JavaScript is required
News Image

Новий Mercedes-Benz CLA: тепер універсал Shooting Brake

15.07.2025

Компанія Mercedes-Benz відмовилася від компактних моделей A-класу і B-класу, але зберегла обидва варіанти кузова для лінійки CLA. Після дебюту нового покоління седана в березні, який вже надійшов у виробництво, представлений і універсал, який традиційно носить назву Shooting Brake.

image

Концепція залишилася колишньою — стильна п'ятидверна модель з динамічним профілем і безрамним склом. За габаритами Mercedes-Benz CLA Shooting Brake майже не відрізняється від седана: довжина — 4723 мм, ширина — 1855 мм, висота — 1469 мм. У електричних версіях замість решітки встановлена панель з 142 світлодіодними зірками. У списку опцій — матрична оптика Multibeam.

image

Як це часто буває з універсалами нового покоління, місткість багажника зменшилася. Під полицею — 455 літрів проти 485 літрів раніше, а при складених спинках другого ряду (ділення 40:20:40) — 1290 літрів замість колишніх 1350. У багажнику не з'явилися додаткові важелі складання. У електроверсій додано переднє багажне відділення на 101 літр.

Як і седан, універсал оснащений електрохромним панорамним дахом SkyControl, що дозволяє затемнювати окремі ділянки. Однак саме Shooting Brake став першою моделлю з новою функцією — вбудованими в скло трипроменевими зірками, синхронізованими з підсвічуванням салону. Надалі така опція з'явиться і у седана. При цьому ручки на стелі як і раніше відсутні.

image

Також з'явилася нова деталь: додаткове кермо AMG тепер має фізичні клавіші для управління аудіо і круїз-контролем — замість сенсорних. Незабаром таке кермо отримає і седан. В іншому інтер'єри збігаються. CLA пропонується з базовим інтер'єром на двох екранах або з додатковою передньою панеллю MBUX Superscreen, що об'єднує три дисплеї під одним склом (за додаткову плату 950 євро).

Спочатку вийдуть електричні універсали — задньопривідний CLA 250+ with EQ Technology (272 к.с.) і повнопривідний CLA 350 4Matic with EQ Technology (354 к.с.). Обидві моделі використовують Electric Drive Unit 2.0 на задній осі з двоступінчастим редуктором, де друга передача активується при 110 км/год для підвищення енергоефективності. Тягова батарея на 85 кВт·год забезпечує запас ходу 761 і 730 км відповідно (на ~30 км менше, ніж у седанів). Дозволена маса причепа — до 1,5 і 1,8 тонни.

image

Пізніше з'являться гібридні версії з турбованим 1,5-літровим двигуном (розроблений спільно з Geely) і восьмиступінчастою трансмісією 8F-eDCT з інтегрованим 48-вольтовим електродвигуном потужністю 27 к.с. Індекси ще не оголошені, але відомо, що буде два варіанти з переднім приводом (на 136 і 163 к.с.) і один повнопривідний (190 к.с.) з підключеною задньою віссю. Цікаво, що при загальній модульній платформі MMA (Mercedes-Benz Modular Architecture), машини мають різні заводські коди: W174 для електромобілів і W178 для гібридів.

image

Виробництво універсала Mercedes-Benz CLA Shooting Brake стартує до кінця року і буде налагоджено виключно в Європі (седан також збирають в Китаї). Продажі почнуться в березні 2026 року. Ціни поки невідомі. Для орієнтира: електричний CLA-седан в Німеччині зараз коштує від 56 тисяч євро.