Хетчбек DS N°4: оновлення, зміна індексу та електрична версія
На п'ятому році з початку випуску компактний хетчбек DS 4 пройшов планове оновлення. Тепер модель називається DS N°4 — нумерація моделей розпочата флагманським кросовером DS N°8, показаним минулого року, і надалі весь модельний ряд буде слідувати цьому принципу. Крім імені, хетчбек отримав зовнішній вигляд, узгоджений з новим фірмовим дизайном, який задав восьмий номер.
Передня частина автомобіля змінилася — з'явилася більша радіаторна решітка, логотип тепер підсвічується, а нові вертикальні денні ходові вогні доповнені світлодіодною лінією по всій ширині передньої частини. Капот став довшим на 12 мм. Основні світлодіодні фари не торкнулися — вони вдало вписалися в оновлений вигляд.
Оновлений і дизайн коліс — як і раніше, доступні варіанти з діаметром 19 і 20 дюймів. Задня частина кузова залишилася колишньою, але фірмовий знак замінили на повну назву марки DS Automobiles. Довжина автомобіля не змінилася — ті ж 4,40 м. Загалом, оновлення проведено без радикальних змін.
Інтер'єр також отримав незначні зміни. Основні нововведення — це збільшений екран приладової панелі (тепер 10,25 дюйма замість колишніх 7) і зникнення тачпада з центрального тунелю, на місці якого тепер просто глуха панель. Дослідження показали, що власники рідко використовували сенсорну панель, віддаючи перевагу основному 10-дюймовому дисплею, який залишився колишнім. Інтерфейс став таким же, як у DS N°8. Також перероблені оздоблювальні матеріали.
Технічні дані
Чисто бензинові версії виключені з лінійки, хоча дизельний 1.5 BlueHDi (130 к.с.) повинен знову з'явитися в продажу, адже раніше на нього припадало до 30% попиту. Зараз модель DS N°4 представлена в трьох варіантах з електрифікацією. Базова гібридна версія, представлена в минулому році, поєднує в собі трициліндровий турбодвигун 1.2 і вбудований в 6-ступінчастий робот електродвигун на 48 Вольт. У сукупному установка видає 145 к.с. і 230 Нм.
Акумуляторний гібрид, модернізований ще в минулому році, тепер отримав не тільки збільшену батарею (16,5 кВт·год замість 12,4), але і більш потужний електродвигун (125 к.с. замість 110). Підсумкова потужність разом з турбованим 1.6 залишилася колишньою — 225 к.с., але розгін до 100 км/год покращився з 7,7 до 7,4 с, а запас ходу на електротягі зріс з 62 до 81 км.
Вперше в лінійці з'явилася повністю електрична модифікація, яка успадкувала позначення E-Tense (раніше використовувалося для PHEV). Електрична система тут така ж, як у платформних моделей від Peugeot і Opel — досить помірна: електродвигун на передній осі розвиває 213 к.с. і 343 Нм, а акумулятор CATL ємністю 58,3 кВт·год складається з двох модулів. Запас ходу — 450 км за циклом WLTP, зарядка постійним струмом — до 120 кВт. Споряджена маса — 1792 кг, розгін до 100 км/год — за 7,1 с. Є три рівні рекуперації та можливість підключення зовнішніх електроприладів (V2L).
У всіх трьох модифікацій різний об'єм багажного відділення: 430 літрів у базового гібрида, 390 літрів у електричної версії та 360 літрів у підключеного гібрида. Згідно зі стратегією, прийнятою рік тому, DS пропонує лише два рівні обладнання: початковий Pallas і покращений Etoile (зі шкіряно-алькантаровою обробкою, матричними фарами та електронними помічниками). Для кожного з них передбачено лише по два пакети опцій.
Збірка DS N°4 організована в Німеччині, на заводі Opel в Рюссельсхаймі. Перехід до випуску оновленої версії розпочнеться влітку, а старт продажів запланований на жовтень. На даний момент ціни на дорестайлінгові моделі починаються від 39 тисяч євро.