Представлений кросовер Volkswagen T-Roc нового покоління
Компактний Volkswagen T-Roc з’явився у модельній лінійці марки у 2017 році й швидко здобув популярність серед європейських покупців. Минулого року ця модель увійшла до п’ятірки найбільш продаваних авто в Європі (203 тис. примірників), а загальносвітові продажі, включаючи Китай, склали 292 тис. штук. За весь час виробництва клієнтам було передано понад 2 млн T-Roc. І тепер у Німеччині відбулася прем’єра другого покоління кросовера.
Концепція моделі залишилася тією ж: фактично це «піднятий Golf» з унікальним кузовом і власним дизайном, тому з «Гольфом» його не сплутаєш. Оформлення витримане в дусі останніх новинок Volkswagen — Tiguan і Tayron. У передній частині з’явилися вузькі фари, з’єднані світлодіодною смугою, а ззаду встановлений модний суцільний ліхтар. У дорогих версіях емблеми марки спереду й позаду підсвічуються. Бічні панелі зберегли характерні риси попередника: фірмовий «плавник» задньої стійки та зручні дверні ручки. Доступні шість кольорів кузова, можливе двотональне виконання з чорним дахом. Максимальний розмір дисків — 20 дюймів.
Зі зміною покоління T-Roc став відчутно більшим: довжина — 4373 мм (+122 мм), ширина — 1828 мм (+9 мм), висота — 1562 мм (+9 мм). Колісна база зросла на 41 мм (до 2631 мм), що навіть перевищує показник першого Tiguan. Завдяки цьому покращено умови для пасажирів заднього ряду: двоє людей із зростом 1,85 м тепер можуть комфортно сісти один за одним. Об’єм багажника зріс на 20 літрів і становить 465 л. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшений на 10% і тепер дорівнює 0,29. Одночасно представлений варіант R-Line (на фото в жовтому кольорі) з більш спортивним декором та чорними елементами оздоблення.
Салон кросовера відмовився від традиційної для Volkswagen архітектури: 10-дюймова цифрова панель приладів тепер розміщена в окремому корпусі без козирка. Верх передньої панелі оздоблений синтетичною тканиною та прикрашений сріблястою вставкою. Мультимедійна система MIB4 отримала сенсорний дисплей діагоналлю 10,4 або 12,9 дюйма залежно від комплектації. Вона підтримує інтеграцію з ChatGPT і має новий голосовий асистент, а також може комплектуватися проєкційним дисплеєм.
Селектор передач перенесено на рульову колонку (механічних коробок більше не пропонується). На кермі розташовані фізичні кнопки управління. Центральний тунель обладнаний роз’ємами USB-C і майданчиком для бездротової зарядки. У списку опцій — багатокольорове підсвічування салону та преміальна аудіосистема Harman/Kardon. Серед систем допомоги — оновлений адаптивний круїз-контроль і функція Park Assist Pro з можливістю керування зі смартфона.
Новий T-Roc базується на перевіреній платформі MQB Evo. Усі двигуни тепер мають 48-вольтовий м’який гібрид (електромотор 19 к.с. і 56 Нм). Єдина коробка передач — семиступінчастий «робот» DSG. Початковий 1.5 eTSI видає 116 к.с. і 220 Нм, його посилена версія — 150 к.с. і 250 Нм. Обидва доступні лише з переднім приводом. Пізніше з’явиться повнопривідна модифікація 4Motion у поєднанні з 2.0-літровим турбомотором. Анонсовані також «заряджена» версія T-Roc R і плагін-гібриди. Натомість кабріолет T-Roc, імовірно, зникне з гами.
Як і раніше, виробництво T-Roc налагоджене на заводі Autoeuropa у португальській Палмелі. Перші серійні авто надійдуть клієнтам у листопаді, але замовлення вже відкриті. У Німеччині стартова ціна T-Roc другого покоління становить 30 845 євро, що приблизно на 800 євро більше за попередника.