Кросовер Audi Q3 увійшов до третього покоління
З 2011 року було випущено понад два мільйони екземплярів Audi Q3, що робить його однією з найбільш затребуваних моделей бренду. Зараз представлений кросовер третього покоління. Він є розвитком попередньої версії і базується на платформі MQB Evo. Багато ключових оновлень вже були показані раніше на «співплатформнику» Cupra Terramar.
Раніше в Audi заявляли, що модний дизайн з розділеною оптикою залишиться тільки за електромобілями, а бензинові моделі збережуть класичний вигляд. Однак новий Audi Q3 спростовує це: основні фари розміщені під світлодіодними «бровами» денних ходових вогнів. Останні складаються з 23 сегментів, що дозволяють змінювати світловий малюнок (є чотири варіанти за замовчуванням). За додаткову плату доступні матричні фари — кожна налічує 25 600 мікросвітлодіодів і може відображати візуальні підказки на дорозі. Також у списку опцій — OLED-задні ліхтарі та світиться задня емблема.
Колісна база залишилася колишньою — 2680 мм. Але габарити збільшилися: довжина зросла на 47 мм (до 4531 мм), ширина — на 10 мм (до 1859 мм), а висота — на 7 мм (до 1623 мм). Покращена аеродинаміка: коефіцієнт лобового опору знижений з 0,32 до 0,30. Пропонуються колеса діаметром від 17 до 20 дюймів, при цьому ширина стандартних шин збільшилася з 215 до 235 мм. Пакет S line доступний відразу, але тепер він в основному стосується зовнішнього сріблястого декору.
Салон значно змінився. Тепер трансмісія управляється за допомогою правого підрулевого перемикача, а на центральній консолі залишилися кнопка ручного і кнопка запуску двигуна. Окремої панелі для управління кліматом більше немає — всі налаштування винесені в центральний екран діагоналлю 12,8 дюйма (раніше було 10,25). Мультимедійна система тепер працює на Android Automotive OS і оснащена вбудованою SIM-картою, завдяки чому можна встановлювати сторонні програми без підключення смартфона.
У стандартній комплектації — цифрова панель приладів на 11,9 дюйма і камера, що відстежує втому водія. Серед опцій — проекційний екран, аудіосистема Sonos (12 динаміків, 420 Вт) і розвинене контурне підсвічування. Вперше можна замовити двошарове скло передніх дверей для кращої шумоізоляції. В обробці салону використовуються синтетика і перероблені матеріали. Як і раніше, Audi Q3 вже «в базі» оснащений регульованим заднім сидінням — його можна рухати вперед-назад і змінювати нахил спинки. Однак об'єм багажника став меншим: 488 літрів проти колишніх 530. Якщо зрушити сидіння вперед — об'єм зростає до 575 літрів (було 675). При складених спинках заднього ряду об'єм — 1386 літрів (раніше 1525).
Технічні дані
У початкову лінійку входять чотири силові установки, але «механіки» більше немає — тільки роботизований S tronic з двома зчепленнями. Зберігся турбодизель 2.0 TDI (150 к.с., 360 Нм), він поєднується тільки з переднім приводом. Бензиновий 1.5 TFSI (150 к.с., 250 Нм) доповнений 48-вольтовим стартером-генератором і також працює тільки з переднім приводом. Єдиний варіант з повним приводом — версія з турбомотором 2.0 TFSI (265 к.с., 400 Нм), оснащена трансмісією quattro з муфтою на задній осі. Всі ці версії комплектуються семиступінчастою коробкою передач.
На вершині лінійки — акумуляторний гібрид Audi Q3 e-Hybrid. Між бензиновим двигуном 1.5 TFSI (177 к.с.) і шестиступінчастим «роботом» встановлений електродвигун (116 к.с.), в сумі віддача досягає 272 к.с. і 400 Нм, але привід залишається переднім. Тягова батарея ємністю 19,7 кВт·год розміщена під заднім сидінням і забезпечує до 119 км ходу в чисто електричному режимі (за циклом WLTP). Потужність швидкої зарядки — до 50 кВт.
Нове шасі Audi Q3 має збільшену колію: спереду на 4 мм (до 1588 мм), ззаду на 5 мм (до 1576 мм). Доступні три варіанти підвіски: стандартна, спортивна та адаптивна. В останньому — амортизатори з окремими клапанами стиснення і відбою. Також доступний адаптивний круїз-контроль, що працює на швидкості до 210 км/год. Новий асистент паркування може автоматично проїжджати в зворотному напрямку до 50 метрів з максимальною швидкістю 10 км/год.
Збірка Audi Q3 третього покоління вже запущена — на заводах в угорському Дьорі та німецькому Інгольштадті. Продажі стартують у жовтні. У Німеччині ціни починаються від 44 600 євро, а за гібридну версію попросять мінімум 49 300 євро.