Нові автомобілі Rolls-Royce в Україні
Огляд моделей Rolls-Royce
Технічні характеристики авто Rolls-Royce
Доступні моделі Rolls-Royce в Україні
Пропозиції від дилерів Rolls-Royce
Rolls-Royce
Cullinan
Бензин
Rolls-Royce
Ghost
Бензин
Rolls-Royce
Phantom
Бензин
Rolls-Royce
Spectre
Електро
- Київ
- Зменшена версія Land Rover Defender вийшов на випробування
Сучасний Land Rover Defender виявився дуже успішним — його брутальний дизайн не тільки припав до смаку покупцям, але й надихнув безліч наслідувачів. Успіх моделі підштовхнув компанію JLR до рішення розширити сімейство Defender за рахунок принципово нових версій. Одна з них — компактний кросовер, який, ймовірно, отримає назву Defender Sport (за аналогією з Discovery Sport). Днями цей новий автомобіль був помічений на дорожніх випробуваннях в Англії. Незважаючи на щільний камуфляж і накладки, що спотворюють форму, вже зараз видно, що в зовнішньому вигляді машини постаралися зберегти характерні риси «дорослого» Defender: незграбний силует, короткі звиси і виступаючі колісні арки. Однак є й помітні відмінності — низький передній бампер і загальна «приземлення» кузова натякають, що перед нами скоріше міський кросовер, а не утилітарний позашляховик. Відомо, що майбутній Defender Sport буде повністю електричним і побудований на новій модульній платформі EMA (Electrified Modular Architecture) від JLR. Цікаво, що і повнорозмірний Defender наступного покоління отримає акумуляторну версію, хоча традиційні модифікації з ДВС також залишаться в строю. JLR продовжує слідувати стратегії електрифікації, затвердженої ще в 2021 році — незважаючи на загальне охолодження інтересу до електромобілів у світі. Можливо, на рішучість компанії впливає і сувора екологічна політика Великої Британії, спрямована на відмову від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Загалом, до кінця 2026 року під брендами Land Rover і Range Rover має вийти шість нових електромобілів. Вже в 2025 році дебютують електричні Range Rover і Range Rover Sport, а до 2026 року з'являться нові покоління Velar і Evoque, а також компактний Defender.
- Bentley Continental GT і Flying Spur: базові версії також стали гібридами
Bentley продовжує трансформацію своєї модельної лінійки, замінюючи легендарні W12 на гібридні установки. Тепер гібриди дісталися і до базових версій моделей Continental GT, GTC і Flying Spur — без приставки Speed. Але «базові» тут не означає «прості»: під капотом цих машин ховається вражаюча силова установка High Performance Hybrid. На відміну від більш потужного гібрида Ultra Performance Hybrid, який використовується у версіях Speed, нова установка хоч і «полегшена», але все одно дуже бадьора. Основу становить той же 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що видає 519 к.с. і 770 Нм. У парі з ним працює електродвигун на 190 к.с. і 450 Нм, вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот». Результат — 680 к.с. і 930 Нм крутного моменту. Для порівняння: колишній W12 розвивав 659 к.с. і 900 Нм, так що гібрид ще потужніший. Розгін вражає: купе обмінює першу сотню за 3,7 секунди, а кабріолет і седан — за 3,9 секунди. Максимальна швидкість — 270 км/год. Звичайно, Speed-версії трохи швидше, але різниця не критична. Як і топові моделі, базові гібриди оснащені комплексом Bentley Active Chassis — з пневмопідвіскою, активними стабілізаторами, задніми підрулюючими колесами і електронним диференціалом eLSD. Акумулятор ємністю 25,9 кВт·год дозволяє проїхати до 80 км на чистій електротягі. Для тих, хто хоче трохи більше розкоші, є виконання Azure — воно з'явилося ще в 2022 році. Такі машини можна впізнати за вертикальними прутами на решітці радіатора, хромованими деталями і спеціальними 22-дюймовими дисками. Всередині — крісла Bentley Wellness з підігрівом, вентиляцією і масажем, вишукана обробка з натурального горіха і продумане атмосферне підсвічування. Звичайно, це Bentley, тому практично все можна персоналізувати — від кольору до найдрібніших деталей інтер'єру. У каталозі марки опцій майже нескінченна кількість, а для найвибагливіших клієнтів — послуги ательє Mulliner. Ціни також відповідні: базове купе Continental GT з новою гібридною установкою обійдеться мінімум в 211 тисяч євро.
- Представлено 650-сильний електрокросовер Smart #5 Brabus
Нова топова версія моделі, яка остаточно закріпила трансформацію бренду з виробника міських мікрокарів в гравця сегменту повнорозмірних кросоверів. Smart #5, який дебютував минулого року, відрізняється значними розмірами: довжина становить 4705 мм, маса — близько 2,5 тонн. Таким чином, він став однокласником таких моделей, як Skoda Kodiaq і BMW X3, а тепер навіть може конкурувати з Porsche Macan другого покоління. Версія Brabus, як і раніше, розроблена спільно з однойменною німецькою тюнінг-компанією. Зовні кросовер відрізняється лише деталями — червоний декор на нижньому периметрі кузова, дзеркалах і даху, гальмівні супорти в тому ж відтінку, оригінальні 21-дюймові диски Brabus Monoblock Z і фірмові шильдики. У салоні — фірмове оформлення і преміальне обладнання: аудіосистема Sennheiser Signature потужністю 2000 Вт з 20 динаміками, що відтворює звук ДВС, комбінована обробка сидінь з мікрофібри і матеріалу Dinamica, підігрів всіх сидінь, вентиляція передніх, кермо з алькантарою і підсвічуванням логотипу Brabus, чорна стеля і накладки на педалі. Модель побудована на 800-вольтовій платформі Geely SEA і оснащена двомоторним повним приводом потужністю 646 к.с. і крутним моментом 710 Нм. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Для порівняння, Porsche Macan Turbo (639 к.с., 1130 Нм) досягає 100 км/год за 3,3 с, а його максимум — 260 км/год. Тягова батарея ємністю 100 кВт∙год забезпечує запас ходу до 540 км за циклом WLTP, а швидка зарядка від 10% до 80% можлива всього за 18 хвилин при використанні терміналу постійного струму потужністю 400 кВт. У Німеччині прийом замовлень стартує 24 квітня, стартова ціна — від 61 000 євро. У Китаї продажі почнуться 23 квітня за ціною від 368 000 юанів (близько 45 500 євро). Протягом другого та третього кварталів 2025 року модель вийде і на інші ринки Європи. Виробництво всіх версій Smart #5 ведеться в Китаї.
- Представлена спортивна версія Skoda Elroq RS
Компактний електричний кросовер Skoda Elroq, який дебютував восени минулого року, отримав топову версію з традиційною для марки приставкою RS. Ці модифікації завжди відрізнялися високою потужністю і покращеною керованістю, і новий Elroq RS не став винятком. Примітно, що бензиновий аналог — Skoda Karoq — так і не отримав потужну RS-версію. Раніше Elroq був доступний тільки в задньопривідних одномоторних варіантах, хоча спочатку планувався і повнопривідний двомоторний варіант потужністю 299 к.с. Нова Skoda Elroq RS побудована саме на його основі, але загальна потужність електродвигунів збільшена до 340 к.с., що робить її технічним аналогом Volkswagen ID.4 GTX і Audi Q4 55 e-tron quattro. Розгін до 100 км/год займає 5,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, як і у менш потужних модифікацій. Elroq RS оснащений акумулятором ємністю 84 кВт·год (з яких доступно 79 кВт·год), що трохи більше, ніж у версії Elroq 85 (82 кВт·год). Швидка зарядка постійним струмом тепер підтримує до 185 кВт проти 175 кВт у стандартних моделях, а бортова зарядка змінного струму розрахована на 11 кВт. Запас ходу по циклу WLTP становить 550 км. RS-версія отримала доопрацьовану підвіску: це єдиний Elroq з адаптивними амортизаторами DCC з кількома режимами роботи. Також передні гальма стали потужнішими і отримали двопоршневі механізми. Для кросовера пропонуються оригінальні 20- або 21-дюймові колісні диски. Зовнішні відмінності від стандартної моделі мінімальні, в дусі інших RS-версій Skoda. Кросовер отримав чорні декоративні елементи, змінений передній бампер, збільшений спойлер, матричні фари і підсвічену заглушку між ними. У салоні — фірмовий зелений декор, чорна обробка і замшеве покриття передньої панелі. Передні сидіння мають виражену бічну підтримку, інтегровані підголівники та комбіновану оббивку. Також в стандартне обладнання входить спортивне кермо з перфорованою шкіряною оплеткою. Skoda Elroq RS з'явиться на європейському ринку в другій половині року. Офіційні ціни ще не оголошені, але очікується, що вартість перевищить 60 000 євро. Для порівняння, задньопривідна версія Elroq 85 Sportline в Німеччині зараз пропонується від 48 400 євро.
- Volkswagen анонсував новий Amarok
Південноамериканський підрозділ Volkswagen займається розробкою нового покоління пікапа Amarok. Виробництво моделі буде організовано в Аргентині, де на модернізацію заводу в Пачеко вже виділено 580 мільйонів доларів. В даний час на цьому підприємстві випускається Amarok першого покоління, який нещодавно пройшов чергове оновлення. Новий пікап прийде йому на зміну в 2027 році. При цьому в ПАР продовжиться випуск Amarok другого покоління, створеного на платформі Ford Ranger.
- Bentley Bentayga: Спеціальна версія Apex Edition
Клієнту передано унікальний кроссовер Bentley Bentayga Apex Edition. Дана спеціальна серія була анонсована ще минулого року та включає лише 20 екземплярів, проте останній автомобіль виготовлений за індивідуальним замовленням. Його зовнішнє оформлення повністю повторює дизайн купе Bentley Continental GT Le Mans Collection, випущеного у 2023 році на честь 20-річчя шостої перемоги Bentley у Ле-Мані. Кросовер отримав зелений кузов із білою смугою, вуглепластиковий аеродинамічний обвіс, 22-дюймові карбонові диски та вуглецево-керамічні гальма. З технічної точки зору, це серійна Bentayga S, оснащена 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 550 к.с.
- Представлені нові гібриди Audi A5 e-hybrid
У сімействі Audi A4/A5 попереднього покоління відсутні гібридні версії. Єдиним винятком є деякі модифікації, оснащені найпростішим 12-вольтовим стартером-генератором, який працював в рамках системи старт-стоп. Однак нова Audi A5 отримала повноцінну гібридизацію. Головною перевагою платформи PPC (Premium Platform Combustion) перед попередньою MLB Evo стали розширені можливості електрифікації. У лінійці спочатку був присутній гібрид MHEV+ з 48-вольтовим електродвигуном, а тепер до нього приєдналися акумуляторні гібриди (PHEV), пропонуючи ще більше ефективності та екологічності. Audi A5 e-hybrid пропонується з двома типами кузова (ліфтбек або універсал). В основі силової установки лежить бензиновий турбодвигун 2.0 TFSI потужністю 252 к.с. і семиступінчастий «робот» S tronic. У корпус коробки передач вбудований електродвигун піковою потужністю 143 к.с. Сукупна віддача всієї системи залежить від модифікації: 300 к.с. і 450 Нм або 367 к.с. і 500 Нм. Привід завжди повний. У першому випадку розгін до «сотні» займає 5,9 с, а в другому — 5,1 с. Максимальна швидкість обох версій — 250 км/год. Тягова батарея ефективною ємністю 20,7 кВт∙год (всього 25,9 кВт∙год) встановлена під підлогою багажника. Акумулятор має 996 мм в довжину, 992 мм в ширину і 177 мм у висоту, він складається з призматичних осередків, які упаковані прямо в корпус батареї за технологією cell-to-pack. Це дозволяє збільшити питому енергоємність без збільшення розмірів і маси. У чисто електричному режимі ліфтбек Audi A5 e-hybrid здатний розігнатися до 140 км/год і проїхати до 116 км на одному заряді. Максимальна потужність бортового зарядного пристрою — 11 кВт, в такому режимі він здатний повністю поповнити заряд акумулятора за 2,5 години. Audi A5 e-hybrid має систему рекуперації потужністю до 88 кВт. За допомогою підрулевих пелюсток можна налаштувати один з трьох рівнів її інтенсивності. У найпродуктивнішому режимі рекуперація здатна замінити 90% гальм, тобто штатні фрикційні гальма знадобляться тільки в надзвичайних випадках. На вибір є два режими їзди — EV і hybrid. У першому випадку максимальний пріоритет віддається електродвигуну (аж до повного розряду батареї), а режим hybrid частіше використовує бензиновий двигун. Він заряджає акумулятор на швидкості вище 65 км/год, при цьому рівень заряду не піднімається вище 75%. Для максимального рівня заряду потрібно підключатися до розетки. Тягова батарея неминуче зменшила об'єм багажника: 331 л у ліфтбека і 361 л у універсала (проти 445 л і 476 л у негібридних автомобілів). Зі складеним заднім диваном — 1175 л у ліфтбека і 1306 л у універсала (замість 1299 л і 1424 л у машин без гібридного довіска). В іншому, за винятком шильдиків, бензоелектричні версії e-hybrid аналогічні бензиновим і дизельним Audi A5. У Німеччині вже оголошені ціни на акумуляторні гібриди: від 62500 євро за ліфтбек і від 64150 євро за універсал. Більш потужна модифікація (367 к.с.) коштує від 71000 євро і від 72500 євро відповідно, причому такі машини спочатку мають більш багате обладнання. Прийом замовлень в Європі розпочався 27 березня.
- Представлено новий Audi A6 в кузові универсал
Минулого року сімейство Audi A6 еволюціонувало в двох напрямках: в лінійці з'явилися електромобілі Audi A6 e-tron (ліфтбек і універсал), створені на окремій платформі PPE. Тепер же в Німеччині представлено нове покоління традиційної версії Audi A6 з двигуном внутрішнього згоряння, який замінить модель 2018 року. Однак в Європі вибір кузова обмежений — доступний тільки універсал Audi A6 Avant. Судячи з усього, седан буде представлений пізніше і виключно для китайського ринку. Новий Audi A6 побудований на платформі PPC (Premium Platform Combustion), яка являє собою подальшу еволюцію попередньої архітектури MLB Evo, але з модернізованою електронікою. Це означає, що ступінь уніфікації з електричними моделями Audi A6 e-tron мінімальна і обмежується лише окремими вузлами та елементами. Колісна база практично не змінилася — 2923 мм проти 2924 мм у попередника. На відміну від електричних версій A6 з дворівневою передньою оптикою, паливна модель зберегла класичний дизайн з цільними блоками світлодіодних фар. В якості опції пропонуються матричні фари, а разом з ними — задні OLED-ліхтарі з можливістю вибору одного з семи варіантів світлового привітання. У порівнянні з попередньою версією новий універсал Audi A6 Avant став на 60 мм довшим (4999 мм), але його ширина зменшилася на 6 мм (1880 мм). Особлива увага приділяється аеродинаміці: коефіцієнт опору Cd становить 0,25, тоді як у електричної версії цей показник дорівнює 0,24 завдяки зменшеній кількості повітрозабірників і гладкому дну. У передньому бампері встановлені активні аеродинамічні заслінки, які відкриваються тільки за командою електроніки. Розмір колісних дисків варіюється від 18 до 21 дюйма. Інтер'єр нового Audi A6 Avant оформлений у фірмовому стилі сучасних моделей бренду. У стандартній комплектації на передній панелі встановлений вигнутий блок з двома дисплеями: цифрова панель приладів діагоналлю 11,9 дюйма і мультимедійний екран на 14,5 дюйма. За додаткову плату доступний третій екран (10,9 дюйма) для переднього пасажира. Мультимедійна система працює на базі операційної системи Android і підтримує бездротові оновлення. Серед додаткового обладнання — панорамний дах без розсувної секції і шторки, але з функцією вибіркового затемнення, аудіосистема Bang & Olufsen (16 або 20 динаміків) і чотиризонний клімат-контроль з іонізацією повітря. Стандартне обладнання включає електропривод п'ятих дверей і задній ряд сидінь з роздільною спинкою (40:20:40). Однак об'єм багажного відділення зменшився в порівнянні з попередньою моделлю: 503 літри під шторкою і 1534 літри при складених сидіннях (проти 565 і 1680 літрів раніше). Це пов'язано з інтеграцією нової гібридної системи. Універсали Audi A6 Avant оснащені технологією MHEV Plus — м'якою гібридною системою, що включає 48-вольтовий стартер-генератор з ремінним приводом і додатковий тяговий електродвигун. Цей двигун (24 к.с., 230 Нм) вбудований в трансмісію і передає потужність на вихідний вал через одноступінчастий редуктор. Він дозволяє пересуватися на електротягі в повільних режимах, наприклад, при парковці, а в інших випадках підтримує двигун внутрішнього згоряння і рекуперує до 25 кВт енергії. Джерелом живлення є літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 1,7 кВт·год, розташована в багажнику, що і призвело до зменшення його об’єму. Система MHEV Plus доступна для модифікацій з 2,0-літровим турбодизелем TDI (204 к.с., 400 Нм) і бензиновим V6 3.0 TFSI (367 к.с., 550 Нм). Для дизельної версії пропонується вибір між переднім і повним приводом, а бензинова модифікація оснащена системою quattro за замовчуванням. Розгін шестициліндрової версії до 100 км/год займає 4,7 секунди, максимальна швидкість обмежена 250 км/год. Базова версія оснащена 2,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI (204 к.с., 340 Нм), 12-вольтовим стартером-генератором (обслуговує систему «старт-стоп») і переднім приводом. Всі версії моделі комплектуються виключно семиступінчастою роботизованою коробкою передач S tronic з двома зчепленнями. Платформа PPC відрізняється низкою технологічних вдосконалень, включаючи новий рульовий механізм з посиленими кріпленнями, який забезпечує більш точне управління, а також гальмівну систему з електропідсилювачем, що працює за принципом «по дротах» (без механічного зв'язку педалі з гальмівними механізмами). Серед додаткового обладнання зберігаються пневматична підвіска з можливістю зміни кліренсу в діапазоні 30 мм, повнокероване шасі для повнопривідних версій (задні колеса можуть обертатися на кут до 5 градусів) і активний задній диференціал для моделей з шестициліндровими двигунами. Виробництво нового Audi A6 Avant продовжиться в Німеччині на заводі в Неккарзульмі. Вихід моделі на європейський ринок запланований на травень, а стартова ціна складе від 58 000 євро. Надалі лінійка буде доповнена версіями з акумуляторною гібридною установкою, а також спортивними модифікаціями S6 і RS 6, які, ймовірно, також отримають гібридні силові агрегати.
- Пікап і позашляховик Scout: нові подробиці про силові установки
Концерн Volkswagen представив перші прототипи електромобілів відродженого бренду Scout ще восени минулого року — це позашляховик Scout Traveler і пікап Scout Terra. Однак їх виробництво поки залишається на стадії підготовки: будівництво окремого заводу все ще ведеться, а старт продажів запланований на 2027 рік. У зв'язку з цим автомобілі поки що знаходяться в статусі концепт-карів, і про них була розкрита лише базова інформація. Зараз голова компанії Скотт Кео поділився першими технічними характеристиками силових установок. Відомо, що електричні версії будуть побудовані на власній рамній платформі, яка не пов'язана з архітектурою Rivian, незважаючи на співпрацю Volkswagen і Rivian в області програмного забезпечення для силової електроніки і медіасистеми. Основні характеристики електромобілів Scout: • 800-вольтова батарея ємністю 120-130 кВт·год, розташована між лонжеронами рами. • Запас ходу — близько 350 миль (563 км). • Максимальна потужність зарядки — 350 кВт. • Розгін до 97 км/год (60 миль на годину) — 3,5 секунди. Однак набагато більший інтерес у покупців викликає послідовний гібрид з паливним «подовжувачем ходу» (Range Extender). За офіційними даними, з більш ніж 50 тисяч попередніх замовлень більшість припадає саме на гібридну версію. Опитування на фан-сайті бренду показало, що 80% потенційних власників віддали перевагу гібридному Scout електричному, а дві третини замовлень оформлені на позашляховик Traveler, тоді як пікап Terra вибрала лише третину покупців. Керівник відділу розробок Райан Декер зазначив, що двигун внутрішнього згоряння буде максимально тихим. ДВС розмістять в задній частині рами, подалі від водія і пасажирів, що підтверджує задньомоторну компоновку. Основні характеристики гібридного Scout: • Чотирициліндровий двигун (імовірно 1.5 TSI від Volkswagen). • Акумулятор ємністю 60–70 кВт·год. • Запас ходу — 805 км, з яких 240 км — чисто електричний пробіг. • Розгін до 97 км/год — 4,5 секунди. Незважаючи на різні силові установки, акумуляторні та гібридні версії Scout будуть практично ідентичні за ходовими характеристиками. Скотт Кео підтвердив, що вони отримають однакові налаштування їзди, ідентичний дорожній просвіт і прохідність, однакове корисне навантаження і буксирувальні можливості. Гібридні версії навіть збережуть передній багажник, що додатково підтверджує заднє розташування ДВС. Volkswagen обіцяє широкі можливості персоналізації. Наприклад, власник зможе замовити збільшений паливний бак і вибрати пакет тюнінгу двигуна. Очікувана початкова ціна не перевищить 60 тисяч доларів, однак, враховуючи термін до запуску виробництва, вартість ще може змінитися.
- Rolls-Royce Black Badge Spectre: найпотужніша модель марки
У 2016 році Rolls-Royce вперше представила лінійку водіїв Black Badge, яка поступово поширилася на всі моделі, крім флагманського Phantom. Ці ексклюзивні версії користуються великим попитом, що становить більше чверті всіх продажів бренду. Тепер лінійка Black Badge поповнилася першим електричним купе марки — Rolls-Royce Black Badge Spectre. У Rolls-Royce підкреслюють, що при створенні купе Black Badge Spectre особливу увагу приділили думці клієнтів. Під час роботи інженери провели всебічні консультації з власниками автомобілів Black Badge, а деякі з них навіть надали телеметрію своїх електромобілів (звичайно, анонімно), щоб допомогти компанії краще зрозуміти реальні умови експлуатації. Крім того, спеціально обраній групі покупців, спочатку зацікавлених у версії Black Badge, надали можливість протестувати передсерійні екземпляри та поділитися своїми побажаннями ще на етапі розробки. В результаті Rolls-Royce впевнено заявляє, що Black Badge Spectre повністю відповідає очікуванням своїх майбутніх власників. На честь шанувальників лінійки Black Badge титульним кольором електромобіля став насичений фіолетовий, натхненний неоновою естетикою 1980-х і 1990-х років. Однак, як і належить Rolls-Royce, клієнтам пропонується вибір з 44 тисяч можливих відтінків. Весь хромований декор кузова отримав затемнену обробку, а фірмова «решітка радіатора», навпаки, оснащена виразним підсвічуванням. Спеціально для версії Black Badge були розроблені ковані 23-дюймові диски, доступні в двоколірному або повністю чорному виконанні. Світлодіодна естетика продовжується і в салоні: передня панель прикрашена 5500 «зірками». Декоративні накладки виготовлені з матеріалу Technical Fibre — багатошарового композиту на чорній дерев'яній основі, поверх якого покладені вуглепластикові та металеві нитки. Потім поверхню покривають шістьма шарами лаку і полірують вручну. Екрани приладової панелі та медіасистеми пропонують п'ять різних колірних тем інтерфейсу, підкреслюючи індивідуальність кожного автомобіля. Однак основні відмінності від стандартного Spectre — в технічній начинці. Пікова потужність двох електродвигунів збільшена з 585 к.с. і 900 Нм до вражаючих 659 к.с. і 1075 Нм, що робить Black Badge Spectre найпотужнішою моделлю в історії Rolls-Royce. Раніше цей титул належав купе Black Badge Wraith з двигуном V12 (632 к.с.). Однак є важливі нюанси. Повна потужність доступна тільки в новому режимі їзди Infinity, який активується кнопкою на кермі і одночасно робить реакцію на педаль прискорювача більш гострою. А максимальний крутний момент реалізується в режимі Spirited Mode, який фактично виконує функцію launch control. Для його активації потрібно натиснути обидві педалі одночасно, перебуваючи на місці. Саме в цьому режимі Black Badge Spectre розганяється до 60 миль на годину (97 км/год) за 4,1 секунди, тоді як базова версія справляється з цим завданням за 4,5 секунди. Доопрацьована і ходова частина. Пневмопідвіска отримала більш жорсткі стабілізатори, що зменшують крени в поворотах, а нові амортизатори зменшують клювання при різкому гальмуванні і розгоні. Рульове управління стало більш важким, забезпечуючи водієві більшу залученість до процесу водіння. Зміни в тяговій батареї не заявлено: Black Badge Spectre оснащений тим же акумулятором ємністю 102 кВт·год, що і стандартна версія. Запас ходу на одній зарядці за циклом WLTP становить 493 км. Електричне купе Rolls-Royce Black Badge Spectre вже доступне для замовлення, проте його вартість не розкривається. При цьому базовий Spectre оцінюється мінімум в 332 тисячі фунтів стерлінгів. Як завжди, підсумкова ціна Rolls-Royce багато в чому залежить від індивідуальних переваг замовника.
- Зменшена версія Land Rover Defender вийшов на випробування
Сучасний Land Rover Defender виявився дуже успішним — його брутальний дизайн не тільки припав до смаку покупцям, але й надихнув безліч наслідувачів. Успіх моделі підштовхнув компанію JLR до рішення розширити сімейство Defender за рахунок принципово нових версій. Одна з них — компактний кросовер, який, ймовірно, отримає назву Defender Sport (за аналогією з Discovery Sport). Днями цей новий автомобіль був помічений на дорожніх випробуваннях в Англії. Незважаючи на щільний камуфляж і накладки, що спотворюють форму, вже зараз видно, що в зовнішньому вигляді машини постаралися зберегти характерні риси «дорослого» Defender: незграбний силует, короткі звиси і виступаючі колісні арки. Однак є й помітні відмінності — низький передній бампер і загальна «приземлення» кузова натякають, що перед нами скоріше міський кросовер, а не утилітарний позашляховик. Відомо, що майбутній Defender Sport буде повністю електричним і побудований на новій модульній платформі EMA (Electrified Modular Architecture) від JLR. Цікаво, що і повнорозмірний Defender наступного покоління отримає акумуляторну версію, хоча традиційні модифікації з ДВС також залишаться в строю. JLR продовжує слідувати стратегії електрифікації, затвердженої ще в 2021 році — незважаючи на загальне охолодження інтересу до електромобілів у світі. Можливо, на рішучість компанії впливає і сувора екологічна політика Великої Британії, спрямована на відмову від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Загалом, до кінця 2026 року під брендами Land Rover і Range Rover має вийти шість нових електромобілів. Вже в 2025 році дебютують електричні Range Rover і Range Rover Sport, а до 2026 року з'являться нові покоління Velar і Evoque, а також компактний Defender.
- Bentley Continental GT і Flying Spur: базові версії також стали гібридами
Bentley продовжує трансформацію своєї модельної лінійки, замінюючи легендарні W12 на гібридні установки. Тепер гібриди дісталися і до базових версій моделей Continental GT, GTC і Flying Spur — без приставки Speed. Але «базові» тут не означає «прості»: під капотом цих машин ховається вражаюча силова установка High Performance Hybrid. На відміну від більш потужного гібрида Ultra Performance Hybrid, який використовується у версіях Speed, нова установка хоч і «полегшена», але все одно дуже бадьора. Основу становить той же 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що видає 519 к.с. і 770 Нм. У парі з ним працює електродвигун на 190 к.с. і 450 Нм, вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот». Результат — 680 к.с. і 930 Нм крутного моменту. Для порівняння: колишній W12 розвивав 659 к.с. і 900 Нм, так що гібрид ще потужніший. Розгін вражає: купе обмінює першу сотню за 3,7 секунди, а кабріолет і седан — за 3,9 секунди. Максимальна швидкість — 270 км/год. Звичайно, Speed-версії трохи швидше, але різниця не критична. Як і топові моделі, базові гібриди оснащені комплексом Bentley Active Chassis — з пневмопідвіскою, активними стабілізаторами, задніми підрулюючими колесами і електронним диференціалом eLSD. Акумулятор ємністю 25,9 кВт·год дозволяє проїхати до 80 км на чистій електротягі. Для тих, хто хоче трохи більше розкоші, є виконання Azure — воно з'явилося ще в 2022 році. Такі машини можна впізнати за вертикальними прутами на решітці радіатора, хромованими деталями і спеціальними 22-дюймовими дисками. Всередині — крісла Bentley Wellness з підігрівом, вентиляцією і масажем, вишукана обробка з натурального горіха і продумане атмосферне підсвічування. Звичайно, це Bentley, тому практично все можна персоналізувати — від кольору до найдрібніших деталей інтер'єру. У каталозі марки опцій майже нескінченна кількість, а для найвибагливіших клієнтів — послуги ательє Mulliner. Ціни також відповідні: базове купе Continental GT з новою гібридною установкою обійдеться мінімум в 211 тисяч євро.
- Представлено 650-сильний електрокросовер Smart #5 Brabus
Нова топова версія моделі, яка остаточно закріпила трансформацію бренду з виробника міських мікрокарів в гравця сегменту повнорозмірних кросоверів. Smart #5, який дебютував минулого року, відрізняється значними розмірами: довжина становить 4705 мм, маса — близько 2,5 тонн. Таким чином, він став однокласником таких моделей, як Skoda Kodiaq і BMW X3, а тепер навіть може конкурувати з Porsche Macan другого покоління. Версія Brabus, як і раніше, розроблена спільно з однойменною німецькою тюнінг-компанією. Зовні кросовер відрізняється лише деталями — червоний декор на нижньому периметрі кузова, дзеркалах і даху, гальмівні супорти в тому ж відтінку, оригінальні 21-дюймові диски Brabus Monoblock Z і фірмові шильдики. У салоні — фірмове оформлення і преміальне обладнання: аудіосистема Sennheiser Signature потужністю 2000 Вт з 20 динаміками, що відтворює звук ДВС, комбінована обробка сидінь з мікрофібри і матеріалу Dinamica, підігрів всіх сидінь, вентиляція передніх, кермо з алькантарою і підсвічуванням логотипу Brabus, чорна стеля і накладки на педалі. Модель побудована на 800-вольтовій платформі Geely SEA і оснащена двомоторним повним приводом потужністю 646 к.с. і крутним моментом 710 Нм. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Для порівняння, Porsche Macan Turbo (639 к.с., 1130 Нм) досягає 100 км/год за 3,3 с, а його максимум — 260 км/год. Тягова батарея ємністю 100 кВт∙год забезпечує запас ходу до 540 км за циклом WLTP, а швидка зарядка від 10% до 80% можлива всього за 18 хвилин при використанні терміналу постійного струму потужністю 400 кВт. У Німеччині прийом замовлень стартує 24 квітня, стартова ціна — від 61 000 євро. У Китаї продажі почнуться 23 квітня за ціною від 368 000 юанів (близько 45 500 євро). Протягом другого та третього кварталів 2025 року модель вийде і на інші ринки Європи. Виробництво всіх версій Smart #5 ведеться в Китаї.
- Представлена спортивна версія Skoda Elroq RS
Компактний електричний кросовер Skoda Elroq, який дебютував восени минулого року, отримав топову версію з традиційною для марки приставкою RS. Ці модифікації завжди відрізнялися високою потужністю і покращеною керованістю, і новий Elroq RS не став винятком. Примітно, що бензиновий аналог — Skoda Karoq — так і не отримав потужну RS-версію. Раніше Elroq був доступний тільки в задньопривідних одномоторних варіантах, хоча спочатку планувався і повнопривідний двомоторний варіант потужністю 299 к.с. Нова Skoda Elroq RS побудована саме на його основі, але загальна потужність електродвигунів збільшена до 340 к.с., що робить її технічним аналогом Volkswagen ID.4 GTX і Audi Q4 55 e-tron quattro. Розгін до 100 км/год займає 5,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, як і у менш потужних модифікацій. Elroq RS оснащений акумулятором ємністю 84 кВт·год (з яких доступно 79 кВт·год), що трохи більше, ніж у версії Elroq 85 (82 кВт·год). Швидка зарядка постійним струмом тепер підтримує до 185 кВт проти 175 кВт у стандартних моделях, а бортова зарядка змінного струму розрахована на 11 кВт. Запас ходу по циклу WLTP становить 550 км. RS-версія отримала доопрацьовану підвіску: це єдиний Elroq з адаптивними амортизаторами DCC з кількома режимами роботи. Також передні гальма стали потужнішими і отримали двопоршневі механізми. Для кросовера пропонуються оригінальні 20- або 21-дюймові колісні диски. Зовнішні відмінності від стандартної моделі мінімальні, в дусі інших RS-версій Skoda. Кросовер отримав чорні декоративні елементи, змінений передній бампер, збільшений спойлер, матричні фари і підсвічену заглушку між ними. У салоні — фірмовий зелений декор, чорна обробка і замшеве покриття передньої панелі. Передні сидіння мають виражену бічну підтримку, інтегровані підголівники та комбіновану оббивку. Також в стандартне обладнання входить спортивне кермо з перфорованою шкіряною оплеткою. Skoda Elroq RS з'явиться на європейському ринку в другій половині року. Офіційні ціни ще не оголошені, але очікується, що вартість перевищить 60 000 євро. Для порівняння, задньопривідна версія Elroq 85 Sportline в Німеччині зараз пропонується від 48 400 євро.
- Volkswagen анонсував новий Amarok
Південноамериканський підрозділ Volkswagen займається розробкою нового покоління пікапа Amarok. Виробництво моделі буде організовано в Аргентині, де на модернізацію заводу в Пачеко вже виділено 580 мільйонів доларів. В даний час на цьому підприємстві випускається Amarok першого покоління, який нещодавно пройшов чергове оновлення. Новий пікап прийде йому на зміну в 2027 році. При цьому в ПАР продовжиться випуск Amarok другого покоління, створеного на платформі Ford Ranger.
- Bentley Bentayga: Спеціальна версія Apex Edition
Клієнту передано унікальний кроссовер Bentley Bentayga Apex Edition. Дана спеціальна серія була анонсована ще минулого року та включає лише 20 екземплярів, проте останній автомобіль виготовлений за індивідуальним замовленням. Його зовнішнє оформлення повністю повторює дизайн купе Bentley Continental GT Le Mans Collection, випущеного у 2023 році на честь 20-річчя шостої перемоги Bentley у Ле-Мані. Кросовер отримав зелений кузов із білою смугою, вуглепластиковий аеродинамічний обвіс, 22-дюймові карбонові диски та вуглецево-керамічні гальма. З технічної точки зору, це серійна Bentayga S, оснащена 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 550 к.с.
- Представлені нові гібриди Audi A5 e-hybrid
У сімействі Audi A4/A5 попереднього покоління відсутні гібридні версії. Єдиним винятком є деякі модифікації, оснащені найпростішим 12-вольтовим стартером-генератором, який працював в рамках системи старт-стоп. Однак нова Audi A5 отримала повноцінну гібридизацію. Головною перевагою платформи PPC (Premium Platform Combustion) перед попередньою MLB Evo стали розширені можливості електрифікації. У лінійці спочатку був присутній гібрид MHEV+ з 48-вольтовим електродвигуном, а тепер до нього приєдналися акумуляторні гібриди (PHEV), пропонуючи ще більше ефективності та екологічності. Audi A5 e-hybrid пропонується з двома типами кузова (ліфтбек або універсал). В основі силової установки лежить бензиновий турбодвигун 2.0 TFSI потужністю 252 к.с. і семиступінчастий «робот» S tronic. У корпус коробки передач вбудований електродвигун піковою потужністю 143 к.с. Сукупна віддача всієї системи залежить від модифікації: 300 к.с. і 450 Нм або 367 к.с. і 500 Нм. Привід завжди повний. У першому випадку розгін до «сотні» займає 5,9 с, а в другому — 5,1 с. Максимальна швидкість обох версій — 250 км/год. Тягова батарея ефективною ємністю 20,7 кВт∙год (всього 25,9 кВт∙год) встановлена під підлогою багажника. Акумулятор має 996 мм в довжину, 992 мм в ширину і 177 мм у висоту, він складається з призматичних осередків, які упаковані прямо в корпус батареї за технологією cell-to-pack. Це дозволяє збільшити питому енергоємність без збільшення розмірів і маси. У чисто електричному режимі ліфтбек Audi A5 e-hybrid здатний розігнатися до 140 км/год і проїхати до 116 км на одному заряді. Максимальна потужність бортового зарядного пристрою — 11 кВт, в такому режимі він здатний повністю поповнити заряд акумулятора за 2,5 години. Audi A5 e-hybrid має систему рекуперації потужністю до 88 кВт. За допомогою підрулевих пелюсток можна налаштувати один з трьох рівнів її інтенсивності. У найпродуктивнішому режимі рекуперація здатна замінити 90% гальм, тобто штатні фрикційні гальма знадобляться тільки в надзвичайних випадках. На вибір є два режими їзди — EV і hybrid. У першому випадку максимальний пріоритет віддається електродвигуну (аж до повного розряду батареї), а режим hybrid частіше використовує бензиновий двигун. Він заряджає акумулятор на швидкості вище 65 км/год, при цьому рівень заряду не піднімається вище 75%. Для максимального рівня заряду потрібно підключатися до розетки. Тягова батарея неминуче зменшила об'єм багажника: 331 л у ліфтбека і 361 л у універсала (проти 445 л і 476 л у негібридних автомобілів). Зі складеним заднім диваном — 1175 л у ліфтбека і 1306 л у універсала (замість 1299 л і 1424 л у машин без гібридного довіска). В іншому, за винятком шильдиків, бензоелектричні версії e-hybrid аналогічні бензиновим і дизельним Audi A5. У Німеччині вже оголошені ціни на акумуляторні гібриди: від 62500 євро за ліфтбек і від 64150 євро за універсал. Більш потужна модифікація (367 к.с.) коштує від 71000 євро і від 72500 євро відповідно, причому такі машини спочатку мають більш багате обладнання. Прийом замовлень в Європі розпочався 27 березня.
- Представлено новий Audi A6 в кузові универсал
Минулого року сімейство Audi A6 еволюціонувало в двох напрямках: в лінійці з'явилися електромобілі Audi A6 e-tron (ліфтбек і універсал), створені на окремій платформі PPE. Тепер же в Німеччині представлено нове покоління традиційної версії Audi A6 з двигуном внутрішнього згоряння, який замінить модель 2018 року. Однак в Європі вибір кузова обмежений — доступний тільки універсал Audi A6 Avant. Судячи з усього, седан буде представлений пізніше і виключно для китайського ринку. Новий Audi A6 побудований на платформі PPC (Premium Platform Combustion), яка являє собою подальшу еволюцію попередньої архітектури MLB Evo, але з модернізованою електронікою. Це означає, що ступінь уніфікації з електричними моделями Audi A6 e-tron мінімальна і обмежується лише окремими вузлами та елементами. Колісна база практично не змінилася — 2923 мм проти 2924 мм у попередника. На відміну від електричних версій A6 з дворівневою передньою оптикою, паливна модель зберегла класичний дизайн з цільними блоками світлодіодних фар. В якості опції пропонуються матричні фари, а разом з ними — задні OLED-ліхтарі з можливістю вибору одного з семи варіантів світлового привітання. У порівнянні з попередньою версією новий універсал Audi A6 Avant став на 60 мм довшим (4999 мм), але його ширина зменшилася на 6 мм (1880 мм). Особлива увага приділяється аеродинаміці: коефіцієнт опору Cd становить 0,25, тоді як у електричної версії цей показник дорівнює 0,24 завдяки зменшеній кількості повітрозабірників і гладкому дну. У передньому бампері встановлені активні аеродинамічні заслінки, які відкриваються тільки за командою електроніки. Розмір колісних дисків варіюється від 18 до 21 дюйма. Інтер'єр нового Audi A6 Avant оформлений у фірмовому стилі сучасних моделей бренду. У стандартній комплектації на передній панелі встановлений вигнутий блок з двома дисплеями: цифрова панель приладів діагоналлю 11,9 дюйма і мультимедійний екран на 14,5 дюйма. За додаткову плату доступний третій екран (10,9 дюйма) для переднього пасажира. Мультимедійна система працює на базі операційної системи Android і підтримує бездротові оновлення. Серед додаткового обладнання — панорамний дах без розсувної секції і шторки, але з функцією вибіркового затемнення, аудіосистема Bang & Olufsen (16 або 20 динаміків) і чотиризонний клімат-контроль з іонізацією повітря. Стандартне обладнання включає електропривод п'ятих дверей і задній ряд сидінь з роздільною спинкою (40:20:40). Однак об'єм багажного відділення зменшився в порівнянні з попередньою моделлю: 503 літри під шторкою і 1534 літри при складених сидіннях (проти 565 і 1680 літрів раніше). Це пов'язано з інтеграцією нової гібридної системи. Універсали Audi A6 Avant оснащені технологією MHEV Plus — м'якою гібридною системою, що включає 48-вольтовий стартер-генератор з ремінним приводом і додатковий тяговий електродвигун. Цей двигун (24 к.с., 230 Нм) вбудований в трансмісію і передає потужність на вихідний вал через одноступінчастий редуктор. Він дозволяє пересуватися на електротягі в повільних режимах, наприклад, при парковці, а в інших випадках підтримує двигун внутрішнього згоряння і рекуперує до 25 кВт енергії. Джерелом живлення є літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 1,7 кВт·год, розташована в багажнику, що і призвело до зменшення його об’єму. Система MHEV Plus доступна для модифікацій з 2,0-літровим турбодизелем TDI (204 к.с., 400 Нм) і бензиновим V6 3.0 TFSI (367 к.с., 550 Нм). Для дизельної версії пропонується вибір між переднім і повним приводом, а бензинова модифікація оснащена системою quattro за замовчуванням. Розгін шестициліндрової версії до 100 км/год займає 4,7 секунди, максимальна швидкість обмежена 250 км/год. Базова версія оснащена 2,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI (204 к.с., 340 Нм), 12-вольтовим стартером-генератором (обслуговує систему «старт-стоп») і переднім приводом. Всі версії моделі комплектуються виключно семиступінчастою роботизованою коробкою передач S tronic з двома зчепленнями. Платформа PPC відрізняється низкою технологічних вдосконалень, включаючи новий рульовий механізм з посиленими кріпленнями, який забезпечує більш точне управління, а також гальмівну систему з електропідсилювачем, що працює за принципом «по дротах» (без механічного зв'язку педалі з гальмівними механізмами). Серед додаткового обладнання зберігаються пневматична підвіска з можливістю зміни кліренсу в діапазоні 30 мм, повнокероване шасі для повнопривідних версій (задні колеса можуть обертатися на кут до 5 градусів) і активний задній диференціал для моделей з шестициліндровими двигунами. Виробництво нового Audi A6 Avant продовжиться в Німеччині на заводі в Неккарзульмі. Вихід моделі на європейський ринок запланований на травень, а стартова ціна складе від 58 000 євро. Надалі лінійка буде доповнена версіями з акумуляторною гібридною установкою, а також спортивними модифікаціями S6 і RS 6, які, ймовірно, також отримають гібридні силові агрегати.
- Пікап і позашляховик Scout: нові подробиці про силові установки
Концерн Volkswagen представив перші прототипи електромобілів відродженого бренду Scout ще восени минулого року — це позашляховик Scout Traveler і пікап Scout Terra. Однак їх виробництво поки залишається на стадії підготовки: будівництво окремого заводу все ще ведеться, а старт продажів запланований на 2027 рік. У зв'язку з цим автомобілі поки що знаходяться в статусі концепт-карів, і про них була розкрита лише базова інформація. Зараз голова компанії Скотт Кео поділився першими технічними характеристиками силових установок. Відомо, що електричні версії будуть побудовані на власній рамній платформі, яка не пов'язана з архітектурою Rivian, незважаючи на співпрацю Volkswagen і Rivian в області програмного забезпечення для силової електроніки і медіасистеми. Основні характеристики електромобілів Scout: • 800-вольтова батарея ємністю 120-130 кВт·год, розташована між лонжеронами рами. • Запас ходу — близько 350 миль (563 км). • Максимальна потужність зарядки — 350 кВт. • Розгін до 97 км/год (60 миль на годину) — 3,5 секунди. Однак набагато більший інтерес у покупців викликає послідовний гібрид з паливним «подовжувачем ходу» (Range Extender). За офіційними даними, з більш ніж 50 тисяч попередніх замовлень більшість припадає саме на гібридну версію. Опитування на фан-сайті бренду показало, що 80% потенційних власників віддали перевагу гібридному Scout електричному, а дві третини замовлень оформлені на позашляховик Traveler, тоді як пікап Terra вибрала лише третину покупців. Керівник відділу розробок Райан Декер зазначив, що двигун внутрішнього згоряння буде максимально тихим. ДВС розмістять в задній частині рами, подалі від водія і пасажирів, що підтверджує задньомоторну компоновку. Основні характеристики гібридного Scout: • Чотирициліндровий двигун (імовірно 1.5 TSI від Volkswagen). • Акумулятор ємністю 60–70 кВт·год. • Запас ходу — 805 км, з яких 240 км — чисто електричний пробіг. • Розгін до 97 км/год — 4,5 секунди. Незважаючи на різні силові установки, акумуляторні та гібридні версії Scout будуть практично ідентичні за ходовими характеристиками. Скотт Кео підтвердив, що вони отримають однакові налаштування їзди, ідентичний дорожній просвіт і прохідність, однакове корисне навантаження і буксирувальні можливості. Гібридні версії навіть збережуть передній багажник, що додатково підтверджує заднє розташування ДВС. Volkswagen обіцяє широкі можливості персоналізації. Наприклад, власник зможе замовити збільшений паливний бак і вибрати пакет тюнінгу двигуна. Очікувана початкова ціна не перевищить 60 тисяч доларів, однак, враховуючи термін до запуску виробництва, вартість ще може змінитися.
- Rolls-Royce Black Badge Spectre: найпотужніша модель марки
У 2016 році Rolls-Royce вперше представила лінійку водіїв Black Badge, яка поступово поширилася на всі моделі, крім флагманського Phantom. Ці ексклюзивні версії користуються великим попитом, що становить більше чверті всіх продажів бренду. Тепер лінійка Black Badge поповнилася першим електричним купе марки — Rolls-Royce Black Badge Spectre. У Rolls-Royce підкреслюють, що при створенні купе Black Badge Spectre особливу увагу приділили думці клієнтів. Під час роботи інженери провели всебічні консультації з власниками автомобілів Black Badge, а деякі з них навіть надали телеметрію своїх електромобілів (звичайно, анонімно), щоб допомогти компанії краще зрозуміти реальні умови експлуатації. Крім того, спеціально обраній групі покупців, спочатку зацікавлених у версії Black Badge, надали можливість протестувати передсерійні екземпляри та поділитися своїми побажаннями ще на етапі розробки. В результаті Rolls-Royce впевнено заявляє, що Black Badge Spectre повністю відповідає очікуванням своїх майбутніх власників. На честь шанувальників лінійки Black Badge титульним кольором електромобіля став насичений фіолетовий, натхненний неоновою естетикою 1980-х і 1990-х років. Однак, як і належить Rolls-Royce, клієнтам пропонується вибір з 44 тисяч можливих відтінків. Весь хромований декор кузова отримав затемнену обробку, а фірмова «решітка радіатора», навпаки, оснащена виразним підсвічуванням. Спеціально для версії Black Badge були розроблені ковані 23-дюймові диски, доступні в двоколірному або повністю чорному виконанні. Світлодіодна естетика продовжується і в салоні: передня панель прикрашена 5500 «зірками». Декоративні накладки виготовлені з матеріалу Technical Fibre — багатошарового композиту на чорній дерев'яній основі, поверх якого покладені вуглепластикові та металеві нитки. Потім поверхню покривають шістьма шарами лаку і полірують вручну. Екрани приладової панелі та медіасистеми пропонують п'ять різних колірних тем інтерфейсу, підкреслюючи індивідуальність кожного автомобіля. Однак основні відмінності від стандартного Spectre — в технічній начинці. Пікова потужність двох електродвигунів збільшена з 585 к.с. і 900 Нм до вражаючих 659 к.с. і 1075 Нм, що робить Black Badge Spectre найпотужнішою моделлю в історії Rolls-Royce. Раніше цей титул належав купе Black Badge Wraith з двигуном V12 (632 к.с.). Однак є важливі нюанси. Повна потужність доступна тільки в новому режимі їзди Infinity, який активується кнопкою на кермі і одночасно робить реакцію на педаль прискорювача більш гострою. А максимальний крутний момент реалізується в режимі Spirited Mode, який фактично виконує функцію launch control. Для його активації потрібно натиснути обидві педалі одночасно, перебуваючи на місці. Саме в цьому режимі Black Badge Spectre розганяється до 60 миль на годину (97 км/год) за 4,1 секунди, тоді як базова версія справляється з цим завданням за 4,5 секунди. Доопрацьована і ходова частина. Пневмопідвіска отримала більш жорсткі стабілізатори, що зменшують крени в поворотах, а нові амортизатори зменшують клювання при різкому гальмуванні і розгоні. Рульове управління стало більш важким, забезпечуючи водієві більшу залученість до процесу водіння. Зміни в тяговій батареї не заявлено: Black Badge Spectre оснащений тим же акумулятором ємністю 102 кВт·год, що і стандартна версія. Запас ходу на одній зарядці за циклом WLTP становить 493 км. Електричне купе Rolls-Royce Black Badge Spectre вже доступне для замовлення, проте його вартість не розкривається. При цьому базовий Spectre оцінюється мінімум в 332 тисячі фунтів стерлінгів. Як завжди, підсумкова ціна Rolls-Royce багато в чому залежить від індивідуальних переваг замовника.
- Зменшена версія Land Rover Defender вийшов на випробування
Сучасний Land Rover Defender виявився дуже успішним — його брутальний дизайн не тільки припав до смаку покупцям, але й надихнув безліч наслідувачів. Успіх моделі підштовхнув компанію JLR до рішення розширити сімейство Defender за рахунок принципово нових версій. Одна з них — компактний кросовер, який, ймовірно, отримає назву Defender Sport (за аналогією з Discovery Sport). Днями цей новий автомобіль був помічений на дорожніх випробуваннях в Англії. Незважаючи на щільний камуфляж і накладки, що спотворюють форму, вже зараз видно, що в зовнішньому вигляді машини постаралися зберегти характерні риси «дорослого» Defender: незграбний силует, короткі звиси і виступаючі колісні арки. Однак є й помітні відмінності — низький передній бампер і загальна «приземлення» кузова натякають, що перед нами скоріше міський кросовер, а не утилітарний позашляховик. Відомо, що майбутній Defender Sport буде повністю електричним і побудований на новій модульній платформі EMA (Electrified Modular Architecture) від JLR. Цікаво, що і повнорозмірний Defender наступного покоління отримає акумуляторну версію, хоча традиційні модифікації з ДВС також залишаться в строю. JLR продовжує слідувати стратегії електрифікації, затвердженої ще в 2021 році — незважаючи на загальне охолодження інтересу до електромобілів у світі. Можливо, на рішучість компанії впливає і сувора екологічна політика Великої Британії, спрямована на відмову від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Загалом, до кінця 2026 року під брендами Land Rover і Range Rover має вийти шість нових електромобілів. Вже в 2025 році дебютують електричні Range Rover і Range Rover Sport, а до 2026 року з'являться нові покоління Velar і Evoque, а також компактний Defender.
- Bentley Continental GT і Flying Spur: базові версії також стали гібридами
Bentley продовжує трансформацію своєї модельної лінійки, замінюючи легендарні W12 на гібридні установки. Тепер гібриди дісталися і до базових версій моделей Continental GT, GTC і Flying Spur — без приставки Speed. Але «базові» тут не означає «прості»: під капотом цих машин ховається вражаюча силова установка High Performance Hybrid. На відміну від більш потужного гібрида Ultra Performance Hybrid, який використовується у версіях Speed, нова установка хоч і «полегшена», але все одно дуже бадьора. Основу становить той же 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що видає 519 к.с. і 770 Нм. У парі з ним працює електродвигун на 190 к.с. і 450 Нм, вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот». Результат — 680 к.с. і 930 Нм крутного моменту. Для порівняння: колишній W12 розвивав 659 к.с. і 900 Нм, так що гібрид ще потужніший. Розгін вражає: купе обмінює першу сотню за 3,7 секунди, а кабріолет і седан — за 3,9 секунди. Максимальна швидкість — 270 км/год. Звичайно, Speed-версії трохи швидше, але різниця не критична. Як і топові моделі, базові гібриди оснащені комплексом Bentley Active Chassis — з пневмопідвіскою, активними стабілізаторами, задніми підрулюючими колесами і електронним диференціалом eLSD. Акумулятор ємністю 25,9 кВт·год дозволяє проїхати до 80 км на чистій електротягі. Для тих, хто хоче трохи більше розкоші, є виконання Azure — воно з'явилося ще в 2022 році. Такі машини можна впізнати за вертикальними прутами на решітці радіатора, хромованими деталями і спеціальними 22-дюймовими дисками. Всередині — крісла Bentley Wellness з підігрівом, вентиляцією і масажем, вишукана обробка з натурального горіха і продумане атмосферне підсвічування. Звичайно, це Bentley, тому практично все можна персоналізувати — від кольору до найдрібніших деталей інтер'єру. У каталозі марки опцій майже нескінченна кількість, а для найвибагливіших клієнтів — послуги ательє Mulliner. Ціни також відповідні: базове купе Continental GT з новою гібридною установкою обійдеться мінімум в 211 тисяч євро.
- Представлено 650-сильний електрокросовер Smart #5 Brabus
Нова топова версія моделі, яка остаточно закріпила трансформацію бренду з виробника міських мікрокарів в гравця сегменту повнорозмірних кросоверів. Smart #5, який дебютував минулого року, відрізняється значними розмірами: довжина становить 4705 мм, маса — близько 2,5 тонн. Таким чином, він став однокласником таких моделей, як Skoda Kodiaq і BMW X3, а тепер навіть може конкурувати з Porsche Macan другого покоління. Версія Brabus, як і раніше, розроблена спільно з однойменною німецькою тюнінг-компанією. Зовні кросовер відрізняється лише деталями — червоний декор на нижньому периметрі кузова, дзеркалах і даху, гальмівні супорти в тому ж відтінку, оригінальні 21-дюймові диски Brabus Monoblock Z і фірмові шильдики. У салоні — фірмове оформлення і преміальне обладнання: аудіосистема Sennheiser Signature потужністю 2000 Вт з 20 динаміками, що відтворює звук ДВС, комбінована обробка сидінь з мікрофібри і матеріалу Dinamica, підігрів всіх сидінь, вентиляція передніх, кермо з алькантарою і підсвічуванням логотипу Brabus, чорна стеля і накладки на педалі. Модель побудована на 800-вольтовій платформі Geely SEA і оснащена двомоторним повним приводом потужністю 646 к.с. і крутним моментом 710 Нм. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Для порівняння, Porsche Macan Turbo (639 к.с., 1130 Нм) досягає 100 км/год за 3,3 с, а його максимум — 260 км/год. Тягова батарея ємністю 100 кВт∙год забезпечує запас ходу до 540 км за циклом WLTP, а швидка зарядка від 10% до 80% можлива всього за 18 хвилин при використанні терміналу постійного струму потужністю 400 кВт. У Німеччині прийом замовлень стартує 24 квітня, стартова ціна — від 61 000 євро. У Китаї продажі почнуться 23 квітня за ціною від 368 000 юанів (близько 45 500 євро). Протягом другого та третього кварталів 2025 року модель вийде і на інші ринки Європи. Виробництво всіх версій Smart #5 ведеться в Китаї.
- Представлена спортивна версія Skoda Elroq RS
Компактний електричний кросовер Skoda Elroq, який дебютував восени минулого року, отримав топову версію з традиційною для марки приставкою RS. Ці модифікації завжди відрізнялися високою потужністю і покращеною керованістю, і новий Elroq RS не став винятком. Примітно, що бензиновий аналог — Skoda Karoq — так і не отримав потужну RS-версію. Раніше Elroq був доступний тільки в задньопривідних одномоторних варіантах, хоча спочатку планувався і повнопривідний двомоторний варіант потужністю 299 к.с. Нова Skoda Elroq RS побудована саме на його основі, але загальна потужність електродвигунів збільшена до 340 к.с., що робить її технічним аналогом Volkswagen ID.4 GTX і Audi Q4 55 e-tron quattro. Розгін до 100 км/год займає 5,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, як і у менш потужних модифікацій. Elroq RS оснащений акумулятором ємністю 84 кВт·год (з яких доступно 79 кВт·год), що трохи більше, ніж у версії Elroq 85 (82 кВт·год). Швидка зарядка постійним струмом тепер підтримує до 185 кВт проти 175 кВт у стандартних моделях, а бортова зарядка змінного струму розрахована на 11 кВт. Запас ходу по циклу WLTP становить 550 км. RS-версія отримала доопрацьовану підвіску: це єдиний Elroq з адаптивними амортизаторами DCC з кількома режимами роботи. Також передні гальма стали потужнішими і отримали двопоршневі механізми. Для кросовера пропонуються оригінальні 20- або 21-дюймові колісні диски. Зовнішні відмінності від стандартної моделі мінімальні, в дусі інших RS-версій Skoda. Кросовер отримав чорні декоративні елементи, змінений передній бампер, збільшений спойлер, матричні фари і підсвічену заглушку між ними. У салоні — фірмовий зелений декор, чорна обробка і замшеве покриття передньої панелі. Передні сидіння мають виражену бічну підтримку, інтегровані підголівники та комбіновану оббивку. Також в стандартне обладнання входить спортивне кермо з перфорованою шкіряною оплеткою. Skoda Elroq RS з'явиться на європейському ринку в другій половині року. Офіційні ціни ще не оголошені, але очікується, що вартість перевищить 60 000 євро. Для порівняння, задньопривідна версія Elroq 85 Sportline в Німеччині зараз пропонується від 48 400 євро.
- Volkswagen анонсував новий Amarok
Південноамериканський підрозділ Volkswagen займається розробкою нового покоління пікапа Amarok. Виробництво моделі буде організовано в Аргентині, де на модернізацію заводу в Пачеко вже виділено 580 мільйонів доларів. В даний час на цьому підприємстві випускається Amarok першого покоління, який нещодавно пройшов чергове оновлення. Новий пікап прийде йому на зміну в 2027 році. При цьому в ПАР продовжиться випуск Amarok другого покоління, створеного на платформі Ford Ranger.
- Bentley Bentayga: Спеціальна версія Apex Edition
Клієнту передано унікальний кроссовер Bentley Bentayga Apex Edition. Дана спеціальна серія була анонсована ще минулого року та включає лише 20 екземплярів, проте останній автомобіль виготовлений за індивідуальним замовленням. Його зовнішнє оформлення повністю повторює дизайн купе Bentley Continental GT Le Mans Collection, випущеного у 2023 році на честь 20-річчя шостої перемоги Bentley у Ле-Мані. Кросовер отримав зелений кузов із білою смугою, вуглепластиковий аеродинамічний обвіс, 22-дюймові карбонові диски та вуглецево-керамічні гальма. З технічної точки зору, це серійна Bentayga S, оснащена 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 550 к.с.
- Представлені нові гібриди Audi A5 e-hybrid
У сімействі Audi A4/A5 попереднього покоління відсутні гібридні версії. Єдиним винятком є деякі модифікації, оснащені найпростішим 12-вольтовим стартером-генератором, який працював в рамках системи старт-стоп. Однак нова Audi A5 отримала повноцінну гібридизацію. Головною перевагою платформи PPC (Premium Platform Combustion) перед попередньою MLB Evo стали розширені можливості електрифікації. У лінійці спочатку був присутній гібрид MHEV+ з 48-вольтовим електродвигуном, а тепер до нього приєдналися акумуляторні гібриди (PHEV), пропонуючи ще більше ефективності та екологічності. Audi A5 e-hybrid пропонується з двома типами кузова (ліфтбек або універсал). В основі силової установки лежить бензиновий турбодвигун 2.0 TFSI потужністю 252 к.с. і семиступінчастий «робот» S tronic. У корпус коробки передач вбудований електродвигун піковою потужністю 143 к.с. Сукупна віддача всієї системи залежить від модифікації: 300 к.с. і 450 Нм або 367 к.с. і 500 Нм. Привід завжди повний. У першому випадку розгін до «сотні» займає 5,9 с, а в другому — 5,1 с. Максимальна швидкість обох версій — 250 км/год. Тягова батарея ефективною ємністю 20,7 кВт∙год (всього 25,9 кВт∙год) встановлена під підлогою багажника. Акумулятор має 996 мм в довжину, 992 мм в ширину і 177 мм у висоту, він складається з призматичних осередків, які упаковані прямо в корпус батареї за технологією cell-to-pack. Це дозволяє збільшити питому енергоємність без збільшення розмірів і маси. У чисто електричному режимі ліфтбек Audi A5 e-hybrid здатний розігнатися до 140 км/год і проїхати до 116 км на одному заряді. Максимальна потужність бортового зарядного пристрою — 11 кВт, в такому режимі він здатний повністю поповнити заряд акумулятора за 2,5 години. Audi A5 e-hybrid має систему рекуперації потужністю до 88 кВт. За допомогою підрулевих пелюсток можна налаштувати один з трьох рівнів її інтенсивності. У найпродуктивнішому режимі рекуперація здатна замінити 90% гальм, тобто штатні фрикційні гальма знадобляться тільки в надзвичайних випадках. На вибір є два режими їзди — EV і hybrid. У першому випадку максимальний пріоритет віддається електродвигуну (аж до повного розряду батареї), а режим hybrid частіше використовує бензиновий двигун. Він заряджає акумулятор на швидкості вище 65 км/год, при цьому рівень заряду не піднімається вище 75%. Для максимального рівня заряду потрібно підключатися до розетки. Тягова батарея неминуче зменшила об'єм багажника: 331 л у ліфтбека і 361 л у універсала (проти 445 л і 476 л у негібридних автомобілів). Зі складеним заднім диваном — 1175 л у ліфтбека і 1306 л у універсала (замість 1299 л і 1424 л у машин без гібридного довіска). В іншому, за винятком шильдиків, бензоелектричні версії e-hybrid аналогічні бензиновим і дизельним Audi A5. У Німеччині вже оголошені ціни на акумуляторні гібриди: від 62500 євро за ліфтбек і від 64150 євро за універсал. Більш потужна модифікація (367 к.с.) коштує від 71000 євро і від 72500 євро відповідно, причому такі машини спочатку мають більш багате обладнання. Прийом замовлень в Європі розпочався 27 березня.
- Представлено новий Audi A6 в кузові универсал
Минулого року сімейство Audi A6 еволюціонувало в двох напрямках: в лінійці з'явилися електромобілі Audi A6 e-tron (ліфтбек і універсал), створені на окремій платформі PPE. Тепер же в Німеччині представлено нове покоління традиційної версії Audi A6 з двигуном внутрішнього згоряння, який замінить модель 2018 року. Однак в Європі вибір кузова обмежений — доступний тільки універсал Audi A6 Avant. Судячи з усього, седан буде представлений пізніше і виключно для китайського ринку. Новий Audi A6 побудований на платформі PPC (Premium Platform Combustion), яка являє собою подальшу еволюцію попередньої архітектури MLB Evo, але з модернізованою електронікою. Це означає, що ступінь уніфікації з електричними моделями Audi A6 e-tron мінімальна і обмежується лише окремими вузлами та елементами. Колісна база практично не змінилася — 2923 мм проти 2924 мм у попередника. На відміну від електричних версій A6 з дворівневою передньою оптикою, паливна модель зберегла класичний дизайн з цільними блоками світлодіодних фар. В якості опції пропонуються матричні фари, а разом з ними — задні OLED-ліхтарі з можливістю вибору одного з семи варіантів світлового привітання. У порівнянні з попередньою версією новий універсал Audi A6 Avant став на 60 мм довшим (4999 мм), але його ширина зменшилася на 6 мм (1880 мм). Особлива увага приділяється аеродинаміці: коефіцієнт опору Cd становить 0,25, тоді як у електричної версії цей показник дорівнює 0,24 завдяки зменшеній кількості повітрозабірників і гладкому дну. У передньому бампері встановлені активні аеродинамічні заслінки, які відкриваються тільки за командою електроніки. Розмір колісних дисків варіюється від 18 до 21 дюйма. Інтер'єр нового Audi A6 Avant оформлений у фірмовому стилі сучасних моделей бренду. У стандартній комплектації на передній панелі встановлений вигнутий блок з двома дисплеями: цифрова панель приладів діагоналлю 11,9 дюйма і мультимедійний екран на 14,5 дюйма. За додаткову плату доступний третій екран (10,9 дюйма) для переднього пасажира. Мультимедійна система працює на базі операційної системи Android і підтримує бездротові оновлення. Серед додаткового обладнання — панорамний дах без розсувної секції і шторки, але з функцією вибіркового затемнення, аудіосистема Bang & Olufsen (16 або 20 динаміків) і чотиризонний клімат-контроль з іонізацією повітря. Стандартне обладнання включає електропривод п'ятих дверей і задній ряд сидінь з роздільною спинкою (40:20:40). Однак об'єм багажного відділення зменшився в порівнянні з попередньою моделлю: 503 літри під шторкою і 1534 літри при складених сидіннях (проти 565 і 1680 літрів раніше). Це пов'язано з інтеграцією нової гібридної системи. Універсали Audi A6 Avant оснащені технологією MHEV Plus — м'якою гібридною системою, що включає 48-вольтовий стартер-генератор з ремінним приводом і додатковий тяговий електродвигун. Цей двигун (24 к.с., 230 Нм) вбудований в трансмісію і передає потужність на вихідний вал через одноступінчастий редуктор. Він дозволяє пересуватися на електротягі в повільних режимах, наприклад, при парковці, а в інших випадках підтримує двигун внутрішнього згоряння і рекуперує до 25 кВт енергії. Джерелом живлення є літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 1,7 кВт·год, розташована в багажнику, що і призвело до зменшення його об’єму. Система MHEV Plus доступна для модифікацій з 2,0-літровим турбодизелем TDI (204 к.с., 400 Нм) і бензиновим V6 3.0 TFSI (367 к.с., 550 Нм). Для дизельної версії пропонується вибір між переднім і повним приводом, а бензинова модифікація оснащена системою quattro за замовчуванням. Розгін шестициліндрової версії до 100 км/год займає 4,7 секунди, максимальна швидкість обмежена 250 км/год. Базова версія оснащена 2,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI (204 к.с., 340 Нм), 12-вольтовим стартером-генератором (обслуговує систему «старт-стоп») і переднім приводом. Всі версії моделі комплектуються виключно семиступінчастою роботизованою коробкою передач S tronic з двома зчепленнями. Платформа PPC відрізняється низкою технологічних вдосконалень, включаючи новий рульовий механізм з посиленими кріпленнями, який забезпечує більш точне управління, а також гальмівну систему з електропідсилювачем, що працює за принципом «по дротах» (без механічного зв'язку педалі з гальмівними механізмами). Серед додаткового обладнання зберігаються пневматична підвіска з можливістю зміни кліренсу в діапазоні 30 мм, повнокероване шасі для повнопривідних версій (задні колеса можуть обертатися на кут до 5 градусів) і активний задній диференціал для моделей з шестициліндровими двигунами. Виробництво нового Audi A6 Avant продовжиться в Німеччині на заводі в Неккарзульмі. Вихід моделі на європейський ринок запланований на травень, а стартова ціна складе від 58 000 євро. Надалі лінійка буде доповнена версіями з акумуляторною гібридною установкою, а також спортивними модифікаціями S6 і RS 6, які, ймовірно, також отримають гібридні силові агрегати.
- Пікап і позашляховик Scout: нові подробиці про силові установки
Концерн Volkswagen представив перші прототипи електромобілів відродженого бренду Scout ще восени минулого року — це позашляховик Scout Traveler і пікап Scout Terra. Однак їх виробництво поки залишається на стадії підготовки: будівництво окремого заводу все ще ведеться, а старт продажів запланований на 2027 рік. У зв'язку з цим автомобілі поки що знаходяться в статусі концепт-карів, і про них була розкрита лише базова інформація. Зараз голова компанії Скотт Кео поділився першими технічними характеристиками силових установок. Відомо, що електричні версії будуть побудовані на власній рамній платформі, яка не пов'язана з архітектурою Rivian, незважаючи на співпрацю Volkswagen і Rivian в області програмного забезпечення для силової електроніки і медіасистеми. Основні характеристики електромобілів Scout: • 800-вольтова батарея ємністю 120-130 кВт·год, розташована між лонжеронами рами. • Запас ходу — близько 350 миль (563 км). • Максимальна потужність зарядки — 350 кВт. • Розгін до 97 км/год (60 миль на годину) — 3,5 секунди. Однак набагато більший інтерес у покупців викликає послідовний гібрид з паливним «подовжувачем ходу» (Range Extender). За офіційними даними, з більш ніж 50 тисяч попередніх замовлень більшість припадає саме на гібридну версію. Опитування на фан-сайті бренду показало, що 80% потенційних власників віддали перевагу гібридному Scout електричному, а дві третини замовлень оформлені на позашляховик Traveler, тоді як пікап Terra вибрала лише третину покупців. Керівник відділу розробок Райан Декер зазначив, що двигун внутрішнього згоряння буде максимально тихим. ДВС розмістять в задній частині рами, подалі від водія і пасажирів, що підтверджує задньомоторну компоновку. Основні характеристики гібридного Scout: • Чотирициліндровий двигун (імовірно 1.5 TSI від Volkswagen). • Акумулятор ємністю 60–70 кВт·год. • Запас ходу — 805 км, з яких 240 км — чисто електричний пробіг. • Розгін до 97 км/год — 4,5 секунди. Незважаючи на різні силові установки, акумуляторні та гібридні версії Scout будуть практично ідентичні за ходовими характеристиками. Скотт Кео підтвердив, що вони отримають однакові налаштування їзди, ідентичний дорожній просвіт і прохідність, однакове корисне навантаження і буксирувальні можливості. Гібридні версії навіть збережуть передній багажник, що додатково підтверджує заднє розташування ДВС. Volkswagen обіцяє широкі можливості персоналізації. Наприклад, власник зможе замовити збільшений паливний бак і вибрати пакет тюнінгу двигуна. Очікувана початкова ціна не перевищить 60 тисяч доларів, однак, враховуючи термін до запуску виробництва, вартість ще може змінитися.
- Rolls-Royce Black Badge Spectre: найпотужніша модель марки
У 2016 році Rolls-Royce вперше представила лінійку водіїв Black Badge, яка поступово поширилася на всі моделі, крім флагманського Phantom. Ці ексклюзивні версії користуються великим попитом, що становить більше чверті всіх продажів бренду. Тепер лінійка Black Badge поповнилася першим електричним купе марки — Rolls-Royce Black Badge Spectre. У Rolls-Royce підкреслюють, що при створенні купе Black Badge Spectre особливу увагу приділили думці клієнтів. Під час роботи інженери провели всебічні консультації з власниками автомобілів Black Badge, а деякі з них навіть надали телеметрію своїх електромобілів (звичайно, анонімно), щоб допомогти компанії краще зрозуміти реальні умови експлуатації. Крім того, спеціально обраній групі покупців, спочатку зацікавлених у версії Black Badge, надали можливість протестувати передсерійні екземпляри та поділитися своїми побажаннями ще на етапі розробки. В результаті Rolls-Royce впевнено заявляє, що Black Badge Spectre повністю відповідає очікуванням своїх майбутніх власників. На честь шанувальників лінійки Black Badge титульним кольором електромобіля став насичений фіолетовий, натхненний неоновою естетикою 1980-х і 1990-х років. Однак, як і належить Rolls-Royce, клієнтам пропонується вибір з 44 тисяч можливих відтінків. Весь хромований декор кузова отримав затемнену обробку, а фірмова «решітка радіатора», навпаки, оснащена виразним підсвічуванням. Спеціально для версії Black Badge були розроблені ковані 23-дюймові диски, доступні в двоколірному або повністю чорному виконанні. Світлодіодна естетика продовжується і в салоні: передня панель прикрашена 5500 «зірками». Декоративні накладки виготовлені з матеріалу Technical Fibre — багатошарового композиту на чорній дерев'яній основі, поверх якого покладені вуглепластикові та металеві нитки. Потім поверхню покривають шістьма шарами лаку і полірують вручну. Екрани приладової панелі та медіасистеми пропонують п'ять різних колірних тем інтерфейсу, підкреслюючи індивідуальність кожного автомобіля. Однак основні відмінності від стандартного Spectre — в технічній начинці. Пікова потужність двох електродвигунів збільшена з 585 к.с. і 900 Нм до вражаючих 659 к.с. і 1075 Нм, що робить Black Badge Spectre найпотужнішою моделлю в історії Rolls-Royce. Раніше цей титул належав купе Black Badge Wraith з двигуном V12 (632 к.с.). Однак є важливі нюанси. Повна потужність доступна тільки в новому режимі їзди Infinity, який активується кнопкою на кермі і одночасно робить реакцію на педаль прискорювача більш гострою. А максимальний крутний момент реалізується в режимі Spirited Mode, який фактично виконує функцію launch control. Для його активації потрібно натиснути обидві педалі одночасно, перебуваючи на місці. Саме в цьому режимі Black Badge Spectre розганяється до 60 миль на годину (97 км/год) за 4,1 секунди, тоді як базова версія справляється з цим завданням за 4,5 секунди. Доопрацьована і ходова частина. Пневмопідвіска отримала більш жорсткі стабілізатори, що зменшують крени в поворотах, а нові амортизатори зменшують клювання при різкому гальмуванні і розгоні. Рульове управління стало більш важким, забезпечуючи водієві більшу залученість до процесу водіння. Зміни в тяговій батареї не заявлено: Black Badge Spectre оснащений тим же акумулятором ємністю 102 кВт·год, що і стандартна версія. Запас ходу на одній зарядці за циклом WLTP становить 493 км. Електричне купе Rolls-Royce Black Badge Spectre вже доступне для замовлення, проте його вартість не розкривається. При цьому базовий Spectre оцінюється мінімум в 332 тисячі фунтів стерлінгів. Як завжди, підсумкова ціна Rolls-Royce багато в чому залежить від індивідуальних переваг замовника.
Ласкаво просимо на сторінку моделей Rolls-Royce на CarsApp — вашому провідному онлайн каталозі нових автомобілів в Україні. Тут ви знайдете всі моделі Rolls-Royce, доступні для покупки, з детальними описами, технічними характеристиками та актуальними цінами.
Чому обрати моделі Rolls-Royce?
Rolls-Royce — це синонім якості, інновацій та стилю. Наш каталог включає в себе всі нові авто Rolls-Royce, які представлені на українському ринку. Ви зможете:
● Ознайомитися з усіма моделями: У нас представлені різні типи автомобілів, від міських компактних моделей до потужних позашляховиків.
● Порівнювати моделі: Використовуйте нашу функцію порівняння, щоб легко оцінити характеристики та особливості кожної моделі Rolls-Royce.
● Дізнатися про наявність: Завдяки актуальній інформації про наявність авто, ви завжди будете в курсі, які моделі доступні у вашому регіоні.
● Отримати вигідні пропозиції: Залишайтеся в курсі акцій та знижок від офіційних дилерів Rolls-Royce.
Переваги вибору CarsApp:
● Зручність: Всі моделі Rolls-Royce в одному місці — це зекономить ваш час та зусилля.
● Актуальна інформація: Ми регулярно оновлюємо дані про ціни та наявність автомобілів.
● Простота у використанні: Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко знаходити необхідну інформацію.
Не втрачайте час на пошук — обирайте свою ідеальну модель Rolls-Royce на CarsApp! Додайте улюблені автомобілі до "Обраного", щоб повернутися до них пізніше, і зв’яжіться з дилерами для отримання детальної інформації про умови покупки.
Читати далі