- Задній склоочісник з омивачем
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
- Панорамний дах з електроприводом
197 к.с.
Гібрид
АКП
Передній
https://carsapp.com.ua/mg/new-zs/hev+-lux-at
- Ціна від: 1079374
- ВінницяДніпроІвано-ФранківськКиївКропивницькийЛьвівМиколаївОдесаПолтаваХарківХмельницькийЧеркаси
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з екошкіри
- Мультифункціональне кермо шкіряне
- Поперекова підтримка сидіння водія
- Регулювання сидіння водія по висоті
- Механічне регулювання сидіннь
- Електро регулювання сидіння водія
- Підігрів передніх сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 60:40
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Автоматичне перемикання ближнього/дальнього світла фар
- Датчик світла та дощу
- Система "Coming Home/Leaving Home"
- Задні світлодіодні LED ліхтарі
- Цифрова панель приладів
- Клімат контроль
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Бесключовий доступ/Keyless Go
- Розетка 12V
- Мультимедійна система з сенсорним екраном 12,3"
- Аудіо система 6 динаміків
- Apple CarPlay тa Android Auto
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Протиугінна сигналізація
- Датчики паркування ззаду
- Система камер кругового огляду 360
- Адаптивний круїз-контроль
- Система попередження про виїзд зі смуги
- Система утримання смуги руху
- Система автоматичного екстренного гальмування
- Система допомоги в заторах
- Моніторинг "сліпих зон"
- Система контролю тиску в шинах
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 1079374
- ВінницяДніпроІвано-ФранківськКиївКропивницькийЛьвівМиколаївОдесаПолтаваХарківХмельницькийЧеркаси
- Легенда повертається: новий гіперкар Ferrari 849 Testarossa
Ferrari відродила легендарне ім’я Testarossa, добре знайоме прихильникам марки. Під такою назвою у різні роки виходили гоночні машини компанії, а серійний суперкар Ferrari Testarossa вироблявся з 1984 по 1991 рік. Сьогодні ж на сцену виходить абсолютно нова модель — Ferrari 849 Testarossa, яка є глибоко модернізованою версією гіперкара SF90 Stradale зразка 2019 року. Зовні новинка не має нічого спільного зі старою Testarossa, проте й від попередника SF90 вона відрізняється кардинально. Кузов отримав сучасний дизайн у стилі Ferrari з характерними рубаними лініями та агресивними акцентами. Фари приховані під темною смугою, передня частина має виразний спліттер і додаткові бічні елементи, які в Маранелло називають «бамперетами». Ззаду встановлені окремі спойлери та активне антикрило, що змінює положення менш ніж за секунду, а нижче працює дворівневий дифузор. Завдяки всім цим рішенням притискна сила на швидкості 250 км/год становить 415 кг, що на 15% більше, ніж у SF90 Stradale. Крім того, збільшені повітрозабірники пропускають на 30% більше потоку до охолоджувальних систем, площа яких зросла майже на п’яту частину. Габарити нової Testarossa складають 4718 мм у довжину, 2304 мм у ширину та 2650 мм колісної бази. Висота купе дорівнює 1225 мм, а у спайдера лише 1186 мм. Останній має жорсткий дах з електроприводом, який складається за 14 секунд на швидкості до 45 км/год. Водночас він важчий за купе: 1660 кг проти 1570 кг. Автомобіль комплектується кованими колісними дисками з шинами 265/35 R20 спереду і 325/30 R20 ззаду. Під капотом працює добре знайомий 4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом серії F154, який пройшов комплексне оновлення. Найбільші турбокомпресори в історії Ferrari дозволили підняти потужність бензинового мотора до 830 к.с. і 842 Нм. Цікаво, що для виробництва двигуна вперше використана алюмінієва вторинна сировина. Разом із ним працюють три електродвигуни: один встановлений між ДВЗ і коробкою передач, а два розташовані на передніх колесах з окремим управлінням вектором тяги. Загальна потужність електромоторів становить 220 к.с., проте у режимі eDrive автомобіль рухається тільки на передніх двигунах, перетворюючись на електромобіль із запасом ходу 25 км завдяки батареї ємністю 7,45 кВт·год. У піковому режимі сумарна віддача силової установки сягає 1050 к.с., що на 50 к.с. більше, ніж у SF90 Stradale. Динамічні показники вражають. Розгін до 100 км/год займає всього 2,3 секунди, до 200 км/год — 6,35 секунди у купе і 6,5 секунди у спайдера. Максимальна швидкість перевищує 330 км/год. Для зупинки зі швидкості 100 км/год автомобілю потрібно лише 28,5 метра, а з 200 км/год — 108 метрів. На тестовій трасі Фіорано нова Testarossa проходить коло за 1 хвилину 17,5 секунди, тоді як версія з відкритим дахом трохи повільніша — 1 хвилина 18,1 секунди. Шасі гіперкара отримало переналаштовану підвіску з оптимізованою кінематикою, що дало змогу підвищити бічні прискорення на 3%. Водієві допомагають сучасні системи стабілізації, оновлена ABS Evo та комплекс Ferrari FIVE, який у реальному часі аналізує поведінку автомобіля, створюючи його віртуальну модель. Для найбільш вимогливих клієнтів підготовлений трековий пакет Assetto Fiorano. Він знижує масу машини на 30 кг за рахунок використання легких матеріалів, включно з вуглепластиком і титаном. Нові композитні сидіння економлять 18 кг, а карбонові диски з шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 зменшують непідресорені маси. Додатково пакет включає амортизатори Multimatic та опцію спеціального двоколірного забарвлення. Інтер’єр також перероблений. З’явилося нове кермо, передня панель з окремими дефлекторами, для пасажира передбачений додатковий екран. Селектор трансмісії перемістили на центральну консоль, а мультимедійна система HMI отримала підтримку Apple CarPlay, Android Auto та MyFerrari Connect для взаємодії зі смартфоном. Вартість Ferrari 849 Testarossa стартує від 480 тисяч євро. Замовлення вже приймаються, і гіперкар обіцяє стати новою іконою бренду.
- Renault Clio шостого покоління: нова ера легендарного хетчбека
Однією з ключових прем’єр автосалону IAA в Мюнхені став абсолютно новий Renault Clio. Цього року модель святкує своє 35-річчя: з 1990 року у 120 країнах світу продано вже близько 17 мільйонів автомобілів, що зробило Clio найпопулярнішим французьким авто в історії. За підсумками першої половини 2025 року Clio навіть став лідером продажів у Європі. На відміну від попередника, новий Clio — це не просто еволюція, а справжня революція. Дизайн став динамічнішим і агресивнішим: змінена світлотехніка, виразніший силует, сильніше завалені задні стійки, але впізнавана лінія скління залишилася. Габарити теж зросли: довжина тепер 4116 мм (+67 мм), ширина — 1768 мм (+39 мм), висота — 1451 мм (+11 мм). Колісна база додалася на 8 мм і становить 2591 мм. Для кузова пропонують сім кольорів, максимальний розмір дисків — 18 дюймів. У салоні — сучасна цифрова екосистема. На передній панелі встановлений єдиний блок із двох 10,1-дюймових екранів: віртуальні прилади та мультимедійна система OpenR Link з сервісами Google, Apple CarPlay і Android Auto. Новий селектор коробки передач перенесли під кермо, а саме кермо стало «швидшим» — 2,6 оберту замість 3,3. Серед рішень для комфорту: бездротова зарядка, USB-C спереду та 12-вольтова розетка ззаду, преміальна аудіосистема Harman/Kardon 410 Вт із десятьма динаміками, адаптивний круїз-контроль і повний набір електронних помічників. Матеріали салону частково виконані з переробленої сировини, а топова версія Esprit Alpine отримала вставки з алькантари. Об’єм багажника — 391 л, а висота завантаження знижена на 40 мм. Гамма силових агрегатів оновлена. Флагман — гібридна система E-Tech 160 (160 к.с., 205 Нм), що поєднує 1,8-літровий бензиновий двигун з електромотором і батареєю ємністю 1,4 кВт·год. Вона дозволяє розганятись до 100 км/год за 8,3 с. Базовий варіант — трициліндровий турбомотор 1.2 (115 к.с.) з «механікою» або роботизованою трансмісією EDC. Також доступна версія Eco-G (120 к.с.), що працює на бензині та пропані. Виробництво Renault Clio тепер зосереджене в Туреччині, на заводі в Бурсі, де вже зібрано понад 5 млн машин попередніх поколінь. Прийом замовлень на нове покоління стартує до кінця 2025 року.
- Флагманський седан Polestar 5: серійна версія
Робота над цим проєктом стартувала давно: концепт-кар Polestar Precept вперше показали ще на початку 2020 року, а перше офіційне зображення серійної моделі з’явилося восени 2021-го. У холдингу Geely тоді планували, що Polestar 5 вийде на конвеєр вже на початку 2024 року, однак затримки з іншими моделями відклали його дебют. У результаті серійна прем’єра відбулася тільки зараз, на автосалоні IAA в Мюнхені, а до покупців машини потраплять лише у 2026-му. Проте сам електроседан вийшов справді цікавим. Polestar 5 — це обтічний п’ятиметровий седан, орієнтований на конкуренцію з Porsche Taycan та Tesla Model S. Його висота складає всього 1420 мм, а завдяки ретельно прорахованій аеродинаміці вдалося обійтися без додаткових спойлерів: коефіцієнт Cd становить 0,24. Автомобіль комплектується колесами діаметром 20 або 22 дюйми. Седан позбавлений заднього скла: стандартний панорамний дах довжиною понад два метри закінчується відразу за сидіннями другого ряду, після чого розташована кришка окремого багажника. Його місткість становить 365 літрів (плюс містке підпілля), а додатково передбачений передній відсік на 62 літри. Дзеркало заднього виду замінене дисплеєм, що транслює зображення з камери, а бокові дзеркала залишилися традиційними. Салон виконаний у формулі 4+1: центральний підлокітник другого ряду з блоком управління кліматом та додатковими функціями можна скласти, щоб розмістити ще одного пасажира. Чотири основні сидіння створені спільно з Recaro й мають обігрів, вентиляцію та масаж у базовій комплектації. Спинки задніх крісел відкидаються електроприводом. В обробці максимально використані екологічні матеріали й вторинна сировина, але також доступна й шкіра наппа. Приладовий 9-дюймовий екран закріплений на кермовій колонці й регулюється разом із нею, є проекційний дисплей. Центральна мультимедійна система має 14,5-дюймовий сенсорний екран і працює на Android Automotive OS. Стандартна акустика включає 10 динаміків, а за доплату можна встановити систему Bowers & Wilkins із 21 динаміком та потужністю 1680 Вт. Polestar 5 базується на алюмінієвій платформі PPA (Polestar Performance Architecture), яка уніфікована з архітектурою SEA концерну Geely. Кузов повністю алюмінієвий, підвіска — пружинна: спереду подвійні важелі, ззаду багатоважільна схема. У стандарті — гальма Brembo з чотирипоршневими механізмами на передній осі. Передбачена система напівавтономного керування другого рівня: вона включає фронтальний радар, 11 камер та 12 ультразвукових датчиків, але без лідара. Випускаються дві версії, обидві з двомоторним повним приводом. Задня вісь завжди оснащується власним модулем PX2 із потужним мотором (612 к.с., 660 Нм), двоступінчастим редуктором і двома зчепленнями, які дозволяють змінювати вектор тяги або повністю відключати привід для економії енергії. Таким чином, у режимі крейсу Polestar 5 працює як передньопривідний. Базова версія Dual Motor має пікові характеристики 748 к.с. і 812 Нм, прискорюється до 100 км/год за 3,9 с. Варіант Performance розвиває 884 к.с. і 1015 Нм, розгін до «сотні» займає 3,2 с, а підвіска оснащена адаптивними амортизаторами. Максимальна швидкість обох версій обмежена на рівні 250 км/год. Акумулятор у двох виконаннях однаковий — 800-вольтова літій-іонна батарея ємністю 112 кВт·год (корисна — 106 кВт·год). Постачальник елементів — компанія SK On. Максимальна потужність швидкісної зарядки — 350 кВт. Запас ходу за WLTP становить 670 км у версії Dual Motor і 565 км у Performance. Polestar 5 вже можна замовити в Європі. Вартість базової модифікації становить 120 тисяч євро, а версія Performance оцінюється у 143 тисячі євро. Проте відвантаження серійних машин, які вироблятимуть у Китаї, стартує лише наступного року.
- Octavia майбутнього: презентовано концепт Skoda Vision O
Skoda ще не встигла повністю опанувати новий фірмовий стиль Modern Solid з характерним «обличчям» Tech-Deck Face: першою моделлю, реалізованою у цій дизайнерській концепції, стане кросовер Skoda Epiq, який вийде на ринок тільки у 2026 році. Водночас дизайнери марки вже працюють над наступним етапом розвитку стилю. Перший експериментальний зразок — концепт Skoda Vision O. Таку Skoda ми бачимо вперше! Це прототип майбутньої Octavia — повністю електричної. При цьому виробник обрав формат універсала, адже саме цей кузов найбільше популярний серед європейських покупців: з 1998 року продано 3 мільйони універсалів. Однак Vision O значно більший за актуальну Octavia: довжина становить 4850 мм, ширина — 1900 мм, висота — 1500 мм. На виставці IAA новинку презентував головний дизайнер компанії Олівер Штефані. Формально модель демонструє подальший розвиток стилю Modern Solid із чіткими лініями, але вже з новим обличчям Tech-loop: вузька верхня оптика та нижній повітрозабірник з активними жалюзі з’єднані у єдиний контур. Для кращої аеродинаміки склоочисники приховані під накладкою, а традиційні дверні ручки замінено сенсорами. Зарядні порти розташовані з обох боків автомобіля для зручності. Інтер’єр — справжня революція у стилі Skoda. На передній панелі розташовано пасивний дисплей завширшки 1,2 м, який відображає приладову інформацію та дані мультимедіа, а також центральний сенсорний екран. Керувати системою можна не лише через сенсор, а й за допомогою шайби на центральній консолі або голосового асистента Laura. Весь салон створений із вторинної сировини та перероблених матеріалів, підголівники виконані на 3D-принтері, присутнє адаптивне контурне підсвічування. Серед нових рішень Simply Clever — висувні підстаканники у дверях, центральний відсік із вбудованим холодильником, портативна Bluetooth-колонка, чотири ніші для парасольок, а також спеціальний бокс для зарядного кабелю у стінці багажника. Сам багажник має об’єм 650 літрів, а при складених сидіннях заднього ряду — до 1700 літрів, що майже відповідає нинішній Octavia Combi. Коли ж Vision O стане серійною Octavia? Очікувати цього варто ще нескоро. Поява такої моделі прогнозується лише у наступному десятилітті, тобто після 2030 року. Технічних характеристик поки що не розкривають: відомо лише, що в основі лежатиме абсолютно нова платформа концерну Volkswagen. Це означає, що Skoda Octavia нового покоління, яка запланована на 2026 рік, буде іншою моделлю.
- Новий електричний Mercedes-Benz GLC: еволюція замість EQC
Поряд із BMW iX3 на виставці IAA в Мюнхені свою прем’єру отримав головний суперник — електричний кросовер із довгою офіційною назвою Mercedes-Benz GLC with EQ Technology. Фактично він замінює невдалу модель EQC, яка протрималася на конвеєрі лише чотири роки й була знята з виробництва у 2023-му без оновлення. Хоча новинці залишили знайомий індекс GLC, спільного з паливною версією вона не має, тож у лінійці одночасно існуватимуть два різні Mercedes GLC. GLC with EQ Technology побудований на новій «візитці» марки — платформі MB.EA з 800-вольтовою електричною архітектурою. Габарити моделі: довжина 4845 мм, ширина 1913 мм, висота 1644 мм. Колісна база — 2972 мм, що більше, ніж у EQC і навіть у звичайного GLC. Ходова частина зберегла знайому компоновку — двоважільна передня підвіска та багатоважільна ззаду. За доплату доступні адаптивна пневмопідвіска Airmatic та заднє підрулювання. Як і у S-Class, підвіска може змінювати налаштування в режимі реального часу, орієнтуючись на дані з камер та навігації. Обіцяно високий комфорт навіть із 21-дюймовими колесами. Першою на ринок вийде топ-версія Mercedes-Benz GLC 400 4Matic with EQ Technology. Вона оснащена двомоторною установкою з повним приводом загальною потужністю 489 к.с. Задній мотор інтегрований з двоступінчастим редуктором та інвертором на SiC-базі, передній — з одноступінчастим редуктором та можливістю повного відключення для економії енергії. Такий GLC розганяється до 100 км/год за 4,3 секунди, розвиває 210 км/год і може тягнути причеп масою до 2400 кг. Літій-іонний акумулятор з графіто-силіконовим анодом має ємність 94 кВт·год, чого вистачає до 713 км пробігу за WLTP. Максимальна швидкість зарядки — 330 кВт: за 10 хвилин можна отримати близько 300 км запасу ходу. Стандартна сесія від 10 до 80% триває 22 хвилини. Рекуперація до 300 кВт дозволяє у більшості випадків обходитись без фрикційних гальм. Для підвищення ефективності застосовується і тепловий насос. Впізнаваною рисою стала велика «фальш-решітка» з інтегрованим підсвічуванням у 942 світлодіоди (опція). У фари та задні ліхтарі вбудовані фірмові світлодіодні зірки. Завдяки втопленим ручкам і опрацьованій аеродинаміці коефіцієнт опору знижено до 0,26. Головний акцент салону — MBUX Hyperscreen діагоналлю 39,1 дюйма, що простягається на всю передню панель. Екран підтримує локальне затемнення завдяки понад тисячі світлодіодів, але пропонується лише як опція. Стандартом є блок із трьох дисплеїв під спільним склом: 10,3 дюйма для приладів та по 14 дюймів для центрального та пасажирського екранів. У базі правий дисплей має обмежений функціонал, а для повної мультимедійності потрібен розширений пакет. Мультимедійна система MBUX 4.0 працює на базі ОС MB.OS з інтеграцією двох AI (Google та Microsoft), підтримує сторонні застосунки (понад 40) і має обчислювальну потужність 254 TOPS. Є вдосконалений голосовий асистент. Автопілот MB.Drive використовує 10 камер, 5 радарів і 12 ультразвукових сенсорів, підтримує кілька рівнів автономності та просунутий автопаркувальник, але без лідара. Серед оснащення: багатокольорове підсвічування, електрохромний дах Sky Control із 9 сегментами, акустика Burmester 4D. Для салону пропонуються шкіра Softtorino, наппа та повністю веганський варіант, який уже отримав сертифікацію Vegan Society — вперше для серійного авто. Багажник має об’єм 570 літрів, зі складеними спинками — до 1740 літрів, а під капотом є додатковий відсік на 128 літрів. Випускатимуть електричний GLC на заводі у Бремені, де раніше збирали EQC. Старт продажів очікується у першій половині 2026 року. Поряд із топовим GLC 400 4Matic пізніше з’являться простіші версії з заднім приводом та спортивна модифікація AMG.
- Кросовер Skoda Epiq: передсерійна версія
Півтора року тому Skoda вперше представила концепт Epiq, а тепер на виставці IAA в Мюнхені показана його передсерійна версія. Новинка має стати найдоступнішим електрокросовером марки і технічно повторює модель Volkswagen ID. Cross, що також дебютувала на цій виставці. Екстер’єр Skoda Epiq вже фактично готовий до виробництва й майже не відрізняється від концепту 2024 року. Збережені силует кузова, характерний рельєф боковин, виразна світлотехніка та вертикальні прорізи у бамперах. Саме Epiq стане першою моделлю бренду, яка повністю реалізує нову дизайнерську концепцію Modern Solid — раніше на серійних авто використовувалися лише окремі її елементи, включно з фірмовим «обличчям» Tech-Deck Face. Поки що Skoda не демонструє салон моделі, а технічні дані обмежені кількома показниками. Відомо, що кросовер довжиною 4,1 м матиме п’ятимісний салон і місткий багажник об’ємом 475 літрів. В основі лежить передньопривідна платформа MEB+ (раніше — MEB Entry). У топ-версії очікується електромотор потужністю близько 210 к.с. і запас ходу приблизно 425 км за циклом WLTP. Офіційна прем’єра серійної Skoda Epiq відбудеться пізніше, адже старт продажів запланований лише на середину 2026 року. Водночас уже підтверджено, що ціна електрокросовера буде співставною з бензиновою Skoda Kamiq, яка зараз у Німеччині стартує від 25 тисяч євро.
- Кросовер Volkswagen ID. Cross: майже готовий до серійного виробництва
Доступний електричний кросовер від Volkswagen мав складний старт: концепт ID. Life, показаний ще у 2021 році, так і залишився експонатом для виставок. За цей час компанія суттєво переглянула своє бачення дизайну та ролі нових електромобілів. Тож тепер на виставці IAA в Мюнхені дебютувала оновлена концепція — Volkswagen ID. Cross, яка максимально наближена до серійної моделі. За габаритами новинка близька до бензинового Volkswagen T-Cross: довжина становить 4161 мм, висота — 1588 мм, а колісна база — 2601 мм. Проте ID. Cross помітно ширший — 1839 мм, що на 79 мм більше. Концепт отримав 21-дюймові колеса зі спеціальними шинами Goodyear, дизайн боковин яких перегукується з оформленням дисків. Відмова від унікального дизайну лише для електрокарів позаду: тепер Volkswagen продовжує розвиток впізнаваного стилю для всіх моделей, незалежно від типу двигуна. Нова дизайнерська мова Pure Positive поєднує традиційні елементи (пряма лінія підвіконня, нахил задніх стійок) із сучасними акцентами. Особливий штрих — «усмішка» на передній частині авто, яка створює доброзичливий образ. Салон п’ятимісного кросовера вирізняється великою кількістю тканинних поверхонь, аналоговими кнопками на кермі та центральній панелі, а також містким боксом між сидіннями, де навіть розмістили живу рослину. У салоні панує мінімалізм, а за мультимедіа відповідають два окремі дисплеї: 11-дюймовий для приладів і 13-дюймовий для медіасистеми. Всі сидіння складаються, утворюючи спальні місця. Об’єм багажника становить 450 літрів плюс додаткові 25 літрів під капотом. Технічно новий електрокросовер побудований на модернізованій платформі MEB+ (раніше відомій як MEB Entry) з електромотором на передній осі. У концептуальній версії він розвиває 211 к.с., забезпечує запас ходу близько 420 км і розганяє авто до 175 км/год. Модель зможе буксирувати причепи масою до 1200 кг, а також оснащуватиметься автопілотом Travel Assist нового покоління. Серійний Volkswagen ID. Cross планують представити влітку 2026 року, і він майже не відрізнятиметься від цього прототипу. Модель стане частиною нового сімейства разом із хетчбеком ID. Polo, а у 2027-му до них приєднається ще більш компактний і доступний електрокар, натхненний концептом ID. Every1.
- Оновлений Porsche 911 Turbo S: тепер із гібридною технологією
Модернізація сімейства 992, яка стартувала майже півтора року тому, дійшла до найпотужніших Turbo-версій. На виставці IAA в Мюнхені відбулася прем’єра оновленого Porsche 911 Turbo S у двох кузовах — купе та кабріолет. Головна новина — поява гібридної силової установки, завдяки якій легендарний спорткар став ще швидшим і технологічнішим. Система T-Hybrid — це розвиток гібридної технології, вперше представленої на Carrera GTS. Замість колишнього 3,75-літрового бітурбомотора тепер встановлено новий двигун 9A3 об’ємом 3,6 л з двома турбонагнітачами eTurbo з електроприводом. Вбудований мотор потужністю 11 кВт миттєво розкручує компресор, усуваючи затримку турбіни та одночасно працюючи генератором при скиданні газу. В результаті бензиновий агрегат видає 640 к.с. і 760 Нм. До цього додається електромотор на 71 к.с., інтегрований у восьмиступінчасту коробку PDK. Разом вони формують віддачу у 711 к.с. і 800 Нм — найбільший показник в історії Porsche 911. Якщо попередня версія Turbo S мала 650 к.с., то тепер гібрид отримав помітний приріст потужності, а діапазон доступного крутного моменту став значно ширшим — від 2300 до 6000 об/хв. Компактна батарея ємністю 1,9 кВт·год розташована у передньому багажнику. Попри нову систему, приріст маси вдалося обмежити до 25 кг завдяки полегшеній конструкції та зменшеному бензобаку. Купе важить 1740 кг, а кабріолет — 1825 кг. Динаміка стала ще вражаючішою: розгін до 100 км/год тепер займає лише 2,5 секунди (купе) або 2,6 секунди (кабріолет). До 200 км/год — 8,4 і 8,8 с відповідно. Максимальна швидкість трохи знизилася до 322 км/год проти колишніх 330, однак на практиці гібрид показав фантастичний результат на Нюрбургринзі — коло за 7 хвилин і 3,92 с, що на 14 секунд швидше попередника. Модель отримала оновлену систему активних стабілізаторів ehPDCC, розширені задні шини (325/30 ZR21), вдосконалені гальма PCCB з новими 410-міліметровими дисками ззаду та модернізовану аеродинаміку. Вертикальні жалюзі у передньому бампері, активне крило та надувна спідниця забезпечили зниження коефіцієнта Cd до 0,3. Як і молодші версії, Porsche 911 Turbo S отримав нову світлотехніку, змінений дизайн коліс та цифрову приборну панель із кнопкою запуску двигуна. Уже сьогодні модель доступна для замовлення: у Німеччині купе коштує від 271 тисячі євро, кабріолет — від 285 тисяч.
- Серійний седан BMW i3 Neue Klasse вперше показаний у камуфляжі
Напередодні відкриття автосалону IAA в Мюнхені компанія BMW провела окрему презентацію кросовера iX3 — першого представника нового електросімейства Neue Klasse. Але на сцені з’явилася й друга модель цієї лінійки — серійний седан BMW i3, щоправда, поки що він показаний у строкатому камуфляжі. Це вже повноцінна виробнича версія, а не черговий варіант концепту Vision Neue Klasse. Цікаво, що прототип седана був представлений навіть раніше, ніж кросовер, однак на ринок машини вийдуть у зворотній послідовності. Роботи над обома моделями йшли паралельно, і тепер седан повністю готовий. На відміну від iX3, який майже повторює концепт, у седана зміни відчутніші: нова форма скління, інший капот, змінена передня частина. Проте загальна впізнавана стилістика кузова, позбавлена надмірних дизайнерських деталей, збережена. Як і кросовер, BMW i3 базується на новій архітектурі з електротехнікою шостого покоління. Вона працює на напрузі 800 вольт (проти попередніх 400 В), а система eDrive стала на 10% легшою, на 20% доступнішою та на 40% ефективнішою порівняно з нинішніми електромобілями BMW. Координацію всіх агрегатів забезпечують чотири електронні блоки, включно з модулем Heart of Joy, який відповідає за традиційну для бренду динаміку керування. Інтер’єр витриманий у стилі Panoramic iDrive: широкий дисплей Panoramic Vision під лобовим склом, 3D-проекційний екран, кермо з чотирма спицями у формі хреста та мультимедійний екран із характерними скошеними кутами. За словами голови концерну Олівера Ципзе, новий BMW i3 вийде на ринок у 2026 році й стане першою версією нового покоління 3-ї серії. Виробництво налагодять на угорському заводі в Дебрецені, де також випускатимуть кросовер iX3. Крім того, Ципзе анонсував, що до 2027 року BMW представить близько 40 нових чи оновлених моделей, враховуючи всі варіації та модифікації.
- Представлений кросовер BMW iX3: перший у сімействі Neue Klasse
Ще у 2020 році BMW анонсувала появу нового сімейства електрокарів під історичною назвою Neue Klasse — «Новий клас». Після тривалого періоду розробок і демонстрацій концептів компанія представила першу серійну модель — електричний кросовер BMW iX3, що відкриває новий розділ в історії бренду. У березні 2024 року публіці показали концепт BMW Vision Neue Klasse X, і серійний iX3 успадкував чимало дизайнерських рішень від нього. Масивні «ніздрі» решітки залишилися в минулому: тепер вони компактніші, вертикально витягнуті й з підсвічуванням, як у класичних BMW. Загальна стилістика стала стриманішою, без перевантаження елементами. Саме такий підхід визначатиме дизайн усіх майбутніх моделей BMW, включно з тими, що залишаться на ДВЗ. На відміну від попереднього iX3, що був електричною версією X3, нова модель повністю самостійна. Вона має власний внутрішній індекс NA5, тоді як X3 із ДВЗ позначається G45. Новий iX3 трохи довший за X3 (4782 мм проти 4755 мм) і з більшою колісною базою (2897 мм проти 2865 мм), але при цьому нижчий і вужчий. Кліренс зменшився до 176 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору — 0,24. Доступні колеса діаметром від 20 до 22 дюймів. Інтер’єр також майже повністю повторює шоу-кар, включно з кермом на чотири спиці. Новинка отримала концепцію Panoramic iDrive з широкоформатним дисплеєм Panoramic Vision під лобовим склом і 3D-проекційним екраном. Центральний дисплей мультимедіа має скошені кути. Основні функції, як-от склоочисники, дзеркала чи перемикач передач, керуються фізичними елементами. Система працює під управлінням BMW OS X з підтримкою оновлень «по повітрю», голосового асистента, сторонніх застосунків і відеосервісів. Багажник вміщує від 520 до 1750 літрів, а додатковий фронтальний відсік — 58 літрів. Кросовер побудований на новій платформі з 800-вольтовою архітектурою. Використовуються циліндричні акумуляторні осередки, інтегровані в силову структуру кузова. На передній осі встановлено асинхронний електромотор, на задній — синхронний EESM. Всі компоненти шостого покоління eDrive стали легшими, дешевшими й ефективнішими, ніж у попередників. Перша представлена версія — BMW iX3 50 xDrive із двомоторною системою повного приводу (469 к.с., 645 Нм). Вона розганяється до «сотні» за 4,9 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Батарея ємністю 108,7 кВт·год забезпечує до 805 км пробігу (WLTP). Зарядка потужністю 400 кВт дозволяє за 10 хвилин поповнити запас енергії на 372 км, а з 10% до 80% батарея заряджається за 21 хвилину. За керування електроприводом, гальмами, рульовим і рекуперацією відповідає блок Heart of Joy, інтегрований у систему Dynamic Performance Control. Завдяки цьому BMW обіцяє характерне для бренду задоволення від водіння. Виробництво iX3 налагоджено на новому заводі в угорському Дебрецені. Старт серійного випуску заплановано на кінець осені 2025 року, а продажі в Європі — на березень 2026-го. Вартість у Німеччині — від 68 900 євро. Пізніше з’являться доступніші модифікації та локалізована для Китаю версія.