- Колеса/Диски сталеві R15
- Дзеркала з підігрівом та електрорегулюванням
160 к.с.
Електро
АКП
Передній
https://carsapp.com.ua/maxus/e-deliver-3/%D1%88%D0%B0%D1%81%D1%96-lwb-50-%D0%BA%D0%B2%D1%82
- Ціна від: 1726141
- ВінницяДніпроКиївХмельницькийЧеркаси
Серійне обладнання:
- Оббивка сидінь з тканини
- Мультифункціональне кермо шкіряне
- Механічне регулювання сидіннь
- Підігрів передніх сидіннь
- Денне світло фар
- Галогенові фари
- Кондиціонер
- Центральний замок з дистанційним керуванням
- Мультимедійна система з сенсорним екраном 7"
- Аудіо система
- Інтерфейси USB
- Бездротовий інтерфейс Bluetooth
- Цифрове радіо DAB
- Фронтальні подушки безпеки
- Датчики паркування ззаду
- Камера заднього огляду
- Обмежувач швидкості/Лімітер
- Круїз контроль
- Система контролю тиску в шинах
- Допомога при екстренному гальмуванні (EBA)
- Система курсової стабилізації (ESP)
- Система електронного розподілення гальмівного зусилля (ABS+EBD)
Ціна
Стандартна комплектація
-
Опції
-
Разом
-
- Ціна від: 1726141
- ВінницяДніпроКиївХмельницькийЧеркаси
- Новий Jeep Cherokee: офіційна прем’єра
Після дворічної паузи Jeep Cherokee повертається на ринок! Виробництво п’ятого покоління зупинили ще на початку 2023 року, і в модельній лінійці марки з’явився відчутний пробіл. Тому не дивно, що до дебюту шостої генерації компанія почала підігрівати інтерес заздалегідь — ще навесні, коли оприлюднила перші офіційні зображення. Тепер новинка представлена повністю. Дизайнери повернули Cherokee більш рубаним та масивним формам, пожертвувавши аеродинамікою (Cd = 0,335). Натомість кросовер помітно виріс: довжина тепер 4778 мм (+155 мм), ширина — 1898 мм (+39 мм), висота — 1715 мм (+34 мм). Колісна база збільшилася на 170 мм і досягла 2870 мм, тож модель офіційно перейшла у сегмент середньорозмірних SUV. У різних версіях пропонуються колеса діаметром від 17 до 20 дюймів. Салон зберіг п’ятимісне компонування. У передню панель інтегровано 10,25-дюймову цифрову панель приладів та 12,3-дюймовий екран мультимедійної системи UConnect 5 з підтримкою Apple CarPlay, Android Auto, «повітряних» оновлень і встановлення сторонніх застосунків. Окремий блок клімат-контролю виконано у вигляді сенсорної панелі, а на центральному тунелі розташовані обертова шайба селектора КП і підстаканники. Багажник тепер вражає об’ємом у 952 літри за стандартом EPA, а при складених задніх сидіннях місткість сягає 1935 літрів, що майже на третину більше, ніж у попередника. У базі кросовер отримав адаптивний круїз-контроль другого рівня з набором асистентів. Конструктивно новий Cherokee побудований на платформі STLA Large від Stellantis, але у модифікації з поперечним розташуванням двигуна. Головним став гібрид: тут використовується 1,6-літровий турбомотор EP6 (спільна розробка PSA і BMW, відомий як Prince), який для цієї системи адаптований під цикл Міллера. Потужність ДВЗ — 180 к.с. і 300 Нм. Разом з електродвигуном, генератором і варіатором eCVT сумарна віддача сягає 213 к.с. і 312 Нм. Хоча батарея має невелику ємність (1,08 кВт·год), що обмежує рух на електротязі, у Jeep обіцяють запас ходу понад 805 км за циклом EPA завдяки 52-літровому баку. У стандарті йде повнопривідна система Active Drive I з муфтою підключення задньої осі та режимами Auto, Sport, Snow і Sand/Mud. Дорожній просвіт у 204 мм і короткі звиси забезпечують непогану геометричну прохідність: кут в’їзду — 19,6°, перекидання — 18,8°, з’їзду — 29,4°. Максимальна маса причепа — 1,6 тонни. Випуск двигунів EP6 вже налагоджений у Мічигані, але складання Cherokee відбуватиметься на заводі в Мексиці. Продажі топових версій Limited та Overland з ціною $42–46 тис. стартують наприкінці цього року. Базовий варіант і модифікацію Laredo ($37–40 тис.) доведеться зачекати до початку 2026-го. Також очікується поява бензинових версій із дволітровим турбомотором Hurricane.
- Представлено концепт Opel Corsa GSE подвійного призначення
Компанія Opel готує головну прем’єру до вересневого автосалону IAA Mobility у Мюнхені — концептуальний хетчбек Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo, який має одразу два завдання. По-перше, він демонструє дизайн і технологічні рішення для наступного покоління Corsa. По-друге, ця модель увійде до віртуальної колекції гри Gran Turismo 7, приєднавши Opel до клубу виробників, які створюють унікальні спорткари для геймерів. Концепт вже представлений у реальному вигляді. Це ефектне тридверне купе довжиною 4 м і завширшки 2 м. Передня частина оформлена у стилі Opel Compass, новій інтерпретації фірмової мови дизайну Vizor: світлові елементи формують характерний «приціл». Аеродинамічний обвіс має два активних елементи — даховий спойлер і великий задній дифузор, які можуть висуватися на 25 см для підвищення стабільності й притискної сили. Колеса різного діаметра: спереду — 21 дюйм, ззаду — 22. Салон зроблений у спортивному стилі: каркас безпеки, одне сидіння для пілота і жодних класичних екранів чи приладів. Інформація виводиться на проекційний дисплей та інтегроване в панель підсвічування. Попри те, що нинішній прототип — це макет у натуральну величину, він закладає основу для перспективної техніки. Передбачено двомоторний повний привід: у максимальному режимі система видає 800 к.с. і 800 Нм, з короткочасним підвищенням потужності до 880 к.с.. Живлення забезпечує батарея ємністю 82 кВт·год, споряджена маса становить лише 1170 кг. За розрахунками, розгін до 100 км/год займає 2 секунди, а максимальна швидкість досягає 320 км/год. Проте відчути ці характеристики можна буде тільки у грі Gran Turismo 7 для PS4 та PS5: віртуальна модель стане доступною вже восени. Що ж до майбутньої серійної Corsa, її вихід очікується до 2028 року. Автомобіль отримає нову платформу STLA Small (перший серійний проєкт на ній дебютує у 2026-му) і лише частково успадкує стиль та образ від шоу-кара.
- Дві версії Infiniti QX80: для шосе та бездоріжжя
Infiniti QX65 Monograph виявився не єдиним експонатом бренду на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч. Разом із ним японська марка представила два спеціальні варіанти свого флагманського рамного позашляховика третього покоління Infiniti QX80. Обидва мають статус концепт-карів і демонструють потенційні напрями розвитку модельної лінійки. Перший варіант отримав назву Infiniti QX80 Track Spec, що відразу підкреслює його дорожню орієнтацію. Автомобіль вирізняється розширеним обвісом по периметру кузова та спойлером на задніх дверях. Передній бампер і решітка радіатора запозичені у серійної версії QX80 Sport, а ззаду з’явилися чотири вихлопні патрубки. Позашляховик оснащений 24-дюймовими колесами з низькопрофільною гумою. Найбільші зміни відбулися під капотом: бітурбований V6 3.5 отримав нові турбіни, оновлену вихлопну систему, вдосконалену паливну систему та більший інтеркулер. У результаті потужність зросла з 456 до 659 к.с., а крутний момент — з 698 до 1016 Нм. При цьому блок циліндрів і поршнева група залишилися серійними. Другий концепт носить назву Infiniti QX80 Terrain Spec і орієнтований на позашляхові пригоди. Його технічні характеристики поки не розкриті, але дизайн підкреслює позашляховий потенціал: встановлений силовий захист спереду, ззаду та з боків, нові розширювачі арок для більших коліс із масивними шинами, а також експедиційний багажник із додатковим освітленням і висувним тентом. Кузов покритий захисною вініловою плівкою, а на вікнах з’явилися дефлектори. У Nissan визнають, що Infiniti потребує швидкого розширення модельного ряду, тому бренд активно шукає способи вивести на ринок нові варіанти — навіть у вигляді спецверсій існуючих моделей. Хоча представлені QX80 Track Spec і QX80 Terrain Spec поки мають статус концептів, серійні версії подібних модифікацій можуть з’явитися вже найближчим часом.
- AUDI E5 Sportback виходить на ринок у чотирьох версіях
Тепер в автомобільному світі існує не лише «Audi з чотирма кільцями», а й «AUDI з чотирма літерами». Новий суббренд створений у партнерстві з китайським концерном SAIC та орієнтований передусім на ринок КНР. Звичної емблеми у вигляді кілець ці машини не матимуть, як і прямого зв’язку з німецькими моделями Audi. Першою моделлю став ліфтбек AUDI E5 Sportback, який уперше показали навесні на автосалоні у Шанхаї. Тепер же відкрито попереднє замовлення та оприлюднено всі характеристики. Це великий п’ятидверний автомобіль із плавними обрисами, який майже не нагадує традиційні Audi. За габаритами він близький до Audi A5: довжина — 4881 мм, ширина — 1960 мм, висота — 1479 мм, колісна база — 2950 мм. Диски — 19 або 20 дюймів, при цьому задні завжди ширші. Коефіцієнт аеродинамічного опору — 0,252. У передній і задній частині — розвинене світлодіодне підсвічування з новою емблемою. Загалом у зовнішньому освітленні використано 942 LED-елементи, включаючи матричні фари. Панорамний дах із електрохромним склом має п’ять рівнів затемнення та блокує 99% УФ-променів. Замість дзеркал заднього виду можна обрати камери, які, за словами виробника, працюють навіть у дощ чи туман. Доводчики дверей доступні як опція, електропривод багажних дверей — стандарт. Об’єм багажника — лише 347 літрів, що нетипово для такого класу. Салон п’ятимісний, з оздобленням із мікроволокна чи шкірозамінника, а також декоративними панелями з підсвіченими волокнами. Інтер’єр також кардинально відрізняється від моделей Audi. На всю ширину передньої панелі встановлено чотири дисплеї: два бокові для камер, 12,3-дюймовий для приладів і 27-дюймовий мультимедійний. Система працює на процесорі Qualcomm Snapdragon 8295 з власною ОС AUDI OS, яка має вбудований штучний інтелект із голосовим асистентом. Для нього навіть виділено окремий екран по центру. Фізичних кнопок майже немає. Керування трансмісією здійснюється підкермовим селектором. Також передбачений просунутий автопілот, створений спільно з компанією Momenta: він використовує чіп Nvidia Orin-X, лідар, три міліметрові радари, дванадцять ультразвукових сенсорів і одинадцять камер. Технічна база — китайська. Платформа ADP (Advanced Digitized Platform) є адаптацією архітектури SAIC, створеної для електромобілів IM. Спереду — подвійні поперечні важелі, ззаду — багаторичажка. Базові версії мають пружинну підвіску, дорожчі — пневматику Continental з регулюванням кліренсу на 45 мм і амортизаторами ZF. Серед опцій — гальма Brembo та підрулююча задня вісь. Запропоновано чотири версії. Початковий варіант — із заднім приводом, мотором на 299 к.с. (420 Нм) і батареєю LFP 76 кВт·год власного виробництва SAIC. У AUDI E5 Sportback Plus — акумулятор CATL на 100 кВт·год, потужність 408 к.с. (500 Нм) і запас ходу 773 км за CLTC. Дві топові модифікації мають систему quattro з двома двигунами. Одна з них розвиває 525 к.с. (725 Нм) і має батарею на 83 кВт·год, а флагманська версія — 787 к.с., 800 Нм і акумулятор на 100 кВт·год. Така модель розганяється до 100 км/год за 3,4 секунди, максимальна швидкість — 230 км/год. Вага машини варіюється від 2225 до 2343 кг. Виробництво на заводі SAIC-Volkswagen стартує найближчим часом, а продажі розпочнуться у вересні. Вартість — від 236 до 320 тисяч юанів (33–45 тисяч доларів), що співставно з цінами на локальні бензинові Audi A5L або Tesla Model 3. Представники Audi вже заявили: якщо новий суббренд буде успішним у Китаї, електромобілі AUDI з’являться і на світовому ринку.
- Lexus Sport Concept став провісником нового суперкара
Toyota вже тривалий час працює над створенням нового флагманського суперкара, проте інформаційна активність навколо нього виглядає досить незвичною. Так, у липні компанія показала відразу два безіменні прототипи на Фестивалі швидкості у британському Гудвуді, але не супроводила подію жодними офіційними заявами. Тепер ще одну концептуальну модель презентували на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч — і знову без розлогих коментарів. Цього разу Toyota обмежилася лише офіційними знімками. Згідно із заявою компанії, Lexus Sport Concept є попередником майбутнього суперкара. На цьому офіційна інформація завершується. Водночас за пропорціями з довгим капотом і зміщеною назад кабіною можна зробити висновок, що модель хоч і отримала власний дизайн, проте має спільні риси з проектом Toyota GT. За неофіційними даними, Toyota планує випустити дві версії: купе Toyota для Азії та Європи та варіант Lexus для американського ринку. Але ця інформація поки що не підтверджена. Окрему увагу привертає рішення з вихлопною системою. У Lexus Sport Concept немає традиційних видимих патрубків. Насправді вони сховані: два вихлопи виведені вертикально вгору під антикрилом. У стані спокою спойлер опускається й маскує їх, а під час руху вони працюють без перешкод. Очікується, що майбутній суперкар отримає гібридну установку з V8 та електромотором, сумарна потужність якої становитиме близько 900 к.с. Попередньо повідомляється, що офіційний дебют моделей під робочими назвами Toyota GT та Lexus LFR відбудеться у 2026 році. Ймовірно, до цього часу стане відомо більше деталей.
- Гіперкар Lamborghini Fenomeno з’явиться обмеженою серією
Марка Lamborghini ще у 2007 році започаткувала традицію створювати унікальні дрібносерійні моделі на базі своїх флагманських суперкарів, вперше представивши Reventon. Відтоді змінилося два покоління 12-циліндрових Lamborghini, а два роки тому дебютував гібридний Revuelto. Саме він став основою для нової лімітованої версії — Fenomeno. Цей гіперкар виконаний за вже відпрацьованим рецептом фірми: головна відмінність від Revuelto полягає у глибоко переробленій зовнішності. Lamborghini Fenomeno отримав оригінальні кузовні панелі з карбону, змінену архітектуру повітроводів і нову оптику. Задня частина вирізняється іншим дифузором, а чотири вихлопні труби об’єднані в одне велике сопло. Завершує образ ексклюзивна карбонова кришка моторного відсіку. Також помітним акцентом є негативний розвал коліс. Інтер’єр Fenomeno зберіг більшість елементів від Revuelto: рульове колесо, панель приладів, «парящу» центральну консоль та додатковий дисплей для пасажира. Водночас салон отримав оригінальне оформлення у чорній та жовтій гамі з використанням шкіри й алькантари, а також нову графіку мультимедійної системи та приладів. Гібридна силова установка була вдосконалена. Атмосферний V12 6.5 форсували з 825 до 845 к.с., а ємність літій-іонної батареї збільшили з 3,8 до 7 кВт∙год, що дозволило поліпшити електричний пробіг (20 км) і підвищити віддачу електродвигунів. У складі системи — мотор у 8-ступеневому «роботі» на задній осі та два електродвигуни спереду. Сукупна потужність установки 1080 к.с. (+65 к.с. у порівнянні з Revuelto). Завдяки цьому розгін до 100 км/год займає лише 2,4 секунди (на 0,1 с швидше за вихідну модель). Максимальна швидкість залишилася незмінною — 350 км/год. Тираж Lamborghini Fenomeno складе лише 29 примірників, а попередня вартість кожного — не менше 3,5 млн доларів. Для порівняння: базовий Revuelto коштує від 610 тисяч доларів.
- Купеподібний кросовер Infiniti QX65 Monograph: нагадування про FX
Nissan продовжує переживати затяжну кризу, що безпосередньо впливає й на преміум-бренд Infiniti. У лінійці вже немає седанів і купе, а наприкінці цього року буде знято з виробництва середньорозмірні кросовери QX50 і QX55. Таким чином, у продажу залишаться лише дві моделі: оновлений великий кросовер Infiniti QX60 та флагманський позашляховик Infiniti QX80. Марці конче необхідно розширювати асортимент, і найближчим часом очікується новинка. Концепт Infiniti QX65 Monograph — це прообраз майбутнього серійного купеподібного кросовера, створеного на основі QX60. Основна ідея моделі — відсилання до легендарного Infiniti FX, який випускався з 2002 по 2017 рік. Характерні риси бокового скління, лінія даху, нахил п’ятих дверей та дизайн задньої частини чітко перегукуються з тією знаковою моделлю, яка так і не отримала прямого спадкоємця. Втім, QX65 Monograph вирізняється від QX60 не лише купеподібним дахом. Змінено передню частину: дворівнева оптика та збільшена решітка радіатора спеціально підкреслюють спортивний образ. Перероблений декор, новий стиль колісних дисків на 22 дюйми також додають індивідуальності. В інтер’єрі очікується лише два ряди сидінь замість трьох, хоча зображень салону наразі немає. Щодо технічних характеристик інформація ще відсутня. Однак малоймовірно, що QX65 сильно відрізнятиметься від QX60, який сьогодні доступний з 2,0-літровим турбомотором VC-Turbo потужністю 272 к.с. у поєднанні з дев’ятиступінчастим «автоматом». Привід може бути як переднім, так і повним. Атмосферний V6 3.5 зняли з виробництва торік, і повернення його для нової моделі не очікується. Прем’єра серійної версії Infiniti QX65 (без приставки Monograph і з менш помітним декором) відбудеться вже за кілька місяців. Виробництво стартує на початку наступного року, тоді ж стануть відомі всі технічні подробиці.
- Кросовер Acura RSX — перша модель на новій платформі Honda 0
Перший електромобіль марки Acura — кросовер ZDX на платформі GM — не став комерційним хітом: за рік продажів (червень 2024-го — травень 2025-го) покупців знайшли лише 16 тисяч машин. Тепер бренд готує другий акумуляторний SUV, створений уже повністю власними силами. Нова модель, Acura RSX, поки представлена у передсерійному вигляді — з прихованим інтер’єром та без технічних характеристик. Назва RSX знайома з минулого: у 2001–2006 роках так називалося компактне купе на базі Honda Civic. Тепер під цим індексом дебютує великий купеподібний кросовер з акцентом на драйверські якості. Агресивний «акулячий» ніс, плавні лінії кузова, втоплені ручки дверей, спойлер у формі «качиного хвоста» — все це залишиться й у серійної версії. Єдине, 21-дюймові колеса можуть поступитися місцем скромнішим. Acura RSX стане першою серійною моделлю на модульній електроплатформі Honda 0, анонсованій на початку 2024 року. Заплановані — двомоторний повний привід, передня підвіска з подвійними поперечними важелями та потужні гальма Brembo. У салоні працюватиме власна операційна система Asimo OS, названа на честь легендарного робота-гуманоїда Asimo. Розроблена спільно з компанією Helm.ai, вона матиме штучний інтелект і функції самонавчання. Дебют серійного RSX очікується у другій половині 2026 року, хоча раніше Honda планувала почати виробництво машин на платформі Honda 0 вже на початку року. Випуск налагодять на заводі в Огайо, де сьогодні збирають Acura Integra та Honda Accord. Новий електрокросовер не витіснить із конвеєра бензинові моделі, а доповнить їх у виробничій програмі.
- Перший клієнтський Bentley Mulliner Batur Convertible вразив інтер’єром
Три роки тому підрозділ Bentley Mulliner представив лімітоване купе Batur, створене на основі серійної моделі Continental GT. Минулого року з’явився родстер Batur Convertible, але тоді публіці показали лише демонстраційний «нульовий» зразок. Лише тепер Mulliner розпочав виробництво замовлених автомобілів і продемонстрував перший екземпляр для клієнта. Кожен Batur створюється за індивідуальною специфікацією, узгодженою з майбутнім власником. Перший автомобіль отримав елегантне забарвлення кузова у відтінку Opalite, доповнене контрастними чорними смугами з помаранчевою окантовкою. Такий самий помаранчевий використаний у декорі решітки радіатора та чорних дисках коліс. Найяскравішою особливістю цього родстера став контрастний салон, поділений візуально на зони для водія та пасажира. Це рішення натхнене спортивними авто минулих десятиліть. Крісло водія оздоблене чорною шкірою та алькантарою з помаранчевою прострочкою й вишивкою, тоді як пасажирське виконане у світлому тоні. За сидіннями розташоване місце для двох дорожніх сумок, які також мають різні кольори. Навіть два ключі до авто оформлені у тих же кольорових поєднаннях, що й салон. Додатково інтер’єр прикрашений титановими деталями — з цього матеріалу виготовлені підрульові пелюстки, перемикачі дефлекторів вентиляції та інші елементи. Як і купе, Batur Convertible оснащений найпотужнішою версією бітурбодвигуна W12 6.0: він розвиває 750 к.с. та 1000 Нм. У парі з ним працюють восьмиступінчастий преселективний «робот», повний привід і титанова вихлопна система. Всього буде випущено лише 16 родстерів, кожен з яких коштує понад два мільйони фунтів стерлінгів. Це ще не остання малосерійна модель з мотором W12, виробництво якого завершилося рік тому: вже готується ще один Bentley, що вийде обмеженим тиражем у 12 одиниць.
- Range Rover Sport SV Carbon — втілення швидкості та легкості
За останні місяці Range Rover Sport SV неодноразово дивував шанувальників унікальними спецверсіями. Та тепер JLR представляє щось справді особливе — Range Rover Sport SV Carbon, створений для тих, хто цінує ексклюзив і досконалість у кожній деталі. Ця версія одразу привертає увагу великою кількістю вуглепластикових елементів, які не лише додають стилю, а й помітно зменшують вагу авто. У стандартній комплектації — фірмовий пакет Forged Carbon: композитна решітка радіатора, накладки на крила та насадки на вихлопні патрубки. За бажанням можна замовити капот з нефарбованого вуглецевого волокна, підкреслюючи спортивний характер кросовера. Справжній прорив — опційні 23-дюймові вуглепластикові колісні диски у парі з вуглецево-керамічними гальмами. Колір супортів можна обрати на свій смак: чорний, синій, бронзовий чи жовтий. Легкість і міцність цих елементів дозволили зменшити масу автомобіля на 76 кг, роблячи його ще динамічнішим. Салон — справжній витвір сучасного дизайну. Сидіння з композитним каркасом, підсвічувані логотипи SV, комбінація шкіри Windsor та матеріалу Ultrafabric, а також стильні вуглепластикові вставки на порогах, центральній консолі та дверях створюють атмосферу преміальної спортивності. Під капотом — знайома і безкомпромісна потужність: бітурбований BMW V8 4.4 з 635 к.с. і 750 Нм у парі з 8-ступінчастим «автоматом», повним приводом та гідропневматичною підвіскою. Розгін до 100 км/год займає лише 3,8 секунди, а максимальна швидкість сягає 290 км/год. Світова прем’єра Range Rover Sport SV Carbon відбудеться вже наступного тижня на Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч, де буде оголошена і вартість цієї ексклюзивної моделі.
Чому обрати автомобілі Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт?
Ласкаво просимо на сторінку моделей Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт на CarsApp — вашому провідному онлайн каталозі нових автомобілів в Україні. Тут ви знайдете всі моделі Maxus, доступні для покупки, з детальними описами, технічними характеристиками та актуальними цінами.
Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт — це синонім якості, інновацій та стилю. Наш каталог включає в себе всі нові авто Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт , які представлені на українському ринку. Ви зможете:
● Ознайомитися з усіма моделями: У нас представлені різні типи автомобілів, від міських компактних моделей до потужних позашляховиків.
● Порівнювати моделі: Використовуйте нашу функцію порівняння, щоб легко оцінити характеристики та особливості кожної моделі Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт.
● Дізнатися про наявність: Завдяки актуальній інформації про наявність авто, ви завжди будете в курсі, які моделі доступні у вашому регіоні.
● Отримати вигідні пропозиції: Залишайтеся в курсі акцій та знижок від офіційних дилерів Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт.
Переваги вибору CarsApp:
● Зручність: Всі моделі Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт в одному місці — це зекономить ваш час та зусилля.
● Актуальна інформація: Ми регулярно оновлюємо дані про ціни та наявність автомобілів.
● Простота у використанні: Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко знаходити необхідну інформацію.
Не втрачайте час на пошук — обирайте свою ідеальну модель Maxus E-Deliver 3 Шасі LWB 50 кВт на CarsApp! Додайте улюблені автомобілі до "Обраного", щоб повернутися до них пізніше, і зв’яжіться з дилерами для отримання детальної інформації про умови покупки.
Читати далі