Mitsubishi Eclipse Cross: нове покоління для Європи
Історія Mitsubishi Eclipse продовжується. Спочатку це був компактний купе, який випускався з 1989 по 2011 рік у чотирьох поколіннях. У 2017 році назва повернулася у вигляді кросовера Eclipse Cross, що пережив кілька оновлень і досі продається на низці ринків. Тепер модель отримала нову сторінку в Європі — у вигляді електромобіля, створеного на базі Renault Scenic E-Tech.
Фактично це адаптований Scenic останнього покоління, який і сам остаточно став кросовером. Але дизайнери Mitsubishi не обмежилися простою зміною логотипів. Електричний Eclipse Cross отримав власне «обличчя» з фірмовим стилем Dynamic Shield, новими ходовими вогнями та рельєфним оформленням передка. Перероблені бампери, змінені задні стійки, інша графіка ліхтарів і декоративні накладки на дверях роблять його впізнаваним і відмінним від «донора». Кузов пропонують у п’яти кольорах, а топові виконання вирізняються двоколірним забарвленням із чорним дахом.
За габаритами електричний Eclipse Cross майже не відрізняється від Scenic. Його довжина становить 4470 міліметрів, ширина — 1860, висота — 1570, а колісна база — 2785 міліметрів. Диски можуть бути діаметром 19 або 20 дюймів. Для порівняння, бензиновий Eclipse Cross власної розробки трохи довший — 4545 міліметрів, але мав коротшу базу — 2670.
Салон новинки практично повторює інтер’єр французького кросовера. Єдиною відмінністю, окрім логотипа на кермі, стали деталі обробки. Перед водієм — «альбомний» 12,3-дюймовий екран приладів, поруч вертикальний 12-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Передбачені фізичні клавіші керування кліматом, а також полиця з бездротовою зарядкою на 15 Вт.
У списку доступних опцій — електрохромний панорамний дах, розширене контурне підсвічування салону, потужна аудіосистема Harmon/Kardon на 410 Вт і комплекс напівавтономного керування MI-Pilot. Уже в базовому виконанні автомобіль оснащений адаптивним круїз-контролем та повним набором електронних асистентів. Об’єм багажника становить 478 літрів, а при складених у співвідношенні 40:20:40 спинках задніх сидінь він зростає до 1670 літрів.
З технічної точки зору Mitsubishi Eclipse Cross повністю повторює Renault Scenic E-Tech. У його основі — модульна платформа CMF-EV. Поки що пропонується лише старша версія з електромотором потужністю 218 кінських сил і крутним моментом 300 Нм на передній осі. Акумуляторна батарея має ємність 87 кіловат-годин, завдяки чому кросовер може проїхати близько 600 кілометрів за циклом WLTP. Розгін до «сотні» займає 8,4 секунди, максимальна швидкість становить 170 кілометрів на годину. Підтримується швидка зарядка постійним струмом потужністю до 150 кВт і змінним струмом до 22 кВт. Наступного року з’явиться базова модифікація з акумулятором на 60 кіловат-годин і двигуном на 170 кінських сил, що також повторить характеристики початкової версії Scenic.
Завдяки електричному Eclipse Cross компанія Mitsubishi планує суттєво зміцнити свої позиції на європейському ринку та розширити географію продажів. Виробництво моделі налагоджене на заводі Renault у французькому Дуе, де вона випускається паралельно з оригінальним Scenic.