JavaScript is required
News Image

AUDI E5 Sportback — перший серійний електромобіль нового суббренду Audi

24.04.2025

На автосалоні в Шанхаї відбулася офіційна прем'єра AUDI E5 Sportback — першої серійної моделі нового суббренду AUDI, створеного спільно Audi і китайською компанією SAIC. Новий бренд орієнтований виключно на китайський ринок і відрізняється від основної лінійки не тільки підходом, але й відсутністю фірмових чотирьох кілець на кузові. Назва марки пишеться повністю великими літерами — AUDI.

E5 Sportback майже повністю повторює минулорічний концепт AUDI E. Це великий універсал-купе з обтічними формами кузова, довжиною 4881 мм, шириною 1959 мм і висотою 1478 мм при колісній базі 2950 мм. Зовнішній вигляд розроблений з урахуванням сучасних китайських трендів і відрізняється від звичних моделей Audi: від колишньої стилістики залишився лише силует кузова. Новинка отримала виразне світлодіодне підсвічування спереду і ззаду, включаючи свіжі варіанти емблем. Дзеркала заднього виду замінені камерами.

Інтер'єр AUDI E5 Sportback

Інтер'єр також майже повністю перекочував з концепту. Він виконаний із застосуванням мікроволокна та декоративних елементів з інтегрованим підсвічуванням. Центральне місце займає широкоформатний 27-дюймовий дисплей з роздільною здатністю 4K, що розтягнувся на всю передню панель. Камери заднього виду мають окремі екрани з боків. Мультимедійна система, побудована на платформі Snapdragon 8295, адаптована під смаки китайських споживачів і оснащена голосовим управлінням з елементами ШІ. Система допомоги водієві включає 29 датчиків, включаючи камери, лідар і різні датчики, забезпечуючи високий рівень автономного водіння.

Технічні дані:

Модель заснована на новій 800-вольтовій архітектурі ADP (Advanced Digitized Platform), розробленій інженерами SAIC. У топовій версії електромобіль оснащений двома двигунами загальною потужністю 787 к.с. і 800 Нм крутного моменту, розгін до 100 км/год займає всього 3,4 секунди. Пізніше з'являться більш доступні модифікації з віддачею 300, 408 і 578 к.с. Акумулятор ємністю 100 кВт·год дозволяє проїхати до 770 км за циклом CLTC. Швидка зарядка відновлює 370 км запасу ходу всього за 10 хвилин. Підвіска — пневматична, з системою підрулювання задніх коліс.

Перші продажі AUDI E5 Sportback в Китаї стартують вже влітку. Поки що модель орієнтована на місцевий ринок, але в майбутньому може з'явитися і за його межами — хоча офіційні плани на експорт ще не розкриті.