- Колеса/Диски R17 Runflat
- Пакет оптичний чорний
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
245 к.с.
Бензин
АКП
Задній
https://carsapp.com.ua/bmw/3-series-sedan/330i
- Ціна від: 2446965
- ВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукЛьвівМиколаївОдесаПолтаваУжгородХарківХерсонХмельницькийЧеркаси
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з тканини
- Спортивне мультифункціональне кермо з можливістю перемікання передач
- Механічне регулювання сидіннь
- Підлокітник центральний спереду
- Сонцезахисні козирки з підсвічуванням
- LED Освітлення салону
- Текстільні килимки спереду і ззаду
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Задні світлодіодні LED ліхтарі
- Дзеркало внутрішнє з автоматичним затемненням
- Цифрова панель приладів
- Двозонний клімат контроль
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Мультимедійна система з сенсорним екраном
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Електромеханічне стоянкове гальмо
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Датчики паркування спереду та ззаду
- Круїз контроль
- Система автоматичного екстренного гальмування
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 2446965
- ВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукЛьвівМиколаївОдесаПолтаваУжгородХарківХерсонХмельницькийЧеркаси
- Гіперкар Lamborghini Fenomeno з’явиться обмеженою серією
Марка Lamborghini ще у 2007 році започаткувала традицію створювати унікальні дрібносерійні моделі на базі своїх флагманських суперкарів, вперше представивши Reventon. Відтоді змінилося два покоління 12-циліндрових Lamborghini, а два роки тому дебютував гібридний Revuelto. Саме він став основою для нової лімітованої версії — Fenomeno. Цей гіперкар виконаний за вже відпрацьованим рецептом фірми: головна відмінність від Revuelto полягає у глибоко переробленій зовнішності. Lamborghini Fenomeno отримав оригінальні кузовні панелі з карбону, змінену архітектуру повітроводів і нову оптику. Задня частина вирізняється іншим дифузором, а чотири вихлопні труби об’єднані в одне велике сопло. Завершує образ ексклюзивна карбонова кришка моторного відсіку. Також помітним акцентом є негативний розвал коліс. Інтер’єр Fenomeno зберіг більшість елементів від Revuelto: рульове колесо, панель приладів, «парящу» центральну консоль та додатковий дисплей для пасажира. Водночас салон отримав оригінальне оформлення у чорній та жовтій гамі з використанням шкіри й алькантари, а також нову графіку мультимедійної системи та приладів. Гібридна силова установка була вдосконалена. Атмосферний V12 6.5 форсували з 825 до 845 к.с., а ємність літій-іонної батареї збільшили з 3,8 до 7 кВт∙год, що дозволило поліпшити електричний пробіг (20 км) і підвищити віддачу електродвигунів. У складі системи — мотор у 8-ступеневому «роботі» на задній осі та два електродвигуни спереду. Сукупна потужність установки 1080 к.с. (+65 к.с. у порівнянні з Revuelto). Завдяки цьому розгін до 100 км/год займає лише 2,4 секунди (на 0,1 с швидше за вихідну модель). Максимальна швидкість залишилася незмінною — 350 км/год. Тираж Lamborghini Fenomeno складе лише 29 примірників, а попередня вартість кожного — не менше 3,5 млн доларів. Для порівняння: базовий Revuelto коштує від 610 тисяч доларів.
- Купеподібний кросовер Infiniti QX65 Monograph: нагадування про FX
Nissan продовжує переживати затяжну кризу, що безпосередньо впливає й на преміум-бренд Infiniti. У лінійці вже немає седанів і купе, а наприкінці цього року буде знято з виробництва середньорозмірні кросовери QX50 і QX55. Таким чином, у продажу залишаться лише дві моделі: оновлений великий кросовер Infiniti QX60 та флагманський позашляховик Infiniti QX80. Марці конче необхідно розширювати асортимент, і найближчим часом очікується новинка. Концепт Infiniti QX65 Monograph — це прообраз майбутнього серійного купеподібного кросовера, створеного на основі QX60. Основна ідея моделі — відсилання до легендарного Infiniti FX, який випускався з 2002 по 2017 рік. Характерні риси бокового скління, лінія даху, нахил п’ятих дверей та дизайн задньої частини чітко перегукуються з тією знаковою моделлю, яка так і не отримала прямого спадкоємця. Втім, QX65 Monograph вирізняється від QX60 не лише купеподібним дахом. Змінено передню частину: дворівнева оптика та збільшена решітка радіатора спеціально підкреслюють спортивний образ. Перероблений декор, новий стиль колісних дисків на 22 дюйми також додають індивідуальності. В інтер’єрі очікується лише два ряди сидінь замість трьох, хоча зображень салону наразі немає. Щодо технічних характеристик інформація ще відсутня. Однак малоймовірно, що QX65 сильно відрізнятиметься від QX60, який сьогодні доступний з 2,0-літровим турбомотором VC-Turbo потужністю 272 к.с. у поєднанні з дев’ятиступінчастим «автоматом». Привід може бути як переднім, так і повним. Атмосферний V6 3.5 зняли з виробництва торік, і повернення його для нової моделі не очікується. Прем’єра серійної версії Infiniti QX65 (без приставки Monograph і з менш помітним декором) відбудеться вже за кілька місяців. Виробництво стартує на початку наступного року, тоді ж стануть відомі всі технічні подробиці.
- Кросовер Acura RSX — перша модель на новій платформі Honda 0
Перший електромобіль марки Acura — кросовер ZDX на платформі GM — не став комерційним хітом: за рік продажів (червень 2024-го — травень 2025-го) покупців знайшли лише 16 тисяч машин. Тепер бренд готує другий акумуляторний SUV, створений уже повністю власними силами. Нова модель, Acura RSX, поки представлена у передсерійному вигляді — з прихованим інтер’єром та без технічних характеристик. Назва RSX знайома з минулого: у 2001–2006 роках так називалося компактне купе на базі Honda Civic. Тепер під цим індексом дебютує великий купеподібний кросовер з акцентом на драйверські якості. Агресивний «акулячий» ніс, плавні лінії кузова, втоплені ручки дверей, спойлер у формі «качиного хвоста» — все це залишиться й у серійної версії. Єдине, 21-дюймові колеса можуть поступитися місцем скромнішим. Acura RSX стане першою серійною моделлю на модульній електроплатформі Honda 0, анонсованій на початку 2024 року. Заплановані — двомоторний повний привід, передня підвіска з подвійними поперечними важелями та потужні гальма Brembo. У салоні працюватиме власна операційна система Asimo OS, названа на честь легендарного робота-гуманоїда Asimo. Розроблена спільно з компанією Helm.ai, вона матиме штучний інтелект і функції самонавчання. Дебют серійного RSX очікується у другій половині 2026 року, хоча раніше Honda планувала почати виробництво машин на платформі Honda 0 вже на початку року. Випуск налагодять на заводі в Огайо, де сьогодні збирають Acura Integra та Honda Accord. Новий електрокросовер не витіснить із конвеєра бензинові моделі, а доповнить їх у виробничій програмі.
- Перший клієнтський Bentley Mulliner Batur Convertible вразив інтер’єром
Три роки тому підрозділ Bentley Mulliner представив лімітоване купе Batur, створене на основі серійної моделі Continental GT. Минулого року з’явився родстер Batur Convertible, але тоді публіці показали лише демонстраційний «нульовий» зразок. Лише тепер Mulliner розпочав виробництво замовлених автомобілів і продемонстрував перший екземпляр для клієнта. Кожен Batur створюється за індивідуальною специфікацією, узгодженою з майбутнім власником. Перший автомобіль отримав елегантне забарвлення кузова у відтінку Opalite, доповнене контрастними чорними смугами з помаранчевою окантовкою. Такий самий помаранчевий використаний у декорі решітки радіатора та чорних дисках коліс. Найяскравішою особливістю цього родстера став контрастний салон, поділений візуально на зони для водія та пасажира. Це рішення натхнене спортивними авто минулих десятиліть. Крісло водія оздоблене чорною шкірою та алькантарою з помаранчевою прострочкою й вишивкою, тоді як пасажирське виконане у світлому тоні. За сидіннями розташоване місце для двох дорожніх сумок, які також мають різні кольори. Навіть два ключі до авто оформлені у тих же кольорових поєднаннях, що й салон. Додатково інтер’єр прикрашений титановими деталями — з цього матеріалу виготовлені підрульові пелюстки, перемикачі дефлекторів вентиляції та інші елементи. Як і купе, Batur Convertible оснащений найпотужнішою версією бітурбодвигуна W12 6.0: він розвиває 750 к.с. та 1000 Нм. У парі з ним працюють восьмиступінчастий преселективний «робот», повний привід і титанова вихлопна система. Всього буде випущено лише 16 родстерів, кожен з яких коштує понад два мільйони фунтів стерлінгів. Це ще не остання малосерійна модель з мотором W12, виробництво якого завершилося рік тому: вже готується ще один Bentley, що вийде обмеженим тиражем у 12 одиниць.
- Range Rover Sport SV Carbon — втілення швидкості та легкості
За останні місяці Range Rover Sport SV неодноразово дивував шанувальників унікальними спецверсіями. Та тепер JLR представляє щось справді особливе — Range Rover Sport SV Carbon, створений для тих, хто цінує ексклюзив і досконалість у кожній деталі. Ця версія одразу привертає увагу великою кількістю вуглепластикових елементів, які не лише додають стилю, а й помітно зменшують вагу авто. У стандартній комплектації — фірмовий пакет Forged Carbon: композитна решітка радіатора, накладки на крила та насадки на вихлопні патрубки. За бажанням можна замовити капот з нефарбованого вуглецевого волокна, підкреслюючи спортивний характер кросовера. Справжній прорив — опційні 23-дюймові вуглепластикові колісні диски у парі з вуглецево-керамічними гальмами. Колір супортів можна обрати на свій смак: чорний, синій, бронзовий чи жовтий. Легкість і міцність цих елементів дозволили зменшити масу автомобіля на 76 кг, роблячи його ще динамічнішим. Салон — справжній витвір сучасного дизайну. Сидіння з композитним каркасом, підсвічувані логотипи SV, комбінація шкіри Windsor та матеріалу Ultrafabric, а також стильні вуглепластикові вставки на порогах, центральній консолі та дверях створюють атмосферу преміальної спортивності. Під капотом — знайома і безкомпромісна потужність: бітурбований BMW V8 4.4 з 635 к.с. і 750 Нм у парі з 8-ступінчастим «автоматом», повним приводом та гідропневматичною підвіскою. Розгін до 100 км/год займає лише 3,8 секунди, а максимальна швидкість сягає 290 км/год. Світова прем’єра Range Rover Sport SV Carbon відбудеться вже наступного тижня на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч, де буде оголошена і вартість цієї ексклюзивної моделі.
- Новий CITROËN C3 Aircross вже в Україні!
В Україні офіційно стартують продажі нового покоління CITROËN C3 Aircross — компактного кросовера, який дарує більше у всьому. Більше місця для родини, більше об’ємного багажника для ваших речей, більше інноваційних технологій для комфорту та безпеки. Перші партії вже прямують до офіційних дилерів — і саме зараз найкращий момент, щоб забронювати свій автомобіль. Довжина кузова лише 4 395 мм робить C3 Aircross ідеальним для міських вулиць, вузьких провулків та паркінгів. Легка маневровість — як у компактного хетчбека, але при цьому всередині ви отримаєте просторий салон завдяки колісній базі 2 670 мм. Пасажири на задніх сидіннях оцінять комфорт, а великі дверцята та збільшена висота кузова забезпечать зручний доступ усім. Багажник об’ємом 460 літрів (або 1600 літрів при складених задніх сидіннях) готовий до будь-яких викликів. А якщо цього замало — встановіть додатковий бокс чи велосипед на дах із рейлінгами. Вже у базовій комплектації: • Клімат-контроль • Цифрова панель приладів з TFT-дисплеєм • Мультимедіа з 10,25” сенсорним екраном • Бездротова зарядка • Eco LED фари • Камера заднього огляду Додаткові опції включають легкосплавні диски, підігрів сидінь і керма, електричне стоянкове гальмо та стильні двокольорові варіанти кузова. Стартова версія оснащена бензиновим турбомотором 1.2 PureTech (100 к.с.) з 6-ступеневою МКПП. Максимальна швидкість — 179 км/год, витрата палива — лише 5,2 л/100 км у заміському циклі. Кліренс 200 мм та захисні накладки дозволяють впевнено рухатися не тільки містом, але й за його межами. На CarsApp ви знайдете всі доступні в Україні версії CITROËN C3 Aircross, зможете порівняти характеристики, перевірити актуальні пропозиції від дилерів і забронювати автомобіль у кілька кліків. Переваги CarsApp: • Усі моделі Citroën C3 Aircross на одній сторінці • Зручне порівняння комплектацій та цін • Актуальна інформація про наявність • Можливість зберегти вподобані авто 📌 Час обирати автомобіль, який створений для вашого життя. Замовляйте новий CITROËN C3 Aircross вже сьогодні — і будьте готові до великих пригод у великому стилі! https://carsapp.com.ua/citroen/c3-aircross
- Створено унікальний Bugatti Brouillard із двигуном W16
Рік тому був представлений гіперкар Bugatti Tourbillon, який ознаменував завершення епохи турбованого двигуна W16 та перехід до гібридної силової установки з атмосферним V16. Однак Tourbillon вийде у серію лише у 2026 році, а поки що компанія Bugatti продовжує виконання вже наявних замовлень на моделі попереднього покоління. До того ж, клієнтам запропоновано розширені можливості персоналізації. Одним із результатів такого підходу став гіперкар Bugatti Brouillard, створений в єдиному екземплярі та названий на честь улюбленого коня Етторе Бугатті. За розробку цього гіперкара відповідало нове підрозділ кастомізації Programme Solitaire, яке спеціалізується на глибшій індивідуалізації серійних автомобілів, ніж відділ Sur Mesure (що обмежується лише декором, фарбуванням та інтер’єром). Bugatti Brouillard фактично є купе, побудованим на основі лімітованого родстера Bugatti Mistral (який випускається тиражем у 99 одиниць). Вони мають схожі контури кузова та світлотехніку, однак Brouillard відрізняється деталями. Наприклад, фірмова решітка радіатора має обрамлення у вигляді хромованої підкови, а вуглепластикові елементи кузова мають більш агресивний дизайн. На задній частині інтегровано спойлер. Масивний дифузор і вихлопна система з чотирма патрубками нагадують оформлення моделі Chiron Super Sport. Салон уніфікований з моделями Chiron та Mistral, але оздоблення виконане за індивідуальним замовленням у кольорах кузова. Декоративні елементи виготовлені з полірованого алюмінію, а на передній панелі відкрито карбон. Встановлено оригінальний селектор трансмісії з прозорою вставкою, всередині якої вигравірувано силует коня. Така ж кінна тематика присутня в оздобленні сидінь і дверей. З технічної точки зору Brouillard повторює характеристики моделей Mistral і Chiron Super Sport. Під капотом – 8-літровий двигун W16 із чотирма турбокомпресорами, що розвиває 1600 к.с. та 1600 Нм. Хоча точні динамічні показники не вказані, відомо, що Mistral здатен досягати швидкості до 420 км/год. Нове кастомізаційне відділення Programme Solitaire планує створювати лише дві унікальні машини на рік. Перший екземпляр — Bugatti Brouillard — був замовлений підприємцем із Нідерландів, а його публічний дебют заплановано на Конкурс елегантності в Пеббл-Біч. Вартість ексклюзивного гіперкара не розголошується, але є підстави вважати, що це не остання унікальна модель Bugatti з мотором W16, який офіційно знято з виробництва.
- Оновлена Honda Civic: тепер і для Європи
Ще навесні минулого року Honda Civic зазнала оновлення, яке принесло оновлений зовнішній вигляд і переглянуту лінійку модифікацій. Але тоді рестайлінгове сімейство дебютувало лише в Америці. І тільки тепер оновлений Civic дістався європейського ринку. Як і раніше, тут пропонують виключно хетчбек. Так само, як і на американському ринку, оновлена Honda Civic отримала змінене переднє оформлення. У новому передньому бампері більше немає місця для протитуманних фар: за словами розробників, вдосконалені світлодіодні фари справляються з туманом не гірше за окремі прожектори. Решітка радіатора отримала збільшені стільники, а фари тепер обрамлені рамкою в колір кузова. У палітрі кольорів з’явився новий синій відтінок Seabed, який замінив попередній Premium Crystal. Також додано нові варіанти колісних дисків — на 17 або 18 дюймів. Зміни в інтер’єрі мінімальні. Наприклад, повністю цифрова панель приладів (10,2 дюйма) тепер входить до базової комплектації (раніше вона була опцією), а обшивка стелі виконана в чорному кольорі. Декор салону, зокрема вентиляційні дефлектори, оздоблений матовим хромом. У базову комплектацію також додано бездротову зарядку, а в дорожчих версіях передбачено підігрів керма та розширене контурне підсвічування салону. У Європі звичайна Honda Civic як і раніше пропонується лише з гібридною силовою установкою e:HEV. До її складу входить дволітровий атмосферний двигун із безпосереднім упорскуванням, який працює за економним циклом Аткінсона, а також тяговий електромотор і окремий генератор. Бензиновий двигун з’єднується з колесами лише на високій швидкості через одноступінчастий редуктор, а більшість часу автомобіль рухається за рахунок електротяги. Сумарна потужність установки — незмінні 184 к.с. і 315 Н·м (в американській специфікації — на 19 к.с. більше). Заряджений хетчбек Honda Civic Type R виключений із європейської гами через суворі екологічні норми. Оновлена Honda Civic незабаром з’явиться в європейських дилерських центрах, однак ціни поки що оголошені не в усіх країнах. Наприклад, у Великій Британії рестайлінговий гібридний хетчбек коштує від 34 тисяч фунтів стерлінгів. У Німеччині дорестайлінгові версії наразі пропонуються від 39 500 євро.
- Brabus 1000: суперкар із надлишковою тягою та розкішшю на межі
Brabus представив нову екстремальну версію — гібридне купе Brabus 1000, створене на основі Mercedes-AMG GT нового покоління. Нагадаємо, торік ательє вже випустило п’ятидверний Rocket 1000 на базі GT 63 S E Performance, але тепер на арену вийшла ще потужніша й радикальніша модель. Під капотом — модернізований V8 з подвійним турбонаддувом, об’єм якого збільшили з 4,0 до 4,4 л (хоча Brabus позначає його як 4.5). Цей двигун видає 796 к.с. і 1250 Нм, однак електроніка обмежує крутний момент до 1050 Нм через обмеження трансмісії. Гібридна система загалом залишилась незмінною: 9-ступенева АКП AMG Speedshift MCT-9G і задній електромотор на 204 к.с. і 320 Нм з двоступеневим редуктором. Сумарна потужність досягає 1000 к.с. і 1820 Нм, хоча з урахуванням обмеження пікова тяга становить 1620 Нм. Та навіть цього вистачає для ураганної динаміки: 0–100 км/год — 2,6 с; 0–200 км/год — 9,5 с; 0–300 км/год — 23,6 с. Максимальна швидкість обмежена на позначці 320 км/год. Звук і характер двигуна підкреслює сталева випускна система Brabus з активними заслінками, що регулюють гучність і тон. Для кращої керованості купе занижене на 20 мм, отримало фірмові пружини Brabus і доопрацьовану аеродинаміку. Кузов укомплектовано карбоновим обвісом: новий передній спліттер, канарди, масивний задній дифузор з інтегрованими 4-ма вихлопними патрубками по 76 мм, а також величезні ковані диски Brabus Monoblock Z — 21 дюйм спереду і 22 ззаду. Встановлюються шини Continental або Hankook на вибір. Салон — суцільна демонстрація майстерності Brabus: натуральна чорна шкіра, оббивка стелі з мікрофібри Dinamica, тиснення у вигляді мушель на сидіннях, дверях і навіть килимках. У салоні повно карбонових вставок, червоних акцентів і розширеного контурного підсвічування з брендовими логотипами. Ціна Brabus 1000 — від 533 000 євро з урахуванням податків, що більш ніж удвічі дорожче за базовий Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (220 000 євро в Німеччині). Але тут ви платите не просто за цифри — а за статус, винятковість і безкомпромісну розкіш.
- Анонсовано універсал Skoda Vision O — майбутнє Octavia
Компанія Skoda офіційно представила концепт Vision O — електричний універсал, який стане прообразом наступного покоління Octavia. Хоча назва Vision O звучить уперше, проєкт був анонсований ще навесні 2023 року в межах стратегії електрифікації модельного ряду. Тоді його представили під умовною назвою Skoda Combi на простих рендерах, але після того тривалий час не з’являлося жодних новин. Тепер Skoda повертається до проєкту з новим ім’ям і першим тизером, який демонструє затемнений профіль концепту. Видно, що деякі елементи дизайну відрізняються від попередніх рендерів. Vision O отримає фірмовий стиль Modern Solid, характерними рисами якого є двоярусна передня оптика та широка чорна вставка на носовій частині авто — як у новітніх моделей бренду. Технічних подробиць поки що небагато. Раніше повідомлялося, що довжина електроуніверсала становитиме 4,7 метра, запас ходу — до 600 км, а також буде вибір між заднім і повним приводом. Skoda планує продавати електроверсію паралельно з бензиновою Octavia, якій імовірно продовжать життєвий цикл завдяки ще одному рестайлінгу. Прем’єра концепта Skoda Vision O запланована на вересневий автосалон IAA в Мюнхені, а серійна версія має з’явитися у 2026 році. Щодо можливого електричного ліфтбека на базі Vision O — наразі жодних офіційних заяв немає.
Огляд моделей BMW 3 Series Sedan 330i: інновації та динаміка
Ласкаво просимо на сторінку BMW 3 Series Sedan 330i на CarsApp — вашого надійного онлайн каталогу нових автомобілів в Україні. BMW 3 Series Sedan 330i відомий своїми інноваціями, надійністю та відмінним дизайном. У нашому каталозі ви знайдете всі нові авто BMW 3 Series Sedan 330i, доступні на українському ринку. Порівнюйте різні моделі за технічними характеристиками, додайте улюблені авто до обраного та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання найкращих пропозицій.
На CarsApp ви можете обирати серед різноманітних моделей BMW 3 Series Sedan 330i : від стильних седанів і кросоверів до потужних позашляховиків. Наш сервіс допоможе вам зробити обґрунтований вибір та знайти автомобіль, який відповідає вашим потребам.
Переваги вибору BMW 3 Series Sedan 330i на CarsApp:
● Всі нові авто BMW 3 Series Sedan 330i на одній сторінці.
● Можливість порівняння моделей для швидкого та зручного вибору.
● Актуальна інформація про наявність авто та спеціальні пропозиції від дилерів.
● Збереження обраних автомобілів для подальшого перегляду.
Оберіть свою модель BMW 3 Series Sedan 330i та дізнайтеся більше про її комплектацію, вартість та умови покупки. За допомогою CarsApp процес пошуку та порівняння авто стає швидким та зручним!
Читати далі