Показаний спортивний Hyundai Ioniq 6 N зі спецефектами
Минулої весни електричний седан Hyundai Ioniq 6 пройшов велике оновлення, проте найбільш захоплюючу модифікацію компанія зберегла до літа. Саме на Фестивалі швидкості в Гудвуді відбувся дебют потужного варіанту Ioniq 6 N. Його розробка почалася давно: концепт Hyundai RN22e був показаний ще три роки тому. У серійній версії Ioniq 6 N застосовано майже всю технічну начинку від моделі Ioniq 5 N, яка дебютувала в 2023 році.
Обидві машини оснащені двомоторною системою повного приводу з можливістю розкручування електродвигунів до 21000 об/хв. Передній двигун розвиває 226 к.с., задній — 383 к.с., забезпечуючи в цілому 609 к.с. потужності. При активації режиму N Grin Boost на 10 секунд доступна пікова віддача в 650 к.с. і 770 Нм крутного моменту. Також передбачено блокування заднього диференціала з електронним управлінням.
Акумулятор ємністю 84 кВт·год запозичений у Ioniq 5 N, включаючи вдосконалену систему охолодження з окремим радіатором. Перед заїздом акумулятор можна довести до оптимальної температури. Можлива зарядка потужністю до 350 кВт. Дальність пробігу на одній зарядці ще не розкрита.
Електронні помічники та функції від «п'ятірки» також реалізовані в «шістці». Система N Drift Optimizer не тільки перерозподіляє тягу для ковзання, але й імітує ривок зчеплення для драматичності. А N Active Sound+ генерує звуковий фон бензинового двигуна — як в салоні, так і зовні. Оновлена версія цієї системи отримала покращені динаміки і перероблену логіку, зберігши три режими звучання: Ignition, Evolution і Lightspeed.
З нею працює система N e-Shift, що імітує восьмиступінчасту трансмісію — з коротким відключенням тяги і візуальними підказками. Завдяки включеній системі N Launch Control розгін до 100 км/год займає 3,2 секунди, що на 0,2 секунди швидше кросовера Ioniq 5 N. Такий результат досягнутий, в тому числі, за рахунок більш легких 20-дюймових дисків з шинами Pirelli P-Zero 5, тоді як «п'ятірка» комплектується 21-дюймовими колесами. Максимальна швидкість — 257 км/год.
Гальмівна система однакова на обох моделях: спереду встановлені чотирипоршневі механізми з 400-міліметровими дисками, ззаду — однопоршневі супорти і 360-міліметрові диски. Також реалізована ефективна рекуперація з уповільненням до 0,6 г. Підвіска з адаптивними амортизаторами і зміненою геометрією дає нижчий центр ваги і зменшений кліренс. Жорсткість кузова також посилена — в тому числі за допомогою розпірок за задніми сидіннями.
Зовні Ioniq 6 N відрізняється від стандартної версії більш агресивним аеродинамічним обвісом, який додав 80 мм до довжини (зараз 4935 мм) і 60 мм до ширини (до 1940 мм), помітним заднім антикрилом і новою кришкою багажника з укороченими світлодіодними ліхтарями. Аеродинамічний опір — Cx = 0,27. Всередині — спеціальне кермо, спортивні крісла та власна графіка дисплеїв.
У продажу Ioniq 6 N з'явиться восени. Вартість буде приблизно такою ж, як у Ioniq 5 N, ціна якого в Німеччині починається з 75 тисяч євро. Крім того, Hyundai запропонує широкий асортимент аксесуарів серії N Performance.