Показаний салон електричного кросовера Porsche Cayenne
Porsche готує світову прем’єру абсолютно нового Cayenne Electric. Він не замінить версію з ДВС, а стане її високотехнологічним доповненням. Ставки на електрокросовер великі, тому публіку знайомлять із новинкою поступово: влітку ми бачили прототип у камуфляжі, а тепер компанія розкрила інтер’єр у фінальному вигляді.
У салоні нового електро-Porsche панує справжня ера екранів. Перед водієм — вигнута 14,25-дюймова панель приладів, перед пасажиром — власний 14,9-дюймовий дисплей для додатків чи відео, а центральна консоль прикрашена унікальним двосекційним OLED-екраном Flow Display з голосовим помічником на основі штучного інтелекту. Разом вони створюють найбільшу «цифрову поверхню» в історії Porsche. Доповнює картину проекційний дисплей із доповненою реальністю на лобовому склі з діагоналлю 87 дюймів.
Втім, попри цифровий достаток, Porsche залишив фізичні клавіші та ручки для найважливіших функцій. Автомобіль отримав фірмовий електронний ключ за технологією UWB, який можна інтегрувати у смартфон і ділитися доступом до семи осіб. У салоні передбачені Mood-режими, що синхронізують підсвічування, клімат, музику та функції сидінь (підігрів, вентиляція, масаж), створюючи потрібний настрій — від розслабленого до спортивного.
Серед інших особливостей — панорамний дах рекордних розмірів з електрохромною плівкою, підігрів підлокітників дверей і центрального тунелю (як у представницьких седанів), а також задній диван з електроприводом регулювання вже у «базі». Обробка салону запропонована у шкірі чи мікроволокні, доступні 13 колірних комбінацій, чотири пакети та п’ять варіантів декору, а також індивідуальні програми Manufaktur і Sonderwunsch.
Щодо техніки, Cayenne Electric базується на платформі PPE (Premium Platform Electric), створеній Porsche та Audi. Вона працює на 800-вольтовій архітектурі й підтримує батарею ємністю до 113 кВт·год. За попередніми даними, топ-версія отримає близько 1000 к.с. та 1500 Нм, що забезпечить розгін до 100 км/год приблизно за три секунди. Також заявлена інноваційна підвіска з активними стабілізаторами.
Новий Cayenne Electric стане першою моделлю з абсолютно новою концепцією салону, яка згодом з’явиться й на інших Porsche. Світова прем’єра очікується вже наприкінці цього року.