Гоночний Lamborghini Temerario GT3: без електрики та компромісів
На цьогорічному Фестивалі швидкості в Гудвуді було небагато гучних прем’єр, проте Lamborghini все ж приїхала з важливою новинкою — гоночною версією свого нового суперкара. Перед нами Lamborghini Temerario GT3 — перша модифікація молодшої моделі, яка рік тому змінила Huracan.
Huracan GT3 був справжнім хітом серед клієнтських болідів — понад 200 проданих машин. Але якщо його розробляли спільно з фахівцями з Dallara, то новий Temerario GT3 став внутрішнім проектом самої Lamborghini Motorsport.
Головна відмінність від дорожнього Temerario — повна відмова від гібридної начинки. Правила класу GT3 забороняють електрифікацію, тому інженери просто видалили з конструкції всі три електромотори та тягову батарею. Залишився лише бензиновий V8 4.0 biturbo з «плоским» колінвалом, який модернізували спеціально для треку: встановили нові малінерційні турбіни, титанові шатуни, змінені системи впуску і випуску (випуск — від Capristo). Залежно від серії, мотор видаватиме до 585 к.с. (проти 920 к.с. у гібридного серійного купе).
Також машина стала чисто задньопривідною, а замість восьмиступеневого «робота» встановлено шестиступеневу секвентальну коробку передач. Рульове керування — з гідравлічним підсилювачем (що нетипово для сучасних Lamborghini), а підвіска — гоночна з регульованими стійками KW. Колеса — 18-дюймові Ronal.
Кузовна структура спрощена: знято кріплення для електроніки, полегшено підрамники, замінено алюмінієві панелі на вуглепластикові. Додано каркас безпеки та розвинений аеродинамічний обвіс. В результаті суха маса всього 1300 кг (проти 1690 кг у стандартної моделі). Це дозволило навіть спростити гальмівну систему: спереду встановлені шестипоршневі супорти замість десятипоршневих, ззаду — чотирипоршневі, як і раніше.
Характеристики наразі ще уточнюються — робота над машиною триває. Перший офіційний вихід на трасу запланований на березень 2026 року, у легендарному марафоні 12 годин Себринга в США.
І ще одна цікава деталь: під час презентації в Гудвуді представники Lamborghini натякнули, що задньопривідна версія з гібридом з’явиться і серед дорожніх модифікацій Temerario. Вона отримає спрощену електричну частину і меншу потужність, однак терміни її появи поки не названі.