JavaScript is required
News Image

Peugeot E-208 GTi: повернення легенди — тепер з електродвигуном

16.06.2025

Назва GTi у багатьох асоціюється з Volkswagen, але у Peugeot вона теж має довгу історію. Перший хот-хетч Peugeot 205 GTi з'явився ще в 1984 році і став справжньою іконою. Виробництво таких моделей закінчилося в 2018 році, коли зняли з виробництва Peugeot 208 GTi. І ось тепер — нове покоління: Peugeot E-208 GTi, повністю електричний.

image

Над машиною працювали інженери зі спортивного підрозділу Peugeot Sport. У ній використовується техніка від «споріднених» моделей — Lancia Ypsilon HF, Alfa Romeo Junior Veloce і Abarth 600e. У Peugeot E-208 GTi — один електродвигун на передній осі, потужністю 280 к.с. і 345 Нм. Машина отримала диференціал підвищеного тертя і батарею на 54 кВт·год з поліпшеним охолодженням.

image

З усіх своїх «електричних братів» E-208 GTi — найкомпактніший, а значить і найшвидший: він розганяється до 100 км/год за 5,7 секунди, тоді як Lancia — за 5,8, а кросовери Abarth і Alfa Romeo — за 5,9. Максимальна швидкість — 180 км/год (менше, ніж у інших — у них 200 км/год). Запас ходу — 350 км за циклом WLTP, а зарядка підтримує потужність до 100 кВт.

Головне в хот-хетчі — не тільки швидкість, але й задоволення від водіння. Тому у E-208 GTi повністю переналаштована підвіска: нові пружини, амортизатори, занижений на 30 мм кліренс, ширша колія (передня — +56 мм, задня — +27 мм) і задній стабілізатор поперечної стійкості.

Колеса — 18-дюймові, з дизайном в стилі легендарного 205 GTi, взуті в спортивні шини Michelin Pilot Sport Cup 2. Рульове управління стало більш точним, а передні гальма тепер з чотирипоршневими супортами і дисками 355 мм. Плюс є режим Sport для системи стабілізації.

Зовні машина також відрізняється: розширені арки, дифузор, збільшений спойлер і червоні елементи в дизайні (на решітці і в фарах). У салоні — спортивні сидіння, багато червоної обробки (аж до ременів безпеки), товсте кермо і оновлена цифрова графіка.

image

З'явиться в продажу в кінці 2025 року, спочатку в Європі. Головний конкурент — електричний Alpine A290, який має 220 к.с. і ціну від 43 000 євро. Ціна Peugeot E-208 GTi ще не названа, але він, швидше за все, буде дорожчим.