JavaScript is required
News Image

Новий бензиновий Fiat 500 виходить на ринок

20.09.2025

П’ять років тому компанія Fiat представила нове покоління моделі 500, яке відразу створили у вигляді електромобіля. Здавалося, це ідеальне рішення, адже майбутнє бачили саме за акумуляторними авто. Проте реальність виявилася менш оптимістичною: продажі електричних машин не виправдали прогнозів, а сам Fiat 500e виявився значно дорожчим за попередника й так і не досяг його комерційних успіхів.

image

Якщо колишнє покоління у найкращі роки продавалося накладом у 200–210 тисяч екземплярів і навіть під кінець життєвого циклу знаходило щороку 170–180 тисяч покупців, то підсумки 2024-го виглядають куди скромніше. На європейському ринку реалізували лише 91 тисячу «п’ятисотих» двох поколінь, причому більшість становили бензинові машини старої генерації. Їх випуск зупинили ще влітку через нові вимоги ЄС щодо кібербезпеки та електронних асистентів. А завод Mirafiori у Турині, де збирали електричні версії, неодноразово простоював через низький попит. Щоб виправити ситуацію, Fiat ще на початку 2024 року оголосив про розробку гібридного варіанта. У липні він був показаний, а зараз вийшов у продаж.

image

Fiat 500 Hybrid — рідкісний випадок, коли електромобіль перетворили на модель із ДВЗ. Для цього довелося серйозно змінити підлогу й моторний відсік. Паливний бак розташували під заднім сидінням, а знайомий трициліндровий агрегат від попередника встановили на новий передній підрамник. Атмосферний мотор FireFly 1.0 видає 65 к.с. і 92 Нм та працює разом із 12-вольтовим стартер-генератором, який забезпечує функцію «старт-стоп» і допомагає під час старту з місця, хоча приставка Hybrid тут доволі умовна. Вся тяга йде на передні колеса через шестиступінчасту «механіку». Динаміка скромна: розгін до 100 км/год займає 16,2 с, максимальна швидкість — 155 км/год.

image

Зовні Fiat 500 Hybrid відрізняється від електричної версії лише дрібницями. У передньому бампері з’явилося більше вентиляційних прорізів, під емблемою додали отвір для охолодження радіатора, а вихлопна труба схована від погляду. В інтер’єрі головною новацією став окремий майданчик під важіль «механіки».

image

Першою країною для старту продажів стала Італія. Там запропонували спеціальну версію Fiat 500 Hybrid Torino, присвячену рідному місту марки. Вона вирізняється особливими кольорами кузова — золотисто-жовтим та насичено-зеленим — і фірмовими емблемами. У салоні встановлені сидіння з комбінованим оздобленням та написами Fabbrica Italiana Automobili Torino. Оснащення включає мультимедійну систему з 10,25-дюймовим дисплеєм і підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, клімат-контроль, парктронік і адаптивний круїз-контроль з асистентами.

image

Вартість Fiat 500 Hybrid Torino в Італії становить 21 тисячу євро, але на честь старту продажів діє знижка до 19 тисяч. Згодом у продажу з’являться простіші комплектації приблизно від 17 тисяч євро. Для порівняння, базовий електричний Fiat 500e коштує щонайменше 24 тисячі євро. Завдяки доступним бензиновим модифікаціям компанія Fiat розраховує повернути популярність моделі й завантажити виробничі потужності історичного заводу Mirafiori.