JavaScript is required
News Image

Седан Audi A6L e-tron — зі своєю технікою та електронікою

18.07.2025

У Європі електромобілі Audi A6 e-tron пропонуються виключно з п’ятидверними кузовами (ліфтбек і універсал), але для Китаю була підготовлена традиційна версія седана. Звісно ж, у подовженому виконанні. Перший показ локальної моделі Audi A6L e-tron відбувся ще у квітні на автосалоні в Шанхаї, але лише тепер з’явилися цікаві подробиці про цей автомобіль. Виявилося, що китайська версія відрізняється від європейської не лише типом кузова та розмірами колісної бази.

image

Базу розтягнули на 126 мм — з 2950 до 3076 мм. Китайський седан на 145 мм довший (5073 мм), на 19 мм ширший (1942 мм) і на 21 мм вищий (1522 мм) за європейський ліфтбек. Задня частина, як і очікувалося, має інше оформлення, проте й передок змінено: оригінальний бампер, оновлений малюнок у зоні фальшрадіаторної решітки та власна конфігурація чорної вставки. Максимальний діаметр коліс — 20 дюймів. Камери замість дзеркал заднього виду доступні як опція, як і в Європі.

Інтер’єр електричної «а-шостої» спочатку був адаптований під китайських покупців — із третім дисплеєм перед переднім пасажиром, тому седан у подовженій версії відрізняється лише вибором оздоблювальних матеріалів. Панорамний дах входить до базової комплектації, тоді як для європейських моделей він поки взагалі недоступний. Та головне — китайський седан отримав іншу електроніку від Huawei.

Про співпрацю Audi та Huawei було оголошено ще у 2018 році. Для китайського ринку створено окрему мультимедійну систему з програмним забезпеченням Huawei, яке інтегрується в цифрову екосистему бренду та враховує смаки місцевих користувачів. Цим же брендом позначено й опційний автопілот, що включає два лідара у передньому бампері (у європейських версіях їх немає), п’ять міліметрових радарів, дванадцять ультразвукових сенсорів і численні камери. За керування системою відповідає мікрочип Huawei MDC 810 із продуктивністю 400 TOPS.

image

Електротехніка у седана також локалізована. Базова версія Audi A6L e-tron із заднім приводом має електродвигун потужністю 354 к.с., тоді як у Європі доступні версії на 326 або 381 к.с. Акумулятор — від компанії CATL, ємністю 108 кВт·год (замість 83 або 100 кВт·год у німецьких машин). Заявлений запас ходу — понад 770 км за циклом CLTC, максимальна швидкість — 200 км/год. Пізніше з’явиться двомоторна версія quattro потужністю 469 к.с. (проти 462 к.с. у європейській версії).

Випуск седанів Audi A6L e-tron на спільному підприємстві Audi-FAW запланований на осінь. Продажі в Китаї стартують до кінця року.