JavaScript is required
News Image

Ineos Grenadier Trialmaster на портальних мостах став серійним

10.07.2025

Рівно рік тому на Фестивалі швидкості в Гудвуді компанія Ineos Automotive представила цілу серію концептуальних версій свого позашляховика Grenadier. Деякі з них з часом дісталися до виробництва. Ще одним прикладом стала версія з портальними мостами, яка тепер отримала статус серійної під назвою Ineos Grenadier Trialmaster. Причому таке обладнання пропонується як для стандартного п'ятидверного позашляховика, так і для пікапа Grenadier Quartermaster.

Створенням цієї екстремальної версії займалася німецька компанія LeTech, що спеціалізується на модифікації позашляховиків. Вона також представляє інтереси Ineos як офіційний партнер з 2021 року. Ключовим елементом новинки стали портальні мости з доопрацьованими пружинами та амортизаторами. Кліренс збільшено з попередніх 264 мм до вражаючих 450 мм, а максимальна глибина подоланої водної перешкоди зросла з 800 мм до 1050 мм. Встановлено 18-дюймові колеса з бідлоками і позашляховими шинами BFGoodrich діаметром 37 дюймів.

Кут в'їзду у машини тепер становить 45,5 градусів, що на 10 градусів більше, ніж у звичайного варіанту. Аналогічно збільшено і кут з'їзду: у п'ятидверної моделі він досяг 45,5 градусів, у пікапа — 33 градуси. Крім того, Trialmaster отримав посилений захист знизу і на порогах, позашляховий шноркель, експедиційний багажник з додатковим світловим блоком, а також потужну лебідку з тягою 4,5 тонни. Була покращена і гальмівна система. Загальна висота автомобіля тепер перевищує 2,3 метра.

Силова установка залишилася без змін. Ineos Grenadier Trialmaster, як і інші версії, оснащений рядними шестициліндровими турбомоторами BMW об'ємом 3,0 літра: бензиновим B58 (286 к.с., 450 Нм) або дизельним B57 (249 к.с., 550 Нм). Пару з них складається з восьмиступінчастої автоматичної коробки передач ZF. Привід — повний, постійний. Вантажопідйомність також збережена: до 540 кг у позашляховика і до 642 кг у пікапа.

Після минулорічної прем'єри концепту інтерес до версії з портальними мостами висловили понад 1000 потенційних клієнтів, тому попит, швидше за все, буде стійким. Правда, ціна не з дешевих — мінімум 170 тисяч фунтів стерлінгів. Роботи по встановленню портальних мостів бере на себе компанія LeTech, виробничі потужності якої знаходяться в Німеччині. При цьому замовити таку модифікацію можна через офіційних представників бренду Ineos.