JavaScript is required
News Image

Toyota GR: аеродинамічний Yaris і новий 600-сильний турбодвигун 2.0

02.07.2025

Дотримуючись філософії свого лідера Акіо Тойоди, Toyota активно просуває спорткари і розвиває бензинові двигуни високої потужності. Так, у квітні був представлений черговий тюнінг-пакет для хот-хетчу GR Yaris, а днями відбулася жива прем'єра модернізованої версії.

image

Публічний дебют екстремальної модифікації Toyota GR Yaris Aero Performance відбувся на грецькому етапі чемпіонату світу з ралі WRC. Вибір локації не випадковий — адже комплект Aero Performance розроблявся з урахуванням досвіду трас WRC і японської серії Super Taikyu, а також за участю професійних гонщиків.

image

Версія Aero Performance включає шість ключових аеродинамічних оновлень. Новий алюмінієвий капот зі збільшеними вентиляційними каналами повторює форму карбонового елемента від GRMN Yaris. Спереду встановлений значний спліттер, що забезпечує додаткову притискну силу. Задній спойлер регульований — його можна адаптувати під конкретні умови треку. На дні з'явилася плоска захисна панель над паливним баком. Спеціальні зябра на передніх крилах виводять гаряче повітря з колісних арок, а в задній бампер додані аеродинамічні прорізи.

image

Паралельно з'явилися і нові подробиці про майбутній двигун G20E. В інтерв'ю німецьким журналістам інженери підрозділу Toyota Gazoo Racing поділилися новими деталями. Раніше цей двигун був представлений на середньомоторному прототипі GR Yaris M. Його стандартна потужність в трековій конфігурації досягає 450 к.с., що і планується для серійної версії. Однак в гоночних умовах двигун здатний видавати до 600 к.с. — достатньо встановити більшу турбіну. Блок циліндрів G20E відрізняється збільшеною міжциліндровою відстанню, що робить його особливо міцним і придатним для високих навантажень — як і легендарний 2JZ, відомий своєю надійністю в тюнінгу.

У Європі Toyota GR Yaris з пакетом Aero Performance надійде в продаж вже восени, але ціну ще не оголосили (нагадаємо, стандартна версія в Німеччині коштує від 52 000 євро). Що стосується нового турбомотора G20E, то його дебют у серійних моделях відбудеться не раніше виходу оновленої Celica або MR2, а до цього ще далеко.