News Image

Відкритий Гелендваген: анонс серійної версії та проекти Brabus

05.12.2025

Mercedes-Benz свого часу відмовився від кабріолету G-класу, і в актуальній генерації, що дебютувала у 2018 році та пережила оновлення минулої весни, такого варіанту не було зовсім. Тепер ситуація змінюється: у мережі з’явилися фото випробувального прототипу з відкритим верхом, замаскованого камуфляжем. Паралельно своє бачення «відкритого Геліка» представило відоме ательє Brabus.

Раніше кабріолет G-класу будували на базі тридверної версії, хоча наприкінці життєвого циклу попереднього покоління Mercedes випустив розкішний подовжений Mercedes-Maybach G 650 Landaulet. Новий варіант створюють зі стандартної п’ятидверки. Нині машина проходить тести в Австрії, на підприємстві Magna Steyr, де збирають звичайні G-класси, після чого прототипи вирушать до Швеції для холодових випробувань. Технічні подробиці поки тримають у секреті, але, ймовірно, лінійка двигунів залишиться такою ж, як у звичайної моделі: 3,0-літрова рядна турбошістка (449 к.с., 559 Нм) та 4.0 V8 бітурбо (585 к.с., 849 Нм).

image

У Mercedes-Benz називають кабріолет «спеціальною версією», тож можна очікувати обмежений тираж і, відповідно, високу ціну.

image

Клієнтам, які не хочуть чекати на заводський кабріолет або прагнуть ще більш ексклюзивного автомобіля, Brabus пропонує готову альтернативу. Ательє представило одразу дві модифікації: 800 Cabrio та XL 800 Cabrio.

В обох випадках базою слугує Mercedes-AMG G63, що отримує складний дах із понад 500 індивідуально виготовлених деталей. Він відкривається та закривається за 20 секунд одним натисканням кнопки. Конструкція доповнена посиленою рамкою лобового скла, вуглецевою дугою безпеки, підігрівом заднього скла та м’яким чохлом для захисту даху в опущеному стані. Також встановлений спеціальний задній борт і фірмовий обвіс Widestar. У салоні — нова шкіряна оббивка, підрульові пелюстки, вуглецеві декоративні елементи та велика кількість фірмових шильдиків.

image

Прокачаний 4,0-літровий V8 бітурбо видає 800 к.с. і 1000 Нм, працюючи з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою та повним приводом. Розгін до 100 км/год триває 4 секунди, максимальна швидкість обмежена на 240 км/год. Авто комплектують 24-дюймовими колесами Monoblock ZM у шинах Hankook Ventus S1 Evo ZX, а спортивні пружини зменшують кліренс на 20–40 мм.

Для тих, кому цього замало, Brabus підготував XL 800 Cabrio — варіант у стилі екстремального позашляховика XL 800. Він оснащений портальними мостами, збільшеним до 480 мм кліренсом і 22-дюймовими всюдихідними колесами з пухкими шинами. Через масивні доробки динаміка змінилася: розгін до сотні — за 4,6 с, максимальна швидкість — 210 км/год.

image

Кожна версія буде випущена партією лише по 50 екземплярів. Brabus 800 Cabrio стартує від 877 тисяч доларів, тоді як демонстраційний XL 800 Cabrio оцінений у 1 мільйон. Остаточна сума залежатиме від конфігурації та вибраних опцій.