JavaScript is required
News Image

Купе Ferrari Amalfi стало наступним кроком у розвитку моделі Roma

03.07.2025

У 2019 році Ferrari представила модель Roma, відкривши для себе сегмент елегантних купе GT з переднім розташуванням двигуна V8. Тепер її замінює Ferrari Amalfi — автомобіль, названий на честь курортного міста на півдні Італії. По суті, це оновлена Roma: технічний індекс F169 залишився, додано лише літеру M.

Основна архітектура кузова збережена, але зовнішній вигляд переосмислений в дусі останніх моделей бренду. Передня лінія з вузькими фарами і масивним повітрозабірником нагадує вигляд Purosangue і 12Cilindri. Також змінено капот і кришку багажника, а на кормі з'явився висувний спойлер з трьома робочими положеннями, що створює до 110 кг притискної сили на 250 км/год.

Розміри автомобіля практично не змінилися: довжина — 4660 мм (+4 мм), ширина — 1974 мм, висота — 1301 мм. База коліс залишається колишньою — 2670 мм, як і у Ferrari California 2008 року. 20-дюймові диски можуть комплектуватися шинами Bridgestone Potenza Sport або Pirelli P Zero. Суха маса майже ідентична: 1470 кг проти 1472 кг у Roma.

Салон з компонуванням 2+2 також перероблений. Головне нововведення — широкий 10,25-дюймовий екран медіасистеми замість вузького вертикального дисплея у Roma. Нова мультимедіа підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Перед водієм встановлено 15,6-дюймовий цифровий щиток, а у переднього пасажира — окремий екран на 8,8 дюйма. У центральному тунелі — алюмінієва обробка і бездротова зарядка. Серед опцій — масажні та вентильовані крісла з 10 пневмокамерами та аудіосистема Burmester (14 динаміків, 1200 Вт). Об'єм багажника — 273 літри.

Технічні дані

Під капотом розташований модернізований V8 3.9 твін-турбо сімейства F154 з новими турбінами. Потужність збільшена до 640 к.с. при 7500 об/хв, крутний момент залишився колишнім — 760 Нм від 3000 до 5750 об/хв. 8-ступінчаста преселективна коробка також пройшла модернізацію. Розгін до 100 км/год — 3,3 с, до 200 км/год — 9,0 с (у Roma було 3,4 і 9,3 с відповідно). Максимальна швидкість — 320 км/год.

Ключовим нововведенням в техніці є електронна система гальмування brake-by-wire, яка забезпечує більш точний контроль і кращу узгодженість з новою ABS Evo. Також оновлено систему стабілізації SSC до версії 6.1 і електропідсилювач керма. Передня підвіска тепер опціонально оснащена системою підйому на 40 мм — для подолання лежачих поліцейських і крутих з'їздів.

Замовлення на Ferrari Amalfi вже приймаються, стартова ціна — від 240 тисяч євро, що на 30 тисяч дорожче моделі Roma. Але навіть з урахуванням цього — це залишається найдоступнішим суперкаром в лінійці Ferrari. Пізніше з'явиться і відкрита версія, яка замінить Roma Spider.