- Колеса/Диски R18
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
- Електричне складання дзеркал
- Підсвічування пространства біля автомобіля
Нові автомобілі Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d в Україні
Огляд моделей Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d
Технічні характеристики авто Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d
Доступні моделі Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d в Україні
Пропозиції від дилерів Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d
197 к.с.
Дизель
АКП
Задній
https://carsapp.com.ua/mercedes-benz/cle-coupe/cle-220-d
- Ціна від: 2786701
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з екошкіри ARTICO
- Спортивне мультифункціональне кермо з можливістю перемікання передач
- Поперекова підтримка передніх сидінь
- Регулювання передніх сидінь по висоті
- Електро регулювання сидіннь з пам'яттю для водія та переднього пасажиру
- Підігрів передніх сидіннь
- Задні сидіння з можливістю складання у співвідношенні 40:20:40
- Підлокітник центральний спереду
- Сонцезахисні козирки з підсвічуванням
- LED Освітлення салону
- Амбієнтна/Lounge підсвітка салону
- Підсвітка пространства для ніг
- Текстільні килимки спереду і ззаду
- Денне світло фар
- Cвітлодіодні LED фари
- Автоматичне перемикання ближнього/дальнього світла фар
- Автоматичне регулювання кута нахилу фар
- Датчик світла та дощу
- Зовнішні дзеркала з автоматичним затемненням
- Дзеркало внутрішнє з автоматичним затемненням
- Цифрова панель приладів
- Клімат контроль
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Бесключовий доступ/Keyless Go
- Мультимедійна система з сенсорним екраном
- Навігаційна система
- Аудіо система
- Apple CarPlay тa Android Auto
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Цифрове радіо DAB
- Бездротовий зарядний пристрій
- Електромеханічне стоянкове гальмо
- Комфортна підвіска
- Регулювання жорсткості підвіски
- Система прогресивного керма
- Вибір режимів керування/Drive Mode System
- Фронтальні подушки безпеки
- Бічні подушки безпеки
- Шторки безпеки
- Центральна подушка безпеки
- Кріплення дитячих крісел ISOFIX
- Датчики паркування спереду та ззаду
- Камера заднього огляду
- Обмежувач швидкості/Лімітер
- Система попередження про виїзд зі смуги
- Система контролю тиску в шинах
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
- Система допомоги при рушанні вгору
- Набір для ремонту шин
Ціна
Стандартна комплектація
2 786 701 грн
Опції
0 грн
Разом
2 786 701 грн
- Ціна від: 2786701
- Renault 5 Turbo стане серійним електромобілем
Французький хетчбек Renault 5 з'явився знову, але вже у вигляді електромобіля. Також з'явилася більш потужна версія під назвою Alpine A290. Оригінальна модель також мала екстремальну версію Renault 5 Turbo із заднім приводом та середньомоторною компонувкою. Ця версія розроблялася спеціально для ралі, але для омологації також були підготовлені дорожні версії з двигуном 1.4 потужністю 160 к.с. і 221 Нм з вприскуванням палива, турбокомпресором Garrett та п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Тепер було оголошено, що Renault 5 Turbo 3E буде малосерійним виробництвом. Це буде електромобіль, але уніфікація з серійним Renault 5 буде мінімальною. В основі моделі Turbo буде оригінальна платформа з монококом з вуглецевого волокна і заднім приводом. На задній осі будуть встановлені два електромотори загальною потужністю 500 к.с. Згідно з розрахунками, розгін до 100 км/год займе близько 3,5 секунди. Автомобіль розробляється у співпраці з фахівцями дочірньої компанії Alpine. Інформації про ціни та терміни появи Renault 5 Turbo 3E у продажу поки що немає. Відомо лише, що товарні автомати з'являться не раніше 2026 року.
- Дебютував кросовер DS N°8
Виробник називає DS N°8 терміном SUV Coupe. Замість решітки радіатора передню частину автомобіля прикрашає панель з динамічним підсвічуванням і логотипом бренду. Розробники наголошують, що дизайн електрокара не лише ефектний, а й аеродинамічно вивірений: коефіцієнт Сх становить лише 0,24. За розмірами ця модель близька до моделей BMW i4 або Tesla Model Y: довжина - 4,82 м, ширина - 1,90 м, висота - 1,58 м. Колісна база - 2,90 м, дорожній просвіт - 155 мм. При створенні інтер'єру DS N°8 дизайнери надихалися внутрішнім оздобленням дорогих яхт. На поличці передньої панелі розташовані два окремих екрану для приладів і медіасистеми. Привертає увагу незвичайне кермо з чотирма спицями. У салоні встановлено 14 динаміків аудіосистеми Focal Electra 3D Hi-fi, потужністю 690 Вт. DS запропонувала три варіанти «веганської» обробки салону з використанням перероблених тканин і пластику. Але є також ще два дизайни інтер'єру з обробкою зі шкіри Nappa, доступні покупцеві. DS N°8 базується на модульній платформі STLA Medium з 400-вольтовою електричною системою і включає в себе три версії. Базовий має електродвигун на передній осі потужністю 230 к.с., 343 Нм та тягову батарею ємністю 74 кВт·год.Розгін 0-100 км/год для цієї модифікації становить 7,7 с та запас ходу 572 км на одному заряді (за циклом WLTP). Версія Long Range має єдиний двигун, який розвиває 245 к.с. та 343 Нм, а запас ходу становить 750 км. Розгін до 100 км/год займає 7,8 с. Двомоторна повнопривідна топова версія - 350 к.с., 509 Нм. Розгін - 5,4 с і запас ходу 686 км на одному заряді. Максимальна швидкість всіх версій обмежена на позначці 190 км/год. У майбутньому у DS N°8 з'являться версії з гібридними установками, що перезаряджаються. Виробництво почнеться в першому кварталі 2025 року, старт продажів в Європі запланований на літо. Поки що є інформація про ціну на версію Long Range з переднім приводом: близько 65 тисяч євро.
- Кросовер Opel Frontera з'явився у новому образі
Раніше Opel Frontera був повноцінним рамним кросовером, а зараз цю назву дали компактному кросоверу. Прем'єра відбулася у квітні, виробництво на заводі Stellantis у Словаччині почалося у липні, а зараз оголошено про старт продажів на європейському ринку. Frontera помітно більша за свого попередника Opel Crossland, з довжиною 4 385 мм (плюс 168 мм) та колісною базою 2 670 мм (плюс 66 мм). Ширина - 1849 мм, висота - 1635 мм. У базовій комплектації моделівстановлені сталеві 16-дюймові диски, але за додаткову плату можна замовити 17-дюймові легкосплавні диски та двоколірне фарбування кузова. У версії GS все це є з коробки, плюс сріблясті вставки в бампер. Статичне навантаження на дах може досягати 240 кг. Коробка передач для Opel Frontera пропонується тільки автоматична. Двигуни являють собою гібрид з бензиновою турботрійкою 1.2 і 48-вольтовим електромотором потужністю 28 к.с., який вбудований в шестиступінчастий преселективний «робот». Є версії із загальною потужністю 100 або 136 к.с. (крутний момент - 205 або 230 Нм відповідно). Також доступна електрична версія, з 400-вольтовою електричною системою та двигуном потужністю 113 к.с. та 125 Нм. Заявлений пробіг – 305 км за циклом WLTP. Пізніше має з'явитися версія із запасом ходу 400 км. Базовий 100-сильний гібрид та електромобіль є п'ятимісними. Для гібрида потужністю 136 к.с. третій ряд сидінь можна замовити за додаткові 800 євро. Особливістю початкової комплектації є повна відсутність аудіосистеми: замість екрану на передній панелі встановлено кріплення для смартфона. А базова кліматична система має механічне регулювання рециркуляції. Медіасистема з десятидюймовим екраном та клімат-контроль – це опції. У Німеччині базовий Opel Frontera коштує 23900 євро. Гібрид потужністю 136 к.с. оцінюють у 25700 євро, електромобіль – від 29000 євро.
- Представлена серійна версія гіперкара Aston Martin Valhalla
Екстер'єр середньомоторного купе Aston Martin Valhalla вже давно не секрет, і він строго функціональний. Завдяки цілому комплексу активних аеродинамічних елементів досягається 600 кг притискної сили на швидкостях понад 240 км/год. Передня підвіска виконана за гоночною схемою push rod, ззаду встановлений п'ятипоперечний важіль, всі чотири колеса оснащені амортизаторами Bilstein DTX з електронним управлінням. Вуглецево-керамічні гальма управляються за допомогою дроту (brake-by-wire) і мають диски діаметром 410 мм спереду і 290 мм ззаду. На передній осі встановлені шестипоршневі механізми, а на задній - чотирипоршневі. В основі силової установки лежить модифікований бітурбомотор AMG V8 об'ємом 4,0 літра у версії з «плоским» колінчастим валом та сухим картером (такий двигун встановлювався на Mercedes-AMG GT Black Series). Він розвиває 828 к.с., тобто його питома потужність становить 207 к.с. на літр об'єму, і це рекорд для дорожніх Aston Martin. Йому допомагають три електродвигуни загальною потужністю 251 к.с. Один з них вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот»: у тандемі з ДВС вони обертають задні колеса через диференціал з електронним управлінням. На передній осі розташовані ще два електродвигуни з масляним охолодженням, що забезпечують повний привід і управління вектором тяги. Сумарна віддача всієї системи становить 1079 к.с. і 1100 Нм. Суха маса купе становить 1655 кг, внаслідок цього гіперкар здатний набрати першу «сотню» за 2,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 350 км/год. Для синхронізації підвіски, гальмівної системи, рульового управління, активної аеродинаміки та силового агрегату передбачена електронна система Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC) з різними режимами руху. Наприклад, у режимі чисто електромобіля гіперкар здатний подолати 14 км з максимальною швидкістю 140 км/год на передньому приводі. Фахівці заводської команди Формули-1 допомагали в розробці гіперкара Aston Martin. Це помітно по керму, яке виконано з цільного шматка вуглецевого волокна. Аналогічну конструкцію мають крісла-відра зі шкіряними вставками. Перед водієм встановлений великий дисплей приладів з різними варіантами відображення інформації, а по центру розташований екран медіасистеми, під яким розміщено ряд фізичних кнопок. Як і інші Aston Martin, Valhalla може бути персоніфікована в фірмовому ательє Q за бажанням покупця. Тираж середньомоторного гіперкара Aston Martin Valhalla становитиме 999 екземплярів. Стартова ціна – 850 тисяч фунтів стерлінгів. Перші комерційні екземпляри будуть передані клієнтам влітку 2025 року.
- Прем'єра Mercedes-AMG PureSpeed
У 2022 році компанія Mercedes-Benz оголосила про створення серії ексклюзивних моделей серії Mythos, а навесні 2024 року було показано її першого представника — спайдер Mercedes-AMG PureSpeed. Автомобіль мав статус концепту, а технічні подробиці компанія не розголошувала. Тепер ексклюзивний суперкар був детально розкритий. В основі Mercedes-AMG PureSpeed лежить серійний кабріолет Mercedes-AMG SL поточного покоління R232. Щоб перетворити його в ексклюзив, довелося змінити дизайн передньої і задньої частини, при цьому все світлообладнання залишилося стандартним. Головною відмінністю від серійного автомобіля стала повна відсутність даху та лобового скла. А за збереженим заднім рядом сидінь стоять масивні поперечні дуги в обтічних корпусах. Ковані диски з накладками з вуглецевого волокна взуті в шини 275/35 R21 спереду і 305/30 R21 ззаду. Аеродинамічно оптимізовані шоломи були створені спеціально для PureSpeed. Вони мають вбудовану систему зв'язку, що дозволяє водієві та пасажиру спілкуватися на будь-якій швидкості. Крім того, підтримується підключення смартфонів і прослуховування музики. Колір шоломів точно збігається з обраним відтінком корпусу. Титульним кольором Mercedes-AMG PureSpeed є насичений червоний колір, і це не просто так. Рівно 100 років тому саме червоний Мерседес переміг у сицилійській гонці Targa Florio, хоча в ті часи німецькі гоночні автомобілі фарбувалися в білий колір, а червоний був ознакою італійських автомобілів. Інтер'єр Mercedes-AMG PureSpeed в цілому повторює інтер'єр звичайного кабріолета Mercedes SL, за винятком трохи змінених матеріалів обробки. Головною відмінністю в плані оснащення став хронометр швейцарської компанії IWC. Його обтічний корпус з вуглецевого волокна стилістично перегукується з перемичкою HALO. У стандартну комплектацію входять спеціальні чохли для салону: один для негоди, а другий розрахований на тривале зберігання автомобіля. Технічно Mercedes-AMG PureSpeed повторює серійну модель Mercedes-AMG SL 63 без гібридного додатка. Стандартний бензиновий бітурбодвигун V8 4.0 потужністю 585 к.с. та 800 Нм працює з дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач AMG Speedshift MCT 9G, яка має мокре зчеплення замість класичного гідротрансформатора. Повнопривідне шасі має гідравлічні стабілізатори та вуглецево-керамічні гальма. Спайдер розганяється до 100 км/год за 3,6 секунди, максимальна швидкість становить 315 км/год – все як у серійного кабріолета. Всього буде виготовлено 250 спайдерів Mercedes-AMG PureSpeed. Ціна автомобіля обговорюється в індивідуальному порядку.
- Пікап Peugeot Landtrek отримав оновлення
Представлений у 2020 році пікап Peugeot Landtrek отримав деякі оновлення. На зовнішній вигляд пікапа вони практично не вплинули. З нових – лише інша решітка радіатора, сучасна емблема бренду Peugeot та темний декор замість хромованого, а двері багажника тепер прикрашені великим брендом. Новий логотип з'явився і на кермі, але головною зміною в салоні стала сучасна медіасистема, яка зберегла колишній, 10-дюймовий екран, але має іншу структуру меню, графіку та віджети, плюс бездротове підключення протоколів Apple CarPlay та Android Auto. Нова опція – двомісне пасажирське крісло першого ряду зі складаним підлокітником. Найголовніше, що в гамі з'явилася топова версія з турбодизелем 2.2 Multijet, яка відома з європейських фургонів і мікроавтобусів концерну Stellantis. Такі двигуни почали встановлювати на зібраний в Уругваї Landtrek влітку минулого року, але це були версії потужністю 180 к.с. з шестиступінчастими КПП і такою ж неповною трансмісією, як і молодші модифікації. Тепер дизель 2.2 пропонується в ще більш форсованому виконанні (200 к.с., 450 Нм), він поєднується з шестиступінчастою механікою або восьмиступінчастим автоматом ZF, а повний привід поєднується з автоматичним зчепленням передньої осі. Більш того, така топова версія має дискові задні гальма замість барабанних і електромеханічний ручник, а електропідсилювач керма (замість ГУР) дозволив додати в оснащення адаптивний круїз-контроль з утриманням в смузі руху. Автоматичний селектор можна розблокувати. Допустима маса причепа, що буксирується, була збільшена з 3,0 до 3,5 тонн. При цьому всі попередні версії двигунів залишалися в гамі. Це турбодизель 1.9 (150 к.с., 350 Нм) та бензиновий турбодвигун 2.4 (210 к.с., 320 Нм), які передбачається мати шестиступінчасту механічну або автоматичну коробку передач. Основним майданчиком виробництва пікапів Peugeot Landtrek залишається китайський завод Baoneng Motor, але збірка з імпортних автокомплектів здійснюється також в Африці і Південній Америці.
- Hyundai показав кросовер Palisade нового покоління
Трирядний кросовер Hyundai Palisade випускається з 2018 року і користується великим попитом. Але на заміну йому вже підготували кросовер другого покоління. Новий Hyundai Palisade став ще брутальнішим за свого попередника. На це зображення працює вертикальне світлове обладнання. Передні стійки даху пофарбовані в чорний колір, а боковини виділяються виштамповками над колісними арками і сріблястими молдингами. Для кросовера підготовлено чотири нових кольори кузова, а всього їх вісім. Максимальний діаметр коліс – 21 дюйм. Hyundai поки не розкрила габаритні розміри нової моделі, але пообіцяла значно збільшену колісну базу і задній звис. Це не тільки поліпшило пропорції кросовера, але і дозволило зробити салон і багажник більш просторими. Максимальна місткість салону – дев'ять осіб замість восьми у попередньої моделі. Додаткове місце тепер доступне в першому ряду. Відкидний центральний підлокітник використовується для іншого пасажира. Архітектура передньої панелі має два поверхи, між якими інтегрований єдиний блок з екранами приладів та медіасистемами. При цьому новий Hyundai Palisade порадує великою кількістю фізичних кнопок та ручок на центральній консолі. По суті, центрального тунелю немає, а вищезгаданий відкидний підлокітник має USB-роз'єми потужністю до 100 Вт, майданчик для бездротової зарядки, підстаканники і відсік для дрібниць з двостулковою кришкою. В рамках першого шоу Hyundai не став розкривати технічні характеристики нового кросовера. Відомо, що Palisade збереже нинішню платформу з поперечним розташуванням двигуна, а під капотом, швидше за все, буде чотирициліндровий турбомотор 2.5, який вже відомий за іншими моделями і розвиває 281 к.с.
- Ford Puma перетворився на електромобіль
Компанія Ford представила свій третій електромобіль для Європи – компактний кросовер Ford Puma Gen-E. Робота над ним почалася ще кілька років тому. Це цілком самостійна розробка, створена на базі звичайного паливного позашляховика Ford Puma. Зовні акумуляторна модифікація відрізняється від базової Puma відсутністю звичної решітки радіатора, а на кормі з'явився дещо змінений спойлер. Для електромобіля підготовлено два ексклюзивні кольори кузова (Electric yellow та Digital Aqua blue), а також власна конструкція колісних дисків діаметром від 17 до 19 дюймів. Заявлений дорожній просвіт без навантаження становить 157 мм. Головним нововведенням в салоні став повністю перероблений дворівневий центральний тунель з компактним селектором трансмісії замість звичного важеля в бензинових версіях. В іншому змін немає: 12,8-дюймовий дисплей приладів, медіасистема Sync 4 з 12-дюймовим екраном та підтримкою бездротових Android Auto та Apple CarPlay. Як і в паливній моделі, електрична Puma Gen-E має великий для свого класу об'єм багажника – 574 літри під полицею та 1283 літри зі складеним заднім рядом. Плюс з'явилося переднє відділення об'ємом 43 літри. Силова установка електромобіля Ford Puma Gen-E складається з електродвигуна на передній осі (168 к.с., 290 Нм) та тягової батареї ємністю 43 кВт·год. Базовий автомобіль зі спорядженою масою 1488 кг може розганятися до 100 км/год за 8 секунд і проїжджати 376 км на одному заряді. Пікова потужність зарядки постійним струмом становить 100 кВт, на заповнення пробігу від 10 до 80% знадобиться 23 хвилини. Максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. Електромобілі Ford Puma Gen-E будуть випускатися на тому ж заводі в Румунії, де виготовляють звичайні бензинові кросовери. При цьому моторні модулі будуть поставлятися з Великобританії. У Німеччині електрична Puma коштуватиме від 36900 євро, поставки перших комерційних автомобілів заплановані на весну 2025 року. Для порівняння: бензинова версія коштує від 28900 євро, а гібридна топова версія Puma ST коштуватиме щонайменше 40600 євро.
- Jaguar Type 00 показав майбутнє британського бренду
Концепт-кар Jaguar Type 00, показаний на Miami Art Week, є презентацією, що демонструє майбутній напрямок діяльності бренду. Нові логотипи, новий дизайн, нова самоідентифікація - від попередніх «Ягуарів» в цьому шоу-карі залишився буквально тільки логотип, та й ті тільки на невеликих кришках бічних камер заднього виду, які розташовані в передніх крилах. Два нулі в назві автомобіля позначають нульовий рівень викидів і статус нової відправної точки для еволюції бренду. Як сказав на презентації головний дизайнер Jaguar Джеррі МакГоверн: «Комусь сподобається цей дизайн зараз, комусь пізніше, а комусь ніколи – і це нормально». З усіх епітетів, що описують зовнішній вигляд автомобіля, термін «безстрашний» є найбільш поширеним в текстах компаній. Jaguar Type 00 - це велике брутальне купе з підйомними дверима «крило-метелик», суцільною кришкою багажника (вона піднімається на паралельнограмному механізмі) і колесами діаметром 23 дюйми. У дизайні двомісного салону також немає слідів колишніх «Ягуарів». Домінантами цього салону є два підйомні дисплеї на передній панелі та центральна балка довжиною 3,2 м, яка тягнеться від лобового скла до багажника. Три ключові матеріали в обробці - дорога тканина для сидінь, латунь для декору і камінь травертин для центральної коробки. Ні слова не сказано про використання дерева або шкіри. Цікавою особливістю є додаткове відділення в лівому передньому крилі: під висувною кришкою захований окремий ящик, в якому зберігаються три бруска (з латуні, травертину і алебастру). За ідеєю, перед кожною поїздкою автовласник повинен вибрати один з них і розмістити його в спеціальному відсіку в салоні. Від вибору цього елемента буде залежати графіка екранів, підсвічування, ароматизація і звуковий супровід. Однак на серійному автомобілі цей вибір, швидше за все, буде зроблений програмним. Хоча Jaguar Type 00 дає уявлення про майбутні електромобілі марки, в лінійці такого автомобіля не буде. Першою серійною моделлю, яка очікується до кінця 2025 року, стане великий чотиридверний GT класу, виконаний у стилі концепту. Нещодавно компанія навіть опублікувала фотографії закамуфльованого прототипу на тестуванні. В його основу ляже окрема платформа JEA (Jaguar Electric Architecture), подробиць про яку поки що немає. Озвучено лише низку цільових параметрів: потужність – близько 1000 к.с., пробіг на одному заряді – 770 км за циклом WLTP, а за 15 хвилин на зарядній станції можна буде поповнити запас ходу на 320 км. Перший Jaguar нової ери має вийти на ринок у 2026 році, його вироблятимуть у Великій Британії та продаватимуть за мінімальну ціну 120 тисяч фунтів стерлінгів. Далі обіцяють ще дві моделі на тій же платформі JEA (швидше за все, це купеподібний кросовер і представницький седан). Тим часом Jaguar працюватиме над зміною іміджу, а також реформуванням дилерської мережі. Тільки обрані бутіки будуть продавати розкішні електромобілі, а перший з них відкриється в Парижі.
- Porsche 911 GT3 RS MR готовий підкорити Нюрбургринг
Символи MR у назві цього Porsche 911 GT3 RS означають Manthey Racing. Німецька гоночна команда спеціалізується на 24 годинах на Нюрбургрингу і на 51% належить Porsche. Однак в портфоліо компанії є не тільки гоночні автомобілі, а й автомобілі для доріг загального користування, нехай і дуже екстремальних. Підготовлений таким чином Porsche 911 став рекордсменом Нюрбургрингу. Це також має бути новий Porsche 911 GT3 RS MR. Він базується на купе GT3 RS 2022 року, оскільки 911 GT3 лише нещодавно був оновлений і ще не був оновлений до версії RS. Головними особливостями комплекту Manthem Racing є збільшене крило, плавник з вуглецевого волокна та панель з вуглепластика, яка встановлюється замість заднього скла. При цьому панель з вуглецевого волокна на 25% легша за стандартне скло. Іншими аеродинамічними покращеннями були збільшений діфузор зі збільшеними вертикальними ребрами. На даху встановлені аеродинамічні рейки, спереду - розгалужувач з вуглецевого волокна. З вуглецевого волокна також виготовляються спеціальні ковпаки для задніх коліс, які призначені для згладжування повітряного потоку. Всі ці удосконалення дозволили досягти прижимної сили, еквівалентної 1000 кг при швидкості 285 км/год. Модифікована підвіска також призначена для того, щоб справлятися з підвищеними навантаженнями. Передні пружини стали жорсткішими на 30%, а задні – на 14%. Нові амортизатори з електронним управлінням мають три режими роботи і можливість точного налаштування під конкретну трасу. Гоночні гальмівні колодки встановлюються в поєднанні з вуглецево-керамічними дисками. А ось шестициліндровий опозитний двигун об'ємом 4,0 літра з сухим картером не був доопрацьований: стандартні 525 к.с. і 465 Нм. Семиступінчастий преселективний робот PDK з укороченим передавальним числом також залишився стандартним. На розробку цього комплекту у Manthem Racing пішло два роки, оскільки він проходив випробування та налаштування на багатьох гоночних трасах по всій Європі. При цьому гоночній команді допомагали фахівці інженерного центру Porsche. Ціна набору – 76 911 євро.
- Renault 5 Turbo стане серійним електромобілем
Французький хетчбек Renault 5 з'явився знову, але вже у вигляді електромобіля. Також з'явилася більш потужна версія під назвою Alpine A290. Оригінальна модель також мала екстремальну версію Renault 5 Turbo із заднім приводом та середньомоторною компонувкою. Ця версія розроблялася спеціально для ралі, але для омологації також були підготовлені дорожні версії з двигуном 1.4 потужністю 160 к.с. і 221 Нм з вприскуванням палива, турбокомпресором Garrett та п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Тепер було оголошено, що Renault 5 Turbo 3E буде малосерійним виробництвом. Це буде електромобіль, але уніфікація з серійним Renault 5 буде мінімальною. В основі моделі Turbo буде оригінальна платформа з монококом з вуглецевого волокна і заднім приводом. На задній осі будуть встановлені два електромотори загальною потужністю 500 к.с. Згідно з розрахунками, розгін до 100 км/год займе близько 3,5 секунди. Автомобіль розробляється у співпраці з фахівцями дочірньої компанії Alpine. Інформації про ціни та терміни появи Renault 5 Turbo 3E у продажу поки що немає. Відомо лише, що товарні автомати з'являться не раніше 2026 року.
- Дебютував кросовер DS N°8
Виробник називає DS N°8 терміном SUV Coupe. Замість решітки радіатора передню частину автомобіля прикрашає панель з динамічним підсвічуванням і логотипом бренду. Розробники наголошують, що дизайн електрокара не лише ефектний, а й аеродинамічно вивірений: коефіцієнт Сх становить лише 0,24. За розмірами ця модель близька до моделей BMW i4 або Tesla Model Y: довжина - 4,82 м, ширина - 1,90 м, висота - 1,58 м. Колісна база - 2,90 м, дорожній просвіт - 155 мм. При створенні інтер'єру DS N°8 дизайнери надихалися внутрішнім оздобленням дорогих яхт. На поличці передньої панелі розташовані два окремих екрану для приладів і медіасистеми. Привертає увагу незвичайне кермо з чотирма спицями. У салоні встановлено 14 динаміків аудіосистеми Focal Electra 3D Hi-fi, потужністю 690 Вт. DS запропонувала три варіанти «веганської» обробки салону з використанням перероблених тканин і пластику. Але є також ще два дизайни інтер'єру з обробкою зі шкіри Nappa, доступні покупцеві. DS N°8 базується на модульній платформі STLA Medium з 400-вольтовою електричною системою і включає в себе три версії. Базовий має електродвигун на передній осі потужністю 230 к.с., 343 Нм та тягову батарею ємністю 74 кВт·год.Розгін 0-100 км/год для цієї модифікації становить 7,7 с та запас ходу 572 км на одному заряді (за циклом WLTP). Версія Long Range має єдиний двигун, який розвиває 245 к.с. та 343 Нм, а запас ходу становить 750 км. Розгін до 100 км/год займає 7,8 с. Двомоторна повнопривідна топова версія - 350 к.с., 509 Нм. Розгін - 5,4 с і запас ходу 686 км на одному заряді. Максимальна швидкість всіх версій обмежена на позначці 190 км/год. У майбутньому у DS N°8 з'являться версії з гібридними установками, що перезаряджаються. Виробництво почнеться в першому кварталі 2025 року, старт продажів в Європі запланований на літо. Поки що є інформація про ціну на версію Long Range з переднім приводом: близько 65 тисяч євро.
- Кросовер Opel Frontera з'явився у новому образі
Раніше Opel Frontera був повноцінним рамним кросовером, а зараз цю назву дали компактному кросоверу. Прем'єра відбулася у квітні, виробництво на заводі Stellantis у Словаччині почалося у липні, а зараз оголошено про старт продажів на європейському ринку. Frontera помітно більша за свого попередника Opel Crossland, з довжиною 4 385 мм (плюс 168 мм) та колісною базою 2 670 мм (плюс 66 мм). Ширина - 1849 мм, висота - 1635 мм. У базовій комплектації моделівстановлені сталеві 16-дюймові диски, але за додаткову плату можна замовити 17-дюймові легкосплавні диски та двоколірне фарбування кузова. У версії GS все це є з коробки, плюс сріблясті вставки в бампер. Статичне навантаження на дах може досягати 240 кг. Коробка передач для Opel Frontera пропонується тільки автоматична. Двигуни являють собою гібрид з бензиновою турботрійкою 1.2 і 48-вольтовим електромотором потужністю 28 к.с., який вбудований в шестиступінчастий преселективний «робот». Є версії із загальною потужністю 100 або 136 к.с. (крутний момент - 205 або 230 Нм відповідно). Також доступна електрична версія, з 400-вольтовою електричною системою та двигуном потужністю 113 к.с. та 125 Нм. Заявлений пробіг – 305 км за циклом WLTP. Пізніше має з'явитися версія із запасом ходу 400 км. Базовий 100-сильний гібрид та електромобіль є п'ятимісними. Для гібрида потужністю 136 к.с. третій ряд сидінь можна замовити за додаткові 800 євро. Особливістю початкової комплектації є повна відсутність аудіосистеми: замість екрану на передній панелі встановлено кріплення для смартфона. А базова кліматична система має механічне регулювання рециркуляції. Медіасистема з десятидюймовим екраном та клімат-контроль – це опції. У Німеччині базовий Opel Frontera коштує 23900 євро. Гібрид потужністю 136 к.с. оцінюють у 25700 євро, електромобіль – від 29000 євро.
- Представлена серійна версія гіперкара Aston Martin Valhalla
Екстер'єр середньомоторного купе Aston Martin Valhalla вже давно не секрет, і він строго функціональний. Завдяки цілому комплексу активних аеродинамічних елементів досягається 600 кг притискної сили на швидкостях понад 240 км/год. Передня підвіска виконана за гоночною схемою push rod, ззаду встановлений п'ятипоперечний важіль, всі чотири колеса оснащені амортизаторами Bilstein DTX з електронним управлінням. Вуглецево-керамічні гальма управляються за допомогою дроту (brake-by-wire) і мають диски діаметром 410 мм спереду і 290 мм ззаду. На передній осі встановлені шестипоршневі механізми, а на задній - чотирипоршневі. В основі силової установки лежить модифікований бітурбомотор AMG V8 об'ємом 4,0 літра у версії з «плоским» колінчастим валом та сухим картером (такий двигун встановлювався на Mercedes-AMG GT Black Series). Він розвиває 828 к.с., тобто його питома потужність становить 207 к.с. на літр об'єму, і це рекорд для дорожніх Aston Martin. Йому допомагають три електродвигуни загальною потужністю 251 к.с. Один з них вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот»: у тандемі з ДВС вони обертають задні колеса через диференціал з електронним управлінням. На передній осі розташовані ще два електродвигуни з масляним охолодженням, що забезпечують повний привід і управління вектором тяги. Сумарна віддача всієї системи становить 1079 к.с. і 1100 Нм. Суха маса купе становить 1655 кг, внаслідок цього гіперкар здатний набрати першу «сотню» за 2,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 350 км/год. Для синхронізації підвіски, гальмівної системи, рульового управління, активної аеродинаміки та силового агрегату передбачена електронна система Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC) з різними режимами руху. Наприклад, у режимі чисто електромобіля гіперкар здатний подолати 14 км з максимальною швидкістю 140 км/год на передньому приводі. Фахівці заводської команди Формули-1 допомагали в розробці гіперкара Aston Martin. Це помітно по керму, яке виконано з цільного шматка вуглецевого волокна. Аналогічну конструкцію мають крісла-відра зі шкіряними вставками. Перед водієм встановлений великий дисплей приладів з різними варіантами відображення інформації, а по центру розташований екран медіасистеми, під яким розміщено ряд фізичних кнопок. Як і інші Aston Martin, Valhalla може бути персоніфікована в фірмовому ательє Q за бажанням покупця. Тираж середньомоторного гіперкара Aston Martin Valhalla становитиме 999 екземплярів. Стартова ціна – 850 тисяч фунтів стерлінгів. Перші комерційні екземпляри будуть передані клієнтам влітку 2025 року.
- Прем'єра Mercedes-AMG PureSpeed
У 2022 році компанія Mercedes-Benz оголосила про створення серії ексклюзивних моделей серії Mythos, а навесні 2024 року було показано її першого представника — спайдер Mercedes-AMG PureSpeed. Автомобіль мав статус концепту, а технічні подробиці компанія не розголошувала. Тепер ексклюзивний суперкар був детально розкритий. В основі Mercedes-AMG PureSpeed лежить серійний кабріолет Mercedes-AMG SL поточного покоління R232. Щоб перетворити його в ексклюзив, довелося змінити дизайн передньої і задньої частини, при цьому все світлообладнання залишилося стандартним. Головною відмінністю від серійного автомобіля стала повна відсутність даху та лобового скла. А за збереженим заднім рядом сидінь стоять масивні поперечні дуги в обтічних корпусах. Ковані диски з накладками з вуглецевого волокна взуті в шини 275/35 R21 спереду і 305/30 R21 ззаду. Аеродинамічно оптимізовані шоломи були створені спеціально для PureSpeed. Вони мають вбудовану систему зв'язку, що дозволяє водієві та пасажиру спілкуватися на будь-якій швидкості. Крім того, підтримується підключення смартфонів і прослуховування музики. Колір шоломів точно збігається з обраним відтінком корпусу. Титульним кольором Mercedes-AMG PureSpeed є насичений червоний колір, і це не просто так. Рівно 100 років тому саме червоний Мерседес переміг у сицилійській гонці Targa Florio, хоча в ті часи німецькі гоночні автомобілі фарбувалися в білий колір, а червоний був ознакою італійських автомобілів. Інтер'єр Mercedes-AMG PureSpeed в цілому повторює інтер'єр звичайного кабріолета Mercedes SL, за винятком трохи змінених матеріалів обробки. Головною відмінністю в плані оснащення став хронометр швейцарської компанії IWC. Його обтічний корпус з вуглецевого волокна стилістично перегукується з перемичкою HALO. У стандартну комплектацію входять спеціальні чохли для салону: один для негоди, а другий розрахований на тривале зберігання автомобіля. Технічно Mercedes-AMG PureSpeed повторює серійну модель Mercedes-AMG SL 63 без гібридного додатка. Стандартний бензиновий бітурбодвигун V8 4.0 потужністю 585 к.с. та 800 Нм працює з дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач AMG Speedshift MCT 9G, яка має мокре зчеплення замість класичного гідротрансформатора. Повнопривідне шасі має гідравлічні стабілізатори та вуглецево-керамічні гальма. Спайдер розганяється до 100 км/год за 3,6 секунди, максимальна швидкість становить 315 км/год – все як у серійного кабріолета. Всього буде виготовлено 250 спайдерів Mercedes-AMG PureSpeed. Ціна автомобіля обговорюється в індивідуальному порядку.
- Пікап Peugeot Landtrek отримав оновлення
Представлений у 2020 році пікап Peugeot Landtrek отримав деякі оновлення. На зовнішній вигляд пікапа вони практично не вплинули. З нових – лише інша решітка радіатора, сучасна емблема бренду Peugeot та темний декор замість хромованого, а двері багажника тепер прикрашені великим брендом. Новий логотип з'явився і на кермі, але головною зміною в салоні стала сучасна медіасистема, яка зберегла колишній, 10-дюймовий екран, але має іншу структуру меню, графіку та віджети, плюс бездротове підключення протоколів Apple CarPlay та Android Auto. Нова опція – двомісне пасажирське крісло першого ряду зі складаним підлокітником. Найголовніше, що в гамі з'явилася топова версія з турбодизелем 2.2 Multijet, яка відома з європейських фургонів і мікроавтобусів концерну Stellantis. Такі двигуни почали встановлювати на зібраний в Уругваї Landtrek влітку минулого року, але це були версії потужністю 180 к.с. з шестиступінчастими КПП і такою ж неповною трансмісією, як і молодші модифікації. Тепер дизель 2.2 пропонується в ще більш форсованому виконанні (200 к.с., 450 Нм), він поєднується з шестиступінчастою механікою або восьмиступінчастим автоматом ZF, а повний привід поєднується з автоматичним зчепленням передньої осі. Більш того, така топова версія має дискові задні гальма замість барабанних і електромеханічний ручник, а електропідсилювач керма (замість ГУР) дозволив додати в оснащення адаптивний круїз-контроль з утриманням в смузі руху. Автоматичний селектор можна розблокувати. Допустима маса причепа, що буксирується, була збільшена з 3,0 до 3,5 тонн. При цьому всі попередні версії двигунів залишалися в гамі. Це турбодизель 1.9 (150 к.с., 350 Нм) та бензиновий турбодвигун 2.4 (210 к.с., 320 Нм), які передбачається мати шестиступінчасту механічну або автоматичну коробку передач. Основним майданчиком виробництва пікапів Peugeot Landtrek залишається китайський завод Baoneng Motor, але збірка з імпортних автокомплектів здійснюється також в Африці і Південній Америці.
- Hyundai показав кросовер Palisade нового покоління
Трирядний кросовер Hyundai Palisade випускається з 2018 року і користується великим попитом. Але на заміну йому вже підготували кросовер другого покоління. Новий Hyundai Palisade став ще брутальнішим за свого попередника. На це зображення працює вертикальне світлове обладнання. Передні стійки даху пофарбовані в чорний колір, а боковини виділяються виштамповками над колісними арками і сріблястими молдингами. Для кросовера підготовлено чотири нових кольори кузова, а всього їх вісім. Максимальний діаметр коліс – 21 дюйм. Hyundai поки не розкрила габаритні розміри нової моделі, але пообіцяла значно збільшену колісну базу і задній звис. Це не тільки поліпшило пропорції кросовера, але і дозволило зробити салон і багажник більш просторими. Максимальна місткість салону – дев'ять осіб замість восьми у попередньої моделі. Додаткове місце тепер доступне в першому ряду. Відкидний центральний підлокітник використовується для іншого пасажира. Архітектура передньої панелі має два поверхи, між якими інтегрований єдиний блок з екранами приладів та медіасистемами. При цьому новий Hyundai Palisade порадує великою кількістю фізичних кнопок та ручок на центральній консолі. По суті, центрального тунелю немає, а вищезгаданий відкидний підлокітник має USB-роз'єми потужністю до 100 Вт, майданчик для бездротової зарядки, підстаканники і відсік для дрібниць з двостулковою кришкою. В рамках першого шоу Hyundai не став розкривати технічні характеристики нового кросовера. Відомо, що Palisade збереже нинішню платформу з поперечним розташуванням двигуна, а під капотом, швидше за все, буде чотирициліндровий турбомотор 2.5, який вже відомий за іншими моделями і розвиває 281 к.с.
- Ford Puma перетворився на електромобіль
Компанія Ford представила свій третій електромобіль для Європи – компактний кросовер Ford Puma Gen-E. Робота над ним почалася ще кілька років тому. Це цілком самостійна розробка, створена на базі звичайного паливного позашляховика Ford Puma. Зовні акумуляторна модифікація відрізняється від базової Puma відсутністю звичної решітки радіатора, а на кормі з'явився дещо змінений спойлер. Для електромобіля підготовлено два ексклюзивні кольори кузова (Electric yellow та Digital Aqua blue), а також власна конструкція колісних дисків діаметром від 17 до 19 дюймів. Заявлений дорожній просвіт без навантаження становить 157 мм. Головним нововведенням в салоні став повністю перероблений дворівневий центральний тунель з компактним селектором трансмісії замість звичного важеля в бензинових версіях. В іншому змін немає: 12,8-дюймовий дисплей приладів, медіасистема Sync 4 з 12-дюймовим екраном та підтримкою бездротових Android Auto та Apple CarPlay. Як і в паливній моделі, електрична Puma Gen-E має великий для свого класу об'єм багажника – 574 літри під полицею та 1283 літри зі складеним заднім рядом. Плюс з'явилося переднє відділення об'ємом 43 літри. Силова установка електромобіля Ford Puma Gen-E складається з електродвигуна на передній осі (168 к.с., 290 Нм) та тягової батареї ємністю 43 кВт·год. Базовий автомобіль зі спорядженою масою 1488 кг може розганятися до 100 км/год за 8 секунд і проїжджати 376 км на одному заряді. Пікова потужність зарядки постійним струмом становить 100 кВт, на заповнення пробігу від 10 до 80% знадобиться 23 хвилини. Максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. Електромобілі Ford Puma Gen-E будуть випускатися на тому ж заводі в Румунії, де виготовляють звичайні бензинові кросовери. При цьому моторні модулі будуть поставлятися з Великобританії. У Німеччині електрична Puma коштуватиме від 36900 євро, поставки перших комерційних автомобілів заплановані на весну 2025 року. Для порівняння: бензинова версія коштує від 28900 євро, а гібридна топова версія Puma ST коштуватиме щонайменше 40600 євро.
- Jaguar Type 00 показав майбутнє британського бренду
Концепт-кар Jaguar Type 00, показаний на Miami Art Week, є презентацією, що демонструє майбутній напрямок діяльності бренду. Нові логотипи, новий дизайн, нова самоідентифікація - від попередніх «Ягуарів» в цьому шоу-карі залишився буквально тільки логотип, та й ті тільки на невеликих кришках бічних камер заднього виду, які розташовані в передніх крилах. Два нулі в назві автомобіля позначають нульовий рівень викидів і статус нової відправної точки для еволюції бренду. Як сказав на презентації головний дизайнер Jaguar Джеррі МакГоверн: «Комусь сподобається цей дизайн зараз, комусь пізніше, а комусь ніколи – і це нормально». З усіх епітетів, що описують зовнішній вигляд автомобіля, термін «безстрашний» є найбільш поширеним в текстах компаній. Jaguar Type 00 - це велике брутальне купе з підйомними дверима «крило-метелик», суцільною кришкою багажника (вона піднімається на паралельнограмному механізмі) і колесами діаметром 23 дюйми. У дизайні двомісного салону також немає слідів колишніх «Ягуарів». Домінантами цього салону є два підйомні дисплеї на передній панелі та центральна балка довжиною 3,2 м, яка тягнеться від лобового скла до багажника. Три ключові матеріали в обробці - дорога тканина для сидінь, латунь для декору і камінь травертин для центральної коробки. Ні слова не сказано про використання дерева або шкіри. Цікавою особливістю є додаткове відділення в лівому передньому крилі: під висувною кришкою захований окремий ящик, в якому зберігаються три бруска (з латуні, травертину і алебастру). За ідеєю, перед кожною поїздкою автовласник повинен вибрати один з них і розмістити його в спеціальному відсіку в салоні. Від вибору цього елемента буде залежати графіка екранів, підсвічування, ароматизація і звуковий супровід. Однак на серійному автомобілі цей вибір, швидше за все, буде зроблений програмним. Хоча Jaguar Type 00 дає уявлення про майбутні електромобілі марки, в лінійці такого автомобіля не буде. Першою серійною моделлю, яка очікується до кінця 2025 року, стане великий чотиридверний GT класу, виконаний у стилі концепту. Нещодавно компанія навіть опублікувала фотографії закамуфльованого прототипу на тестуванні. В його основу ляже окрема платформа JEA (Jaguar Electric Architecture), подробиць про яку поки що немає. Озвучено лише низку цільових параметрів: потужність – близько 1000 к.с., пробіг на одному заряді – 770 км за циклом WLTP, а за 15 хвилин на зарядній станції можна буде поповнити запас ходу на 320 км. Перший Jaguar нової ери має вийти на ринок у 2026 році, його вироблятимуть у Великій Британії та продаватимуть за мінімальну ціну 120 тисяч фунтів стерлінгів. Далі обіцяють ще дві моделі на тій же платформі JEA (швидше за все, це купеподібний кросовер і представницький седан). Тим часом Jaguar працюватиме над зміною іміджу, а також реформуванням дилерської мережі. Тільки обрані бутіки будуть продавати розкішні електромобілі, а перший з них відкриється в Парижі.
- Porsche 911 GT3 RS MR готовий підкорити Нюрбургринг
Символи MR у назві цього Porsche 911 GT3 RS означають Manthey Racing. Німецька гоночна команда спеціалізується на 24 годинах на Нюрбургрингу і на 51% належить Porsche. Однак в портфоліо компанії є не тільки гоночні автомобілі, а й автомобілі для доріг загального користування, нехай і дуже екстремальних. Підготовлений таким чином Porsche 911 став рекордсменом Нюрбургрингу. Це також має бути новий Porsche 911 GT3 RS MR. Він базується на купе GT3 RS 2022 року, оскільки 911 GT3 лише нещодавно був оновлений і ще не був оновлений до версії RS. Головними особливостями комплекту Manthem Racing є збільшене крило, плавник з вуглецевого волокна та панель з вуглепластика, яка встановлюється замість заднього скла. При цьому панель з вуглецевого волокна на 25% легша за стандартне скло. Іншими аеродинамічними покращеннями були збільшений діфузор зі збільшеними вертикальними ребрами. На даху встановлені аеродинамічні рейки, спереду - розгалужувач з вуглецевого волокна. З вуглецевого волокна також виготовляються спеціальні ковпаки для задніх коліс, які призначені для згладжування повітряного потоку. Всі ці удосконалення дозволили досягти прижимної сили, еквівалентної 1000 кг при швидкості 285 км/год. Модифікована підвіска також призначена для того, щоб справлятися з підвищеними навантаженнями. Передні пружини стали жорсткішими на 30%, а задні – на 14%. Нові амортизатори з електронним управлінням мають три режими роботи і можливість точного налаштування під конкретну трасу. Гоночні гальмівні колодки встановлюються в поєднанні з вуглецево-керамічними дисками. А ось шестициліндровий опозитний двигун об'ємом 4,0 літра з сухим картером не був доопрацьований: стандартні 525 к.с. і 465 Нм. Семиступінчастий преселективний робот PDK з укороченим передавальним числом також залишився стандартним. На розробку цього комплекту у Manthem Racing пішло два роки, оскільки він проходив випробування та налаштування на багатьох гоночних трасах по всій Європі. При цьому гоночній команді допомагали фахівці інженерного центру Porsche. Ціна набору – 76 911 євро.
- Renault 5 Turbo стане серійним електромобілем
Французький хетчбек Renault 5 з'явився знову, але вже у вигляді електромобіля. Також з'явилася більш потужна версія під назвою Alpine A290. Оригінальна модель також мала екстремальну версію Renault 5 Turbo із заднім приводом та середньомоторною компонувкою. Ця версія розроблялася спеціально для ралі, але для омологації також були підготовлені дорожні версії з двигуном 1.4 потужністю 160 к.с. і 221 Нм з вприскуванням палива, турбокомпресором Garrett та п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Тепер було оголошено, що Renault 5 Turbo 3E буде малосерійним виробництвом. Це буде електромобіль, але уніфікація з серійним Renault 5 буде мінімальною. В основі моделі Turbo буде оригінальна платформа з монококом з вуглецевого волокна і заднім приводом. На задній осі будуть встановлені два електромотори загальною потужністю 500 к.с. Згідно з розрахунками, розгін до 100 км/год займе близько 3,5 секунди. Автомобіль розробляється у співпраці з фахівцями дочірньої компанії Alpine. Інформації про ціни та терміни появи Renault 5 Turbo 3E у продажу поки що немає. Відомо лише, що товарні автомати з'являться не раніше 2026 року.
- Дебютував кросовер DS N°8
Виробник називає DS N°8 терміном SUV Coupe. Замість решітки радіатора передню частину автомобіля прикрашає панель з динамічним підсвічуванням і логотипом бренду. Розробники наголошують, що дизайн електрокара не лише ефектний, а й аеродинамічно вивірений: коефіцієнт Сх становить лише 0,24. За розмірами ця модель близька до моделей BMW i4 або Tesla Model Y: довжина - 4,82 м, ширина - 1,90 м, висота - 1,58 м. Колісна база - 2,90 м, дорожній просвіт - 155 мм. При створенні інтер'єру DS N°8 дизайнери надихалися внутрішнім оздобленням дорогих яхт. На поличці передньої панелі розташовані два окремих екрану для приладів і медіасистеми. Привертає увагу незвичайне кермо з чотирма спицями. У салоні встановлено 14 динаміків аудіосистеми Focal Electra 3D Hi-fi, потужністю 690 Вт. DS запропонувала три варіанти «веганської» обробки салону з використанням перероблених тканин і пластику. Але є також ще два дизайни інтер'єру з обробкою зі шкіри Nappa, доступні покупцеві. DS N°8 базується на модульній платформі STLA Medium з 400-вольтовою електричною системою і включає в себе три версії. Базовий має електродвигун на передній осі потужністю 230 к.с., 343 Нм та тягову батарею ємністю 74 кВт·год.Розгін 0-100 км/год для цієї модифікації становить 7,7 с та запас ходу 572 км на одному заряді (за циклом WLTP). Версія Long Range має єдиний двигун, який розвиває 245 к.с. та 343 Нм, а запас ходу становить 750 км. Розгін до 100 км/год займає 7,8 с. Двомоторна повнопривідна топова версія - 350 к.с., 509 Нм. Розгін - 5,4 с і запас ходу 686 км на одному заряді. Максимальна швидкість всіх версій обмежена на позначці 190 км/год. У майбутньому у DS N°8 з'являться версії з гібридними установками, що перезаряджаються. Виробництво почнеться в першому кварталі 2025 року, старт продажів в Європі запланований на літо. Поки що є інформація про ціну на версію Long Range з переднім приводом: близько 65 тисяч євро.
- Кросовер Opel Frontera з'явився у новому образі
Раніше Opel Frontera був повноцінним рамним кросовером, а зараз цю назву дали компактному кросоверу. Прем'єра відбулася у квітні, виробництво на заводі Stellantis у Словаччині почалося у липні, а зараз оголошено про старт продажів на європейському ринку. Frontera помітно більша за свого попередника Opel Crossland, з довжиною 4 385 мм (плюс 168 мм) та колісною базою 2 670 мм (плюс 66 мм). Ширина - 1849 мм, висота - 1635 мм. У базовій комплектації моделівстановлені сталеві 16-дюймові диски, але за додаткову плату можна замовити 17-дюймові легкосплавні диски та двоколірне фарбування кузова. У версії GS все це є з коробки, плюс сріблясті вставки в бампер. Статичне навантаження на дах може досягати 240 кг. Коробка передач для Opel Frontera пропонується тільки автоматична. Двигуни являють собою гібрид з бензиновою турботрійкою 1.2 і 48-вольтовим електромотором потужністю 28 к.с., який вбудований в шестиступінчастий преселективний «робот». Є версії із загальною потужністю 100 або 136 к.с. (крутний момент - 205 або 230 Нм відповідно). Також доступна електрична версія, з 400-вольтовою електричною системою та двигуном потужністю 113 к.с. та 125 Нм. Заявлений пробіг – 305 км за циклом WLTP. Пізніше має з'явитися версія із запасом ходу 400 км. Базовий 100-сильний гібрид та електромобіль є п'ятимісними. Для гібрида потужністю 136 к.с. третій ряд сидінь можна замовити за додаткові 800 євро. Особливістю початкової комплектації є повна відсутність аудіосистеми: замість екрану на передній панелі встановлено кріплення для смартфона. А базова кліматична система має механічне регулювання рециркуляції. Медіасистема з десятидюймовим екраном та клімат-контроль – це опції. У Німеччині базовий Opel Frontera коштує 23900 євро. Гібрид потужністю 136 к.с. оцінюють у 25700 євро, електромобіль – від 29000 євро.
- Представлена серійна версія гіперкара Aston Martin Valhalla
Екстер'єр середньомоторного купе Aston Martin Valhalla вже давно не секрет, і він строго функціональний. Завдяки цілому комплексу активних аеродинамічних елементів досягається 600 кг притискної сили на швидкостях понад 240 км/год. Передня підвіска виконана за гоночною схемою push rod, ззаду встановлений п'ятипоперечний важіль, всі чотири колеса оснащені амортизаторами Bilstein DTX з електронним управлінням. Вуглецево-керамічні гальма управляються за допомогою дроту (brake-by-wire) і мають диски діаметром 410 мм спереду і 290 мм ззаду. На передній осі встановлені шестипоршневі механізми, а на задній - чотирипоршневі. В основі силової установки лежить модифікований бітурбомотор AMG V8 об'ємом 4,0 літра у версії з «плоским» колінчастим валом та сухим картером (такий двигун встановлювався на Mercedes-AMG GT Black Series). Він розвиває 828 к.с., тобто його питома потужність становить 207 к.с. на літр об'єму, і це рекорд для дорожніх Aston Martin. Йому допомагають три електродвигуни загальною потужністю 251 к.с. Один з них вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот»: у тандемі з ДВС вони обертають задні колеса через диференціал з електронним управлінням. На передній осі розташовані ще два електродвигуни з масляним охолодженням, що забезпечують повний привід і управління вектором тяги. Сумарна віддача всієї системи становить 1079 к.с. і 1100 Нм. Суха маса купе становить 1655 кг, внаслідок цього гіперкар здатний набрати першу «сотню» за 2,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 350 км/год. Для синхронізації підвіски, гальмівної системи, рульового управління, активної аеродинаміки та силового агрегату передбачена електронна система Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC) з різними режимами руху. Наприклад, у режимі чисто електромобіля гіперкар здатний подолати 14 км з максимальною швидкістю 140 км/год на передньому приводі. Фахівці заводської команди Формули-1 допомагали в розробці гіперкара Aston Martin. Це помітно по керму, яке виконано з цільного шматка вуглецевого волокна. Аналогічну конструкцію мають крісла-відра зі шкіряними вставками. Перед водієм встановлений великий дисплей приладів з різними варіантами відображення інформації, а по центру розташований екран медіасистеми, під яким розміщено ряд фізичних кнопок. Як і інші Aston Martin, Valhalla може бути персоніфікована в фірмовому ательє Q за бажанням покупця. Тираж середньомоторного гіперкара Aston Martin Valhalla становитиме 999 екземплярів. Стартова ціна – 850 тисяч фунтів стерлінгів. Перші комерційні екземпляри будуть передані клієнтам влітку 2025 року.
- Прем'єра Mercedes-AMG PureSpeed
У 2022 році компанія Mercedes-Benz оголосила про створення серії ексклюзивних моделей серії Mythos, а навесні 2024 року було показано її першого представника — спайдер Mercedes-AMG PureSpeed. Автомобіль мав статус концепту, а технічні подробиці компанія не розголошувала. Тепер ексклюзивний суперкар був детально розкритий. В основі Mercedes-AMG PureSpeed лежить серійний кабріолет Mercedes-AMG SL поточного покоління R232. Щоб перетворити його в ексклюзив, довелося змінити дизайн передньої і задньої частини, при цьому все світлообладнання залишилося стандартним. Головною відмінністю від серійного автомобіля стала повна відсутність даху та лобового скла. А за збереженим заднім рядом сидінь стоять масивні поперечні дуги в обтічних корпусах. Ковані диски з накладками з вуглецевого волокна взуті в шини 275/35 R21 спереду і 305/30 R21 ззаду. Аеродинамічно оптимізовані шоломи були створені спеціально для PureSpeed. Вони мають вбудовану систему зв'язку, що дозволяє водієві та пасажиру спілкуватися на будь-якій швидкості. Крім того, підтримується підключення смартфонів і прослуховування музики. Колір шоломів точно збігається з обраним відтінком корпусу. Титульним кольором Mercedes-AMG PureSpeed є насичений червоний колір, і це не просто так. Рівно 100 років тому саме червоний Мерседес переміг у сицилійській гонці Targa Florio, хоча в ті часи німецькі гоночні автомобілі фарбувалися в білий колір, а червоний був ознакою італійських автомобілів. Інтер'єр Mercedes-AMG PureSpeed в цілому повторює інтер'єр звичайного кабріолета Mercedes SL, за винятком трохи змінених матеріалів обробки. Головною відмінністю в плані оснащення став хронометр швейцарської компанії IWC. Його обтічний корпус з вуглецевого волокна стилістично перегукується з перемичкою HALO. У стандартну комплектацію входять спеціальні чохли для салону: один для негоди, а другий розрахований на тривале зберігання автомобіля. Технічно Mercedes-AMG PureSpeed повторює серійну модель Mercedes-AMG SL 63 без гібридного додатка. Стандартний бензиновий бітурбодвигун V8 4.0 потужністю 585 к.с. та 800 Нм працює з дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач AMG Speedshift MCT 9G, яка має мокре зчеплення замість класичного гідротрансформатора. Повнопривідне шасі має гідравлічні стабілізатори та вуглецево-керамічні гальма. Спайдер розганяється до 100 км/год за 3,6 секунди, максимальна швидкість становить 315 км/год – все як у серійного кабріолета. Всього буде виготовлено 250 спайдерів Mercedes-AMG PureSpeed. Ціна автомобіля обговорюється в індивідуальному порядку.
- Пікап Peugeot Landtrek отримав оновлення
Представлений у 2020 році пікап Peugeot Landtrek отримав деякі оновлення. На зовнішній вигляд пікапа вони практично не вплинули. З нових – лише інша решітка радіатора, сучасна емблема бренду Peugeot та темний декор замість хромованого, а двері багажника тепер прикрашені великим брендом. Новий логотип з'явився і на кермі, але головною зміною в салоні стала сучасна медіасистема, яка зберегла колишній, 10-дюймовий екран, але має іншу структуру меню, графіку та віджети, плюс бездротове підключення протоколів Apple CarPlay та Android Auto. Нова опція – двомісне пасажирське крісло першого ряду зі складаним підлокітником. Найголовніше, що в гамі з'явилася топова версія з турбодизелем 2.2 Multijet, яка відома з європейських фургонів і мікроавтобусів концерну Stellantis. Такі двигуни почали встановлювати на зібраний в Уругваї Landtrek влітку минулого року, але це були версії потужністю 180 к.с. з шестиступінчастими КПП і такою ж неповною трансмісією, як і молодші модифікації. Тепер дизель 2.2 пропонується в ще більш форсованому виконанні (200 к.с., 450 Нм), він поєднується з шестиступінчастою механікою або восьмиступінчастим автоматом ZF, а повний привід поєднується з автоматичним зчепленням передньої осі. Більш того, така топова версія має дискові задні гальма замість барабанних і електромеханічний ручник, а електропідсилювач керма (замість ГУР) дозволив додати в оснащення адаптивний круїз-контроль з утриманням в смузі руху. Автоматичний селектор можна розблокувати. Допустима маса причепа, що буксирується, була збільшена з 3,0 до 3,5 тонн. При цьому всі попередні версії двигунів залишалися в гамі. Це турбодизель 1.9 (150 к.с., 350 Нм) та бензиновий турбодвигун 2.4 (210 к.с., 320 Нм), які передбачається мати шестиступінчасту механічну або автоматичну коробку передач. Основним майданчиком виробництва пікапів Peugeot Landtrek залишається китайський завод Baoneng Motor, але збірка з імпортних автокомплектів здійснюється також в Африці і Південній Америці.
- Hyundai показав кросовер Palisade нового покоління
Трирядний кросовер Hyundai Palisade випускається з 2018 року і користується великим попитом. Але на заміну йому вже підготували кросовер другого покоління. Новий Hyundai Palisade став ще брутальнішим за свого попередника. На це зображення працює вертикальне світлове обладнання. Передні стійки даху пофарбовані в чорний колір, а боковини виділяються виштамповками над колісними арками і сріблястими молдингами. Для кросовера підготовлено чотири нових кольори кузова, а всього їх вісім. Максимальний діаметр коліс – 21 дюйм. Hyundai поки не розкрила габаритні розміри нової моделі, але пообіцяла значно збільшену колісну базу і задній звис. Це не тільки поліпшило пропорції кросовера, але і дозволило зробити салон і багажник більш просторими. Максимальна місткість салону – дев'ять осіб замість восьми у попередньої моделі. Додаткове місце тепер доступне в першому ряду. Відкидний центральний підлокітник використовується для іншого пасажира. Архітектура передньої панелі має два поверхи, між якими інтегрований єдиний блок з екранами приладів та медіасистемами. При цьому новий Hyundai Palisade порадує великою кількістю фізичних кнопок та ручок на центральній консолі. По суті, центрального тунелю немає, а вищезгаданий відкидний підлокітник має USB-роз'єми потужністю до 100 Вт, майданчик для бездротової зарядки, підстаканники і відсік для дрібниць з двостулковою кришкою. В рамках першого шоу Hyundai не став розкривати технічні характеристики нового кросовера. Відомо, що Palisade збереже нинішню платформу з поперечним розташуванням двигуна, а під капотом, швидше за все, буде чотирициліндровий турбомотор 2.5, який вже відомий за іншими моделями і розвиває 281 к.с.
- Ford Puma перетворився на електромобіль
Компанія Ford представила свій третій електромобіль для Європи – компактний кросовер Ford Puma Gen-E. Робота над ним почалася ще кілька років тому. Це цілком самостійна розробка, створена на базі звичайного паливного позашляховика Ford Puma. Зовні акумуляторна модифікація відрізняється від базової Puma відсутністю звичної решітки радіатора, а на кормі з'явився дещо змінений спойлер. Для електромобіля підготовлено два ексклюзивні кольори кузова (Electric yellow та Digital Aqua blue), а також власна конструкція колісних дисків діаметром від 17 до 19 дюймів. Заявлений дорожній просвіт без навантаження становить 157 мм. Головним нововведенням в салоні став повністю перероблений дворівневий центральний тунель з компактним селектором трансмісії замість звичного важеля в бензинових версіях. В іншому змін немає: 12,8-дюймовий дисплей приладів, медіасистема Sync 4 з 12-дюймовим екраном та підтримкою бездротових Android Auto та Apple CarPlay. Як і в паливній моделі, електрична Puma Gen-E має великий для свого класу об'єм багажника – 574 літри під полицею та 1283 літри зі складеним заднім рядом. Плюс з'явилося переднє відділення об'ємом 43 літри. Силова установка електромобіля Ford Puma Gen-E складається з електродвигуна на передній осі (168 к.с., 290 Нм) та тягової батареї ємністю 43 кВт·год. Базовий автомобіль зі спорядженою масою 1488 кг може розганятися до 100 км/год за 8 секунд і проїжджати 376 км на одному заряді. Пікова потужність зарядки постійним струмом становить 100 кВт, на заповнення пробігу від 10 до 80% знадобиться 23 хвилини. Максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. Електромобілі Ford Puma Gen-E будуть випускатися на тому ж заводі в Румунії, де виготовляють звичайні бензинові кросовери. При цьому моторні модулі будуть поставлятися з Великобританії. У Німеччині електрична Puma коштуватиме від 36900 євро, поставки перших комерційних автомобілів заплановані на весну 2025 року. Для порівняння: бензинова версія коштує від 28900 євро, а гібридна топова версія Puma ST коштуватиме щонайменше 40600 євро.
- Jaguar Type 00 показав майбутнє британського бренду
Концепт-кар Jaguar Type 00, показаний на Miami Art Week, є презентацією, що демонструє майбутній напрямок діяльності бренду. Нові логотипи, новий дизайн, нова самоідентифікація - від попередніх «Ягуарів» в цьому шоу-карі залишився буквально тільки логотип, та й ті тільки на невеликих кришках бічних камер заднього виду, які розташовані в передніх крилах. Два нулі в назві автомобіля позначають нульовий рівень викидів і статус нової відправної точки для еволюції бренду. Як сказав на презентації головний дизайнер Jaguar Джеррі МакГоверн: «Комусь сподобається цей дизайн зараз, комусь пізніше, а комусь ніколи – і це нормально». З усіх епітетів, що описують зовнішній вигляд автомобіля, термін «безстрашний» є найбільш поширеним в текстах компаній. Jaguar Type 00 - це велике брутальне купе з підйомними дверима «крило-метелик», суцільною кришкою багажника (вона піднімається на паралельнограмному механізмі) і колесами діаметром 23 дюйми. У дизайні двомісного салону також немає слідів колишніх «Ягуарів». Домінантами цього салону є два підйомні дисплеї на передній панелі та центральна балка довжиною 3,2 м, яка тягнеться від лобового скла до багажника. Три ключові матеріали в обробці - дорога тканина для сидінь, латунь для декору і камінь травертин для центральної коробки. Ні слова не сказано про використання дерева або шкіри. Цікавою особливістю є додаткове відділення в лівому передньому крилі: під висувною кришкою захований окремий ящик, в якому зберігаються три бруска (з латуні, травертину і алебастру). За ідеєю, перед кожною поїздкою автовласник повинен вибрати один з них і розмістити його в спеціальному відсіку в салоні. Від вибору цього елемента буде залежати графіка екранів, підсвічування, ароматизація і звуковий супровід. Однак на серійному автомобілі цей вибір, швидше за все, буде зроблений програмним. Хоча Jaguar Type 00 дає уявлення про майбутні електромобілі марки, в лінійці такого автомобіля не буде. Першою серійною моделлю, яка очікується до кінця 2025 року, стане великий чотиридверний GT класу, виконаний у стилі концепту. Нещодавно компанія навіть опублікувала фотографії закамуфльованого прототипу на тестуванні. В його основу ляже окрема платформа JEA (Jaguar Electric Architecture), подробиць про яку поки що немає. Озвучено лише низку цільових параметрів: потужність – близько 1000 к.с., пробіг на одному заряді – 770 км за циклом WLTP, а за 15 хвилин на зарядній станції можна буде поповнити запас ходу на 320 км. Перший Jaguar нової ери має вийти на ринок у 2026 році, його вироблятимуть у Великій Британії та продаватимуть за мінімальну ціну 120 тисяч фунтів стерлінгів. Далі обіцяють ще дві моделі на тій же платформі JEA (швидше за все, це купеподібний кросовер і представницький седан). Тим часом Jaguar працюватиме над зміною іміджу, а також реформуванням дилерської мережі. Тільки обрані бутіки будуть продавати розкішні електромобілі, а перший з них відкриється в Парижі.
- Porsche 911 GT3 RS MR готовий підкорити Нюрбургринг
Символи MR у назві цього Porsche 911 GT3 RS означають Manthey Racing. Німецька гоночна команда спеціалізується на 24 годинах на Нюрбургрингу і на 51% належить Porsche. Однак в портфоліо компанії є не тільки гоночні автомобілі, а й автомобілі для доріг загального користування, нехай і дуже екстремальних. Підготовлений таким чином Porsche 911 став рекордсменом Нюрбургрингу. Це також має бути новий Porsche 911 GT3 RS MR. Він базується на купе GT3 RS 2022 року, оскільки 911 GT3 лише нещодавно був оновлений і ще не був оновлений до версії RS. Головними особливостями комплекту Manthem Racing є збільшене крило, плавник з вуглецевого волокна та панель з вуглепластика, яка встановлюється замість заднього скла. При цьому панель з вуглецевого волокна на 25% легша за стандартне скло. Іншими аеродинамічними покращеннями були збільшений діфузор зі збільшеними вертикальними ребрами. На даху встановлені аеродинамічні рейки, спереду - розгалужувач з вуглецевого волокна. З вуглецевого волокна також виготовляються спеціальні ковпаки для задніх коліс, які призначені для згладжування повітряного потоку. Всі ці удосконалення дозволили досягти прижимної сили, еквівалентної 1000 кг при швидкості 285 км/год. Модифікована підвіска також призначена для того, щоб справлятися з підвищеними навантаженнями. Передні пружини стали жорсткішими на 30%, а задні – на 14%. Нові амортизатори з електронним управлінням мають три режими роботи і можливість точного налаштування під конкретну трасу. Гоночні гальмівні колодки встановлюються в поєднанні з вуглецево-керамічними дисками. А ось шестициліндровий опозитний двигун об'ємом 4,0 літра з сухим картером не був доопрацьований: стандартні 525 к.с. і 465 Нм. Семиступінчастий преселективний робот PDK з укороченим передавальним числом також залишився стандартним. На розробку цього комплекту у Manthem Racing пішло два роки, оскільки він проходив випробування та налаштування на багатьох гоночних трасах по всій Європі. При цьому гоночній команді допомагали фахівці інженерного центру Porsche. Ціна набору – 76 911 євро.
Ласкаво просимо на сторінку Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d на CarsApp — вашого надійного онлайн каталогу нових автомобілів в Україні. Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d відомий своїми інноваціями, надійністю та відмінним дизайном. У нашому каталозі ви знайдете всі нові авто Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d, доступні на українському ринку. Порівнюйте різні моделі за технічними характеристиками, додайте улюблені авто до обраного та зв’яжіться з офіційними дилерами для отримання найкращих пропозицій.
На CarsApp ви можете обирати серед різноманітних моделей Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d : від стильних седанів і кросоверів до потужних позашляховиків. Наш сервіс допоможе вам зробити обґрунтований вибір та знайти автомобіль, який відповідає вашим потребам.
Переваги вибору Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d на CarsApp:
● Всі нові авто Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d на одній сторінці.
● Можливість порівняння моделей для швидкого та зручного вибору.
● Актуальна інформація про наявність авто та спеціальні пропозиції від дилерів.
● Збереження обраних автомобілів для подальшого перегляду.
Оберіть свою модель Mercedes-Benz CLE Coupe CLE 220 d та дізнайтеся більше про її комплектацію, вартість та умови покупки. За допомогою CarsApp процес пошуку та порівняння авто стає швидким та зручним!
Читати далі