News Image

Класичний Land Rover Defender приміряв стиль Octa

13.12.2025

Компанія Land Rover поки що не поспішає прощатися з Defender першої генерації. Спочатку виробник випускав машини з V8, використовуючи залишки машинокомплектів, а згодом перейшов до створення заводських рестомодів із закритим або відкритим кузовом. Тепер підрозділ Land Rover Classic пропонує надати класичному позашляховику зовнішність у дусі новітньої версії Defender Octa. Покупцям доступний вибір будь-якого забарвлення та оздоблення з переліку, передбаченого для флагманської модифікації сучасного Defender.

image

Основою стануть автомобілі 2012–2016 років випуску у короткобазному виконанні Defender 90, подовженому Defender 110, а також версія Defender 90 Soft Top з м’яким дахом. Ключовою новацією стала розширена гама кольорів: до неї додали мідний, зелений, синій і чорний відтінки, які раніше пропонувалися лише для Octa. При цьому в палітрі залишилися й традиційні білий та сірий. Також клієнти можуть обрати глянцеве або матове лакофарбове покриття — останнє візуально нагадує опційну захисну плівку Octa. Для досягнення потрібного результату кожен автомобіль проводить у фарбувальному цеху близько 300 годин.

image

Втім, зміни не обмежуються лише новим фарбуванням. Доступні п’ять варіантів колісних дисків діаметром 16 або 18 дюймів, глянцева чорна решітка радіатора в стилі Octa, оновлена світлотехніка та карбоновий напис Defender на капоті. Окремо пропонується набір додаткового обладнання для прихильників активного відпочинку.

В інтер’єрі застосовується матеріал Ultrafabrics у трьох варіантах кольору, альтернативою виступає класична або напіванілінова шкіра. Також передбачені спортивні крісла Recaro з підігрівом і модернізована мультимедійна система.

image

З технічної точки зору новинка не відрізняється від попередніх рестомодів. Під капотом встановлений 5,0-літровий V8 потужністю 405 к.с., у парі з яким працює восьмиступінчаста автоматична коробка передач ZF та система повного приводу. Рамна конструкція залишилася штатною, проте підвіску переналаштували за рахунок інших пружин, амортизаторів і стабілізаторів, гальмівну систему доопрацювали, а рульове управління адаптували під покращену динаміку.

Вартість таких доопрацювань є доволі високою. Ціна рестомода стартує з 190 тисяч фунтів стерлінгів (254 тисячі доларів) без урахування податків і додаткових опцій, тоді як новий Defender Octa у Великій Британії коштує щонайменше 148 тисяч фунтів (198 тисяч доларів).