JavaScript is required
News Image

Представлений новий кросовер Mazda EZ-60

19.04.2025

Рік тому на ринку з'явився ліфтбек Mazda EZ-6, який виявився переробленою версією китайської моделі Shenlan SL03 від компанії Changan. Тепер спільне підприємство Changan Mazda вивело на світ другу локалізовану модель під японським брендом — кросовер Mazda EZ-60. Він створений на базі електричного кросовера Shenlan S07, проте за останній рік розробники кардинально змінили його зовнішній вигляд. На відміну від EZ-6, де помітні риси китайського оригіналу, EZ-60 зовні виглядає як повністю самостійна модель Mazda.

Дизайн

Доопрацюванням піддалися не тільки передня і задня частини кузова — практично всі зовнішні елементи були заново спроектовані. Зміни торкнулися і лінії скління, і задніх стійок даху, завдяки чому кросовер придбав впізнавані фірмові риси Mazda. Ці зміни вплинули і на розміри автомобіля: довжина зросла на 100 мм (до 4850 мм), ширина склала 1935 мм, а висота — 1620 мм. Колісна база тепер 2902 мм (проти 2900 мм у донора). Для фарбування кузова пропонується вісім кольорів, включаючи два ексклюзивних. Діаметр коліс варіюється від 19 до 21 дюйма.

Інтер'єр Mazda EZ-60 також отримав багато змін у порівнянні з Shenlan S07. Виробник стверджує, що в оформленні інтер'єру відчувається натхнення японським мінімалізмом, хоча насправді стиль ближче до загального китайського дизайну. Однією з ключових відмінностей став широкий подвійний дисплей розміром 26,5 дюйма з роздільною здатністю 5K. В основі мультимедійної системи — чіп, виготовлений за сучасним 4-нм техпроцесом (його точна модель не розкривається). По краях передньої панелі розміщені окремі екрани, що відображають зображення з бічних камер. У стандартних комплектаціях будуть встановлені звичайні дзеркала. Панель приладів замінена проекційним дисплеєм з функцією доповненої реальності. Всі сидіння оснащені підігрівом і вентиляцією, а за звук відповідає аудіосистема з 23 динаміками і підтримкою Dolby Atmos. Об'єм багажного відділення — від 350 до 2036 літрів, у електричної версії є додатковий передній відсік на 126 літрів.

Технічні характеристики

Як і модель-донора, Mazda EZ-60 можна буде придбати або у вигляді послідовного гібрида, або як повноцінний електрокар. У повністю електричній версії встановлений один електродвигун на задній осі, акумулятор ємністю 78 кВт∙год і запас ходу понад 600 км. Інших технічних подробиць поки що немає.

Що стосується гібридної модифікації, про неї відомо більше: вона вже пройшла сертифікацію. У підкапотному просторі розміщений бензиновий атмосферний двигун об'ємом 1,5 літра (98 к.с.), який не пов'язаний безпосередньо з колесами і використовується виключно як генератор для підзарядки тягової батареї на 31,7 кВт∙год. За рух відповідає електродвигун потужністю 258 к.с., встановлений на задній осі. Такий кросовер важить 1992 кг і здатний розганятися до 185 км/год. Запас ходу без необхідності підзарядки або заправки перевищує 1000 км. Повний привід ще не передбачений — як і у оригінального Shenlan S07.

Прем'єра Mazda EZ-60 відбудеться на найближчому автосалоні в Шанхаї, де також будуть оголошені ціни і відкриється прийом замовлень.