JavaScript is required
News Image

Відродження: на ринок виходить Honda Prelude

05.09.2025

Купе Honda Prelude випускалося з 1978 по 2001 рік, після чого надовго зникло з модельного ряду компанії. Повернення готувалося поступово: передсерійний варіант показали ще восени 2023-го. Тепер модель офіційно представлена, а в Японії вже стартували виробництво та продажі.

Зовнішність серійної Honda Prelude майже не відрізняється від концепту дворічної давності. Дизайн виконаний у стилі Unlimited Glide з низьким силуетом і плавними обводами. Формально це тридверний хетчбек, адже кришка багажника підіймається разом зі склом. За габаритами Prelude близький до Civic (4520 мм проти 4530 мм), проте він ширший (1880 мм проти 1801 мм), нижчий (1355 мм проти 1415 мм) і має коротшу базу (2605 мм проти 2735 мм). Автомобіль комплектується 19-дюймовими дисками з шинами Continental PremiumContact 6 розміром 235/40 R19.

Інтер’єр у багатьох елементах перегукується з Honda Civic, але Prelude має інший центральний тунель із новим блоком керування трансмісією. Установлені спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками та контрастною синьою прострочкою. Замість повноцінного дивана ззаду — невелика двомісна лавка зі складними спинками.

Модель отримала власну графіку приладів і медіасистеми з інтегрованими сервісами Google. Особливість — м’якше сидіння переднього пасажира. Уже в стандарті пропонується акустика Bose з вісьмома динаміками та просторовим звучанням.

Технічно Prelude базується на гібридній установці Honda e:HEV від Civic. В її основі — дволітровий атмосферний двигун (141 к.с., 182 Нм), що працює за циклом Аткінсона з ефективністю 41%. Йому асистують два електромотори: один функціонує як генератор, другий (184 к.с., 315 Нм) приводить у рух передні колеса. У певних режимах бензиновий двигун може напряму підключатися до коліс. Загальна віддача системи — 203 к.с.. Традиційної коробки передач немає: замість неї реалізована функція S+ Shift, яка імітує 8-ступеневу трансмісію за допомогою підрульових пелюсток, синхронізованих із системою Active Sound Control. Вона відтворює у динаміках звук, подібний до Honda Civic Type R.

Шасі Prelude також багато в чому споріднене з Type R: спереду підвіска McPherson із роздільними кулаками, ззаду — багатоважільна система, є адаптивні амортизатори, кермова рейка і гальма Brembo.

image

У Японії новий Honda Prelude вже доступний для замовлення за ціною від 6,18 млн ієн (≈42 тис. доларів). Передбачена й спеціальна стартова версія за 6,48 млн ієн (≈44 тис. доларів) з двоколірним кузовом і особливим оздобленням. У подальшому купе з’явиться також у Європі, США та на інших ключових ринках.