Сімейство нової Audi A6 поповнили плагін-гібриди e-hybrid
Седан і універсал нового покоління Audi A6 були представлені лише цієї весни, а вже відбулося перше розширення модельного ряду: додано заряджувані гібриди Audi A6 e-hybrid. Така оперативність не випадкова, адже технічно нові модифікації повністю повторюють гібридні версії молодшої моделі Audi A5.
Технічні дані
Основу силової установки e-hybrid становить бензиновий турбомотор 2.0 TFSI (252 к.с., 380 Нм) у парі з семиступеневим «роботом» S tronic. В корпус коробки інтегрований тяговий електродвигун потужністю 143 к.с. і 350 Нм — такий самий використовувався і в гібридах попереднього покоління. Сумарна потужність системи обмежена електронікою і залежить від версії: 299 к.с. та 450 Нм або 367 к.с. та 500 Нм. Привід у всіх випадках — повний. Перша модифікація розганяється до 100 км/год за 6,0 с, друга — за 5,3 с. Максимальна швидкість обох — 250 км/год.
Тягову батарею ефективною ємністю 20,7 кВт∙год (загальна — 25,9 кВт∙год проти 14,1 кВт∙год у попередників) розміщено під підлогою багажника. Акумулятор зібраний з призматичних осередків за технологією cell-to-pack — без окремих модулів. У повністю електричному режимі Audi A6 e-hybrid здатна розігнатися до 140 км/год і проїхати від 104 до 106 км (залежно від модифікації) без підзарядки. Система рекуперації потужністю до 88 кВт дозволяє регулювати інтенсивність уповільнення за допомогою підкермових пелюсток у трьох рівнях.
Передбачено два режими руху — EV і hybrid. У першому пріоритет має електротяга (аж до повної розрядки акумулятора), у другому частіше працює бензиновий мотор. Він також заряджає батарею на швидкостях понад 65 км/год, але рівень заряду не перевищує 75%. Щоб повністю зарядити акумулятор, слід під’єднатися до зовнішньої мережі. Бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт дозволяє поповнити заряд за 2,5 години.
Велика батарея суттєво вплинула на об’єм багажників. У гібридного седана він становить лише 354 л проти 492 л у звичайних версій. Універсал має багажник об’ємом від 404 до 1423 л, тоді як версії без розетки пропонують 503–1534 л. Ззовні e-hybrid відрізняються двома лючками (з одного боку — для пального, з іншого — для зарядки) та шильдиками. Базова комплектація включає шасі з повним керуванням, а для версії на 367 к.с. стандартом є пакет S line, занижена спортивна підвіска та 19-дюймові колеса замість 18-дюймових.
Продажі плагін-гібридів стартують влітку. У Німеччині Audi A6 e-hybrid потужністю 299 к.с. коштує від 65 800 євро, а версія на 367 к.с. — від 75 050 євро.