Дві версії Infiniti QX80: для шосе та бездоріжжя
Infiniti QX65 Monograph виявився не єдиним експонатом бренду на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч. Разом із ним японська марка представила два спеціальні варіанти свого флагманського рамного позашляховика третього покоління Infiniti QX80. Обидва мають статус концепт-карів і демонструють потенційні напрями розвитку модельної лінійки.
Перший варіант отримав назву Infiniti QX80 Track Spec, що відразу підкреслює його дорожню орієнтацію. Автомобіль вирізняється розширеним обвісом по периметру кузова та спойлером на задніх дверях. Передній бампер і решітка радіатора запозичені у серійної версії QX80 Sport, а ззаду з’явилися чотири вихлопні патрубки. Позашляховик оснащений 24-дюймовими колесами з низькопрофільною гумою.
Найбільші зміни відбулися під капотом: бітурбований V6 3.5 отримав нові турбіни, оновлену вихлопну систему, вдосконалену паливну систему та більший інтеркулер. У результаті потужність зросла з 456 до 659 к.с., а крутний момент — з 698 до 1016 Нм. При цьому блок циліндрів і поршнева група залишилися серійними.
Другий концепт носить назву Infiniti QX80 Terrain Spec і орієнтований на позашляхові пригоди. Його технічні характеристики поки не розкриті, але дизайн підкреслює позашляховий потенціал: встановлений силовий захист спереду, ззаду та з боків, нові розширювачі арок для більших коліс із масивними шинами, а також експедиційний багажник із додатковим освітленням і висувним тентом. Кузов покритий захисною вініловою плівкою, а на вікнах з’явилися дефлектори.
У Nissan визнають, що Infiniti потребує швидкого розширення модельного ряду, тому бренд активно шукає способи вивести на ринок нові варіанти — навіть у вигляді спецверсій існуючих моделей. Хоча представлені QX80 Track Spec і QX80 Terrain Spec поки мають статус концептів, серійні версії подібних модифікацій можуть з’явитися вже найближчим часом.