JavaScript is required
News Image

Представлений семимісний кросовер Mitsubishi Destinator

18.07.2025

У Європі компанія Mitsubishi поступово переходить на моделі, створені на основі автомобілів Renault, і нещодавно презентувала вже третю таку модель. Водночас в Азії ставка залишається на власну розробку. Саме тут, в Індонезії, дебютував новий семимісний кросовер Mitsubishi Destinator.

image

Проте це не абсолютно нова модель, а варіація компактного кросовера Mitsubishi Xforce, який із 2023 року випускається в Індонезії та Таїланді. Основною відмінністю є наявність у Destinator салону на три ряди сидінь, тоді як Xforce — суто п’ятимісний. Для цього довелося збільшити колісну базу з 2650 до 2815 мм. Але відмінностей між цими двома автомобілями значно більше.

image

Кросоверу Destinator дісталися не лише змінене оформлення передньої частини (спільними залишились тільки денні ходові вогні), а й оновлений дизайн боковин: інакші колісні арки, інші підштамповки та форма порогів. Дизайн задньої частини при загальній схожості також інший — зі збільшеним прорізом п’ятих дверей і вертикальним заднім склом.

image

У порівнянні з Xforce новий Destinator на 290 мм довший (4680 мм), на 30 мм ширший (1840 мм) і на 120 мм вищий (1780 мм). У стандартній комплектації встановлено 18-дюймові колеса, а кліренс заявлений на рівні 214 мм під захистом двигуна (без неї — аж 244 мм). Платформа у двох кросоверів спільна: передня підвіска McPherson, задня — напівзалежна.

Передня частина салону майже ідентична, різниця — лише у деяких формах панелей. Перед водієм — 8-дюймова панель приладів та мультимедійна система з 12,3-дюймовим сенсорним екраном. Другий ряд має спинку, поділену у пропорції 40:20:40, а третій — у пропорції 50:50. Обсяг багажника поки не розкрито.

Серед нових опцій, яких немає в Xforce: панорамний дах (керування секцією через мультимедіа), розкладні столики на другому ряду та розширене контурне підсвічування салону (64 кольори). Також з’явилась третя зона клімат-контролю для задніх пасажирів. Серед спільних опцій — аудіосистема Yamaha з 8 динаміками, адаптивний круїз-контроль та цілий ряд електронних помічників.

На відміну від Xforce з атмосферним двигуном 1.5 або гібридною системою, Destinator має інший силовий агрегат. Під капотом — турбомотор 1.5 (163 к.с., 250 Нм) серії 4B40, який відомий за моделлю Eclipse Cross. Нова версія працює за економічним циклом Аткінсона, має комбіновану систему упорскування пального та рідинний інтеркулер. У трансмісії — варіатор і тільки передній привід. Доступно п’ять режимів руху та імітація блокування диференціала з позначенням AYC, відомим за седанами Lancer Evolution. Споряджена маса автомобіля — 1495 кг.

image

Випуск Mitsubishi Destinator планується в Індонезії до кінця цього року. Компанія також розгортає широку програму експорту — поставки заплановані в інші країни Південно-Східної Азії, Латинську Америку, Африку та на Близький Схід.