BMW M2 CS — найдрайвовіша версія в лінійці
Компанія BMW традиційно додає індекс CS до найбільш «заряджених» моделей своєї M-серії. Раніше така модифікація вже була у першого покоління BMW M2. Тепер представлений новий варіант — купе BMW M2 CS. Автомобіль спочатку показали на конкурсі елегантності Villa d'Este, але тоді не розголошували технічні дані. Зараз відбувся повноцінний дебют з детальною інформацією.
Щоб зменшити вагу і підкреслити спортивний стиль, BMW M2 CS отримав багато деталей з вуглецевого пластику: корпуси дзеркал, дах, передній спліттер і задній дифузор. Найпомітнішим елементом став оригінальний композитний багажник з великим спойлером у стилі «качиний хвіст». Автомобіль оснащений легкими кованими колесами — 19 дюймів спереду і 20 ззаду. Машина стала легшою на 30 кг — її споряджена маса тепер становить 1700 кг. Для шин передбачено три варіанти: спортивні, трекові та екстремальні трекові. Доступні чотири кольори кузова.
Салон нового M2 CS також оформлений у спортивному стилі — багато карбонових вставок, включаючи панель приладів і центральну консоль. Спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками виготовлені з вуглецевого пластику та оббиті шкірою Merino, а також прикрашені світяться логотипами CS. Такими ж емблемами оформлений весь салон. Кермо скошене знизу, обшите алькантарою і має центральну позначку. На консолі — окрема кнопка для налаштування режимів водіння та трекової телеметрії.
Технічні дані
Трилітровий рядний двигун з двома турбінами (S58) став потужнішим. Тепер він видає 530 к.с. при 6250 об/хв і 650 Нм крутного моменту (в діапазоні від 2650 до 5730 об/хв), проти 480 к.с. і 600 Нм у звичайної версії. Обмежувач оборотів коштує 7200 об/хв. Двигун працює з 8-ступінчастим автоматом з оновленими налаштуваннями. Привід — задній, з активним диференціалом M Sport. Встановлена спортивна вихлопна система з активними заслінками, щоб посилити звук двигуна — в тому числі в салоні.
За характеристиками M2 CS став швидшим за стандартний M2. Розгін до 100 км/год займає 3,8 секунди замість 4,0. До 200 км/год — за 11,7 секунди (у звичайної — 12,9). Прискорення з 80 до 120 км/год — 3,4 секунди проти 3,6. Максимальна швидкість збільшена з 250 до 302 км/год.
Підвіска також зазнала змін: встановлені інші пружини, адаптивні амортизатори і зменшений кліренс на 8 мм. Налаштування електроніки також перероблені. У базовій версії є складові гальма з перфорацією, а вуглецево-керамічні доступні за додаткову плату. У будь-якому випадку гальмівні супорти пофарбовані в яскраво-червоний колір.
BMW M2 CS буде випущений обмеженим тиражем, але точна кількість машин поки що не повідомляється. Виробництво налагоджено на мексиканському заводі в Сан-Луїс-Потосі, де випускаються всі купе 2-ї серії. Основними ринками стануть США, Китай і Німеччина. Продажі почнуться наприкінці літа. У Німеччині ціна починається від 115 тисяч євро, тоді як звичайний M2 коштує від 77 500 євро.