Кросовер Kia Stonic отримав масштабне оновлення
Корейські виробники зазвичай швидко оновлюють свої моделі, проте з компактним кросовером Kia Stonic для Європи ситуація склалася інакше. Машину представили ще у 2017 році, а перший рестайлінг вийшов у 2020-му. І ось замість повноцінного другого покоління компанія знову запропонувала модернізовану версію. Утім, це все ж кращий сценарій, адже близький за технікою Kia Rio вже зовсім зник із європейської лінійки.
Якщо попередня модернізація була доволі скромною, то тепер Stonic серйозно оновили. Екстер’єр приведений у відповідність до актуального стилю марки: замість колишніх великих фар — вузька світлодіодна оптика з вертикальними блоками, решітку радіатора опустили в нижню частину бампера. Задня частина теж змінилася — нові ліхтарі, інші п’яті двері та перероблений бампер. У гамі з’явилися 16- та 17-дюймові колеса з новим дизайном, а також свіжі кольори кузова. Завдяки новим кузовним панелям довжина автомобіля зросла на 65 мм і тепер становить 4165 мм.
Салон змінився ще кардинальніше. Передня панель повністю нова: об’єднаний блок із двох дисплеїв по 12,3 дюйма, сенсорна панель керування кліматом із двома обертовими регуляторами замість колишніх кнопок, а параметри мікроклімату тепер виводяться на екран мультимедіа. З’явилися нове кермо, розширене підсвічування салону, роз’єми USB-C та майданчик для бездротової зарядки. Круїз-контроль отримав додаткові режими, включно з трасовим автопілотом. Об’єм багажника залишився незмінним — 352 л.
Поступово Stonic втратив усі дизелі та атмосферні бензинові двигуни. Після другого оновлення у гаммі лишився лише трициліндровий турбодвигун 1.0 T-GDi у двох версіях: 100 к.с. (без електрифікації) та 115 к.с. у «м’якому» гібриді з 48-вольтовим стартером-генератором. Двигуни комплектуються шестиступінчастою «механікою» або семиступінчастим «роботом», а привід — виключно передній. Базова версія розганяється до 100 км/год за 11 секунд (з МКП) і за 12,1 с («робот»), тоді як гібридні варіанти — за 10,7–10,8 секунди.
Продажі оновлених Kia Stonic стартують до кінця цього року. Нині дорестайлінгові кросовери у Німеччині коштують від 23 тисяч євро. Головним ринком лишається Європа, але також модель доступна в Австралії та Пакистані.