Хот-хетч Alpine A290 Rallye підготовлений для перегонів
Бренд Alpine, що належить Renault Group, переходить в електромобільну еру і вже представив прощальні версії бензинового спорткара A110. Для популяризації своїх електромобілів в компанії йдуть на різні кроки, і одним з найбільш очевидних є участь у перегонах. Для цього підготовлений хот-хетч Alpine A290 у заводській версії Rallye.
Перелік доопрацювань типовий для молодших ралійних класів. Перш за все, для відповідності правилам безпеки FIA в салоні хетчбека Alpine A290 Rallye встановлені «ковші» Sabelt і вварений каркас безпеки. Перероблена гальмівна система: на передній осі встановлені шестипоршневі механізми з дисками діаметром 350 мм, а ззаду — однопоршневі супорти з дисками на 280 мм. Антиблокувальна система переналаштована на гоночний лад. У підвісці встановлені амортизатори ALP Racing, 18-дюймові колеса Evo Corse взуті в шини Michelin Pilot Sport A.
Однак силова установка залишилася практично недоторканою. Як і цивільний Alpine A290, версія Rallye має тільки передній привід, а єдиний електродвигун розвиває 220 к.с. і 300 Нм. Стільки ж доступно дорожнім модифікаціям GT Performance і GTS. Тягова батарея ємністю 52 кВт∙год також стандартна. Зате для гоночного хетчбека заявлені інші алгоритми керуючої електроніки і встановлений самоблокуючий диференціал ZF. Нарешті, щоб справити враження на пілотів і глядачів, переналаштована система імітації звуку двигуна.
Перший живий показ версії Rallye відбудеться на Фестивалі швидкості в Гудвуді, який відбудеться наступного тижня. А ось в якій першості буде змагатися Alpine A290 Rallye, поки не зовсім зрозуміло. Монокубок обіцяють створити пізніше, а зараз пропонується брати участь лише в певних фірмових змаганнях марки Alpine, де обіцяні спеціальні призи та окрема зарядна інфраструктура. Купити Alpine A290 Rallye можна за 60 тисяч євро, тоді як дорожня 220-сильна версія коштує від 42 тисяч євро.