JavaScript is required
News Image

Ательє ABT показало новий погляд на Audi Ur-quattro з п’ятициліндровим двигуном

06.05.2025

Німецька компанія ABT добре відома своїми тюнінговими проєктами на базі автомобілів концерну Volkswagen, хоча іноді вона створює глибоко модернізовані моделі під власним брендом. Але вперше фірма взялася за рестомод — проєкт, заснований на класичному автомобілі. Фахівці ABT дали нове життя легендарному купе Audi quattro (або неофіційно Ur-quattro, тобто «перше quattro»), яке прославилося на ралійних трасах 1980-х років.

image

У період з 1980 по 1991 рік було виготовлено 11 452 екземпляри моделі Ur-quattro. Один із них наприкінці 1980-х років потрапив до Ханса-Юргена Абта, який тоді саме перейняв керівництво тюнінговим підрозділом ABT від свого батька Йоганна Абта. Звісно, той автомобіль незабаром перестав бути стандартним: його оснастили розширеним кузовним обвісом, білими магнієвими колесами та бамперами від спортивної версії Audi Sport quattro. Ханс-Юрген їздив на цій машині близько трьох років, тому нинішній рестомод він вважає емоційно значущим проєктом як для себе, так і для всієї компанії.

image

Відроджене купе Audi Ur-quattro дійсно має багато спільного з автомобілем Ханса-Юргена Абта. Наприклад, зовнішність нагадує Sport quattro: характерні бампери, інший капот, розширені арки, велике антикрило та фірмові білі колеса. Водночас увесь обвіс абсолютно новий і виготовлений з карбону. Колісна база залишилася стандартною, хоча оригінальні моделі Sport quattro мали укорочену базу (випущено лише 214 автомобілів, з них 164 — дорожні версії).

Зате рестомод ABT значно потужніший. Якщо у стандартного п’ятициліндрового турбомотора Ur-quattro було до 220 к.с., а у Sport quattro — 306 к.с., то в оновленій версії — одразу 530 к.с.! Під капотом встановлено сучасний двигун 2.5 TFSI від серійної Audi RS 3 (400 к.с., 500 Нм), який доопрацювали фахівці ABT. На жаль, компанія не оприлюднила технічних подробиць. Незрозуміло навіть, як встановлено двигун, адже у класичного Ur-quattro він розташований поздовжньо, а в сучасних RS 3 — поперечно. Інформація про трансмісію також відсутня, хоча зрозуміло, що автомобіль має повний привід — інакше бути не може. Відомо лише, що для підвищення безпеки встановлена сучасна система ABS.

image

Це справді важливо, адже рестомод має дозвіл на пересування звичайними дорогами й може отримати в Німеччині «олдтаймерський» номер з літерою H. Загалом буде виготовлено 30 примірників оновленої моделі. Спочатку планувалося створити лише 25 машин, але всі вони були продані протягом трьох годин презентації. Додаткову партію також швидко розкупили.