JavaScript is required
News Image

Новий кросовер Volvo XC70: офіційний дебют

28.08.2025

Ще навесні Volvo анонсувала повернення моделі XC70. Якщо раніше, у 2003–2016 роках, цей індекс належав європейським універсалам підвищеної прохідності з бензиновими й дизельними моторами, то тепер Volvo XC70 — це повноцінний кросовер із гібридною системою паралельно-послідовного типу, створений у Китаї спеціально для місцевого ринку. Саме там сьогодні відбулася його прем’єра.

Екстер’єр нового XC70 витриманий у фірмовому стилі Volvo, однак денні ходові вогні у формі «молота Тора» винесені окремо від основних фар: невеликі матричні блоки розташовані нижче, у бампері. Передня частина виконана у вигляді глухої панелі, як у електромобілів, але за нею заховані активні жалюзі повітрозабірника. Габарити: довжина — 4815 мм (на 107 мм більше за XC60 і на 138 мм менше за XC90), ширина — 1890 мм, висота — 1650 мм, колісна база — 2895 мм. У кросовера безрамні двері й колеса від 19 до 21 дюйма.

Усередині — знайома архітектура з окремими екранами: цифрова панель приладів на 12,3 дюйма та мультимедіа на 15,4 дюйма. Також передбачений проєкційний дисплей із елементами доповненої реальності. Кількість фізичних кнопок зведена до мінімуму — навіть на двоспицевому кермі. Незвичне рішення — центральна консоль у вигляді полиці для бездротової зарядки, з’єднана з підлокітником розсувним «містком», який можна прибрати для доступу до нижнього рівня. Опційно пропонується аудіосистема Harman/Kardon (23 динаміки). Звісно, доступні адаптивний круїз-контроль із функціями автопілота й автоматичне паркування. Надалі Volvo планує розширювати функціонал за допомогою OTA-оновлень.

image

Модель базується на платформі SMA (Scalable Modular Architecture) — розтягнутій версії платформи CMA, що використовується багатьма моделями концерну, зокрема Lynk & Co 08. Під капотом — 1,5-літровий турбодвигун (163 к.с., 255 Нм), який працює як генератор (82 к.с.) для заряджання батареї та з’єднаний із передніми колесами триступінчастою коробкою 3DHT. Основну ж роботу виконують електромотори. У передньопривідній версії він один (145 к.с.), загальна віддача системи — 318 к.с., розгін до «сотні» займає 8 секунд при масі 2110 кг. Повнопривідний варіант отримав додатковий електромотор на задній осі (212 к.с.), тож сукупна потужність сягає 462 к.с., і кросовер масою 2275 кг прискорюється до 100 км/год за 5,3 с. Максимальна швидкість обмежена на рівні 180 км/год.

image

У передньопривідних гібридів встановлена батарея на 21,2 кВт·год, яка забезпечує до 116 км «чистого» електропробігу. У повнопривідних моделей акумулятор більший — 39,6 кВт·год, що дозволяє долати до 180 км на електротязі, а запас ходу в комбінованому режимі становить 1200 км. Є швидкісна зарядка: з 0 до 80% акумулятор заповнюється за 23 хвилини. Крім того, система підтримує віддачу енергії на зовнішні пристрої потужністю до 6 кВт.

image

Виробництво Volvo XC70 налагоджене у Китаї, а старт продажів заплановано на 26 вересня. Базова версія коштуватиме 300 тис. юанів (близько 42 тис. доларів), а за повнопривідний варіант попросять від 330 тис. юанів (46 тис. доларів). У Volvo не виключають, що згодом новий XC70 з’явиться й на інших ринках, зокрема європейському, однак точних планів поки що не оголошено.