JavaScript is required
News Image

Хот-хетч Toyota GR Corolla став ще жорсткішим і гучнішим

20.09.2025

Повнопривідний спортивний хетчбек Toyota GR Corolla регулярно отримує точкові оновлення. Торік йому додали потужності, удосконалили підвіску та вперше запропонували «автомат». Тепер настав час чергового пакета модернізацій — менш масштабного, але від того не менш цікавого. Оновлена GR Corolla дебютувала на домашньому ринку в Японії.

Філософія спортивного підрозділу Toyota залишається незмінною: усі вдосконалення серійних «гарячих» моделей народжуються на треку. Цього разу під час підготовки рестайлінгової Corolla враховувався досвід не лише японської серії Super Taikyu, а й міжнародних перегонів. Інженери відзначають, що на закордонних трасах (натяк на Нюрбургринг) автомобіль зазнає вищих вертикальних і поперечних навантажень, що й зумовило необхідність додатково посилити кузов.

У конструкції з’явилися ще 13,9 метра спеціального клею — загальна довжина швів тепер становить 32,7 метра. Це дало змогу підвищити жорсткість кузова без втручання в шасі й без збільшення маси. Для стабільнішого охолодження трициліндрового турбомотора, особливо під час тривалої роботи на повному газі, центральний повітрозабірник отримав додатковий канал. Його заслінка відкривається на високих обертах, забезпечуючи кращий приплив повітря.

image

У салоні головним нововведенням став сабвуфер у багажнику, що доповнив аудіосистему JBL з вісьмома динаміками. Також уже в стандартному оснащенні з’явилася система Active Sound Control (ASC), яка не лише підсилює й «прикрасує» звук двигуна, але й синхронізується з перемиканням передач — наприклад, підкреслюючи перегазовки. ASC має три режими роботи й може бути повністю відключена.

image

Техніка залишилася без змін. Турбомотор G16E-GTS об’ємом 1,6 літра видає 304 к.с., а крутний момент 400 Нм (підвищений ще торік із 370 Нм). Повнопривідна трансмісія GR-Four з муфтою на задній осі стандартно комплектується диференціалами Torsen, а також має спеціальні режими з акцентом на задні колеса. Коробки передач — на вибір шестиступінчаста «механіка» або восьмиступінчастий «автомат».

image

Для вже випущених GR Corolla пропонують окремий пакет оновлень. Кузов проклеювати, зрозуміло, не будуть, проте власники зможуть офіційно перепрошити блок керування двигуном. Нова програма підвищує момент до 400 Нм і додає свіжі режими повного приводу. Така послуга стане доступною навесні наступного року.

Вартість хот-хетча Toyota GR Corolla залишилася на колишньому рівні. У Японії версія з «механікою» коштує 5,7 мільйона ієн (38 400 доларів), а з «автоматом» — 6 мільйонів ієн (40 400 доларів). А от продажі зазнали змін. Якщо раніше покупцям доводилося вигравати право на купівлю моделі у лотереї, то тепер стартують відкриті продажі. Це стало можливим завдяки швидкому запуску виробництва в Англії, яке забезпечить більшість поставок для зовнішніх ринків, зокрема Північної Америки. Таким чином японський завод зможе задовольнити внутрішній попит.