Land Rover Defender отримав легке оновлення
Друге покоління Land Rover Defender з'явилося в 2019 році, і з тих пір модель регулярно зазнає незначних змін майже щороку. Повномасштабної модернізації зовнішності ще не відбулося, і цього разу теж мова йде лише про точкові доопрацювання, включаючи візуальні зміни.
Основні зміни зовні торкнулися світлової техніки. Передні фари отримали оновлені бічні секції габаритних вогнів, а задні ліхтарі тепер з затемненими розсіювачами. У стандартне обладнання додані протитуманні фари. Також з'явилися декоративні текстурні вставки на бамперах, повітроводах в крилах і капоті. Колісні диски тепер комплектуються чорними глянцевими ковпачками. До палітри кузова додані нові відтінки: сірий Borasco і зелений Woolstone. З'явилися нові 22-дюймові сірі диски з сімома спицями. Оновлений і асортимент фірмових аксесуарів.
Всередині Defender отримав збільшений дисплей мультимедійної системи — тепер 13,1 дюйма замість колишніх 11,4. Під ним залишилася колишня аналогова панель управління кліматом, а селектор трансмісії трохи змінив форму. Центральна консоль отримала нову розсувну секцію, а також додаткові кишені в нижній частині, що запобігають випаданню речей. Електроніка тепер підтримує позашляховий круїз-контроль і функцію контролю втоми водія — з камерою в салоні і датчиком на кермі.
Оновлення торкнулися і топової версії Defender Octa. Її колірна гамма розширилася за рахунок відтінків Borasco Grey і Sargasso Blue. До вже доступної матової захисної плівки додасться нова біла — правда, її можна буде замовити тільки ближче до кінця року. У список опцій увійшов зовнішній і внутрішній декор з рубаного карбону, а також штатна лебідка з зусиллям до 4,5 тонни в корпусі з вуглепластика. Для довгобазової версії Defender 130 тепер можна вибрати вбудований компресор для підкачки шин.
Технічні дані
Моторна лінійка залишилася без змін. У Європі Defender доступний з 3,0-літровими дизельними «шістками» Ingenium (від 200 до 300 к.с.), гібридною установкою на базі 2,0-літрового бензинового турбомотора і електродвигуна (300 к.с.), а також з бензиновим V8 об'ємом 5,0 літрів (від 425 до 525 к.с.). У США також доступні бензинові двигуни Ingenium об'ємом 2,0 і 3,0 літра. На вершині лінійки — версія Defender Octa з 4,4-літровим V8 з двома турбінами від BMW, що видає 635 к.с. і 750 Нм, з модернізованим шасі. Оновлені Defender вже доступні для замовлення в Європі.