Щодо інформації про версії, серійні комплектації та опції, будь ласка, зверніться до дилера.
Завантаження галереї...
445 к.с.
Електро
АКП
Повний
https://carsapp.com.ua/maxus/eterron-9/awd
- Ціна від: 2726318
- ВінницяДніпроКиївХмельницькийЧеркаси
Серійне обладнання:
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 2726318
- ВінницяДніпроКиївХмельницькийЧеркаси
- Aston Martin DB12 S: вершина еволюції легендарного сімейства
Компанія Aston Martin продовжує розширювати лінійку динамічних модифікацій своїх моделей із літерою S. Після появи кросовера DBX S та купе Vantage S, британський виробник представив суперкар Aston Martin DB12 S, який у компанії називають кульмінацією розвитку всієї серії DB. Спереду DB12 S найпростіше впізнати за новим спліттером із виразними боковими секціями. Вони не лише підвищують притискну силу, а й покращують аеродинамічну стабільність повітряного потоку біля передніх коліс. Для ефективнішого охолодження двигуна передбачено збільшені вентиляційні отвори на капоті. Уздовж порогів з’явилися чорні накладки, а на передніх крилах — характерний червоний шильдик S. Задню частину прикрашають спойлер, новий дифузор і подвійні вихлопні патрубки з обох боків. Цікаво, що на відміну від моделей DBX S та Vantage S, новий DB12 S не має помітних червоних акцентів на кузові. Інтер’єр також витриманий у стриманому стилі — червоний колір присутній лише на шайбі вибору режимів руху на центральній консолі. Салон виконано з комбінації шкіри та алькантари, а за доплату доступна напіванілінова шкіра або її поєднання з алькантарою. У списку опцій — полегшені спортивні сидіння з вуглепластиковим каркасом (у базі — електрорегулювання), а також тиснення логотипу Aston Martin на підголівниках. Клієнти можуть обрати з широкої палітри кольорів та матеріалів оздоблення. Під капотом — знайомий бітурбомотор AMG V8 4.0, який у версії S видає 700 к.с. (на 20 к.с. більше за стандартний DB12) і 800 Нм крутного моменту. Розгін до 60 миль/год (97 км/год) скоротився до 3,4 с, а максимальна швидкість залишилася на рівні 325 км/год. Інженери переналаштували керування двигуном і 8-ступінчастим «автоматом» ZF, зробивши реакції на газ швидшими. Нова випускна система з нержавіючої сталі додає глибшого звучання, а опціональний титановий варіант легший на 11,7 кг і ще виразніший за тембром. Підвіску доопрацювали — встановлено жорсткіші стабілізатори та амортизатори Bilstein DTX з оновленими налаштуваннями. Рульове керування й електронний диференціал забезпечують точнішу реакцію у поворотах. У стандартному оснащенні — вуглецево-керамічні гальма, які на 27 кг легші за штатні системи базового DB12. Замовлення на Aston Martin DB12 S уже відкриті — модель доступна як у кузові купе, так і у варіанті кабріолет Volante. Поставки перших автомобілів заплановані на перший квартал 2026 року. Якщо звичайний DB12 коштує від 185 тисяч фунтів стерлінгів, то версія S очікувано буде значно дорожчою.
- Електромобілі Dacia Spring і Hipster: сьогодення та майбутнє
Разом із оновленим сімейством Logan/Sandero/Jogger компанія Dacia представила модернізований електрохетчбек Spring, який і надалі залишається найдоступнішим електромобілем у Європі. Водночас бренд уже працює над його наступником — концептом Dacia Hipster, що покликаний стати ультрабюджетним електрокаром майбутнього. Минулий рік Dacia Spring уже пережила оновлення зовнішності, тож цього разу дизайн залишився без змін. Втім, інженери попрацювали над аеродинамікою, встановивши захисні панелі під днищем. Головні зміни торкнулися технічної складової. Тепер базова версія моделі оснащена електродвигуном на 70 к.с. замість попередніх 45 к.с. Для наочності Dacia наводить динаміку не з місця, а в діапазоні 80–120 км/год: раніше цей розгін займав 26,2 секунди, тепер лише 10,3 секунди. У топ-версії потужність зросла з 65 до 100 к.с., а прискорення 80–120 км/год скоротилося з 14,0 до 6,9 секунди. Замість колишньої літій-іонної батареї (26,8 кВт·год) тепер використовується літій-залізо-фосфатна ємністю 24,3 кВт·год — уперше для електромобілів групи Renault. Зменшення об’єму пояснюють прагненням зберегти низьку ціну та масу авто. Запас ходу залишився незмінним — 225 км, чого, за словами Dacia, цілком вистачає середньостатистичному європейському водієві на робочий тиждень. Потужність зарядки постійним струмом збільшена з 30 до 40 кВт, тож поповнення заряду з 20% до 80% триває 29 хвилин. Стандартний бортовий зарядний пристрій має потужність 7 кВт. Окрім оновленої силової частини, Spring отримала покращену платформу. Центральна секція кузова тепер посилена й інтегрована з батареєю, що підвищило жорсткість конструкції. Усі версії тепер мають стабілізатори поперечної стійкості, оновлені гальма та кермове управління. В Європі оновлена Dacia Spring коштує від 16 900 євро, зберігаючи титул найдешевшого електромобіля континенту. Випуск моделі, як і раніше, налагоджено в Китаї. Що ж до Dacia Hipster, то це — передвісник нового покоління бюджетних електрокарів. Його завдання — зробити електромобіль ще доступнішим і повернути людям можливість особистої мобільності. За статистикою, з 2010 по 2024 рік середня ціна нового авто в Європі зросла на 77%, і серійна версія Hipster має змінити цей тренд. Dacia Hipster — це надкомпактний електромобіль: 3 м завдовжки, 1,55 м завширшки і 1,53 м заввишки. За розрахунками, він буде на 20% легшим за Spring. Хоча запас ходу й параметри батареї поки не розкриваються, Dacia зазначає, що заряджати Hipster потрібно буде лише двічі на тиждень, адже 94% французьких водіїв щодня долають близько 40 км. Попри малі розміри, салон Hipster розрахований на чотирьох пасажирів. Сидіння мають каркасну конструкцію з натягнутою сіткою, що зменшує товщину та вагу. Задній диван складається, збільшуючи об’єм багажника з 70 до 500 літрів. Передбачена фірмова система YouClip для кріплення аксесуарів і концепція BYOD (Bring Your Own Device) — замість вбудованої мультимедіа водій може використовувати власний смартфон чи планшет. Поки що перспективи серійного випуску Hipster залишаються невідомими, однак подібний масовий електромобіль обов’язково з’явиться у модельній гамі Dacia найближчими роками. Найімовірніше, він буде побудований на базі нової платформи ультрадешевого електромобіля Renault.
- Dacia Logan, Sandero і Jogger: планове оновлення
Наразі бренд Dacia офіційно не представлений в Україні, однак він входить до складу групи Renault. Тож цілком можливо, що окремі з оновлених моделей з’являться на нашому ринку вже під маркою Renault. Залишається лише спостерігати за розвитком подій і чекати на новини! Це тріо споріднених моделей залишається найпопулярнішим сімейством автомобілів на європейському ринку. У 2024 році хетчбек Dacia Sandero (разом із крос-версією Stepway) став найбільш продаваним автомобілем у Європі — 309 тисяч екземплярів, що на 14,5% більше, ніж роком раніше. До того ж, серед приватних покупців Sandero утримує першість ще з 2017 року. Просторий універсал Dacia Jogger також користується попитом: минулого року продано 96 440 одиниць. Седан Dacia Logan майже не представлений у Західній Європі, зате стабільно продається у східноєвропейських країнах. Три роки тому це сімейство вже пережило легкий фейсліфтинг, пов’язаний зі зміною логотипа бренду Dacia. Тепер настав час повномасштабного оновлення. Оновлені моделі легко впізнати за піксельним оформленням передньої частини: прямокутні елементи з’явилися у фарах, решітці радіатора та навіть у нижньому повітрозабірнику. Новими стали й самі бампери та оптика. Задні ліхтарі моделей Sandero та Jogger також отримали піксельний малюнок, тоді як Logan залишився без нього. Крос-версія Sandero Stepway тепер має чорну матову вставку між задніми ліхтарями. Крім того, Sandero Stepway і Jogger отримали обвіс із нефарбованого пластику Starkle, знайомий за новим Duster. Цей композит на 20% складається з переробленої сировини та вирізняється підвищеною міцністю. Також з’явилися два нових кольори кузова. У салоні змінилися дефлектори вентиляції, що тепер мають піксельний декор. Встановлено новий компактний селектор автоматичної коробки, оновлено графіку 7-дюймового цифрового щитка приладів. Замість попереднього 8-дюймового дисплея мультимедійної системи тепер пропонується 10-дюймовий екран (опційно). Підтримуються бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а також система кругового огляду. Додані майданчик для бездротової зарядки та аудіосистема Arkamys 3D із шістьма динаміками. Поліпшено якість матеріалів обробки салону. Крім того, відповідно до нових норм ЄС, всі три моделі тепер оснащені системою автоматичного гальмування вже в базовій комплектації. Якщо раніше гібридна силова установка була доступна лише універсалу Jogger, то тепер її отримав і крос-хетчбек Sandero Stepway. Обидві моделі мають модифікацію Hybrid 155 із системою E-Tech нового покоління. Замість атмосферного двигуна 1.6 (94 к.с.) тепер використовується 1.8-літровий мотор на 109 к.с., а тяговий електродвигун (50 к.с.), стартер-генератор і роботизована коробка передач без зчеплення залишилися незмінними. Передачі перемикаються кулачковими муфтами, а ривки компенсуються електронікою. Сумарна потужність системи зросла до 155 к.с. (раніше — 140 к.с.), ємність батареї збільшена до 1,4 кВт·год (було 1,2 кВт·год). Окрім більшої потужності, заявлено зменшення витрати пального на 10%. Для моделей Logan і Sandero збережено базовий атмосферний двигун 1.0 SCe потужністю 67 к.с. у парі з п’ятиступеневою “механікою”. Потужність трициліндрового турбомотора 1.0 TCe підвищено з 90 до 100 к.с., він також працює з шестиступеневою “механікою”. Для Sandero Stepway і Jogger цей двигун налаштований на 110 к.с. Із гами прибрали дизельні версії 1.5 dCi та варіаторні модифікації. Натомість з’явилася нова газова версія Eco-G 120, що замінила колишню Eco-G 100. Об’єм трициліндрового турбодвигуна збільшено з 1,0 до 1,2 л, потужність — зі 100 до 120 к.с. Вперше газові варіанти можуть оснащуватися не лише «механікою», а й шестиступеневим роботизованим преселективом. Об’єм газового балона збільшено: до 48,8 л у Jogger і 49 л у Sandero/Logan. Це дозволило підняти запас ходу на газі приблизно на 20%. Збережений бензобак забезпечує загальний пробіг до 1590 км для звичайних хетчбеків і седанів, а для Sandero Stepway та Jogger — до 1480 км. Наразі Dacia ще не оголосила ціни на оновлені моделі. Очікується, що базові версії подорожчають несуттєво — адже зараз у Франції Sandero стартує з 13 тисяч євро. Водночас старші комплектації з гібридною установкою та новим обладнанням ймовірно стануть відчутно дорожчими.
- Показаний салон електричного кросовера Porsche Cayenne
Porsche готує світову прем’єру абсолютно нового Cayenne Electric. Він не замінить версію з ДВС, а стане її високотехнологічним доповненням. Ставки на електрокросовер великі, тому публіку знайомлять із новинкою поступово: влітку ми бачили прототип у камуфляжі, а тепер компанія розкрила інтер’єр у фінальному вигляді. У салоні нового електро-Porsche панує справжня ера екранів. Перед водієм — вигнута 14,25-дюймова панель приладів, перед пасажиром — власний 14,9-дюймовий дисплей для додатків чи відео, а центральна консоль прикрашена унікальним двосекційним OLED-екраном Flow Display з голосовим помічником на основі штучного інтелекту. Разом вони створюють найбільшу «цифрову поверхню» в історії Porsche. Доповнює картину проекційний дисплей із доповненою реальністю на лобовому склі з діагоналлю 87 дюймів. Втім, попри цифровий достаток, Porsche залишив фізичні клавіші та ручки для найважливіших функцій. Автомобіль отримав фірмовий електронний ключ за технологією UWB, який можна інтегрувати у смартфон і ділитися доступом до семи осіб. У салоні передбачені Mood-режими, що синхронізують підсвічування, клімат, музику та функції сидінь (підігрів, вентиляція, масаж), створюючи потрібний настрій — від розслабленого до спортивного. Серед інших особливостей — панорамний дах рекордних розмірів з електрохромною плівкою, підігрів підлокітників дверей і центрального тунелю (як у представницьких седанів), а також задній диван з електроприводом регулювання вже у «базі». Обробка салону запропонована у шкірі чи мікроволокні, доступні 13 колірних комбінацій, чотири пакети та п’ять варіантів декору, а також індивідуальні програми Manufaktur і Sonderwunsch. Щодо техніки, Cayenne Electric базується на платформі PPE (Premium Platform Electric), створеній Porsche та Audi. Вона працює на 800-вольтовій архітектурі й підтримує батарею ємністю до 113 кВт·год. За попередніми даними, топ-версія отримає близько 1000 к.с. та 1500 Нм, що забезпечить розгін до 100 км/год приблизно за три секунди. Також заявлена інноваційна підвіска з активними стабілізаторами. Новий Cayenne Electric стане першою моделлю з абсолютно новою концепцією салону, яка згодом з’явиться й на інших Porsche. Світова прем’єра очікується вже наприкінці цього року.
- Mercedes-Maybach V12 Edition: розкіш, підкреслена золотом
Mercedes-Benz знову підняв планку автомобільної ексклюзивності, презентувавши Mercedes-Maybach V12 Edition — особливу серію для тих, кому навіть класичний Maybach здається надто стриманим. Створений у рамках програми персоналізації Manufaktur, цей седан демонструє інший рівень розкоші — від індивідуального забарвлення до унікальних елементів із 24-каратного золота. Кузов виконаний у двоколірному рішенні: нижня частина — Obsidian Black Metallic, верхня — Manufaktur Olive Metallic, а між ними проходить витончена срібляста смуга. Сам процес фарбування займає до 10 днів, удвічі довше, ніж у звичайних моделей. Доповнюють образ нові ковані диски, створені спеціально для цієї серії. Особливої уваги заслуговує золотий акцент: на задній стійці красується емблема Maybach із «медаллю» та цифрою 12 — відсиланням до легендарного Zeppelin DS 8. Елемент виготовлено з чистого золота, прикрашено діамантовим гравіюванням та фірмовим V-візерунком, що символізує конфігурацію двигуна. У салоні царює шкіра наппа теплого коричневого відтінку, доповнена глянцевими вставками з горіхового дерева, виготовленими вручну. Унікальна вишивка, табличка «1 of 50» на центральній консолі та розкішна інкрустація у задньому боксі з дванадцятьма золотими кільцями підкреслюють обмежений тираж — лише 50 екземплярів у світі. Кожен власник отримує набір преміальних аксесуарів: фужери зі срібним покриттям для шампанського, індивідуальний килимок у багажник та спеціальний футляр для ключів ручної роботи. Техніка залишилася незмінною: під капотом — 6,0-літровий V12 з подвійним турбонаддувом, який розвиває 612 к.с. та 900 Нм. Автомобіль розганяється до «сотні» за 4,5 секунди, а максимальна швидкість традиційно обмежена на рівні 250 км/год. Серед стандартного оснащення — активне шумозаглушення в салоні, повнокероване шасі, гідропневматична підвіска та мультимедійна система MBUX із п’ятьма дисплеями. Mercedes-Maybach V12 Edition надійде у продаж вже восени, проте лише на вибраних ринках. Вартість поки що не оголошена, але з огляду на те, що стандартний Maybach S 680 коштує від 270 тисяч євро, нова «золота» версія гарантовано стане найдорожчою й найрідкіснішою в лінійці.
- Новий бензиновий Fiat 500 виходить на ринок
П’ять років тому компанія Fiat представила нове покоління моделі 500, яке відразу створили у вигляді електромобіля. Здавалося, це ідеальне рішення, адже майбутнє бачили саме за акумуляторними авто. Проте реальність виявилася менш оптимістичною: продажі електричних машин не виправдали прогнозів, а сам Fiat 500e виявився значно дорожчим за попередника й так і не досяг його комерційних успіхів. Якщо колишнє покоління у найкращі роки продавалося накладом у 200–210 тисяч екземплярів і навіть під кінець життєвого циклу знаходило щороку 170–180 тисяч покупців, то підсумки 2024-го виглядають куди скромніше. На європейському ринку реалізували лише 91 тисячу «п’ятисотих» двох поколінь, причому більшість становили бензинові машини старої генерації. Їх випуск зупинили ще влітку через нові вимоги ЄС щодо кібербезпеки та електронних асистентів. А завод Mirafiori у Турині, де збирали електричні версії, неодноразово простоював через низький попит. Щоб виправити ситуацію, Fiat ще на початку 2024 року оголосив про розробку гібридного варіанта. У липні він був показаний, а зараз вийшов у продаж. Fiat 500 Hybrid — рідкісний випадок, коли електромобіль перетворили на модель із ДВЗ. Для цього довелося серйозно змінити підлогу й моторний відсік. Паливний бак розташували під заднім сидінням, а знайомий трициліндровий агрегат від попередника встановили на новий передній підрамник. Атмосферний мотор FireFly 1.0 видає 65 к.с. і 92 Нм та працює разом із 12-вольтовим стартер-генератором, який забезпечує функцію «старт-стоп» і допомагає під час старту з місця, хоча приставка Hybrid тут доволі умовна. Вся тяга йде на передні колеса через шестиступінчасту «механіку». Динаміка скромна: розгін до 100 км/год займає 16,2 с, максимальна швидкість — 155 км/год. Зовні Fiat 500 Hybrid відрізняється від електричної версії лише дрібницями. У передньому бампері з’явилося більше вентиляційних прорізів, під емблемою додали отвір для охолодження радіатора, а вихлопна труба схована від погляду. В інтер’єрі головною новацією став окремий майданчик під важіль «механіки». Першою країною для старту продажів стала Італія. Там запропонували спеціальну версію Fiat 500 Hybrid Torino, присвячену рідному місту марки. Вона вирізняється особливими кольорами кузова — золотисто-жовтим та насичено-зеленим — і фірмовими емблемами. У салоні встановлені сидіння з комбінованим оздобленням та написами Fabbrica Italiana Automobili Torino. Оснащення включає мультимедійну систему з 10,25-дюймовим дисплеєм і підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, клімат-контроль, парктронік і адаптивний круїз-контроль з асистентами. Вартість Fiat 500 Hybrid Torino в Італії становить 21 тисячу євро, але на честь старту продажів діє знижка до 19 тисяч. Згодом у продажу з’являться простіші комплектації приблизно від 17 тисяч євро. Для порівняння, базовий електричний Fiat 500e коштує щонайменше 24 тисячі євро. Завдяки доступним бензиновим модифікаціям компанія Fiat розраховує повернути популярність моделі й завантажити виробничі потужності історичного заводу Mirafiori.
- Хот-хетч Toyota GR Corolla став ще жорсткішим і гучнішим
Повнопривідний спортивний хетчбек Toyota GR Corolla регулярно отримує точкові оновлення. Торік йому додали потужності, удосконалили підвіску та вперше запропонували «автомат». Тепер настав час чергового пакета модернізацій — менш масштабного, але від того не менш цікавого. Оновлена GR Corolla дебютувала на домашньому ринку в Японії. Філософія спортивного підрозділу Toyota залишається незмінною: усі вдосконалення серійних «гарячих» моделей народжуються на треку. Цього разу під час підготовки рестайлінгової Corolla враховувався досвід не лише японської серії Super Taikyu, а й міжнародних перегонів. Інженери відзначають, що на закордонних трасах (натяк на Нюрбургринг) автомобіль зазнає вищих вертикальних і поперечних навантажень, що й зумовило необхідність додатково посилити кузов. У конструкції з’явилися ще 13,9 метра спеціального клею — загальна довжина швів тепер становить 32,7 метра. Це дало змогу підвищити жорсткість кузова без втручання в шасі й без збільшення маси. Для стабільнішого охолодження трициліндрового турбомотора, особливо під час тривалої роботи на повному газі, центральний повітрозабірник отримав додатковий канал. Його заслінка відкривається на високих обертах, забезпечуючи кращий приплив повітря. У салоні головним нововведенням став сабвуфер у багажнику, що доповнив аудіосистему JBL з вісьмома динаміками. Також уже в стандартному оснащенні з’явилася система Active Sound Control (ASC), яка не лише підсилює й «прикрасує» звук двигуна, але й синхронізується з перемиканням передач — наприклад, підкреслюючи перегазовки. ASC має три режими роботи й може бути повністю відключена. Техніка залишилася без змін. Турбомотор G16E-GTS об’ємом 1,6 літра видає 304 к.с., а крутний момент 400 Нм (підвищений ще торік із 370 Нм). Повнопривідна трансмісія GR-Four з муфтою на задній осі стандартно комплектується диференціалами Torsen, а також має спеціальні режими з акцентом на задні колеса. Коробки передач — на вибір шестиступінчаста «механіка» або восьмиступінчастий «автомат». Для вже випущених GR Corolla пропонують окремий пакет оновлень. Кузов проклеювати, зрозуміло, не будуть, проте власники зможуть офіційно перепрошити блок керування двигуном. Нова програма підвищує момент до 400 Нм і додає свіжі режими повного приводу. Така послуга стане доступною навесні наступного року. Вартість хот-хетча Toyota GR Corolla залишилася на колишньому рівні. У Японії версія з «механікою» коштує 5,7 мільйона ієн (38 400 доларів), а з «автоматом» — 6 мільйонів ієн (40 400 доларів). А от продажі зазнали змін. Якщо раніше покупцям доводилося вигравати право на купівлю моделі у лотереї, то тепер стартують відкриті продажі. Це стало можливим завдяки швидкому запуску виробництва в Англії, яке забезпечить більшість поставок для зовнішніх ринків, зокрема Північної Америки. Таким чином японський завод зможе задовольнити внутрішній попит.
- Mitsubishi Eclipse Cross: нове покоління для Європи
Історія Mitsubishi Eclipse продовжується. Спочатку це був компактний купе, який випускався з 1989 по 2011 рік у чотирьох поколіннях. У 2017 році назва повернулася у вигляді кросовера Eclipse Cross, що пережив кілька оновлень і досі продається на низці ринків. Тепер модель отримала нову сторінку в Європі — у вигляді електромобіля, створеного на базі Renault Scenic E-Tech. Фактично це адаптований Scenic останнього покоління, який і сам остаточно став кросовером. Але дизайнери Mitsubishi не обмежилися простою зміною логотипів. Електричний Eclipse Cross отримав власне «обличчя» з фірмовим стилем Dynamic Shield, новими ходовими вогнями та рельєфним оформленням передка. Перероблені бампери, змінені задні стійки, інша графіка ліхтарів і декоративні накладки на дверях роблять його впізнаваним і відмінним від «донора». Кузов пропонують у п’яти кольорах, а топові виконання вирізняються двоколірним забарвленням із чорним дахом. За габаритами електричний Eclipse Cross майже не відрізняється від Scenic. Його довжина становить 4470 міліметрів, ширина — 1860, висота — 1570, а колісна база — 2785 міліметрів. Диски можуть бути діаметром 19 або 20 дюймів. Для порівняння, бензиновий Eclipse Cross власної розробки трохи довший — 4545 міліметрів, але мав коротшу базу — 2670. Салон новинки практично повторює інтер’єр французького кросовера. Єдиною відмінністю, окрім логотипа на кермі, стали деталі обробки. Перед водієм — «альбомний» 12,3-дюймовий екран приладів, поруч вертикальний 12-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Передбачені фізичні клавіші керування кліматом, а також полиця з бездротовою зарядкою на 15 Вт. У списку доступних опцій — електрохромний панорамний дах, розширене контурне підсвічування салону, потужна аудіосистема Harmon/Kardon на 410 Вт і комплекс напівавтономного керування MI-Pilot. Уже в базовому виконанні автомобіль оснащений адаптивним круїз-контролем та повним набором електронних асистентів. Об’єм багажника становить 478 літрів, а при складених у співвідношенні 40:20:40 спинках задніх сидінь він зростає до 1670 літрів. З технічної точки зору Mitsubishi Eclipse Cross повністю повторює Renault Scenic E-Tech. У його основі — модульна платформа CMF-EV. Поки що пропонується лише старша версія з електромотором потужністю 218 кінських сил і крутним моментом 300 Нм на передній осі. Акумуляторна батарея має ємність 87 кіловат-годин, завдяки чому кросовер може проїхати близько 600 кілометрів за циклом WLTP. Розгін до «сотні» займає 8,4 секунди, максимальна швидкість становить 170 кілометрів на годину. Підтримується швидка зарядка постійним струмом потужністю до 150 кВт і змінним струмом до 22 кВт. Наступного року з’явиться базова модифікація з акумулятором на 60 кіловат-годин і двигуном на 170 кінських сил, що також повторить характеристики початкової версії Scenic. Завдяки електричному Eclipse Cross компанія Mitsubishi планує суттєво зміцнити свої позиції на європейському ринку та розширити географію продажів. Виробництво моделі налагоджене на заводі Renault у французькому Дуе, де вона випускається паралельно з оригінальним Scenic.
- Новий хетчбек Kia K4 замінить Ceed на європейському ринку
Kia остаточно прощається з моделлю Ceed. Виробництво цієї лінійки у Словаччині зупинили ще влітку, а на конвеєрі її місце зайняв електричний Kia EV4. У найближчих планах компанії — повний перехід заводу на випуск електромобілів, хоча зараз там ще випускають кросовери Sportage. Водночас Kia не має наміру залишати сегмент бензинових хетчбеків, тому на європейському ринку з’являється імпортна модель Kia K4. У Північній Америці Kia K4 дебютував торік у кузовах седан і хетчбек, замінивши сімейство Cerato/Forte/K3. В Європі пропонуватиметься тільки п’ятидверний варіант. При цьому розміри виявилися відчутно більшими за попередника: • довжина — 4440 мм (проти 4310 мм у Ceed), • ширина — 1850 мм (замість 1800 мм), • колісна база — 2720 мм (проти 2650 мм), • висота — 1435 мм (нижче за колишні 1457 мм). Кліренс становить 140 мм. У компанії K4 позиціонують як модель «на межі» між класами C і D. Крім того, передбачена спортивна версія GT-Line з агресивнішим дизайном і 18-дюймовими колесами (стандартно — 17”). Салон для європейської та американської версій ідентичний. На передній панелі розташований єдиний блок із двома 12,3-дюймовими дисплеями (приборна панель та мультимедіа), а між ними інтегрований 5,3-дюймовий екран керування кліматом. Підтримуються «хмарні» оновлення, а також бездротові Apple CarPlay і Android Auto. У стандартній комплектації передбачена бездротова зарядка для смартфона. За доплату пропонуються аудіосистема Harman/Kardon та шкіряне оздоблення сидінь. Також у списку обладнання — адаптивний круїз-контроль і пакет електронних асистентів. Об’єм багажника становить 438 л (1217 л зі складеним заднім рядом). У версіях із системою «м’який гібрид» показники менші — 328 і 1107 л відповідно. Європейська гама відрізняється від американської. Тут з’явився унікальний для цього ринку літровий турбомотор 1.0 T-GDI (115 к.с.), що поєднується з 6-ступеневою «механікою» або 7-ступеневим «роботом». Базова версія з «механікою» не має стартер-генератора. Також пропонуватимуться моделі з 1.6-літровим турбодвигуном на 150 або 180 к.с. — виключно з 7-ступеневим «роботом». У 2026 році планують вивести на ринок повноцінний гібрид. Варіантів із дизелем не передбачено. Для Європи Kia K4 вироблятимуть на заводі в Мексиці, який забезпечує і ринок США. Продажі стартують до кінця 2025 року, а вартість поки що не оголошена. Для орієнтиру: нинішній Ceed у Німеччині коштує від 27 тис. євро (на складах ще є запаси машин).
- Легенда повертається: новий гіперкар Ferrari 849 Testarossa
Ferrari відродила легендарне ім’я Testarossa, добре знайоме прихильникам марки. Під такою назвою у різні роки виходили гоночні машини компанії, а серійний суперкар Ferrari Testarossa вироблявся з 1984 по 1991 рік. Сьогодні ж на сцену виходить абсолютно нова модель — Ferrari 849 Testarossa, яка є глибоко модернізованою версією гіперкара SF90 Stradale зразка 2019 року. Зовні новинка не має нічого спільного зі старою Testarossa, проте й від попередника SF90 вона відрізняється кардинально. Кузов отримав сучасний дизайн у стилі Ferrari з характерними рубаними лініями та агресивними акцентами. Фари приховані під темною смугою, передня частина має виразний спліттер і додаткові бічні елементи, які в Маранелло називають «бамперетами». Ззаду встановлені окремі спойлери та активне антикрило, що змінює положення менш ніж за секунду, а нижче працює дворівневий дифузор. Завдяки всім цим рішенням притискна сила на швидкості 250 км/год становить 415 кг, що на 15% більше, ніж у SF90 Stradale. Крім того, збільшені повітрозабірники пропускають на 30% більше потоку до охолоджувальних систем, площа яких зросла майже на п’яту частину. Габарити нової Testarossa складають 4718 мм у довжину, 2304 мм у ширину та 2650 мм колісної бази. Висота купе дорівнює 1225 мм, а у спайдера лише 1186 мм. Останній має жорсткий дах з електроприводом, який складається за 14 секунд на швидкості до 45 км/год. Водночас він важчий за купе: 1660 кг проти 1570 кг. Автомобіль комплектується кованими колісними дисками з шинами 265/35 R20 спереду і 325/30 R20 ззаду. Під капотом працює добре знайомий 4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом серії F154, який пройшов комплексне оновлення. Найбільші турбокомпресори в історії Ferrari дозволили підняти потужність бензинового мотора до 830 к.с. і 842 Нм. Цікаво, що для виробництва двигуна вперше використана алюмінієва вторинна сировина. Разом із ним працюють три електродвигуни: один встановлений між ДВЗ і коробкою передач, а два розташовані на передніх колесах з окремим управлінням вектором тяги. Загальна потужність електромоторів становить 220 к.с., проте у режимі eDrive автомобіль рухається тільки на передніх двигунах, перетворюючись на електромобіль із запасом ходу 25 км завдяки батареї ємністю 7,45 кВт·год. У піковому режимі сумарна віддача силової установки сягає 1050 к.с., що на 50 к.с. більше, ніж у SF90 Stradale. Динамічні показники вражають. Розгін до 100 км/год займає всього 2,3 секунди, до 200 км/год — 6,35 секунди у купе і 6,5 секунди у спайдера. Максимальна швидкість перевищує 330 км/год. Для зупинки зі швидкості 100 км/год автомобілю потрібно лише 28,5 метра, а з 200 км/год — 108 метрів. На тестовій трасі Фіорано нова Testarossa проходить коло за 1 хвилину 17,5 секунди, тоді як версія з відкритим дахом трохи повільніша — 1 хвилина 18,1 секунди. Шасі гіперкара отримало переналаштовану підвіску з оптимізованою кінематикою, що дало змогу підвищити бічні прискорення на 3%. Водієві допомагають сучасні системи стабілізації, оновлена ABS Evo та комплекс Ferrari FIVE, який у реальному часі аналізує поведінку автомобіля, створюючи його віртуальну модель. Для найбільш вимогливих клієнтів підготовлений трековий пакет Assetto Fiorano. Він знижує масу машини на 30 кг за рахунок використання легких матеріалів, включно з вуглепластиком і титаном. Нові композитні сидіння економлять 18 кг, а карбонові диски з шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 зменшують непідресорені маси. Додатково пакет включає амортизатори Multimatic та опцію спеціального двоколірного забарвлення. Інтер’єр також перероблений. З’явилося нове кермо, передня панель з окремими дефлекторами, для пасажира передбачений додатковий екран. Селектор трансмісії перемістили на центральну консоль, а мультимедійна система HMI отримала підтримку Apple CarPlay, Android Auto та MyFerrari Connect для взаємодії зі смартфоном. Вартість Ferrari 849 Testarossa стартує від 480 тисяч євро. Замовлення вже приймаються, і гіперкар обіцяє стати новою іконою бренду.
Чому обрати автомобілі Maxus eTerron 9 AWD?
Ласкаво просимо на сторінку моделей Maxus eTerron 9 AWD на CarsApp — вашому провідному онлайн каталозі нових автомобілів в Україні. Тут ви знайдете всі моделі Maxus, доступні для покупки, з детальними описами, технічними характеристиками та актуальними цінами.
Maxus eTerron 9 AWD — це синонім якості, інновацій та стилю. Наш каталог включає в себе всі нові авто Maxus eTerron 9 AWD , які представлені на українському ринку. Ви зможете:
● Ознайомитися з усіма моделями: У нас представлені різні типи автомобілів, від міських компактних моделей до потужних позашляховиків.
● Порівнювати моделі: Використовуйте нашу функцію порівняння, щоб легко оцінити характеристики та особливості кожної моделі Maxus eTerron 9 AWD.
● Дізнатися про наявність: Завдяки актуальній інформації про наявність авто, ви завжди будете в курсі, які моделі доступні у вашому регіоні.
● Отримати вигідні пропозиції: Залишайтеся в курсі акцій та знижок від офіційних дилерів Maxus eTerron 9 AWD.
Переваги вибору CarsApp:
● Зручність: Всі моделі Maxus eTerron 9 AWD в одному місці — це зекономить ваш час та зусилля.
● Актуальна інформація: Ми регулярно оновлюємо дані про ціни та наявність автомобілів.
● Простота у використанні: Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко знаходити необхідну інформацію.
Не втрачайте час на пошук — обирайте свою ідеальну модель Maxus eTerron 9 AWD на CarsApp! Додайте улюблені автомобілі до "Обраного", щоб повернутися до них пізніше, і зв’яжіться з дилерами для отримання детальної інформації про умови покупки.
Читати далі