Оновлений Porsche 911 Turbo S: тепер із гібридною технологією
Модернізація сімейства 992, яка стартувала майже півтора року тому, дійшла до найпотужніших Turbo-версій. На виставці IAA в Мюнхені відбулася прем’єра оновленого Porsche 911 Turbo S у двох кузовах — купе та кабріолет. Головна новина — поява гібридної силової установки, завдяки якій легендарний спорткар став ще швидшим і технологічнішим.
Система T-Hybrid — це розвиток гібридної технології, вперше представленої на Carrera GTS. Замість колишнього 3,75-літрового бітурбомотора тепер встановлено новий двигун 9A3 об’ємом 3,6 л з двома турбонагнітачами eTurbo з електроприводом. Вбудований мотор потужністю 11 кВт миттєво розкручує компресор, усуваючи затримку турбіни та одночасно працюючи генератором при скиданні газу. В результаті бензиновий агрегат видає 640 к.с. і 760 Нм.
До цього додається електромотор на 71 к.с., інтегрований у восьмиступінчасту коробку PDK. Разом вони формують віддачу у 711 к.с. і 800 Нм — найбільший показник в історії Porsche 911. Якщо попередня версія Turbo S мала 650 к.с., то тепер гібрид отримав помітний приріст потужності, а діапазон доступного крутного моменту став значно ширшим — від 2300 до 6000 об/хв.
Компактна батарея ємністю 1,9 кВт·год розташована у передньому багажнику. Попри нову систему, приріст маси вдалося обмежити до 25 кг завдяки полегшеній конструкції та зменшеному бензобаку. Купе важить 1740 кг, а кабріолет — 1825 кг.
Динаміка стала ще вражаючішою: розгін до 100 км/год тепер займає лише 2,5 секунди (купе) або 2,6 секунди (кабріолет). До 200 км/год — 8,4 і 8,8 с відповідно. Максимальна швидкість трохи знизилася до 322 км/год проти колишніх 330, однак на практиці гібрид показав фантастичний результат на Нюрбургринзі — коло за 7 хвилин і 3,92 с, що на 14 секунд швидше попередника.
Модель отримала оновлену систему активних стабілізаторів ehPDCC, розширені задні шини (325/30 ZR21), вдосконалені гальма PCCB з новими 410-міліметровими дисками ззаду та модернізовану аеродинаміку. Вертикальні жалюзі у передньому бампері, активне крило та надувна спідниця забезпечили зниження коефіцієнта Cd до 0,3.
Як і молодші версії, Porsche 911 Turbo S отримав нову світлотехніку, змінений дизайн коліс та цифрову приборну панель із кнопкою запуску двигуна. Уже сьогодні модель доступна для замовлення: у Німеччині купе коштує від 271 тисячі євро, кабріолет — від 285 тисяч.