передка. Перероблені бампери, змінені задні стійки, інша графіка ліхтарів і декоративні накладки на дверях роблять його впізнаваним і відмінним від «донора». Кузов пропонують у п’яти кольорах, а топові виконання вирізняються двоколірним забарвленням із чорним дахом. За габаритами електричний Eclipse Cross майже не відрізняється від Scenic. Його довжина становить 4470 міліметрів, ширина — 1860, висота — 1570, а колісна база — 2785 міліметрів. Диски можуть бути діаметром 19 або 20 дюймів. Для порівняння, бензиновий Eclipse Cross власної розробки трохи довший — 4545 міліметрів, але мав коротшу базу — 2670. Салон новинки практично повторює інтер’єр французького кросовера. Єдиною відмінністю, окрім логотипа на кермі, стали деталі обробки. Перед водієм — «альбомний» 12,3-дюймовий екран приладів, поруч вертикальний 12-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Передбачені фізичні клавіші керування кліматом, а також полиця з бездротовою зарядкою на 15 Вт. У списку доступних опцій — електрохромний панорамний дах, розширене контурне підсвічування салону, потужна аудіосистема Harmon/Kardon на 410 Вт і комплекс напівавтономного керування MI-Pilot. Уже в базовому виконанні автомобіль оснащений адаптивним круїз-контролем та повним набором електронних асистентів. Об’єм багажника становить 478 літрів, а при складених у співвідношенні 40:20:40 спинках задніх сидінь він зростає до 1670 літрів. З технічної точки зору Mitsubishi Eclipse Cross повністю повторює Renault Scenic E-Tech. У його основі — модульна платформа CMF-EV. Поки що пропонується лише старша версія з електромотором потужністю 218 кінських сил і крутним моментом 300 Нм на передній осі. Акумуляторна батарея має ємність 87 кіловат-годин, завдяки чому кросовер може проїхати близько 600 кілометрів за циклом WLTP. Розгін до «сотні» займає 8,4 секунди, максимальна швидкість становить 170 кілометрів на годину. Підтримується швидка зарядка постійним струмом потужністю до 150 кВт і змінним струмом до 22 кВт. Наступного року з’явиться базова модифікація з акумулятором на 60 кіловат-годин і двигуном на 170 кінських сил, що також повторить характеристики початкової версії Scenic. Завдяки електричному Eclipse Cross компанія Mitsubishi планує суттєво зміцнити свої позиції на європейському ринку та розширити географію продажів. Виробництво моделі налагоджене на заводі Renault у французькому Дуе, де вона випускається паралельно з оригінальним Scenic.
Нові автомобілі Mercedes-Benz EQE EQE 300 в Україні
Ласкаво просимо на сторінку Mercedes-Benz EQE EQE 300 на CarsApp — вашого надійного онлайн каталогу нових автомобілів в Україні. Mercedes-Benz EQE EQE 300 відомий своїми інноваціями, надійністю та відмінним дизайном. У нашому каталозі ви знайдете всі нові авто Mercedes-Benz EQE EQE 300, доступні на українському ринку. Порівнюйте різні моделі за технічними характеристиками, додайте улюблені авто до обраного та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання найкращих пропозицій.
На CarsApp ви можете обирати серед різноманітних моделей Mercedes-Benz EQE EQE 300 : від стильних седанів і кросоверів до потужних позашляховиків. Наш сервіс допоможе вам зробити обґрунтований вибір та знайти автомобіль, який відповідає вашим потребам.
Переваги вибору Mercedes-Benz EQE EQE 300 на CarsApp:
● Всі нові авто Mercedes-Benz EQE EQE 300 на одній сторінці.
● Можливість порівняння моделей для швидкого та зручного вибору.
● Актуальна інформація про наявність авто та спеціальні пропозиції від дилерів.
● Збереження обраних автомобілів для подальшого перегляду.
Оберіть свою модель Mercedes-Benz EQE EQE 300 та дізнайтеся більше про її комплектацію, вартість та умови покупки. За допомогою CarsApp процес пошуку та порівняння авто стає швидким та зручним!
Читати далі