- Колеса/Диски R18
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
- Електричне складання дзеркал
- Релінги на даху
Нові автомобілі Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC в Україні
Огляд моделей Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC
Технічні характеристики авто Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC
Доступні моделі Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC в Україні
Пропозиції від дилерів Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC
292 к.с.
Електро
АКП
Повний
https://carsapp.com.ua/mercedes-benz/eqa-suv/eqa-350-4matic
- Ціна за запитом
- ДніпроЖитомирКиївЛуцькЛьвівОдесаПолтаваУжгородХарківХмельницькийЧеркаси
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з екошкіри ARTICO/тканина
- Стеля чорного кольору
- Спортивне мультифункціональне кермо з можливістю перемікання передач
- Поперекова підтримка передніх сидінь
- Регулювання передніх сидінь по висоті
- Механічне регулювання сидіннь
- Підігрів передніх сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 40:20:40
- Підлокітник центральний спереду
- Підлокітник центральний сзаду
- Сонцезахисні козирки з підсвічуванням
- LED Освітлення салону
- Амбієнтна/Lounge підсвітка салону
- Підсвітка пространства для ніг
- Текстільні килимки спереду і ззаду
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Автоматичне перемикання ближнього/дальнього світла фар
- Автоматичне регулювання кута нахилу фар
- Датчик світла та дощу
- Дзеркало внутрішнє з автоматичним затемненням
- Цифрова панель приладів
- Клімат контроль
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Розетка 12V
- Мультимедійна система з сенсорним екраном
- Навігаційна система
- Аудіо система
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Цифрове радіо DAB
- Електромеханічне стоянкове гальмо
- Система прогресивного керма
- Вибір режимів керування/Drive Mode System
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Колінна подушка безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Камера заднього огляду
- Система контролю тиску в шинах
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
- Набір для ремонту шин
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна за запитом
- ДніпроЖитомирКиївЛуцькЛьвівОдесаПолтаваУжгородХарківХмельницькийЧеркаси
- AUDI E5 Sportback — перший серійний електромобіль нового суббренду Audi
На автосалоні в Шанхаї відбулася офіційна прем'єра AUDI E5 Sportback — першої серійної моделі нового суббренду AUDI, створеного спільно Audi і китайською компанією SAIC. Новий бренд орієнтований виключно на китайський ринок і відрізняється від основної лінійки не тільки підходом, але й відсутністю фірмових чотирьох кілець на кузові. Назва марки пишеться повністю великими літерами — AUDI. E5 Sportback майже повністю повторює минулорічний концепт AUDI E. Це великий універсал-купе з обтічними формами кузова, довжиною 4881 мм, шириною 1959 мм і висотою 1478 мм при колісній базі 2950 мм. Зовнішній вигляд розроблений з урахуванням сучасних китайських трендів і відрізняється від звичних моделей Audi: від колишньої стилістики залишився лише силует кузова. Новинка отримала виразне світлодіодне підсвічування спереду і ззаду, включаючи свіжі варіанти емблем. Дзеркала заднього виду замінені камерами. Інтер'єр також майже повністю перекочував з концепту. Він виконаний із застосуванням мікроволокна та декоративних елементів з інтегрованим підсвічуванням. Центральне місце займає широкоформатний 27-дюймовий дисплей з роздільною здатністю 4K, що розтягнувся на всю передню панель. Камери заднього виду мають окремі екрани з боків. Мультимедійна система, побудована на платформі Snapdragon 8295, адаптована під смаки китайських споживачів і оснащена голосовим управлінням з елементами ШІ. Система допомоги водієві включає 29 датчиків, включаючи камери, лідар і різні датчики, забезпечуючи високий рівень автономного водіння. Технічні дані: Модель заснована на новій 800-вольтовій архітектурі ADP (Advanced Digitized Platform), розробленій інженерами SAIC. У топовій версії електромобіль оснащений двома двигунами загальною потужністю 787 к.с. і 800 Нм крутного моменту, розгін до 100 км/год займає всього 3,4 секунди. Пізніше з'являться більш доступні модифікації з віддачею 300, 408 і 578 к.с. Акумулятор ємністю 100 кВт·год дозволяє проїхати до 770 км за циклом CLTC. Швидка зарядка відновлює 370 км запасу ходу всього за 10 хвилин. Підвіска — пневматична, з системою підрулювання задніх коліс. Перші продажі AUDI E5 Sportback в Китаї стартують вже влітку. Поки що модель орієнтована на місцевий ринок, але в майбутньому може з'явитися і за його межами — хоча офіційні плани на експорт ще не розкриті.
- Представлений седан Lexus ES нового покоління
Lexus офіційно представив восьме покоління седана ES на автосалоні в Шанхаї. Місце вибрано не випадково: Китай залишається ключовим ринком для цієї моделі, забезпечуючи майже половину глобальних продажів. На відміну від попередніх оновлень, нова модель — це не рестайлінг, а повністю перероблений автомобіль. Розробкою займався японський технічний центр Toyota під керівництвом головного інженера Коея Чіаші. Натхненням для дизайну послужив концепт LF-ZC, хоча зовнішня схожість мінімальна. Тим не менш, новинка обіцяє покращену аеродинаміку, що позитивно вплине на економічність і зниження шуму в салоні. Вперше Lexus ES представлений як електромобіль. У нього повністю закрита передня частина, висувні дверні ручки і візуально ліфтбекоподібна задня частина — хоча це все ще класичний седан з окремим багажником. Автомобіль значно збільшився в розмірах і тепер ближче до представницького класу: довжина — 5140 мм, ширина — 1920 мм, висота — 1560 мм, колісна база — 2950 мм. Салон оформлений в дусі сучасного мінімалізму. На передній панелі — великий центральний мультимедійний екран і цифрова панель приладів. У топових версіях — два екрани, сенсорні елементи управління з підсвічуванням і інтелектуальна система Sensory Concierge, яка поєднує клімат-контроль, ароматизацію і підсвічування салону. Седан побудований на вдосконаленій платформі GA-K, а не на повністю електричній архітектурі e-TNGA. Електроверсії Lexus ES пропонуються в двох варіантах: ES 350e з електродвигуном потужністю 224 к.с. і переднім приводом (розгін до 100 км/год за 8,9 с, запас ходу — 685 км за циклом CLTC) і ES 500e з двома двигунами (343 к.с., повний привід, розгін до 100 км/год за 5,9 с, запас ходу — 610 км). У майбутньому до них додадуться класичні гібридні модифікації без можливості зарядки від розетки. Серед них: ES 300h з 2,0-літровим бензиновим двигуном і переднім приводом (197 к.с.), ES 300h AWD з 2,5-літровим двигуном і підключеним заднім двигуном (201 к.с.), ES 350h — також з 2,5-літровим ДВС і потужністю 247 к.с., як з переднім, так і з повним приводом. Поява нових Lexus ES у продажу очікується з середини 2026 року, при цьому поточна модель залишиться на ринку до початку поставок новинки. Першим ринком, як очікується, стане Китай — тут Toyota побудує новий завод з виробництва електромобілів Lexus без участі місцевих партнерів.
- Прототип BMW VDX: погляд у спортивне майбутнє Neue Klasse
Компанія BMW продовжує розкривати деталі нового сімейства електромобілів Neue Klasse, і одним із найбільш захопливих анонсів став спортивний седан-прототип BMW VDX (Vision Driving Experience). Якщо раніше модель демонстрували в камуфляжі, то тепер, напередодні автосалону в Шанхаї, авто вперше показали без маскування. Дизайн VDX майже повністю повторює концепт BMW Vision Neue Klasse, презентований два роки тому. У фокусі — чисті боковини з низькою лінією скління, характерний вигин задньої стійки, агресивна передня частина з масивним спліттером і піднята корма зі світлотехнікою на кшталт “козирка”. Для виставки в Китаї седан отримав ефектне люмінесцентне покриття, що світиться у темряві. Втім, у BMW зазначають, що це лише концепт, і серійна версія отримає власний вигляд, зберігши ідеологію Neue Klasse. Салон ще не завершено: в центральному тунелі — тестові елементи управління, необхідні для випробувань. Проте вже зараз видно ключові рішення: нова архітектура Panoramic iDrive з великим центральним дисплеєм та широким екраном під лобовим склом, оригінальне четириспицеве кермо, великі фізичні кнопки та ручки на центральному тунелі, спортивні сидіння-“ковші” з багатоточковими ременями безпеки, активне використання алькантари в обробці. BMW VDX побудовано на новій платформі Neue Klasse, де ключовим елементом є блок управління Heart of Joy. Його продуктивність у 10 разів вища, ніж у сучасних систем: контролює мотор, рульове управління, гальма і рекуперацію, працює в парі з ПЗ Dynamic Performance Control, завдяки новій системі ефективність рекуперації зросла на 25%, і в 98% випадків авто гальмує без використання фрикційних гальм. Технічні показники: крутний момент на колесах: 18000 Н∙м, бокове прискорення: до 3g Першою серійною моделлю Neue Klasse стане електричний кросовер, що замінить BMW iX3. Його виробництво стартує вже до кінця року в Дебрецені (Угорщина). Слідом з’явиться седан, а за ним — його спортивна модифікація, прообразом якої і став BMW VDX.
- Представлений новий кросовер Mazda EZ-60
Рік тому на ринку з'явився ліфтбек Mazda EZ-6, який виявився переробленою версією китайської моделі Shenlan SL03 від компанії Changan. Тепер спільне підприємство Changan Mazda вивело на світ другу локалізовану модель під японським брендом — кросовер Mazda EZ-60. Він створений на базі електричного кросовера Shenlan S07, проте за останній рік розробники кардинально змінили його зовнішній вигляд. На відміну від EZ-6, де помітні риси китайського оригіналу, EZ-60 зовні виглядає як повністю самостійна модель Mazda. Доопрацюванням піддалися не тільки передня і задня частини кузова — практично всі зовнішні елементи були заново спроектовані. Зміни торкнулися і лінії скління, і задніх стійок даху, завдяки чому кросовер придбав впізнавані фірмові риси Mazda. Ці зміни вплинули і на розміри автомобіля: довжина зросла на 100 мм (до 4850 мм), ширина склала 1935 мм, а висота — 1620 мм. Колісна база тепер 2902 мм (проти 2900 мм у донора). Для фарбування кузова пропонується вісім кольорів, включаючи два ексклюзивних. Діаметр коліс варіюється від 19 до 21 дюйма. Інтер'єр Mazda EZ-60 також отримав багато змін у порівнянні з Shenlan S07. Виробник стверджує, що в оформленні інтер'єру відчувається натхнення японським мінімалізмом, хоча насправді стиль ближче до загального китайського дизайну. Однією з ключових відмінностей став широкий подвійний дисплей розміром 26,5 дюйма з роздільною здатністю 5K. В основі мультимедійної системи — чіп, виготовлений за сучасним 4-нм техпроцесом (його точна модель не розкривається). По краях передньої панелі розміщені окремі екрани, що відображають зображення з бічних камер. У стандартних комплектаціях будуть встановлені звичайні дзеркала. Панель приладів замінена проекційним дисплеєм з функцією доповненої реальності. Всі сидіння оснащені підігрівом і вентиляцією, а за звук відповідає аудіосистема з 23 динаміками і підтримкою Dolby Atmos. Об'єм багажного відділення — від 350 до 2036 літрів, у електричної версії є додатковий передній відсік на 126 літрів. Як і модель-донора, Mazda EZ-60 можна буде придбати або у вигляді послідовного гібрида, або як повноцінний електрокар. У повністю електричній версії встановлений один електродвигун на задній осі, акумулятор ємністю 78 кВт∙год і запас ходу понад 600 км. Інших технічних подробиць поки що немає. Що стосується гібридної модифікації, про неї відомо більше: вона вже пройшла сертифікацію. У підкапотному просторі розміщений бензиновий атмосферний двигун об'ємом 1,5 літра (98 к.с.), який не пов'язаний безпосередньо з колесами і використовується виключно як генератор для підзарядки тягової батареї на 31,7 кВт∙год. За рух відповідає електродвигун потужністю 258 к.с., встановлений на задній осі. Такий кросовер важить 1992 кг і здатний розганятися до 185 км/год. Запас ходу без необхідності підзарядки або заправки перевищує 1000 км. Повний привід ще не передбачений — як і у оригінального Shenlan S07. Прем'єра Mazda EZ-60 відбудеться на найближчому автосалоні в Шанхаї, де також будуть оголошені ціни і відкриється прийом замовлень.
- ТОП-7 електрокарів 2025 року за розумний бюджет
Електромобілі впевнено входять у наше повсякденне життя, а з кожним роком на ринку з’являється все більше моделей за розумною ціною. І якщо раніше електрокари асоціювалися переважно з преміальним сегментом, то сьогодні ситуація кардинально змінилася. У 2025 році вибір бюджетних електромобілів стане як ніколи широким, що зробить їх чудовим рішенням для масового споживача. У цьому огляді ми розповімо про найяскравіших представників категорії «недорогі електрокари 2025 року», а також детально розглянемо їхні характеристики та переваги. Готові? Тоді починаємо! Зростання популярності електромобілів даного сегменту пояснюється одразу кількома факторами: розвиток технологій — вартість батарей та компонентів електромобілів продовжує знижуватися, що робить недорогі електрокари ще більш доступнішими; державні субсидії — у багатьох країнах діють програми підтримки щодо купівлі екологічного транспорту; інфраструктура — розвиток мережі зарядних станцій підвищує зручність експлуатації електрокарів. У результаті ми отримуємо поєднання прийнятної ціни, практичності та екологічності, що особливо важливо для мешканців великих міст. Цей компактний європейський електромобіль впевнено утримує звання одного з найдешевших електрокарів на ринку. Оновлена версія 2025 року пропонує покращений запас ходу (до 230 км), сучасний дизайн і комфортний салон. Переваги: - один із найдоступніших електромобілів у Європі; - низькі витрати на обслуговування; - простота в експлуатації. Повернення легенди в новому образі. Renault 5 Electric вдало поєднує в собі стильний ретро-дизайн і сучасні технології. За попередніми даними, ціна базової версії такого авто становитиме менше 25 000 євро. Плюси: - відмінне співвідношення ціни та якості; - просторий салон; - пробіг до 400 км на одному заряді. Китайська компанія BYD стрімко завойовує європейський ринок. BYD Seagull — це недорогий електромобіль, який у 2025 році стане однією з найдоступніших моделей на ринку. Переваги: - батарея на 30–40 кВт·год - запас ходу до 300 км; - доступна вартість. Citroën É-C3 — чудовий приклад того, як виробник може створити бюджетний електромобіль без шкоди для стилю та комфорту. Особливості: - запас ходу до 320 км; - просторий салон, як для свого класу; - інноваційна мультимедійна система. Fiat відроджує свою культову Panda у форматі недорогого електрокара. Простота, надійність і доступність — ось головні переваги цієї моделі. Переваги: - демократична ціна; - компактні розміри; - економне енергоспоживання. MG активно просуває свої бюджетні електрокари на європейському ринку. MG4 Electric поєднує привабливий дизайн, високу автономність і доступну ціну. Що важливо знати: - пробіг до 450 км; - сучасні системи допомоги водієві; - конкурентна ціна в сегменті. Цей електромобіль від китайського виробника Great Wall Motors вирізняється незвичайним дизайном і доволі хорошим набором опцій. Плюси моделі: - стильний зовнішній вигляд; - пробіг до 420 км на одному заряді; - технологічне оснащення за розумну ціну. Під час вибору недорогого електрокара важливо враховувати кілька ключових факторів: Запас ходу. Для міських поїздок вистачить 200–300 км. Інфраструктура зарядних станцій. Чим більше станцій у вашому регіоні, тим легше буде експлуатація електромобіля. Гарантія на батарею. Переконайтеся, що виробник надає тривалу гарантію на АКБ. Рівень комфорту та оснащення. Навіть бюджетні електромобілі можуть мати сучасний інтер’єр і функціонал. Щороку ринок бюджетних електромобілів тільки зростатиме. Експерти прогнозують, що до 2030 року більшість нових електрокарів належатиме до доступного сегменту. Масове виробництво знижує собівартість, а отже, все більше автолюбителів зможуть дозволити собі пересісти на електротягу. Крім того, значний вплив матимуть нові технології: розвиток твердотільних акумуляторів збільшить запас ходу; швидша зарядка скоротить час поповнення енергії; зростання конкуренції між автовиробниками призведе до ще більш доступних цін. 2025 рік обіцяє бути особливо вдалим для тих, хто шукає недорогі електромобілі. Чому? Тому що сучасні електрокари вже не вимагають компромісів між ціною та якістю. Вони стають повноцінним вибором для повсякденної експлуатації, пропонуючи екологічність, економічність та зручність. Щоб бути в курсі всіх новинок автомобільного ринку, регулярно заходьте на наш сайт. Тут завжди на вас чекають свіжі огляди, аналітика та корисні поради для водіїв. До скорої зустрічі!
- Зменшена версія Land Rover Defender вийшов на випробування
Сучасний Land Rover Defender виявився дуже успішним — його брутальний дизайн не тільки припав до смаку покупцям, але й надихнув безліч наслідувачів. Успіх моделі підштовхнув компанію JLR до рішення розширити сімейство Defender за рахунок принципово нових версій. Одна з них — компактний кросовер, який, ймовірно, отримає назву Defender Sport (за аналогією з Discovery Sport). Днями цей новий автомобіль був помічений на дорожніх випробуваннях в Англії. Незважаючи на щільний камуфляж і накладки, що спотворюють форму, вже зараз видно, що в зовнішньому вигляді машини постаралися зберегти характерні риси «дорослого» Defender: незграбний силует, короткі звиси і виступаючі колісні арки. Однак є й помітні відмінності — низький передній бампер і загальна «приземлення» кузова натякають, що перед нами скоріше міський кросовер, а не утилітарний позашляховик. Відомо, що майбутній Defender Sport буде повністю електричним і побудований на новій модульній платформі EMA (Electrified Modular Architecture) від JLR. Цікаво, що і повнорозмірний Defender наступного покоління отримає акумуляторну версію, хоча традиційні модифікації з ДВС також залишаться в строю. JLR продовжує слідувати стратегії електрифікації, затвердженої ще в 2021 році — незважаючи на загальне охолодження інтересу до електромобілів у світі. Можливо, на рішучість компанії впливає і сувора екологічна політика Великої Британії, спрямована на відмову від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Загалом, до кінця 2026 року під брендами Land Rover і Range Rover має вийти шість нових електромобілів. Вже в 2025 році дебютують електричні Range Rover і Range Rover Sport, а до 2026 року з'являться нові покоління Velar і Evoque, а також компактний Defender.
- Bentley Continental GT і Flying Spur: базові версії також стали гібридами
Замінюючи легендарні W12 на гібридні установки. Тепер гібриди дісталися і до базових версій моделей Continental GT, GTC і Flying Spur — без приставки Speed. Але «базові» тут не означає «прості»: під капотом цих машин ховається вражаюча силова установка High Performance Hybrid. На відміну від більш потужного гібрида Ultra Performance Hybrid, який використовується у версіях Speed, нова установка хоч і «полегшена», але все одно дуже бадьора. Основу становить той же 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що видає 519 к.с. і 770 Нм. У парі з ним працює електродвигун на 190 к.с. і 450 Нм, вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот». Результат — 680 к.с. і 930 Нм крутного моменту. Для порівняння: колишній W12 розвивав 659 к.с. і 900 Нм, так що гібрид ще потужніший. Розгін вражає: купе обмінює першу сотню за 3,7 секунди, а кабріолет і седан — за 3,9 секунди. Максимальна швидкість — 270 км/год. Звичайно, Speed-версії трохи швидше, але різниця не критична. Як і топові моделі, базові гібриди оснащені комплексом Bentley Active Chassis — з пневмопідвіскою, активними стабілізаторами, задніми підрулюючими колесами і електронним диференціалом eLSD. Акумулятор ємністю 25,9 кВт·год дозволяє проїхати до 80 км на чистій електротягі. Для тих, хто хоче трохи більше розкоші, є виконання Azure — воно з'явилося ще в 2022 році. Такі машини можна впізнати за вертикальними прутами на решітці радіатора, хромованими деталями і спеціальними 22-дюймовими дисками. Всередині — крісла Bentley Wellness з підігрівом, вентиляцією і масажем, вишукана обробка з натурального горіха і продумане атмосферне підсвічування. Звичайно, це Bentley, тому практично все можна персоналізувати — від кольору до найдрібніших деталей інтер'єру. У каталозі марки опцій майже нескінченна кількість, а для найвибагливіших клієнтів — послуги ательє Mulliner. Ціни також відповідні: базове купе Continental GT з новою гібридною установкою обійдеться мінімум в 211 тисяч євро.
- Представлено 650-сильний електрокросовер Smart #5 Brabus
Нова топова версія моделі, яка остаточно закріпила трансформацію бренду з виробника міських мікрокарів в гравця сегменту повнорозмірних кросоверів. Smart #5, який дебютував минулого року, відрізняється значними розмірами: довжина становить 4705 мм, маса — близько 2,5 тонн. Таким чином, він став однокласником таких моделей, як Skoda Kodiaq і BMW X3, а тепер навіть може конкурувати з Porsche Macan другого покоління. Версія Brabus, як і раніше, розроблена спільно з однойменною німецькою тюнінг-компанією. Зовні кросовер відрізняється лише деталями — червоний декор на нижньому периметрі кузова, дзеркалах і даху, гальмівні супорти в тому ж відтінку, оригінальні 21-дюймові диски Brabus Monoblock Z і фірмові шильдики. У салоні — фірмове оформлення і преміальне обладнання: аудіосистема Sennheiser Signature потужністю 2000 Вт з 20 динаміками, що відтворює звук ДВС, комбінована обробка сидінь з мікрофібри і матеріалу Dinamica, підігрів всіх сидінь, вентиляція передніх, кермо з алькантарою і підсвічуванням логотипу Brabus, чорна стеля і накладки на педалі. Модель побудована на 800-вольтовій платформі Geely SEA і оснащена двомоторним повним приводом потужністю 646 к.с. і крутним моментом 710 Нм. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Для порівняння, Porsche Macan Turbo (639 к.с., 1130 Нм) досягає 100 км/год за 3,3 с, а його максимум — 260 км/год. Тягова батарея ємністю 100 кВт∙год забезпечує запас ходу до 540 км за циклом WLTP, а швидка зарядка від 10% до 80% можлива всього за 18 хвилин при використанні терміналу постійного струму потужністю 400 кВт. У Німеччині прийом замовлень стартує 24 квітня, стартова ціна — від 61 000 євро. У Китаї продажі почнуться 23 квітня за ціною від 368 000 юанів (близько 45 500 євро). Протягом другого та третього кварталів 2025 року модель вийде і на інші ринки Європи. Виробництво всіх версій Smart #5 ведеться в Китаї.
- Представлена спортивна версія Skoda Elroq RS
Компактний електричний кросовер Skoda Elroq, який дебютував восени минулого року, отримав топову версію з традиційною для марки приставкою RS. Ці модифікації завжди відрізнялися високою потужністю і покращеною керованістю, і новий Elroq RS не став винятком. Примітно, що бензиновий аналог — Skoda Karoq — так і не отримав потужну RS-версію. Раніше Elroq був доступний тільки в задньопривідних одномоторних варіантах, хоча спочатку планувався і повнопривідний двомоторний варіант потужністю 299 к.с. Нова Skoda Elroq RS побудована саме на його основі, але загальна потужність електродвигунів збільшена до 340 к.с., що робить її технічним аналогом Volkswagen ID.4 GTX і Audi Q4 55 e-tron quattro. Розгін до 100 км/год займає 5,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, як і у менш потужних модифікацій. Elroq RS оснащений акумулятором ємністю 84 кВт·год (з яких доступно 79 кВт·год), що трохи більше, ніж у версії Elroq 85 (82 кВт·год). Швидка зарядка постійним струмом тепер підтримує до 185 кВт проти 175 кВт у стандартних моделях, а бортова зарядка змінного струму розрахована на 11 кВт. Запас ходу по циклу WLTP становить 550 км. RS-версія отримала доопрацьовану підвіску: це єдиний Elroq з адаптивними амортизаторами DCC з кількома режимами роботи. Також передні гальма стали потужнішими і отримали двопоршневі механізми. Для кросовера пропонуються оригінальні 20- або 21-дюймові колісні диски. Зовнішні відмінності від стандартної моделі мінімальні, в дусі інших RS-версій Skoda. Кросовер отримав чорні декоративні елементи, змінений передній бампер, збільшений спойлер, матричні фари і підсвічену заглушку між ними. У салоні — фірмовий зелений декор, чорна обробка і замшеве покриття передньої панелі. Передні сидіння мають виражену бічну підтримку, інтегровані підголівники та комбіновану оббивку. Також в стандартне обладнання входить спортивне кермо з перфорованою шкіряною оплеткою. Skoda Elroq RS з'явиться на європейському ринку в другій половині року. Офіційні ціни ще не оголошені, але очікується, що вартість перевищить 60 000 євро. Для порівняння, задньопривідна версія Elroq 85 Sportline в Німеччині зараз пропонується від 48 400 євро.
- Volkswagen анонсував новий Amarok
Південноамериканський підрозділ Volkswagen займається розробкою нового покоління пікапа Amarok. Виробництво моделі буде організовано в Аргентині, де на модернізацію заводу в Пачеко вже виділено 580 мільйонів доларів. В даний час на цьому підприємстві випускається Amarok першого покоління, який нещодавно пройшов чергове оновлення. Новий пікап прийде йому на зміну в 2027 році. При цьому в ПАР продовжиться випуск Amarok другого покоління, створеного на платформі Ford Ranger.
- AUDI E5 Sportback — перший серійний електромобіль нового суббренду Audi
На автосалоні в Шанхаї відбулася офіційна прем'єра AUDI E5 Sportback — першої серійної моделі нового суббренду AUDI, створеного спільно Audi і китайською компанією SAIC. Новий бренд орієнтований виключно на китайський ринок і відрізняється від основної лінійки не тільки підходом, але й відсутністю фірмових чотирьох кілець на кузові. Назва марки пишеться повністю великими літерами — AUDI. E5 Sportback майже повністю повторює минулорічний концепт AUDI E. Це великий універсал-купе з обтічними формами кузова, довжиною 4881 мм, шириною 1959 мм і висотою 1478 мм при колісній базі 2950 мм. Зовнішній вигляд розроблений з урахуванням сучасних китайських трендів і відрізняється від звичних моделей Audi: від колишньої стилістики залишився лише силует кузова. Новинка отримала виразне світлодіодне підсвічування спереду і ззаду, включаючи свіжі варіанти емблем. Дзеркала заднього виду замінені камерами. Інтер'єр також майже повністю перекочував з концепту. Він виконаний із застосуванням мікроволокна та декоративних елементів з інтегрованим підсвічуванням. Центральне місце займає широкоформатний 27-дюймовий дисплей з роздільною здатністю 4K, що розтягнувся на всю передню панель. Камери заднього виду мають окремі екрани з боків. Мультимедійна система, побудована на платформі Snapdragon 8295, адаптована під смаки китайських споживачів і оснащена голосовим управлінням з елементами ШІ. Система допомоги водієві включає 29 датчиків, включаючи камери, лідар і різні датчики, забезпечуючи високий рівень автономного водіння. Технічні дані: Модель заснована на новій 800-вольтовій архітектурі ADP (Advanced Digitized Platform), розробленій інженерами SAIC. У топовій версії електромобіль оснащений двома двигунами загальною потужністю 787 к.с. і 800 Нм крутного моменту, розгін до 100 км/год займає всього 3,4 секунди. Пізніше з'являться більш доступні модифікації з віддачею 300, 408 і 578 к.с. Акумулятор ємністю 100 кВт·год дозволяє проїхати до 770 км за циклом CLTC. Швидка зарядка відновлює 370 км запасу ходу всього за 10 хвилин. Підвіска — пневматична, з системою підрулювання задніх коліс. Перші продажі AUDI E5 Sportback в Китаї стартують вже влітку. Поки що модель орієнтована на місцевий ринок, але в майбутньому може з'явитися і за його межами — хоча офіційні плани на експорт ще не розкриті.
- Представлений седан Lexus ES нового покоління
Lexus офіційно представив восьме покоління седана ES на автосалоні в Шанхаї. Місце вибрано не випадково: Китай залишається ключовим ринком для цієї моделі, забезпечуючи майже половину глобальних продажів. На відміну від попередніх оновлень, нова модель — це не рестайлінг, а повністю перероблений автомобіль. Розробкою займався японський технічний центр Toyota під керівництвом головного інженера Коея Чіаші. Натхненням для дизайну послужив концепт LF-ZC, хоча зовнішня схожість мінімальна. Тим не менш, новинка обіцяє покращену аеродинаміку, що позитивно вплине на економічність і зниження шуму в салоні. Вперше Lexus ES представлений як електромобіль. У нього повністю закрита передня частина, висувні дверні ручки і візуально ліфтбекоподібна задня частина — хоча це все ще класичний седан з окремим багажником. Автомобіль значно збільшився в розмірах і тепер ближче до представницького класу: довжина — 5140 мм, ширина — 1920 мм, висота — 1560 мм, колісна база — 2950 мм. Салон оформлений в дусі сучасного мінімалізму. На передній панелі — великий центральний мультимедійний екран і цифрова панель приладів. У топових версіях — два екрани, сенсорні елементи управління з підсвічуванням і інтелектуальна система Sensory Concierge, яка поєднує клімат-контроль, ароматизацію і підсвічування салону. Седан побудований на вдосконаленій платформі GA-K, а не на повністю електричній архітектурі e-TNGA. Електроверсії Lexus ES пропонуються в двох варіантах: ES 350e з електродвигуном потужністю 224 к.с. і переднім приводом (розгін до 100 км/год за 8,9 с, запас ходу — 685 км за циклом CLTC) і ES 500e з двома двигунами (343 к.с., повний привід, розгін до 100 км/год за 5,9 с, запас ходу — 610 км). У майбутньому до них додадуться класичні гібридні модифікації без можливості зарядки від розетки. Серед них: ES 300h з 2,0-літровим бензиновим двигуном і переднім приводом (197 к.с.), ES 300h AWD з 2,5-літровим двигуном і підключеним заднім двигуном (201 к.с.), ES 350h — також з 2,5-літровим ДВС і потужністю 247 к.с., як з переднім, так і з повним приводом. Поява нових Lexus ES у продажу очікується з середини 2026 року, при цьому поточна модель залишиться на ринку до початку поставок новинки. Першим ринком, як очікується, стане Китай — тут Toyota побудує новий завод з виробництва електромобілів Lexus без участі місцевих партнерів.
- Прототип BMW VDX: погляд у спортивне майбутнє Neue Klasse
Компанія BMW продовжує розкривати деталі нового сімейства електромобілів Neue Klasse, і одним із найбільш захопливих анонсів став спортивний седан-прототип BMW VDX (Vision Driving Experience). Якщо раніше модель демонстрували в камуфляжі, то тепер, напередодні автосалону в Шанхаї, авто вперше показали без маскування. Дизайн VDX майже повністю повторює концепт BMW Vision Neue Klasse, презентований два роки тому. У фокусі — чисті боковини з низькою лінією скління, характерний вигин задньої стійки, агресивна передня частина з масивним спліттером і піднята корма зі світлотехнікою на кшталт “козирка”. Для виставки в Китаї седан отримав ефектне люмінесцентне покриття, що світиться у темряві. Втім, у BMW зазначають, що це лише концепт, і серійна версія отримає власний вигляд, зберігши ідеологію Neue Klasse. Салон ще не завершено: в центральному тунелі — тестові елементи управління, необхідні для випробувань. Проте вже зараз видно ключові рішення: нова архітектура Panoramic iDrive з великим центральним дисплеєм та широким екраном під лобовим склом, оригінальне четириспицеве кермо, великі фізичні кнопки та ручки на центральному тунелі, спортивні сидіння-“ковші” з багатоточковими ременями безпеки, активне використання алькантари в обробці. BMW VDX побудовано на новій платформі Neue Klasse, де ключовим елементом є блок управління Heart of Joy. Його продуктивність у 10 разів вища, ніж у сучасних систем: контролює мотор, рульове управління, гальма і рекуперацію, працює в парі з ПЗ Dynamic Performance Control, завдяки новій системі ефективність рекуперації зросла на 25%, і в 98% випадків авто гальмує без використання фрикційних гальм. Технічні показники: крутний момент на колесах: 18000 Н∙м, бокове прискорення: до 3g Першою серійною моделлю Neue Klasse стане електричний кросовер, що замінить BMW iX3. Його виробництво стартує вже до кінця року в Дебрецені (Угорщина). Слідом з’явиться седан, а за ним — його спортивна модифікація, прообразом якої і став BMW VDX.
- Представлений новий кросовер Mazda EZ-60
Рік тому на ринку з'явився ліфтбек Mazda EZ-6, який виявився переробленою версією китайської моделі Shenlan SL03 від компанії Changan. Тепер спільне підприємство Changan Mazda вивело на світ другу локалізовану модель під японським брендом — кросовер Mazda EZ-60. Він створений на базі електричного кросовера Shenlan S07, проте за останній рік розробники кардинально змінили його зовнішній вигляд. На відміну від EZ-6, де помітні риси китайського оригіналу, EZ-60 зовні виглядає як повністю самостійна модель Mazda. Доопрацюванням піддалися не тільки передня і задня частини кузова — практично всі зовнішні елементи були заново спроектовані. Зміни торкнулися і лінії скління, і задніх стійок даху, завдяки чому кросовер придбав впізнавані фірмові риси Mazda. Ці зміни вплинули і на розміри автомобіля: довжина зросла на 100 мм (до 4850 мм), ширина склала 1935 мм, а висота — 1620 мм. Колісна база тепер 2902 мм (проти 2900 мм у донора). Для фарбування кузова пропонується вісім кольорів, включаючи два ексклюзивних. Діаметр коліс варіюється від 19 до 21 дюйма. Інтер'єр Mazda EZ-60 також отримав багато змін у порівнянні з Shenlan S07. Виробник стверджує, що в оформленні інтер'єру відчувається натхнення японським мінімалізмом, хоча насправді стиль ближче до загального китайського дизайну. Однією з ключових відмінностей став широкий подвійний дисплей розміром 26,5 дюйма з роздільною здатністю 5K. В основі мультимедійної системи — чіп, виготовлений за сучасним 4-нм техпроцесом (його точна модель не розкривається). По краях передньої панелі розміщені окремі екрани, що відображають зображення з бічних камер. У стандартних комплектаціях будуть встановлені звичайні дзеркала. Панель приладів замінена проекційним дисплеєм з функцією доповненої реальності. Всі сидіння оснащені підігрівом і вентиляцією, а за звук відповідає аудіосистема з 23 динаміками і підтримкою Dolby Atmos. Об'єм багажного відділення — від 350 до 2036 літрів, у електричної версії є додатковий передній відсік на 126 літрів. Як і модель-донора, Mazda EZ-60 можна буде придбати або у вигляді послідовного гібрида, або як повноцінний електрокар. У повністю електричній версії встановлений один електродвигун на задній осі, акумулятор ємністю 78 кВт∙год і запас ходу понад 600 км. Інших технічних подробиць поки що немає. Що стосується гібридної модифікації, про неї відомо більше: вона вже пройшла сертифікацію. У підкапотному просторі розміщений бензиновий атмосферний двигун об'ємом 1,5 літра (98 к.с.), який не пов'язаний безпосередньо з колесами і використовується виключно як генератор для підзарядки тягової батареї на 31,7 кВт∙год. За рух відповідає електродвигун потужністю 258 к.с., встановлений на задній осі. Такий кросовер важить 1992 кг і здатний розганятися до 185 км/год. Запас ходу без необхідності підзарядки або заправки перевищує 1000 км. Повний привід ще не передбачений — як і у оригінального Shenlan S07. Прем'єра Mazda EZ-60 відбудеться на найближчому автосалоні в Шанхаї, де також будуть оголошені ціни і відкриється прийом замовлень.
- ТОП-7 електрокарів 2025 року за розумний бюджет
Електромобілі впевнено входять у наше повсякденне життя, а з кожним роком на ринку з’являється все більше моделей за розумною ціною. І якщо раніше електрокари асоціювалися переважно з преміальним сегментом, то сьогодні ситуація кардинально змінилася. У 2025 році вибір бюджетних електромобілів стане як ніколи широким, що зробить їх чудовим рішенням для масового споживача. У цьому огляді ми розповімо про найяскравіших представників категорії «недорогі електрокари 2025 року», а також детально розглянемо їхні характеристики та переваги. Готові? Тоді починаємо! Зростання популярності електромобілів даного сегменту пояснюється одразу кількома факторами: розвиток технологій — вартість батарей та компонентів електромобілів продовжує знижуватися, що робить недорогі електрокари ще більш доступнішими; державні субсидії — у багатьох країнах діють програми підтримки щодо купівлі екологічного транспорту; інфраструктура — розвиток мережі зарядних станцій підвищує зручність експлуатації електрокарів. У результаті ми отримуємо поєднання прийнятної ціни, практичності та екологічності, що особливо важливо для мешканців великих міст. Цей компактний європейський електромобіль впевнено утримує звання одного з найдешевших електрокарів на ринку. Оновлена версія 2025 року пропонує покращений запас ходу (до 230 км), сучасний дизайн і комфортний салон. Переваги: - один із найдоступніших електромобілів у Європі; - низькі витрати на обслуговування; - простота в експлуатації. Повернення легенди в новому образі. Renault 5 Electric вдало поєднує в собі стильний ретро-дизайн і сучасні технології. За попередніми даними, ціна базової версії такого авто становитиме менше 25 000 євро. Плюси: - відмінне співвідношення ціни та якості; - просторий салон; - пробіг до 400 км на одному заряді. Китайська компанія BYD стрімко завойовує європейський ринок. BYD Seagull — це недорогий електромобіль, який у 2025 році стане однією з найдоступніших моделей на ринку. Переваги: - батарея на 30–40 кВт·год - запас ходу до 300 км; - доступна вартість. Citroën É-C3 — чудовий приклад того, як виробник може створити бюджетний електромобіль без шкоди для стилю та комфорту. Особливості: - запас ходу до 320 км; - просторий салон, як для свого класу; - інноваційна мультимедійна система. Fiat відроджує свою культову Panda у форматі недорогого електрокара. Простота, надійність і доступність — ось головні переваги цієї моделі. Переваги: - демократична ціна; - компактні розміри; - економне енергоспоживання. MG активно просуває свої бюджетні електрокари на європейському ринку. MG4 Electric поєднує привабливий дизайн, високу автономність і доступну ціну. Що важливо знати: - пробіг до 450 км; - сучасні системи допомоги водієві; - конкурентна ціна в сегменті. Цей електромобіль від китайського виробника Great Wall Motors вирізняється незвичайним дизайном і доволі хорошим набором опцій. Плюси моделі: - стильний зовнішній вигляд; - пробіг до 420 км на одному заряді; - технологічне оснащення за розумну ціну. Під час вибору недорогого електрокара важливо враховувати кілька ключових факторів: Запас ходу. Для міських поїздок вистачить 200–300 км. Інфраструктура зарядних станцій. Чим більше станцій у вашому регіоні, тим легше буде експлуатація електромобіля. Гарантія на батарею. Переконайтеся, що виробник надає тривалу гарантію на АКБ. Рівень комфорту та оснащення. Навіть бюджетні електромобілі можуть мати сучасний інтер’єр і функціонал. Щороку ринок бюджетних електромобілів тільки зростатиме. Експерти прогнозують, що до 2030 року більшість нових електрокарів належатиме до доступного сегменту. Масове виробництво знижує собівартість, а отже, все більше автолюбителів зможуть дозволити собі пересісти на електротягу. Крім того, значний вплив матимуть нові технології: розвиток твердотільних акумуляторів збільшить запас ходу; швидша зарядка скоротить час поповнення енергії; зростання конкуренції між автовиробниками призведе до ще більш доступних цін. 2025 рік обіцяє бути особливо вдалим для тих, хто шукає недорогі електромобілі. Чому? Тому що сучасні електрокари вже не вимагають компромісів між ціною та якістю. Вони стають повноцінним вибором для повсякденної експлуатації, пропонуючи екологічність, економічність та зручність. Щоб бути в курсі всіх новинок автомобільного ринку, регулярно заходьте на наш сайт. Тут завжди на вас чекають свіжі огляди, аналітика та корисні поради для водіїв. До скорої зустрічі!
- Зменшена версія Land Rover Defender вийшов на випробування
Сучасний Land Rover Defender виявився дуже успішним — його брутальний дизайн не тільки припав до смаку покупцям, але й надихнув безліч наслідувачів. Успіх моделі підштовхнув компанію JLR до рішення розширити сімейство Defender за рахунок принципово нових версій. Одна з них — компактний кросовер, який, ймовірно, отримає назву Defender Sport (за аналогією з Discovery Sport). Днями цей новий автомобіль був помічений на дорожніх випробуваннях в Англії. Незважаючи на щільний камуфляж і накладки, що спотворюють форму, вже зараз видно, що в зовнішньому вигляді машини постаралися зберегти характерні риси «дорослого» Defender: незграбний силует, короткі звиси і виступаючі колісні арки. Однак є й помітні відмінності — низький передній бампер і загальна «приземлення» кузова натякають, що перед нами скоріше міський кросовер, а не утилітарний позашляховик. Відомо, що майбутній Defender Sport буде повністю електричним і побудований на новій модульній платформі EMA (Electrified Modular Architecture) від JLR. Цікаво, що і повнорозмірний Defender наступного покоління отримає акумуляторну версію, хоча традиційні модифікації з ДВС також залишаться в строю. JLR продовжує слідувати стратегії електрифікації, затвердженої ще в 2021 році — незважаючи на загальне охолодження інтересу до електромобілів у світі. Можливо, на рішучість компанії впливає і сувора екологічна політика Великої Британії, спрямована на відмову від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Загалом, до кінця 2026 року під брендами Land Rover і Range Rover має вийти шість нових електромобілів. Вже в 2025 році дебютують електричні Range Rover і Range Rover Sport, а до 2026 року з'являться нові покоління Velar і Evoque, а також компактний Defender.
- Bentley Continental GT і Flying Spur: базові версії також стали гібридами
Замінюючи легендарні W12 на гібридні установки. Тепер гібриди дісталися і до базових версій моделей Continental GT, GTC і Flying Spur — без приставки Speed. Але «базові» тут не означає «прості»: під капотом цих машин ховається вражаюча силова установка High Performance Hybrid. На відміну від більш потужного гібрида Ultra Performance Hybrid, який використовується у версіях Speed, нова установка хоч і «полегшена», але все одно дуже бадьора. Основу становить той же 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що видає 519 к.с. і 770 Нм. У парі з ним працює електродвигун на 190 к.с. і 450 Нм, вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот». Результат — 680 к.с. і 930 Нм крутного моменту. Для порівняння: колишній W12 розвивав 659 к.с. і 900 Нм, так що гібрид ще потужніший. Розгін вражає: купе обмінює першу сотню за 3,7 секунди, а кабріолет і седан — за 3,9 секунди. Максимальна швидкість — 270 км/год. Звичайно, Speed-версії трохи швидше, але різниця не критична. Як і топові моделі, базові гібриди оснащені комплексом Bentley Active Chassis — з пневмопідвіскою, активними стабілізаторами, задніми підрулюючими колесами і електронним диференціалом eLSD. Акумулятор ємністю 25,9 кВт·год дозволяє проїхати до 80 км на чистій електротягі. Для тих, хто хоче трохи більше розкоші, є виконання Azure — воно з'явилося ще в 2022 році. Такі машини можна впізнати за вертикальними прутами на решітці радіатора, хромованими деталями і спеціальними 22-дюймовими дисками. Всередині — крісла Bentley Wellness з підігрівом, вентиляцією і масажем, вишукана обробка з натурального горіха і продумане атмосферне підсвічування. Звичайно, це Bentley, тому практично все можна персоналізувати — від кольору до найдрібніших деталей інтер'єру. У каталозі марки опцій майже нескінченна кількість, а для найвибагливіших клієнтів — послуги ательє Mulliner. Ціни також відповідні: базове купе Continental GT з новою гібридною установкою обійдеться мінімум в 211 тисяч євро.
- Представлено 650-сильний електрокросовер Smart #5 Brabus
Нова топова версія моделі, яка остаточно закріпила трансформацію бренду з виробника міських мікрокарів в гравця сегменту повнорозмірних кросоверів. Smart #5, який дебютував минулого року, відрізняється значними розмірами: довжина становить 4705 мм, маса — близько 2,5 тонн. Таким чином, він став однокласником таких моделей, як Skoda Kodiaq і BMW X3, а тепер навіть може конкурувати з Porsche Macan другого покоління. Версія Brabus, як і раніше, розроблена спільно з однойменною німецькою тюнінг-компанією. Зовні кросовер відрізняється лише деталями — червоний декор на нижньому периметрі кузова, дзеркалах і даху, гальмівні супорти в тому ж відтінку, оригінальні 21-дюймові диски Brabus Monoblock Z і фірмові шильдики. У салоні — фірмове оформлення і преміальне обладнання: аудіосистема Sennheiser Signature потужністю 2000 Вт з 20 динаміками, що відтворює звук ДВС, комбінована обробка сидінь з мікрофібри і матеріалу Dinamica, підігрів всіх сидінь, вентиляція передніх, кермо з алькантарою і підсвічуванням логотипу Brabus, чорна стеля і накладки на педалі. Модель побудована на 800-вольтовій платформі Geely SEA і оснащена двомоторним повним приводом потужністю 646 к.с. і крутним моментом 710 Нм. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Для порівняння, Porsche Macan Turbo (639 к.с., 1130 Нм) досягає 100 км/год за 3,3 с, а його максимум — 260 км/год. Тягова батарея ємністю 100 кВт∙год забезпечує запас ходу до 540 км за циклом WLTP, а швидка зарядка від 10% до 80% можлива всього за 18 хвилин при використанні терміналу постійного струму потужністю 400 кВт. У Німеччині прийом замовлень стартує 24 квітня, стартова ціна — від 61 000 євро. У Китаї продажі почнуться 23 квітня за ціною від 368 000 юанів (близько 45 500 євро). Протягом другого та третього кварталів 2025 року модель вийде і на інші ринки Європи. Виробництво всіх версій Smart #5 ведеться в Китаї.
- Представлена спортивна версія Skoda Elroq RS
Компактний електричний кросовер Skoda Elroq, який дебютував восени минулого року, отримав топову версію з традиційною для марки приставкою RS. Ці модифікації завжди відрізнялися високою потужністю і покращеною керованістю, і новий Elroq RS не став винятком. Примітно, що бензиновий аналог — Skoda Karoq — так і не отримав потужну RS-версію. Раніше Elroq був доступний тільки в задньопривідних одномоторних варіантах, хоча спочатку планувався і повнопривідний двомоторний варіант потужністю 299 к.с. Нова Skoda Elroq RS побудована саме на його основі, але загальна потужність електродвигунів збільшена до 340 к.с., що робить її технічним аналогом Volkswagen ID.4 GTX і Audi Q4 55 e-tron quattro. Розгін до 100 км/год займає 5,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, як і у менш потужних модифікацій. Elroq RS оснащений акумулятором ємністю 84 кВт·год (з яких доступно 79 кВт·год), що трохи більше, ніж у версії Elroq 85 (82 кВт·год). Швидка зарядка постійним струмом тепер підтримує до 185 кВт проти 175 кВт у стандартних моделях, а бортова зарядка змінного струму розрахована на 11 кВт. Запас ходу по циклу WLTP становить 550 км. RS-версія отримала доопрацьовану підвіску: це єдиний Elroq з адаптивними амортизаторами DCC з кількома режимами роботи. Також передні гальма стали потужнішими і отримали двопоршневі механізми. Для кросовера пропонуються оригінальні 20- або 21-дюймові колісні диски. Зовнішні відмінності від стандартної моделі мінімальні, в дусі інших RS-версій Skoda. Кросовер отримав чорні декоративні елементи, змінений передній бампер, збільшений спойлер, матричні фари і підсвічену заглушку між ними. У салоні — фірмовий зелений декор, чорна обробка і замшеве покриття передньої панелі. Передні сидіння мають виражену бічну підтримку, інтегровані підголівники та комбіновану оббивку. Також в стандартне обладнання входить спортивне кермо з перфорованою шкіряною оплеткою. Skoda Elroq RS з'явиться на європейському ринку в другій половині року. Офіційні ціни ще не оголошені, але очікується, що вартість перевищить 60 000 євро. Для порівняння, задньопривідна версія Elroq 85 Sportline в Німеччині зараз пропонується від 48 400 євро.
- Volkswagen анонсував новий Amarok
Південноамериканський підрозділ Volkswagen займається розробкою нового покоління пікапа Amarok. Виробництво моделі буде організовано в Аргентині, де на модернізацію заводу в Пачеко вже виділено 580 мільйонів доларів. В даний час на цьому підприємстві випускається Amarok першого покоління, який нещодавно пройшов чергове оновлення. Новий пікап прийде йому на зміну в 2027 році. При цьому в ПАР продовжиться випуск Amarok другого покоління, створеного на платформі Ford Ranger.
- AUDI E5 Sportback — перший серійний електромобіль нового суббренду Audi
На автосалоні в Шанхаї відбулася офіційна прем'єра AUDI E5 Sportback — першої серійної моделі нового суббренду AUDI, створеного спільно Audi і китайською компанією SAIC. Новий бренд орієнтований виключно на китайський ринок і відрізняється від основної лінійки не тільки підходом, але й відсутністю фірмових чотирьох кілець на кузові. Назва марки пишеться повністю великими літерами — AUDI. E5 Sportback майже повністю повторює минулорічний концепт AUDI E. Це великий універсал-купе з обтічними формами кузова, довжиною 4881 мм, шириною 1959 мм і висотою 1478 мм при колісній базі 2950 мм. Зовнішній вигляд розроблений з урахуванням сучасних китайських трендів і відрізняється від звичних моделей Audi: від колишньої стилістики залишився лише силует кузова. Новинка отримала виразне світлодіодне підсвічування спереду і ззаду, включаючи свіжі варіанти емблем. Дзеркала заднього виду замінені камерами. Інтер'єр також майже повністю перекочував з концепту. Він виконаний із застосуванням мікроволокна та декоративних елементів з інтегрованим підсвічуванням. Центральне місце займає широкоформатний 27-дюймовий дисплей з роздільною здатністю 4K, що розтягнувся на всю передню панель. Камери заднього виду мають окремі екрани з боків. Мультимедійна система, побудована на платформі Snapdragon 8295, адаптована під смаки китайських споживачів і оснащена голосовим управлінням з елементами ШІ. Система допомоги водієві включає 29 датчиків, включаючи камери, лідар і різні датчики, забезпечуючи високий рівень автономного водіння. Технічні дані: Модель заснована на новій 800-вольтовій архітектурі ADP (Advanced Digitized Platform), розробленій інженерами SAIC. У топовій версії електромобіль оснащений двома двигунами загальною потужністю 787 к.с. і 800 Нм крутного моменту, розгін до 100 км/год займає всього 3,4 секунди. Пізніше з'являться більш доступні модифікації з віддачею 300, 408 і 578 к.с. Акумулятор ємністю 100 кВт·год дозволяє проїхати до 770 км за циклом CLTC. Швидка зарядка відновлює 370 км запасу ходу всього за 10 хвилин. Підвіска — пневматична, з системою підрулювання задніх коліс. Перші продажі AUDI E5 Sportback в Китаї стартують вже влітку. Поки що модель орієнтована на місцевий ринок, але в майбутньому може з'явитися і за його межами — хоча офіційні плани на експорт ще не розкриті.
- Представлений седан Lexus ES нового покоління
Lexus офіційно представив восьме покоління седана ES на автосалоні в Шанхаї. Місце вибрано не випадково: Китай залишається ключовим ринком для цієї моделі, забезпечуючи майже половину глобальних продажів. На відміну від попередніх оновлень, нова модель — це не рестайлінг, а повністю перероблений автомобіль. Розробкою займався японський технічний центр Toyota під керівництвом головного інженера Коея Чіаші. Натхненням для дизайну послужив концепт LF-ZC, хоча зовнішня схожість мінімальна. Тим не менш, новинка обіцяє покращену аеродинаміку, що позитивно вплине на економічність і зниження шуму в салоні. Вперше Lexus ES представлений як електромобіль. У нього повністю закрита передня частина, висувні дверні ручки і візуально ліфтбекоподібна задня частина — хоча це все ще класичний седан з окремим багажником. Автомобіль значно збільшився в розмірах і тепер ближче до представницького класу: довжина — 5140 мм, ширина — 1920 мм, висота — 1560 мм, колісна база — 2950 мм. Салон оформлений в дусі сучасного мінімалізму. На передній панелі — великий центральний мультимедійний екран і цифрова панель приладів. У топових версіях — два екрани, сенсорні елементи управління з підсвічуванням і інтелектуальна система Sensory Concierge, яка поєднує клімат-контроль, ароматизацію і підсвічування салону. Седан побудований на вдосконаленій платформі GA-K, а не на повністю електричній архітектурі e-TNGA. Електроверсії Lexus ES пропонуються в двох варіантах: ES 350e з електродвигуном потужністю 224 к.с. і переднім приводом (розгін до 100 км/год за 8,9 с, запас ходу — 685 км за циклом CLTC) і ES 500e з двома двигунами (343 к.с., повний привід, розгін до 100 км/год за 5,9 с, запас ходу — 610 км). У майбутньому до них додадуться класичні гібридні модифікації без можливості зарядки від розетки. Серед них: ES 300h з 2,0-літровим бензиновим двигуном і переднім приводом (197 к.с.), ES 300h AWD з 2,5-літровим двигуном і підключеним заднім двигуном (201 к.с.), ES 350h — також з 2,5-літровим ДВС і потужністю 247 к.с., як з переднім, так і з повним приводом. Поява нових Lexus ES у продажу очікується з середини 2026 року, при цьому поточна модель залишиться на ринку до початку поставок новинки. Першим ринком, як очікується, стане Китай — тут Toyota побудує новий завод з виробництва електромобілів Lexus без участі місцевих партнерів.
- Прототип BMW VDX: погляд у спортивне майбутнє Neue Klasse
Компанія BMW продовжує розкривати деталі нового сімейства електромобілів Neue Klasse, і одним із найбільш захопливих анонсів став спортивний седан-прототип BMW VDX (Vision Driving Experience). Якщо раніше модель демонстрували в камуфляжі, то тепер, напередодні автосалону в Шанхаї, авто вперше показали без маскування. Дизайн VDX майже повністю повторює концепт BMW Vision Neue Klasse, презентований два роки тому. У фокусі — чисті боковини з низькою лінією скління, характерний вигин задньої стійки, агресивна передня частина з масивним спліттером і піднята корма зі світлотехнікою на кшталт “козирка”. Для виставки в Китаї седан отримав ефектне люмінесцентне покриття, що світиться у темряві. Втім, у BMW зазначають, що це лише концепт, і серійна версія отримає власний вигляд, зберігши ідеологію Neue Klasse. Салон ще не завершено: в центральному тунелі — тестові елементи управління, необхідні для випробувань. Проте вже зараз видно ключові рішення: нова архітектура Panoramic iDrive з великим центральним дисплеєм та широким екраном під лобовим склом, оригінальне четириспицеве кермо, великі фізичні кнопки та ручки на центральному тунелі, спортивні сидіння-“ковші” з багатоточковими ременями безпеки, активне використання алькантари в обробці. BMW VDX побудовано на новій платформі Neue Klasse, де ключовим елементом є блок управління Heart of Joy. Його продуктивність у 10 разів вища, ніж у сучасних систем: контролює мотор, рульове управління, гальма і рекуперацію, працює в парі з ПЗ Dynamic Performance Control, завдяки новій системі ефективність рекуперації зросла на 25%, і в 98% випадків авто гальмує без використання фрикційних гальм. Технічні показники: крутний момент на колесах: 18000 Н∙м, бокове прискорення: до 3g Першою серійною моделлю Neue Klasse стане електричний кросовер, що замінить BMW iX3. Його виробництво стартує вже до кінця року в Дебрецені (Угорщина). Слідом з’явиться седан, а за ним — його спортивна модифікація, прообразом якої і став BMW VDX.
- Представлений новий кросовер Mazda EZ-60
Рік тому на ринку з'явився ліфтбек Mazda EZ-6, який виявився переробленою версією китайської моделі Shenlan SL03 від компанії Changan. Тепер спільне підприємство Changan Mazda вивело на світ другу локалізовану модель під японським брендом — кросовер Mazda EZ-60. Він створений на базі електричного кросовера Shenlan S07, проте за останній рік розробники кардинально змінили його зовнішній вигляд. На відміну від EZ-6, де помітні риси китайського оригіналу, EZ-60 зовні виглядає як повністю самостійна модель Mazda. Доопрацюванням піддалися не тільки передня і задня частини кузова — практично всі зовнішні елементи були заново спроектовані. Зміни торкнулися і лінії скління, і задніх стійок даху, завдяки чому кросовер придбав впізнавані фірмові риси Mazda. Ці зміни вплинули і на розміри автомобіля: довжина зросла на 100 мм (до 4850 мм), ширина склала 1935 мм, а висота — 1620 мм. Колісна база тепер 2902 мм (проти 2900 мм у донора). Для фарбування кузова пропонується вісім кольорів, включаючи два ексклюзивних. Діаметр коліс варіюється від 19 до 21 дюйма. Інтер'єр Mazda EZ-60 також отримав багато змін у порівнянні з Shenlan S07. Виробник стверджує, що в оформленні інтер'єру відчувається натхнення японським мінімалізмом, хоча насправді стиль ближче до загального китайського дизайну. Однією з ключових відмінностей став широкий подвійний дисплей розміром 26,5 дюйма з роздільною здатністю 5K. В основі мультимедійної системи — чіп, виготовлений за сучасним 4-нм техпроцесом (його точна модель не розкривається). По краях передньої панелі розміщені окремі екрани, що відображають зображення з бічних камер. У стандартних комплектаціях будуть встановлені звичайні дзеркала. Панель приладів замінена проекційним дисплеєм з функцією доповненої реальності. Всі сидіння оснащені підігрівом і вентиляцією, а за звук відповідає аудіосистема з 23 динаміками і підтримкою Dolby Atmos. Об'єм багажного відділення — від 350 до 2036 літрів, у електричної версії є додатковий передній відсік на 126 літрів. Як і модель-донора, Mazda EZ-60 можна буде придбати або у вигляді послідовного гібрида, або як повноцінний електрокар. У повністю електричній версії встановлений один електродвигун на задній осі, акумулятор ємністю 78 кВт∙год і запас ходу понад 600 км. Інших технічних подробиць поки що немає. Що стосується гібридної модифікації, про неї відомо більше: вона вже пройшла сертифікацію. У підкапотному просторі розміщений бензиновий атмосферний двигун об'ємом 1,5 літра (98 к.с.), який не пов'язаний безпосередньо з колесами і використовується виключно як генератор для підзарядки тягової батареї на 31,7 кВт∙год. За рух відповідає електродвигун потужністю 258 к.с., встановлений на задній осі. Такий кросовер важить 1992 кг і здатний розганятися до 185 км/год. Запас ходу без необхідності підзарядки або заправки перевищує 1000 км. Повний привід ще не передбачений — як і у оригінального Shenlan S07. Прем'єра Mazda EZ-60 відбудеться на найближчому автосалоні в Шанхаї, де також будуть оголошені ціни і відкриється прийом замовлень.
- ТОП-7 електрокарів 2025 року за розумний бюджет
Електромобілі впевнено входять у наше повсякденне життя, а з кожним роком на ринку з’являється все більше моделей за розумною ціною. І якщо раніше електрокари асоціювалися переважно з преміальним сегментом, то сьогодні ситуація кардинально змінилася. У 2025 році вибір бюджетних електромобілів стане як ніколи широким, що зробить їх чудовим рішенням для масового споживача. У цьому огляді ми розповімо про найяскравіших представників категорії «недорогі електрокари 2025 року», а також детально розглянемо їхні характеристики та переваги. Готові? Тоді починаємо! Зростання популярності електромобілів даного сегменту пояснюється одразу кількома факторами: розвиток технологій — вартість батарей та компонентів електромобілів продовжує знижуватися, що робить недорогі електрокари ще більш доступнішими; державні субсидії — у багатьох країнах діють програми підтримки щодо купівлі екологічного транспорту; інфраструктура — розвиток мережі зарядних станцій підвищує зручність експлуатації електрокарів. У результаті ми отримуємо поєднання прийнятної ціни, практичності та екологічності, що особливо важливо для мешканців великих міст. Цей компактний європейський електромобіль впевнено утримує звання одного з найдешевших електрокарів на ринку. Оновлена версія 2025 року пропонує покращений запас ходу (до 230 км), сучасний дизайн і комфортний салон. Переваги: - один із найдоступніших електромобілів у Європі; - низькі витрати на обслуговування; - простота в експлуатації. Повернення легенди в новому образі. Renault 5 Electric вдало поєднує в собі стильний ретро-дизайн і сучасні технології. За попередніми даними, ціна базової версії такого авто становитиме менше 25 000 євро. Плюси: - відмінне співвідношення ціни та якості; - просторий салон; - пробіг до 400 км на одному заряді. Китайська компанія BYD стрімко завойовує європейський ринок. BYD Seagull — це недорогий електромобіль, який у 2025 році стане однією з найдоступніших моделей на ринку. Переваги: - батарея на 30–40 кВт·год - запас ходу до 300 км; - доступна вартість. Citroën É-C3 — чудовий приклад того, як виробник може створити бюджетний електромобіль без шкоди для стилю та комфорту. Особливості: - запас ходу до 320 км; - просторий салон, як для свого класу; - інноваційна мультимедійна система. Fiat відроджує свою культову Panda у форматі недорогого електрокара. Простота, надійність і доступність — ось головні переваги цієї моделі. Переваги: - демократична ціна; - компактні розміри; - економне енергоспоживання. MG активно просуває свої бюджетні електрокари на європейському ринку. MG4 Electric поєднує привабливий дизайн, високу автономність і доступну ціну. Що важливо знати: - пробіг до 450 км; - сучасні системи допомоги водієві; - конкурентна ціна в сегменті. Цей електромобіль від китайського виробника Great Wall Motors вирізняється незвичайним дизайном і доволі хорошим набором опцій. Плюси моделі: - стильний зовнішній вигляд; - пробіг до 420 км на одному заряді; - технологічне оснащення за розумну ціну. Під час вибору недорогого електрокара важливо враховувати кілька ключових факторів: Запас ходу. Для міських поїздок вистачить 200–300 км. Інфраструктура зарядних станцій. Чим більше станцій у вашому регіоні, тим легше буде експлуатація електромобіля. Гарантія на батарею. Переконайтеся, що виробник надає тривалу гарантію на АКБ. Рівень комфорту та оснащення. Навіть бюджетні електромобілі можуть мати сучасний інтер’єр і функціонал. Щороку ринок бюджетних електромобілів тільки зростатиме. Експерти прогнозують, що до 2030 року більшість нових електрокарів належатиме до доступного сегменту. Масове виробництво знижує собівартість, а отже, все більше автолюбителів зможуть дозволити собі пересісти на електротягу. Крім того, значний вплив матимуть нові технології: розвиток твердотільних акумуляторів збільшить запас ходу; швидша зарядка скоротить час поповнення енергії; зростання конкуренції між автовиробниками призведе до ще більш доступних цін. 2025 рік обіцяє бути особливо вдалим для тих, хто шукає недорогі електромобілі. Чому? Тому що сучасні електрокари вже не вимагають компромісів між ціною та якістю. Вони стають повноцінним вибором для повсякденної експлуатації, пропонуючи екологічність, економічність та зручність. Щоб бути в курсі всіх новинок автомобільного ринку, регулярно заходьте на наш сайт. Тут завжди на вас чекають свіжі огляди, аналітика та корисні поради для водіїв. До скорої зустрічі!
- Зменшена версія Land Rover Defender вийшов на випробування
Сучасний Land Rover Defender виявився дуже успішним — його брутальний дизайн не тільки припав до смаку покупцям, але й надихнув безліч наслідувачів. Успіх моделі підштовхнув компанію JLR до рішення розширити сімейство Defender за рахунок принципово нових версій. Одна з них — компактний кросовер, який, ймовірно, отримає назву Defender Sport (за аналогією з Discovery Sport). Днями цей новий автомобіль був помічений на дорожніх випробуваннях в Англії. Незважаючи на щільний камуфляж і накладки, що спотворюють форму, вже зараз видно, що в зовнішньому вигляді машини постаралися зберегти характерні риси «дорослого» Defender: незграбний силует, короткі звиси і виступаючі колісні арки. Однак є й помітні відмінності — низький передній бампер і загальна «приземлення» кузова натякають, що перед нами скоріше міський кросовер, а не утилітарний позашляховик. Відомо, що майбутній Defender Sport буде повністю електричним і побудований на новій модульній платформі EMA (Electrified Modular Architecture) від JLR. Цікаво, що і повнорозмірний Defender наступного покоління отримає акумуляторну версію, хоча традиційні модифікації з ДВС також залишаться в строю. JLR продовжує слідувати стратегії електрифікації, затвердженої ще в 2021 році — незважаючи на загальне охолодження інтересу до електромобілів у світі. Можливо, на рішучість компанії впливає і сувора екологічна політика Великої Британії, спрямована на відмову від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Загалом, до кінця 2026 року під брендами Land Rover і Range Rover має вийти шість нових електромобілів. Вже в 2025 році дебютують електричні Range Rover і Range Rover Sport, а до 2026 року з'являться нові покоління Velar і Evoque, а також компактний Defender.
- Bentley Continental GT і Flying Spur: базові версії також стали гібридами
Замінюючи легендарні W12 на гібридні установки. Тепер гібриди дісталися і до базових версій моделей Continental GT, GTC і Flying Spur — без приставки Speed. Але «базові» тут не означає «прості»: під капотом цих машин ховається вражаюча силова установка High Performance Hybrid. На відміну від більш потужного гібрида Ultra Performance Hybrid, який використовується у версіях Speed, нова установка хоч і «полегшена», але все одно дуже бадьора. Основу становить той же 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що видає 519 к.с. і 770 Нм. У парі з ним працює електродвигун на 190 к.с. і 450 Нм, вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот». Результат — 680 к.с. і 930 Нм крутного моменту. Для порівняння: колишній W12 розвивав 659 к.с. і 900 Нм, так що гібрид ще потужніший. Розгін вражає: купе обмінює першу сотню за 3,7 секунди, а кабріолет і седан — за 3,9 секунди. Максимальна швидкість — 270 км/год. Звичайно, Speed-версії трохи швидше, але різниця не критична. Як і топові моделі, базові гібриди оснащені комплексом Bentley Active Chassis — з пневмопідвіскою, активними стабілізаторами, задніми підрулюючими колесами і електронним диференціалом eLSD. Акумулятор ємністю 25,9 кВт·год дозволяє проїхати до 80 км на чистій електротягі. Для тих, хто хоче трохи більше розкоші, є виконання Azure — воно з'явилося ще в 2022 році. Такі машини можна впізнати за вертикальними прутами на решітці радіатора, хромованими деталями і спеціальними 22-дюймовими дисками. Всередині — крісла Bentley Wellness з підігрівом, вентиляцією і масажем, вишукана обробка з натурального горіха і продумане атмосферне підсвічування. Звичайно, це Bentley, тому практично все можна персоналізувати — від кольору до найдрібніших деталей інтер'єру. У каталозі марки опцій майже нескінченна кількість, а для найвибагливіших клієнтів — послуги ательє Mulliner. Ціни також відповідні: базове купе Continental GT з новою гібридною установкою обійдеться мінімум в 211 тисяч євро.
- Представлено 650-сильний електрокросовер Smart #5 Brabus
Нова топова версія моделі, яка остаточно закріпила трансформацію бренду з виробника міських мікрокарів в гравця сегменту повнорозмірних кросоверів. Smart #5, який дебютував минулого року, відрізняється значними розмірами: довжина становить 4705 мм, маса — близько 2,5 тонн. Таким чином, він став однокласником таких моделей, як Skoda Kodiaq і BMW X3, а тепер навіть може конкурувати з Porsche Macan другого покоління. Версія Brabus, як і раніше, розроблена спільно з однойменною німецькою тюнінг-компанією. Зовні кросовер відрізняється лише деталями — червоний декор на нижньому периметрі кузова, дзеркалах і даху, гальмівні супорти в тому ж відтінку, оригінальні 21-дюймові диски Brabus Monoblock Z і фірмові шильдики. У салоні — фірмове оформлення і преміальне обладнання: аудіосистема Sennheiser Signature потужністю 2000 Вт з 20 динаміками, що відтворює звук ДВС, комбінована обробка сидінь з мікрофібри і матеріалу Dinamica, підігрів всіх сидінь, вентиляція передніх, кермо з алькантарою і підсвічуванням логотипу Brabus, чорна стеля і накладки на педалі. Модель побудована на 800-вольтовій платформі Geely SEA і оснащена двомоторним повним приводом потужністю 646 к.с. і крутним моментом 710 Нм. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Для порівняння, Porsche Macan Turbo (639 к.с., 1130 Нм) досягає 100 км/год за 3,3 с, а його максимум — 260 км/год. Тягова батарея ємністю 100 кВт∙год забезпечує запас ходу до 540 км за циклом WLTP, а швидка зарядка від 10% до 80% можлива всього за 18 хвилин при використанні терміналу постійного струму потужністю 400 кВт. У Німеччині прийом замовлень стартує 24 квітня, стартова ціна — від 61 000 євро. У Китаї продажі почнуться 23 квітня за ціною від 368 000 юанів (близько 45 500 євро). Протягом другого та третього кварталів 2025 року модель вийде і на інші ринки Європи. Виробництво всіх версій Smart #5 ведеться в Китаї.
- Представлена спортивна версія Skoda Elroq RS
Компактний електричний кросовер Skoda Elroq, який дебютував восени минулого року, отримав топову версію з традиційною для марки приставкою RS. Ці модифікації завжди відрізнялися високою потужністю і покращеною керованістю, і новий Elroq RS не став винятком. Примітно, що бензиновий аналог — Skoda Karoq — так і не отримав потужну RS-версію. Раніше Elroq був доступний тільки в задньопривідних одномоторних варіантах, хоча спочатку планувався і повнопривідний двомоторний варіант потужністю 299 к.с. Нова Skoda Elroq RS побудована саме на його основі, але загальна потужність електродвигунів збільшена до 340 к.с., що робить її технічним аналогом Volkswagen ID.4 GTX і Audi Q4 55 e-tron quattro. Розгін до 100 км/год займає 5,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, як і у менш потужних модифікацій. Elroq RS оснащений акумулятором ємністю 84 кВт·год (з яких доступно 79 кВт·год), що трохи більше, ніж у версії Elroq 85 (82 кВт·год). Швидка зарядка постійним струмом тепер підтримує до 185 кВт проти 175 кВт у стандартних моделях, а бортова зарядка змінного струму розрахована на 11 кВт. Запас ходу по циклу WLTP становить 550 км. RS-версія отримала доопрацьовану підвіску: це єдиний Elroq з адаптивними амортизаторами DCC з кількома режимами роботи. Також передні гальма стали потужнішими і отримали двопоршневі механізми. Для кросовера пропонуються оригінальні 20- або 21-дюймові колісні диски. Зовнішні відмінності від стандартної моделі мінімальні, в дусі інших RS-версій Skoda. Кросовер отримав чорні декоративні елементи, змінений передній бампер, збільшений спойлер, матричні фари і підсвічену заглушку між ними. У салоні — фірмовий зелений декор, чорна обробка і замшеве покриття передньої панелі. Передні сидіння мають виражену бічну підтримку, інтегровані підголівники та комбіновану оббивку. Також в стандартне обладнання входить спортивне кермо з перфорованою шкіряною оплеткою. Skoda Elroq RS з'явиться на європейському ринку в другій половині року. Офіційні ціни ще не оголошені, але очікується, що вартість перевищить 60 000 євро. Для порівняння, задньопривідна версія Elroq 85 Sportline в Німеччині зараз пропонується від 48 400 євро.
- Volkswagen анонсував новий Amarok
Південноамериканський підрозділ Volkswagen займається розробкою нового покоління пікапа Amarok. Виробництво моделі буде організовано в Аргентині, де на модернізацію заводу в Пачеко вже виділено 580 мільйонів доларів. В даний час на цьому підприємстві випускається Amarok першого покоління, який нещодавно пройшов чергове оновлення. Новий пікап прийде йому на зміну в 2027 році. При цьому в ПАР продовжиться випуск Amarok другого покоління, створеного на платформі Ford Ranger.
Ласкаво просимо на сторінку Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC на CarsApp — вашого надійного онлайн каталогу нових автомобілів в Україні. Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC відомий своїми інноваціями, надійністю та відмінним дизайном. У нашому каталозі ви знайдете всі нові авто Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC, доступні на українському ринку. Порівнюйте різні моделі за технічними характеристиками, додайте улюблені авто до обраного та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання найкращих пропозицій.
На CarsApp ви можете обирати серед різноманітних моделей Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC : від стильних седанів і кросоверів до потужних позашляховиків. Наш сервіс допоможе вам зробити обґрунтований вибір та знайти автомобіль, який відповідає вашим потребам.
Переваги вибору Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC на CarsApp:
● Всі нові авто Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC на одній сторінці.
● Можливість порівняння моделей для швидкого та зручного вибору.
● Актуальна інформація про наявність авто та спеціальні пропозиції від дилерів.
● Збереження обраних автомобілів для подальшого перегляду.
Оберіть свою модель Mercedes-Benz EQA SUV EQA 350 4MATIC та дізнайтеся більше про її комплектацію, вартість та умови покупки. За допомогою CarsApp процес пошуку та порівняння авто стає швидким та зручним!
Читати далі