Porsche 911 Carrera 4S: повернення після рестайлінгу
Навесні 2024 року Porsche почала поетапне оновлення легендарної лінійки 911, і тепер настала черга однієї з найбільш універсальних версій — Carrera 4S з повним приводом. Нагадаємо, що першим рестайлінг пройшов задньопривідний Carrera S, який дебютував у січні. А тепер в дію повертається повнопривідна модифікація, яка, як завжди, доступна в трьох кузовах: купе, кабріолет і тарга. До речі, остання в 2025 році відзначає 60-річчя з моменту появи.
Версія Targa відрізняється наявністю фірмової дуги безпеки, яка вперше з'явилася в 1965 році як відповідь на нові американські вимоги до безпеки кабріолетів. Спочатку дах мав знімну панель над передніми кріслами, а пізніше — скляну розсувну секцію з електроприводом. Сучасна конструкція, представлена в поколінні 991 (2013), включає панель з магнієвого сплаву, яка автоматично складається під заднім склом. Останній при цьому піднімається цілком, включаючи кришку моторного відсіку, і від'їжджає назад — весь процес займає 19 секунд. Доступні кольорові варіанти даху: чорний, синій, червоний і коричневий.
Купе тепер можна замовити без задніх сидінь, щоб зменшити споряджену масу — тоді як кабріолет і тарга комплектуються ними за замовчуванням. Зовні модифікації Carrera 4S і Carrera S практично ідентичні. Всередині базове обладнання включає оббивку з натуральної шкіри, світлодіодні фари, дзеркала з автозатемненням, бездротову зарядку і різнокольорове контурне підсвічування.
З технічної точки зору повнопривідна трансмісія з муфтою підключення передньої осі практично не змінилася, за винятком переглянутого передавального числа редуктора. Двигун такий же, як і у задньопривідної версії: бітурбований трилітровий «шіст», тепер видає 480 к.с. замість колишніх 450 к.с., при колишньому крутному моменті 530 Нм. Коробка передач — восьмиступінчаста роботизована PDK. Розгін до «сотні» займає 3,3 секунди, максимальна швидкість досягає 308 км/год.
З точки зору обладнання Carrera 4S вже в базі має гальма від версії GTS — з передніми дисками діаметром 408 мм і задніми 380 мм, а також повністю кероване шасі і спортивну випускну систему. Колеса — 20 дюймів спереду і 21 ззаду.
Оновлені Porsche 911 Carrera 4S вже доступні для замовлення. Ціни в Німеччині починаються від 163 тисяч євро за купе, 177 тисяч євро за кабріолет і 179 тисяч євро за Targa 4S.