Новий Jeep Cherokee: офіційна прем’єра
Після дворічної паузи Jeep Cherokee повертається на ринок! Виробництво п’ятого покоління зупинили ще на початку 2023 року, і в модельній лінійці марки з’явився відчутний пробіл. Тому не дивно, що до дебюту шостої генерації компанія почала підігрівати інтерес заздалегідь — ще навесні, коли оприлюднила перші офіційні зображення. Тепер новинка представлена повністю.
Дизайнери повернули Cherokee більш рубаним та масивним формам, пожертвувавши аеродинамікою (Cd = 0,335). Натомість кросовер помітно виріс: довжина тепер 4778 мм (+155 мм), ширина — 1898 мм (+39 мм), висота — 1715 мм (+34 мм). Колісна база збільшилася на 170 мм і досягла 2870 мм, тож модель офіційно перейшла у сегмент середньорозмірних SUV. У різних версіях пропонуються колеса діаметром від 17 до 20 дюймів.
Салон зберіг п’ятимісне компонування. У передню панель інтегровано 10,25-дюймову цифрову панель приладів та 12,3-дюймовий екран мультимедійної системи UConnect 5 з підтримкою Apple CarPlay, Android Auto, «повітряних» оновлень і встановлення сторонніх застосунків. Окремий блок клімат-контролю виконано у вигляді сенсорної панелі, а на центральному тунелі розташовані обертова шайба селектора КП і підстаканники.
Багажник тепер вражає об’ємом у 952 літри за стандартом EPA, а при складених задніх сидіннях місткість сягає 1935 літрів, що майже на третину більше, ніж у попередника. У базі кросовер отримав адаптивний круїз-контроль другого рівня з набором асистентів.
Конструктивно новий Cherokee побудований на платформі STLA Large від Stellantis, але у модифікації з поперечним розташуванням двигуна. Головним став гібрид: тут використовується 1,6-літровий турбомотор EP6 (спільна розробка PSA і BMW, відомий як Prince), який для цієї системи адаптований під цикл Міллера. Потужність ДВЗ — 180 к.с. і 300 Нм. Разом з електродвигуном, генератором і варіатором eCVT сумарна віддача сягає 213 к.с. і 312 Нм.
Хоча батарея має невелику ємність (1,08 кВт·год), що обмежує рух на електротязі, у Jeep обіцяють запас ходу понад 805 км за циклом EPA завдяки 52-літровому баку.
У стандарті йде повнопривідна система Active Drive I з муфтою підключення задньої осі та режимами Auto, Sport, Snow і Sand/Mud. Дорожній просвіт у 204 мм і короткі звиси забезпечують непогану геометричну прохідність: кут в’їзду — 19,6°, перекидання — 18,8°, з’їзду — 29,4°. Максимальна маса причепа — 1,6 тонни.
Випуск двигунів EP6 вже налагоджений у Мічигані, але складання Cherokee відбуватиметься на заводі в Мексиці. Продажі топових версій Limited та Overland з ціною $42–46 тис. стартують наприкінці цього року. Базовий варіант і модифікацію Laredo ($37–40 тис.) доведеться зачекати до початку 2026-го. Також очікується поява бензинових версій із дволітровим турбомотором Hurricane.