News Image

Lexus LFA повернувся у вигляді електричного концепт-кара

06.12.2025

Про плани Toyota створити наступника легендарного Lexus LFA стало відомо кілька років тому. З самого початку концерн наголошував: новинка буде не паливною, а повністю електричною. Перший натяк на проєкт з’явився ще у грудні 2021 року, а торік у серпні на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч показали Lexus Sport Concept. Тоді жодних технічних подробиць не розкривали. Тепер же в Японії разом із Toyota GR GT та GR GT3 представили новий, більш опрацьований прототип електричного LFA.

Попри припущення, що LFA стане лише варіацією Toyota GR GT у преміальному виконанні, новий концепт має власну ідентичність — як зовні, так і всередині. За дизайном він максимально близький до торішнього Sport Concept. Габарити моделі — 4690 мм у довжину, 2040 мм у ширину і 1195 мм у висоту; колісна база становить 2725 мм.

Салон — двомісний, з акцентом на водія. Усі основні елементи керування згруповані поруч, а мінімалістичне компонування спрямоване на максимально інтуїтивну взаємодію. Рулеве колесо-штурвал не потребує перехоплення під час маневрів, а клавіші та перемикачі розташовані так, щоб ними можна було користуватися одним дотиком.

Концепт побудований на алюмінієвій платформі від GR GT і GR GT3, що теоретично дозволяло застосувати новий 4,0-літровий V8 бітурбо від Toyota. Але Lexus свідомо обрав електричну силову установку. Хід нестандартний, враховуючи загальне охолодження ринку високопродуктивних електромобілів.

image

На відміну від Toyota, яка вже розкрила деталі своїх суперкарів, Lexus поки що зберігає інтригу. Офіційно підтверджено лише ключові параметри: низький центр ваги, помірну масу при високій жорсткості алюмінієвого кузова та дуже ефективну аеродинаміку.

image

Перейменування Sport Concept у LFA недвозначно свідчить, що модель справді готують як друге покоління культового суперкара. Однак терміни виходу на ринок поки залишаються невідомими.